Hey meiden!!
@Zoe, joehoe!!! Wat geweldig meis, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Kun je het al bevatten? En hebben jullie het al aan mensen verteld? Wanneer denk je uitgerekend te zijn?
@Binnenvaartschipper, jeetje jij was ook al ver in je zwangerschap. Wat moet dat erg zijn zeg. Hoop dat je weer heel gauw goed nieuws krijgt en dat die 9 maanden omvliegen zodat je snel het wondertje ook echt in je armen hebt!
@Connie, ik heb idd bijna 10 jaar de pil geslikt. Fijn om te horen dat jij het ook hebt gehad! Was je daarna snel zwanger? Wat sneu dat Jarno zo verkouden is! Raar idd dat je zo lang gevloeid hebt. Misschien omdat je lichaam in de was was door de hormonen die het nu weer krijgt?
@Heleen, wat spannend meis! Wel balen van die negatieve test, maar zolang er nog geen rd's zijn hoop houden hoor! Ik duim voor je! Ik heb je op het wachtbankje gezet. Trouwens geen idee of zoiets door een spiraal kan komen...
@Iris, ik ben het wel met je eens dat ik het erg druk vind worden hier. En dat is helemaal niet persoonlijk bedoeld naar de nieuwe meiden, echt niet! Maar vind het steeds lastiger worden om hier te schrijven, omdat je dat meteen een half uur kwijt bent (of langer) en het moeilijker te onthouden is. Net wat minder persoonlijk. Maar nogmaals, das geen verwijt naar de nieuwe meiden, want vind het ook erg gezellig. Maar misschien nu een stop zetten?
Wat goed trouwens dat je het er met je vriend over gehad hebt en dat jullie nu gaan proberen er wat relaxter mee om te gaan! Knap hoor. Ben het ook helemaal met je eens dat je er vooral voor moet zorgen dat het met z'n tweeen fijn blijft, erg belangrijk!
@Toppertje, vind het ook echt leuk dat je er weer bent! En wat grappig dat jij en ik1978 in hetzelfde dorp wonen! Is het een groot dorp? Misschien kennen jullie elkaar wel, haha! In de dorpen hier kent iedereen elkaar.
@Sonica, weet je al wanneer je nieuwe NOD is?
@Debby, meis gefeliciteerd!! Wauwie, wat geweldig!! Kun je het al wat meer bevatten? En hebben jullie het al verteld aan bijv. ouders/schoonouders?? Ik heb het lijstje even aangepast. Jeetje gewoon in de eerste ronde al!!
@Zwangere meiden: strooien jullie even wat glitters hier!? Dat is min of meer traditie op dit forum. Hopelijk pakken de niet-zwangeren er wat van op en zijn ze ook gauw zwanger! Zo zien de glitters eruit: ************** (in allerlei kleurtjes!!)
@Tinkerbell, meis dat is zo'n bijzonder moment, de eerste keer onveilig vrijen en proberen een kindje te maken, geweldig vonden we dat!! Heel speciaal hoor! Geniet ervan! Tip: probeer het wel leuk te houden tussen de lakens en niet 'verplicht' te vrijen rond je vruchtbare dagen. Vooral zo in het begin... Jouw NOD is 8 december toch? Heb je even verplaatst want je stond onder november nog.
@Suus, hoe voel je je? Hadden jullie het al verteld aan familie??
@Ik1978, bijna je laatste pil! Wordt wel spannend zo he?!
Hier gaat het goed. Heb niet meer van die rare propjes gehad, haha! Maar wel veel afscheiding. Voor mijn gevoel is dat na m'n ei nooit zoveel, maar goed mijn gevoel heeft het vaak mis. Verder ook af en toe duizelig en het valt me op dat ik constant een vieze smaak in m'n mond heb. Maar dat zal wel zijn omdat ik op die dingen let nu. Ook geregeld raar gevoel in m'n buik, lage rugpijn en het idee dat m'n borsten/tepels gevoeliger zijn. Maar die laatste drie dingen, daar had ik in de eerste ronde ook last van, met als resultaat de rd's . Dus ook al voel ik van alles, ik durf gewoon niet zo te hopen als in de eerste ronde. Dat was zo'n teleurstelling! De vorige twee keren ongeveer 5 a 6 dagen van tevoren al bruinverlies. Dus daar ga ik nu goed op letten. Als dat wegblijft, krijg ik denk ik hoop...
Vind het zo spannend!
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD