*** Najaar 2008 stoppers ***

Ha meiden,
@ MissX: nee, we hebben het nog tegen niemand verteld. Daar willen we echt het liefst mee wachten tot we een echo gehad hebben. Hopelijk krijgen we deze voor het einde van het jaar, want het zou wel super zijn om het goede nieuws tijdens oud- en nieuw te vertellen. Maar eerst nog even de spannende weken door.
Ik voel me eigenlijk prima. Vandaag wel last van steekjes in mijn zij. Geen idee wat het is, want ik herken het helemaal niet. Hopelijk betekent het niets engs …

@ Zoe: lief dat je al die sterretjes strooit! Wat duurt dat wachten lang hè. Het voelt anders dan de periode dat je moet wachten tot je mag testen, maar ik moet zeggen dat ik het nu net zo spannend vind, want ik kan niet wachten totdat ik eindelijk een echo krijg of het hartje te horen krijg. Heb jij dat ook?

@ Mart: ja, het wordt inderdaad lekker druk hier. Wel gezellig ook. Maar ook lastig om alle verhaallijnen te blijven volgen. Doe mijn best …
Hoe gaat het met jou?? Wij kennen elkaar nog niet, dus nog even in het kort:
Suus, 34 jaar, mama van een zoontje van 3 jaar, werk 3 dagen per week, super blij dat ik zwanger ben van ons tweede kindje.

Hier alles goed, behalve dus rare steekjes in mijn zij. Geen idee wat het is, maar hopelijk hoort het er gewoon bij. Kennen jullie (de zwangere meiden onder ons) dit??

Liefs Suus

Ik snap er echt niks van. Ik had vrijdag mijn NOD en ben nu nog steeds niet ongi maar een tesst zegt ook negatief. Heb wel al een paar dagen een beetje last van me buik een beetje ongi gevoel maar er komt niks. Is toch irritant dat een test dan ook niks zegt.
Hoelang zal ik dan nog moeten wachten voor ik weer een test kan doen? Ik heb nog nooit een onregelmatige cyclus gehad.
Iemand een idee???

Hey meiden!

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

@Zoe, thanx voor de glitters! Hoop dat het helpt! Pff, je vriend voor 4 maanden naar Afghanistan, jeetje zeg. Blijft hij dat straks ook doen als de kleine er is? Gelukkig is hij terug een flinke tijd voor je bevalt, dus kan hij er nog heel veel van meemaken! Hoe is hij er zelf onder? Hij is verplicht of niet? (sorry voor al m'n vragen)

@MaikeSanne, gefeliciteerd tante!! Wat bijzonder he, en zo klein! Nog even en dan maken jullie dat ook mee!

@Mart, ik hoop dat je gelijk hebt en dat we extra vruchtbaar zijn! Alleen bij mij wel jammer dat het gebeurde na m'n eisprong... Lief van je collega dat je al die tijdschriften hebt gekregen!

@Mam31, welkom hier! We hadden het er vandaag over dat er hier zoveel nieuwe meiden bij komen (ligt ook wel aan de titel van dit topic) en dat het nu wel steeds lastiger en tijdrovender is om op iedereen te reageren. Maar toch wil ik je welkom heten hier en heel veel succes wensen! Hoop dat je gauw zwanger bent. Je kunt hier iig terecht om lekker van je af te kletsen en ervaringen te delen. En wat leuk dat jullie al een dochtertje hebben!

@Babybeer, oeps, ik had het per ongeluk omgedraaid zie ik! Je schrijft dat je nog nooit een onregelmatige cyclus hebt gehad, maar dit is toch pas de eerste cyclus na het verwijderen van de spiraal? Zo'n spiraal zorgt ervoor dat je regelmatig ongi wordt, is allemaal kunstmatig toch? Weet niet of er ook hormonen inzitten, maar dan kan het echt wel even duren voor je cyclus weer op gang gekomen is... Hoop voor je dat je gauw meer zekerheid hebt!

@Suus, knap dat jullie zo lang kunnen wachten met het vertellen aan iedereen. Weet je al hoe je het gaat vertellen? Lijkt mij een van de leukste dingen, haha! Denk dat wij het wel meteen aan de (schoon)ouders en broers en zussen met aanhang vertellen. Die steekjes dat zal denk ik je baarmoeder zijn die aan het groeien is!?

Hier leuk nieuws en minder. Gisteravond heeft de vriend van m'n moeder haar ten huwelijk gevraagd, zo lief! Ben echt super blij voor ze. Gaan ze gewoon nog eerder trouwen dan wij!! Haha! Kreeg net ook te horen dat m'n kleine nichtje van 2,5 maand in het ziekenhuis ligt met het RS virus. Hoop dat ze er gauw bovenop komt en weer lekker naar huis mag!

Liefs, ikke

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

SanPap
24
1e
1e
17

Debby
26
1e
1e
17

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
?

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Baby77
31
3
3
12

Sonica
31
1
2
?

