*******Najaar 2008 Stoppers Deel 2********

heee dames!

Hier heb ik het aan opa,oma en ooms en tantes verteld! oh wat reageerden ze leuk! hihihi
Ook heb ik het op het werk gemeld! dat was ook hartstikke leuk! Ben nu helemaal in de zevende hemel! nu voelt ik me echt zwanger!

Sanpap: Heel erg goed dat je alles weer oppakt zoals het eerder was. ik heb nog een hele tijd aan je gedacht, toen ik nog geen echo had gehad. ik hoop echt voor je dat je heel erg snel weer zwanger zult zijn.

MamaJB: Ja fijn he een week verder dan gedacht! hihihih wel heel erg raar om een week later te denken. Het weer vandaag was heerlijk! dus je hebt wat gemist! hihih nou heel erg veel ********************tjes   voor je voor de komende dagen, hopen dat je met goed nieuws terug komt.

Volgende week gaan mijn vriend en ik een paar kleren voor me kopen, ik pas wel geteld nog 1 broek

iedereen heel erg veel **************************************tjes, succes voor de dames die nog zitten te wachten op de rdtjes.

x

Hi dames,

het is inderdaad lekker rustig hier. Ik heb het hele weekend ook wel elke keer bijgelezen, maar geen tijd gehad om te reageren!!

@ mamaJB: Spannend hoor.. stom is dat he, je let de hele tijd op je lichaam, welke signalen die afgeeft enzo... Heel irritant, maar ja het is een soort automatisme denk ik.. Laatje ons weten als je een test gaat doen?? Spannend, ik duim heel hard voor je..

@potjeongeduld: Wat een lieve woorden!! Ik ben inmiddels helemaal over mijn dip heen!! We hebben een heerlijk weekend gehad. Nu gaan we echt weer genieten, het weer wordt mooier en straks na mijn ongesteldheid (hopelijk duurt het niet te lang) er weer helemaal voor gaa!!!

Volgens mij heb ik nog steeds geen eisprong gehad, heel irritant.... Sinds vandaag heb ik bruinverlies.... ik snap er niets van... Echt van dat bruine dat je op de laatste dag van je menstruatie hebt (of helemaal aan het begin).... het is bijna zwart... Ik ben 15 februari mijn vruchtje verloren, dus voor een menstruatie is hetnog te vroeg... Hopelijk is het morgen weer afgelopen, anders de huisarts maar eens bellen. Of ik moet gewoon nog een paar dagen afwachten, kijken of mijn menstruatie is (sorry hoor voo rmijn vieze woorden, maar mijn man vind het ook maar vies als ik het zeg, dus ik ga hier even mijn woorden uiten, sorry) Dus even afwachten.

Volgend weekend kunnen wij kampioen worden met de volleybal, dat zou echt geweldig zijn.

Nog twee weken en dan gaan wij heerlijk op wintersport. Gelukkig heeft het deze week nog veel gesneeuwd, dus over twee weken ligt er nog genoeg sneeuw. Er zit ook een gletcher bij, dus we kunnen altijd skien... We gaan met mijn ouders, broer en vrouw en kleine en mijn broertje en vriendin. Wel heel gezellig... even mijn gedachten op wat anders zetten. Nu zit ik alleen maar te piekeren, wanneer die ongesteldheid komt, zodat wij weer verder kunnen...... grrrr stom eigenlijk dat een vrouwenlichaam van die rare dingen doet.... hahaha

@ mamaita: hoe is het met jullie kitten? Groeit hij al goed??

Ik ga even lekker voor de buis zitten zo... lekker kop warme chocomelk erbij en een stuk chocolade. Mag vandaag nog van mezelf, morgen moet ik er maar weer eens op gaan letten, want ik de de afgelopen weken wel wat aangekomen, door al die emoties (ik ben een echte emo eter, en dan vooral chocolade)...

Liefs SanPap

potjeongeduld: wat fijn dat iedereen zo leuk reageerde op jouw zwangerschap zeg!
Heerlijk lijkt me dat weer om zulk goed nieuws te brengen.
Geniet maar lekker van je zwangerschap, geniet je mannetje ook met je mee??

