Heey hallo allemaal!
zal ik maar beginnen met heel wat glitters hier rond te sturen dan? ik gun het jullie namelijk ook allemaal zo van harte om ook zwanger te kunnen worden!! ik hoop het echt van harte!! dus bij deze:
Als ik nog meer moet strooien hoor ik het graag
@ debby: Gefeliciteerd meid! super dat het bij jullie ook zo snel is gegaan! herken het helemaal dat het nog onwerkelijk is, is hier nog net zo... heb je het al mensen verteld?
@ tinkerbell: Dank je wel! ga er zeker lekker van genieten! spannend idd de eerste keer echt zonder de pil. is toch wel heel bijzonder (vond ik zelf) ben benieuwd! duim met je mee..
@ suus: Dank je wel! hoop ook dat de eerste maanden snel voorbij zijn, geeft denk ik toch wel wat meer rust.. maar we moeten nog even geduld hebben..
@ ikke: jij ook dank je wel! is nog steeds erg moeilijk te bevatten, maar begint wel wat meer te komen. begin me ook al af en toe wat misselijk te voelen, dus tja dan kun je er niet meer omheen. we hebben het gister al aan mn ouders en schoonouders verteld, dit mede omdat mijn vriend deze week voor 4 maanden naar afghanistan vertrekt en we het graag samen wilden vertellen. Verder houden we het eerst nog voor ons, al is dat nog erg moeilijk, wil het echt iedereen vertellen! als het goed is zijn we rond 22 juli dan uitgerekend...
en voor jou ook echt spannend joh! hoop voor je dat het is wat je hoopt! duim voor je!! hou ons op de hoogte...
Liefs Zoë ************************************************************ (nog even een paar)