*** Najaar 2008 stoppers ***

@Iris en binnenvaartschipper: wat heftig om jullie verhalen te lezen. Word er even stil van.  
@toppertje: leuk dat jullie voor de derde gaan. Ik kom zelf uit een gezin met 5 kinderen, dan is er altijd wel wat te doen (ook niet altijd harmonie hoor, hihi). Ik heb zelf nog geen idee waar we 'heen' gaan, maar hoop ook dat het niet bij 1 blijft.
@Iris: ik zit in de muziekgroep van onze kerk, dus we treden wekelijks op . Maar het is en blijft een hobby, gewoon heerlijk om te doen. Sinds kort heb ik ook zangles, erg leuk.

Ga even hardlopen, groetjes!

ik ben toch echt zwanger! Vandaag een clear blue test gehaald en die zei wel degelijk zwanger! Het is nog een beetje onwerkelijk hier...

hey..

Weet even niet meer wie het vroeg, maar bij deze. Mijn zus krijgt als het goed is over 1,5 maand haar tweede kindje. des te lastig om mijn mond dus te houden.

Mijn ongesteldheid is over (niet dat dat uitmaakt, maar toch..) dus als we de volgende keer vrijen.. dan is het de eerste keer zonder de pil...raar om niet meer te slikken en het lijkt me apart, raar, spannend om de eerste keer seks te hebben zonder pil gebruik en "kans" te hebben op een babytje!!

Ben benieuwd dus,

@Zoe...super zeg voor je..echt spannend, geniet er van!

Dikke kus Tink

Hey meiden,

@ MaikeSanne: mooi dat je echo zo super was. Ik herinner het nog van mijn vorige zwangerschap. Zo mooi! Vind je het spannend om tegen iedereen te vertellen?

@ MamaJB (Connie): dank je wel voor je felicitaties. Je hebt dus ook al een zoontje. Slaapt hij sinds kort in een nieuwe kamer en ook in een groot bed? Hoe oud is hij?

@ Debby: nogmaals gefeliciteerd.

@ MissX: En heb je al antwoord op je ‘vieze’ vraag??
Forums zijn heel leuk, maar ik hou je in, want ik heb er gewoon niet veel tijd voor. Zeker als je het goed bij wilt houden en ik merk nu pas dat dit echt veel tijd kost. Wel gezellig hoor.
Voor mijn echo’s moet ik als het goed is naar een speciale echopraktijk, dus niet naar het ziekenhuis (als alles goed is tenminste). De vk bij ons hier in het dorp zijn allemaal vrouw. Maar een man, daar zou ik denk ik ook niet zoveel problemen mee hebben.

@ Zoe: Gefeliciteerd!! De eerste maanden vind ik inderdaad ook veelste spannend. Hopelijk zijn die snel voorbij …

@ Binnenvaartschipper: Nee, ik krijg niet gelijk een echo, dat is volgens mij pas rond week 12. Wachten rustig af. Zo’n intakegesprek vind ik inderdaad al spannend.

@ Iris: Nee, het is nog steeds niet echt tot me doorgedrongen. Ik heb niet veel klachtjes, dus het blijft onwerkelijk. De echo duurt dan ook nog wel heel lang …., want hopelijk krijg ik dan wat meer bevestiging. Wie weet krijg ik inderdaad wel iets eerder mijn echo omdat ik nu ook best snel een afspraak bij de vk heb. Was echt verbaasd dat ik al met 6,5 week langs mag komen!
Het klinkt logisch dat jij bij een volgende zwangerschap vaker langs kan komen. Het is voor jou toch tig keer spannender dan voor mij. Hopelijk lukt het je om toch nog een beetje ontspannen te blijven. Zal best moeilijk zijn af en toe.
@ Toppertje: hey, jij heet dus ook Suus!!