Sanpap: Ik weet niet wat dat bruin/zwart verlies te betekenen heeft. Misschien nog wat laatste resten (omdat het zwart is??) van het verlies van je vruchtje?

Wat fijn dat jullie al bijna op wintersport gaan zeg!
Alhoewel ik zelf niet kan wachten op mooi warm lenteweer, voor mij even geen sneeuw, kou en regen meer!

Hier komen de RD's vandaag, denk ik.
Ik heb die typische ongipijn (toch wel een beetje anders dan ik de afgelopen dagen had) Ik baal enorm want ik heb me toch weer voor de gek laten houden. Stiekum dacht ik toch dat ik zwanger zou zijn, vanwege die steken en vroege ongipijntjes.
Ik hou jullie op de hoogte!

liefs mamajb

Hallo meiden..

@ SanPap, het is heel normaal hoor dat je zo nu en dan een dipje hebt! Het is niet niks wat je overkomt. Maar gewoon goede moed houden! En door de MK is je cyclus door de war gegooid, het KAN best nog even duren eerdat alles weer ‘normaal’is. Ik hoop het uiteraard niet voor je..

@ Missx: Wij doen even rustig aan, ik merk aan mezelf dat mijn lichaam echt herstel nodig heeft! We hebben alle tijd!
En met mijn zoontje gaat het inmiddels weer een stuk beter, thanks 4 asking!

@ iris: Jullie hebben al heerlijk ge-babyshopt! Leuk joh!

@ Potjeongeduld: wat fijn dat alles op de echo in orde was, nu snel van die moeheid afraken en lekker genieten!

@ Sonica: rot van de RD, succes weer volgende maand!

Nou mijn NOD was precies op tijd, dwz vandaag! Haha
De volgende NOD is op 7/4, wil iemand dit voor mij aanpassen?
Doe dan wel ff niet “echt mee” , maar staat wel zo fraai als mijn nod klopt!

Liefss

Ha meiden,

Ja, het vorige berichtje sloeg natuurlijk nergens op, maar ik dacht dat het laatste berichtje op 6 maart geplaatst was (had even niet goed gekeken ...) en ik dacht: als ik nu een verhaaltje tik en het forum werkt niet goed, dan doe ik het voor niets.

Maar goed, het werkt dus allemaal wel dus no problemo, haha.

Ja ja, we zijn weer terug van een weekje op de Can.Eilanden. Wat was dat super heerlijk zeg. Precies wat we hoopten. Normaal zijn wij van de actieve vakanties en de laatste jaren vooral van het rondtrekken in bijv. een camper door Australië of Italië. En nu dus een huisje bij het strand op één plek. Heel iets anders, maar nu zo super lekker. En handig zo'n toilet dichtbij (kon zo van het strand terug naar het huisje lopen). Het was niet super warm, maar met 20-22 graden warm genoeg om heerlijk op het strand te zitten met een boekje, drankje, chippie en ons zoontje met een schep, bal en emmer. Genieten!!! Ben helemaal opgeladen. En 's-avonds lekker uiteten. Moest wel een beetje opletten wat ik at, maar is prima gegaan moet ik zeggen. Hier kan ik weer even op teren.

Ik heb jullie verhalen snel doorgelezen, zijn ook zoveel. Probeer nu weer een beetje bij te blijven en met jullie mee te leven.

A.s. zaterdag onze pretecho. Ben zo benieuwd. Wij nemen ons zoontje mee, want ik denk dat hij dit wel leuk zal vinden. En ook omdat ik hoorde dat alles wat je zegt opgenomen wordt op de dvd, dan staat zijn stemmetje er misschien ook wel op (als hij gaat kletsen). Ben niet bang dat hij het eng zal gaan vinden, ken mijn zoontje een beetje en die vindt dat vast leuk.