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Heleen
25
14 nov NOD, nog geen  rd's!                              
2e
1e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

@MissX_1983

Ja vorige week was mijn vruchtbare week. Ik had zelf uitgerekend van 9 t/m 17 nov (omdat er 3 dagen tussen beide cyclussen van de vorige maanden zat heb ik ruim gerekend) Nu voelde ik vanaf vorige week maandag (de 10e tot en met donderdag avond) mijn ovulatie aan de linkerkant komen. We hebben iedere dag geklust behalve donderdag, maar wel weer op vrijdag  hihi.. Ik vraag me af, als je je ovu kan voelen, wanneer is dan de eisprong? De laatste dag of de dag erna, en voel je die eisprong wel of niet? Ik heb sinds mijn ovulatie nog steeds gespannen en pijnlijke borsten. Zou dat een teken zijn? In afwachting...

Liefs W

Ohja kijk: ik heb je idee overgenomen.. hoop niet dat je het erg vindt.

Meiden meiden meiden. Hier even een egoberichtje. Wat heb ik nou toch weer gedaan...

Zit vandaag op dag 25 van de 30 cyclus dagen. Heb telkens zo'n vieze smaak in m'n mond, gevoelige borsten en rare steekjes in m'n buik dat ik echt niet meer kon wachten.

Heb dus vanmorgen een test van Sensitest gedaan waar je 4 dagen van tevoren mee kunt testen. Voelde me zo schuldig omdat ik had afgesproken het altijd samen met m'n vriend te doen, maar ik wist gewoon dat hij zou zeggen dat ik moet wachten en dat kon ik niet meer.

Nou, had ik beter wel kunnen doen, want er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele lichte streep tevoorschijn. Zelfde dikte als de controlestreep, maar zo ontzettend licht! Aan de onderkant zie je zelfs heel iets van de paarse kleur. Maar je moet wel heel goed kijken. Het hoeft niet perse in het zonlicht. Ik later dus alles opgebiecht aan vriend, hij kon er gelukkig om lachen. Maar hij ziet het dus ook!! Toch durven we nog niet echt blij te zijn. Zou het niet het voorgedrukte streepje zijn? Maar aan de andere kant, de voorgaande keren dat ik met deze test testte, zag ik echt helemaal niks, nada noppes. Nu wel....

Verdorie, had ik maar gewoon meer geduld gehad. Hier kan ik echt niet tegen. Ik durf er nog niet op te hopen, morgenvroeg doen we er weer een testje met ochtendurine. No way dat ik tot woensdag kan wachten, haha!

Liefs van een onzekere ikke

Hey MissX-1983

Haha wat een actie, maar wel heel leuk! Ik kan me zo goed voorstellen dat je
je niet in kunt houden! Maar wat goed dat er een licht streepje is te zien! (ik duim voor jullie) maar ik denk dat het wel goed zit. (yay!)

Ik voel me net als jij, pijnlijke borsten e.d. en kleine krampjes. Ik moet echter nog 9 dagen wachten. ik zal vanmiddag in de stad even wat testen halen want ze zijn nu op. Ik herken me zo in jou, erg grappig. Welke provincie woon je?

Heel veel succes bij het testen morgen!

Liefs W

Hey ikke

Ik denk dat december voor jou een extra leuke maand gaat worden !!!!!!
Want als ik je verhaal zo hoor ben je echt zwanger.
Een meid bij de meistoppers had ook zo'n test, ze had een foto op hyves gezet.
Het was een lichte streep maar hij stond er echt !!!
Ik denk dat je morgen ochtend wel een duidelijker streep krijgt.
Meid ik feliciteerd je voorzichtig, maar ik denk dat het wel goed zit.
Morgen doe ik het wat uitbundiger hahaha
Succes met wachten

Liefs Mama2006

Hey meiden,

Bedankt voor jullie liever reacties, maar oh ik twijfel zo! Weet niet eens of ik het wel een streep kan noemen. Het lijkt nu ook steeds lichter te worden. Ik weet gewoon echt niet wat ik ervan moet denken. Heb net geprobeerd een foto ervan te maken, maar die worden een beetje vaag en daar is het echt niet op te zien, zo licht. Je moet ook wel heel goede ogen hebben hoor!

Dus het blijft afwachten nu...

@W1980, kom even terug op je vraag. Niet iedereen voelt de eisprong hoor! Dat gevoel duurt volgens mij maximaal een of twee uur. Je eisprong vindt plaats 14 dagen (bijna altijd precies) voor de dag waarop je ongi wordt (liever niet natuurlijk). Je bent de 4 a 5 dagen voor je eisprong vruchtbaar, omdat de zaadcellen zo'n 72 kunnen blijven leven. Ze zeggen dat je de dag voor je eisprong en de dag van je eisprong het vruchtbaarst hebt. Maar, je ei blijft geloof ik ook iets van 24 uur (?) leven, dus zelfs na je eisprong kun je nog bevrucht raken! Best ingewikkeld allemaal, haha! Hoop voor jou zo dat het raak is! Ik merk ook echt iets raars aan m'n borsten, maar dat had ik de eerste maand ook en toen was het niet raak... Ik kom trouwens uit Gelderland!

@Mama2006, bedankt! Toch vraag ik me af of het wel een streep is hoor. Begin nu zo te twijfelen! Maar toch zie ik iets... Ik hou je op de hoogte! Hoe is het met jou??

Liefs, ikke

P.S. Ik moet zo werken tot 21.30 uur, dus ben er pas vanavond of morgen weer...

Terug
Bovenaan