Hallo lieverds,
hier ben ik weer! Was eventjes heel erg druk met van alles en nog wat, laat thuis en moe moe moe.
Ben ook weer ongesteld geworden vorige week vrijdag, ggrrrr, dus ik zal zo mijn nieuwe NOD (3 april) even aanpassen, gaan we alweer door naar april, had dat nooit gedacht!!! Dacht dat ik zo ´n beetje in april kon gaan bevallen, hoe het leven toch kan lopen, he!?
Ik heb 31 maart een afspraak met man bij de gyn, om alle uitslagen van onze testen te bespreken, ben benieuwd.
Ben alweer op de laatste dag van de ongesteldheid, dus dan kunnen we er weer mooi tegenaan! De laatste maand begon ik echt te denken, ik word toch ongesteld, ik raak toch niet zwanger, weet je wel, op een gegeven moment geloof je er gewoon niet meer in dat het nog gaat lukken.
Een zwangerschapstest met twee streejes in je hand hebben, wat is dát een grote wens zeg!
Ik ga deze maand een weekje naar Nederland, gelukkig net ná de ovulatietijd, want mannetje blijft hier! Ik heb wel zin om weer lekker familie en vrienden te zien, zal wel weer voorbij vliegen die tijd!
@SanPap: dankjewel voor je info mbt het kleine katertje, ik ben nog wel de kattenbak aan het verschonen, nouja, we doen het om en om, ik hoop dat ik het snel niet meer hoef te doen, hahaha! Het gaat hartstikke goed met Joep, hij groeit als kool en het is echt een gezellig maatje hier en huis, we lachen wat af met hem. Hij is nu vandaag 2 maanden oud, we hadden hem met drie weken al ja, echt superjong, wel zooooo schattig! Ik ben zelfs Nederlands met hem aan het praten, haha, grappig he, ging gewoon automatisch vanaf het begin!
He, dat wilde ik nog aan jou vragen, ben je weer aan het volleyballen? Hoe gaat dat? Kun je daar weer een beetje je afleiding in vinden? Ik ben ook nog steeds hard aan het sporten, de wedstrijden in het weekend slokken wel veel tijd op, maar goed, ik vind het echt heel leuk, ook al hoop ik echt dat ik het snel moet gaan opgeven, voor een tijdje dan.... Want daarna gaat mama gewoon weer voetballen, hihi en dan komen man en kin(eren) mij lekker aanmoedigen!
Lekker dat jullie nog even gaan wintersporten, heb je zeker wel heel veel zin in, nou je hebt het verdiend hoor meid, lekker gaan genieten!
@Oeps: Hahaha, nee hoor, zijn poeperd aaien doe ik niet, maar misschien wel eens per ongeluk, hihihi! Ik moest wel lachen om die zin zeg! Je vroeg waar ik woonde, nou, ik woon in Sevilla, lekker in het zuiden dus, het is hier nu echt lente ja, de vogeltjes fluiten, de temp stijgt nu soms wel door naar 26 graden, heerlijk!
Hoe is het nu met je zoontje, wat zielig zeg voor hem en rot voor jullie!!
Hoe is het verder met jou nu?
@Iris: Dankjewel voor je lieve berichtje, ja de situatie rondom mijn vader is echt heel naar. Maar ik probeer positief te blijven en blij te zijn met de mensen die ik heb.
Hoe is het met jou nu, begin je je al een beetje zekerder te voelen? Mag ik vragen wanneer het bij je jongetjes is mis gegaan? Een vriendin van mij heeft hetzelfde meegemaakt, echt verschrikkelijk! Ik hoop dat je je zenuwen een beetje de baas kunt blijven en dat je kunt genieten van deze zwangerschap.
Wat gaaf dat jullie de babykamer hebben gekocht, lekker hoor, die voorpret!!!
@SuusMama: Ben je inmiddels alweer terug van de Can eilanden? Hoe was het, heb je lekker genoten? Lekker daar met je dikke buik zitten pronken zeker, haha?!
@Ikke: uitslagen bloed heb ik dus 31 maart! Hoop dat ik dan gewoon lekker zwanger ben en dat we dat allemaal lekker kunnen overslaan!
Wat gaaf dat je het kleintje al kunt voelen, lijkt we wel zo ´n bijzonder gevoel! Wanneer heb je de 20weken echo? Geweldig zeg, zul je wel echt naar uitkijken!
Ik denk trouwens dat je een jongetje gaat krijgen, geen idee waarom, maar denk ik gewoon!
@Potjeongeduld: Gaaf die echo zeg! Was wel heel bijzonder he? Best wel fijn dat je al week verder bent, he, is maar een week, maar toch lekker meegenomen!
Hoe is het verder met je moeheid, word je al een beetje fitter?
@Sonica, balen meisje! Maar een schrale troost, ik ga met je mee naar de volgende ronde! We zijn nu de meiden die er gewoon wat langer over doen, maar goed, onze tijd komt nog wel en hopelijk heel snel! Maar dat neemt niet weg dat de rd ´s gewoon een zware teleurstelling zijn iedere keer!
@Connie: zijn de RD ´s doorgebroken? Ik hoop het niet zeg!
Oja, ik ben trouwens deze maand begonnen met temperaturen, vraagje, moet je dat echt álle dagen van de maand doen? En klopt het dat je dat moet doen vóór het opstaan. Ik vind het wel een gedoe hoor, ben het gisteren en vandaag gewoon vergeten. Ik sta om 6.15 op en dan vergeet ik het gewoon! Maar goed, lijkt me wel slim om het te doen en de gyn zal er ook wel naar gaan vragen, denk ik!
Nou meissies, tot snel maar weer!
Liefs Mamaita