Nu nog even een paar dagen vrij van het werk, ook heerlijk. De enorme was wegwerken (is iets minder) en wat relaxen. Gisteren wezen shoppen, want ik zocht nog wat feestelijke kleding voor een bruiloft en dat is gelukt. Het is kleding van Noppies geworden. Een tunniekje, rokje, legging, vestje. Leuk! Vond het echt wel moeilijk om wat te vinden. Heb in één winkel volgens mij de gehele collectie van Queen Mum en Mama Licious aangehad, haha. Vond het wel leuk hoor dat gepas. Wilde nu gewoon echt iets leuks, want het gebeur tenslotte niet zo vaak dat je een bruiloft hebt als je zwanger bent. Ben happy met mijn nieuwe aanwinsten.

Nog een tippie: Ook heb ik een voedingsbh gevonden van Noppies die enigzins voorgevormd is. Draai normaal gesproken ook bh's die voorgevormd zijn, maar die zaten nu niet lekker meer. En alle zwangerschaps-voedingsbh's die ik zag waren dun van stof en dan komen je tepels er zo doorheen. ha ha. Dat vind ik niet mooi en ik ben dan ook blij met mijn nieuwe bh :). Het is een nieuw type van Noppies, dus wellicht nog niet overal te koop. Maar ze bestaan dus! Ik zag ze in het zwart, wit en grijs. Misschien ook voor jullie als jullie het 'probleem' herkennen?

Ik ga weer wat 'relaxen' en meld me snel weer, liefs Suus

Hallo lieverds,

hier ben ik weer! Was eventjes heel erg druk met van alles en nog wat, laat thuis en moe moe moe.
Ben ook weer ongesteld geworden vorige week vrijdag, ggrrrr, dus ik zal zo mijn nieuwe NOD (3 april) even aanpassen, gaan we alweer door naar april, had dat nooit gedacht!!! Dacht dat ik zo ´n beetje in april kon gaan bevallen, hoe het leven toch kan lopen, he!?
Ik heb 31 maart een afspraak met man bij de gyn, om alle uitslagen van onze testen te bespreken, ben benieuwd.
Ben alweer op de laatste dag van de ongesteldheid, dus dan kunnen we er weer mooi tegenaan!   De laatste maand begon ik echt te denken, ik word toch ongesteld, ik raak toch niet zwanger, weet je wel, op een gegeven moment geloof je er gewoon niet meer in dat het nog gaat lukken.
Een zwangerschapstest met twee streejes in je hand hebben, wat is dát een grote wens zeg!

Ik ga deze maand een weekje naar Nederland, gelukkig net ná de ovulatietijd, want mannetje blijft hier! Ik heb wel zin om weer lekker familie en vrienden te zien, zal wel weer voorbij vliegen die tijd!

@SanPap: dankjewel voor je info mbt het kleine katertje, ik ben nog wel de kattenbak aan het verschonen, nouja, we doen het om en om, ik hoop dat ik het snel niet meer hoef te doen, hahaha! Het gaat hartstikke goed met Joep, hij groeit als kool en het is echt een gezellig maatje hier en huis, we lachen wat af met hem. Hij is nu vandaag 2 maanden oud, we hadden hem met drie weken al ja, echt superjong, wel zooooo schattig! Ik ben zelfs Nederlands met hem aan het praten, haha, grappig he, ging gewoon automatisch vanaf het begin!
He, dat wilde ik nog aan jou vragen, ben je weer aan het volleyballen? Hoe gaat dat? Kun je daar weer een beetje je afleiding in vinden? Ik ben ook nog steeds hard aan het sporten, de wedstrijden in het weekend slokken wel veel tijd op, maar goed, ik vind het echt heel leuk, ook al hoop ik echt dat ik het snel moet gaan opgeven, voor een tijdje dan.... Want daarna gaat mama gewoon weer voetballen, hihi en dan komen man en kin(eren) mij lekker aanmoedigen!
Lekker dat jullie nog even gaan wintersporten, heb je zeker wel heel veel zin in, nou je hebt het verdiend hoor meid, lekker gaan genieten!

