Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer. Even een dag niet geweest en ik moest behoorlijk bijlezen... ha ha ha. Hartstikke leuk maar ik vind het nu wel steeds moeilijker om alles bij te houden. Vind het ook wel leuk om met een iets kleiner groepje te kletsen zodat je elkaar ook een beetje beter kunt leren kennen. Op die manier leef je nog meer met elkaar mee denk ik. Maar ja wie ben ik...
Ikke... ik kan je helaas niet helpen met je "vieze" verhaal. Is helemaal niet vies hoor en daarvoor is een forum als dit ook heel handig toch? Misschien is het wel zoals Connie zegt, Zou wel heel erg mooi zijn als je dan nu ook meer kans maakt om zwanger te raken. Ik duim voor je en zou het echt helemaal super voor je vinden. Was het gisteravond trouwens gezellig met je vriendin??
Mijn teleurstelling is al weer wat gezakt hoor. We gaan er de komende ronde gewoon weer voor. Het kwam denk ik extra hard aan omdat ik nu gewoon met een hele dikke buik rond had moeten lopen. Ik voel me nu soms zo leeg van binnen en dat doet pijn. En mijn lichaam heeft me echt even voor de gek gehouden, net zoals jij de eerste ronde had. Stomme lichamen hebben wij. Ha ha ha. Weet je gisteren zat ik er nog even over na te denken en we hebben het tot nu toe met zijn tweetjes ook altijd goed gehad. De kinderwens is groot (heel groot) maar we moeten het ook vooral met zijn tweeen leuk houden. Ik heb het er ook met vriendlief over gehad en we willen deze ronde ook alleen maar klussen als we er zin in hebben. Afgelopen keer was het rond de vruchtbare dagen zeg maar niet erg leuk meer. Pfff niks aan zeg dat verplichte gedoe.
Connie leuk dat je er ook weer even bent. Wat een mooie naam heeft jouw zoon, Jarno vind ik ook een erg mooie naam. En wat een lange menstruatie heb jij gehad zeg. Heb geen idee hoe dat kan.
Sonica.... dus eindelijk toch nog ongi geworden. Is wel even balen natuurlijk. Hopelijk volgende ronde beter. Je ongi kan idd helemaal ontregeld zijn als je heel lang aan de pil bent geweest. Ik heb ook wel verhalen van vrouwen gelezen waarbij het maandenlang duurde voor ze weer voor het eerst ongesteld werden. Heeft bij jou nu ook langer geduurd maar kan best zo zijn dat het volgende maand wel weer normaal is. Laten we het hopen of nog beter... laten we hopen dat het nog heel lang duurt voor je weer ongesteld wordt... ha ha ha. En zit jij in een band? Treden jullie vaak op?
Suus hoe is het met je?? Is het inmiddels al helemaal doorgedrongen dat je zwanger bent? Ik las dat je inmiddels je eerste afspraak met de vk hebt staan. Leuk zeg. Normaal gesproken heb je rond je 10e of 11e week je 1e echo (iig voor je 12e week. Tot 12 weken kunnen ze nog precies nagaan hoever je zwanger bent, daarna wordt her lastiger) en rond de 20 weken. Hangt ook van de situatie af. In sommige gevallen zal je meer echo's krijgen. Mocht ik weer zwanger raken dan krijg ik veel meer echo's. Ik kan dan ook gelijk contact opnemen met het ziekenhuis en een afspraak maken met ''mijn'' verloskundige. Vorige keer had ik een hele lieve verloskundige en ik heb met haar afgesproken dat ik haar gelijk mag bellen als ik weer zwanger ben en ook als er wat is. Ik zal iig met ongeveer 7 weken zwangerschap een echo krijgen al is het eerst alleen maar om te zien hoeveel kindjes er in mijn buik zitten. En ik zal ook strenger onder controle komen.
Binnenvaartschipper.... Dat je hebt genoteerd dat dit je eerste ronde is is goed. Helaas voor jou want je had natuurlijk nog gewoon zwanger moeten zijn. Wat een ellende. Ben je lang zwanger geweest??? Hopelijk gaat het deze keer wel goed.
Maike Sanne... mooi zeg dat je eczeem afneemt, nu je misselijkheid nog en nog mooier dat je echo goed was. En hoe reageerde je familie??? Ik kan me nog herinneren dat je niet een hele leuke schoonzus hebt (ik kan het mishebben hoor) en hoe is het met je zus?? Zij is al bijna uitgerekend.
Zoe.... welkom en gefeliciteerd!!!! Super dat je zo snel zwanger bent.
En Debby... hoe is het met jou??? Heb je al meer duidelijkheid.... een streep is een streep dus ik denk wel dat je zwanger bent hoor.... Zou ook al heel snel zijn.... Joehoe.
Heleen.... ik heb geen ervaring met een spiraal maar misschien is het wel net als bij het stoppen met de pil.... dat het soms wat langer kan duren voordat je cyclus op gang komt. Geen idee. Niks aan he die onzekerheid.
Toppertje.... leuk dat je er ook weer bent! En nog even en dan kunnen jullie er ook weer voor gaan. Ben je met je vorige zwangerschappen trouwens snel zwanger geraakt??
Nou fijne avond en fijn weekend allemaal.
Liefs Iris