Fijne zaterdagavond!
Liefs Suus

hey toppertje

leuk dat je er weer bent.
en ja we wonen in het zelfde dorp hihi
de 22 (dacht ik) slik ik laatste pil. en dan gaan we er voor.
Je bent wel lang weg geweest hoor.
hoe is je huisje geworden? helemaal klaar of moet er nog veel gebeuren.
Ik ben nu wel nieuwschierig natuurlijk(waar je nu woont)Ik had niet verwacht dat je in hetzelfde dorp zou gaan  wonen.

debby.. ook zwanger gefeliciteerd  !!! het is een vruchtbare topic merk ik al wel
ga zo door meiden....

groetjes

Hoi Iris,

Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld en aan mijn beste vriendin. Ik had al wat afspraken staan, maar moest gelijk de volgende dag gecurreteerd worden. Dus konden er eigenlijk niet onderuit.Best heftig allemaal. We hadden het ons allemaal heel anders voorgesteld, ipv vertellen dat ze opa en oma werden moesten we nu vertellen dat het mis was gegaan.
Ben toch wel blij dat ik het verteld heb, het is erg fijn om er met iemand over te praten.
Wij gaan er nu ook weer voor. Maar net wat jij zegt: het zal heel eng zijn als je weer zwanger bent. Je kunt pas blij zijn als je een kindje in je armen hebt.
Fijn dat we hier samen over kunnen praten het zou leuk zijn als we een beetje tegelijk lopen straks. Dan kunnen idd ons hart luchten over onze onzekerheden!
Op dit moment gaat het erg goed met me gelukkig, ik heb het een plekje kunnen geven. En hoe gaat het met jou?

Liefs
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi binnenvaartschipper,

Jij was ook al wel even zwanger hoor. Jij was bijna die 12-wekengrens gepasseerd. Dan verwacht je idd ook niet meer dat het mis kan gaan. Hebben jullie er na de miskraam nog wel met je ouders en/of vrienden over gesproken??? kan me wel voorstellen dat je daar behoefte aan hebt. Bij 20 weken verwacht je het idd helemaal niet meer maar het komt helaas toch wel voor. En vaker dan we denken helaas. Ik hoop heel snel weer zwanger te raken maar tegelijkertijd vind ik het supereng en zal ik er denk ik ook niet zo heel erg van kunnen genieten. Ik denk dat ik niet eerder gerust ben tot ik een lief, klein, huilend mensje in mijn armen houd. Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag raken en dat het goed mag gaan. En dan kunnen we ook samen kletsen over al onze onzekerheden en angsten want daar zijn deze forums natuurlijk  ook voor. Hoe is het nu verder met je??

En Toppertje... ik snap het dat je liever niet wilt dat een bekende je hier herkent. Dat heb ik liever ook niet al denk ik soms wel dat mocht er een bekende meelezen dan herkent diegene mij onmiddelijk met wat ik inmiddels allemaal al heb verteld... ha ha ha nou ja jammer dan!

Liefs Iris

quote: binnenvaartschipper reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-11-2008 11:44:07'));

Hoi Iris,

Wij hebben het alleen aan onze ouders verteld en aan mijn beste vriendin. Ik had al wat afspraken staan, maar moest gelijk de volgende dag gecurreteerd worden. Dus konden er eigenlijk niet onderuit.Best heftig allemaal. We hadden het ons allemaal heel anders voorgesteld, ipv vertellen dat ze opa en oma werden moesten we nu vertellen dat het mis was gegaan.
Ben toch wel blij dat ik het verteld heb, het is erg fijn om er met iemand over te praten.
Wij gaan er nu ook weer voor. Maar net wat jij zegt: het zal heel eng zijn als je weer zwanger bent. Je kunt pas blij zijn als je een kindje in je armen hebt.
Fijn dat we hier samen over kunnen praten het zou leuk zijn als we een beetje tegelijk lopen straks. Dan kunnen idd ons hart luchten over onze onzekerheden!
Op dit moment gaat het erg goed met me gelukkig, ik heb het een plekje kunnen geven. En hoe gaat het met jou?

Liefs
document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Terug
Bovenaan