@Oeps: Hahaha, nee hoor, zijn poeperd aaien doe ik niet, maar misschien wel eens per ongeluk, hihihi! Ik moest wel lachen om die zin zeg! Je vroeg waar ik woonde, nou, ik woon in Sevilla, lekker in het zuiden dus, het is hier nu echt lente ja, de vogeltjes fluiten, de temp stijgt nu soms wel door naar 26 graden, heerlijk!
Hoe is het nu met je zoontje, wat zielig zeg voor hem en rot voor jullie!!
Hoe is het verder met jou nu?

@Iris: Dankjewel voor je lieve berichtje, ja   de situatie rondom mijn vader is echt heel naar. Maar ik probeer positief te blijven en blij te zijn met de mensen die ik heb.
Hoe is het met jou nu, begin je je al een beetje zekerder te voelen? Mag ik vragen wanneer het bij je jongetjes is mis gegaan? Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt, echt verschrikkelijk! Ik hoop dat je je zenuwen een beetje de baas kunt blijven  en dat je kunt genieten van deze zwangerschap.
Wat gaaf dat jullie de babykamer hebben gekocht, lekker hoor, die voorpret!!!

@SuusMama: Ben je inmiddels alweer terug van de Can eilanden? Hoe was het, heb je lekker genoten? Lekker daar met je dikke buik zitten pronken zeker, haha?!

@Ikke: uitslagen bloed heb ik dus 31 maart! Hoop dat ik dan gewoon lekker zwanger ben en dat we dat allemaal lekker kunnen overslaan!
Wat gaaf dat je het kleintje al kunt voelen, lijkt we wel zo ´n bijzonder gevoel! Wanneer heb je de 20weken echo? Geweldig zeg, zul je wel echt naar uitkijken!
Ik denk trouwens dat je een jongetje gaat krijgen, geen idee waarom, maar denk ik gewoon!

@Potjeongeduld: Gaaf die echo zeg! Was wel heel bijzonder he? Best wel fijn dat je al week verder bent, he, is maar een week, maar toch lekker meegenomen!
Hoe is het verder met je moeheid, word je al een beetje fitter?

@Sonica, balen meisje! Maar een schrale troost, ik ga met je mee naar de volgende ronde! We zijn nu de meiden die er gewoon wat langer over doen, maar goed, onze tijd komt nog wel en hopelijk heel snel! Maar dat neemt niet weg dat de rd ´s gewoon een zware teleurstelling zijn iedere keer!

@Connie: zijn de RD ´s doorgebroken? Ik hoop het niet zeg!

Oja, ik ben trouwens deze maand begonnen met temperaturen, vraagje, moet je dat echt álle dagen van de maand doen? En klopt het dat je dat moet doen vóór het opstaan. Ik vind het wel een gedoe hoor, ben het gisteren en vandaag gewoon vergeten. Ik sta om 6.15 op en dan vergeet ik het gewoon! Maar goed, lijkt me wel slim om het te doen en de gyn zal er ook wel naar gaan vragen, denk ik!  

Nou meissies, tot snel maar weer!
Liefs Mamaita  

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  April    

Mamaita
27
1
9
3

Sonica
31
1
6

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Maart

Oeps        
28
2
1 na bbz
10

Connie                              
30
2
2
11

Leentje
23
1
4
14?

SanPap
25
1
1 na mk
25

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen      
25
2e
3e
5 okt 2009??

LeonieR        
24
1e
4e
??

Tinkerbell 79
29
1e
4e
??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
14 maart
pretecho
bijna 22 weken
??

MissX
18 maart
20 weken echo
20  weken en  1 dag
13.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9  maart        
2e echo
13 weken
15.50

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Potjeongeduld
4 maart
19 maart
1e echo
controle vk
??
??
??
??

Krista
2 maart
1e echo
ong. 9 weken
10.00

Babybeer/Heleen
??
??
??
??

LeonieR
??
??
??
??

Tinkerbell
??
??
??
??

Sonica, ik heb je in de tabel van april gezet, dat wordt  de maand van alle a.s. moeders!!! Zet even je NOD erin.
Ik heb mijn NOD een week voor mijn verjaardag, misschien net zwanger voordat ik een jaartje ouder word???  

Terug
Bovenaan