Hey meiden!
Ik heb gisteren nog een digitale test van Clear Blue gekocht en gedaan omdat ik uit die onzekerheid wilde. Maar hij gaf helaas Niet Zwanger aan. Dan is het misschien toch het voorgedrukte streepje geweest dat ik gezien heb? Wel heeeel vreemd hoor, want die testen hiervoor en gistermorgen van hetzelfde merk, daar zag ik echt helemaal niks op. Ik denk dat we nu echt wachten met testen tot we terug zijn van Barcelona, dinsdagochtend dus. Hoewel ik denk dat het helemaal niet zover zal komen omdat ik gewoon ongi ga worden. Vraag me niet waarom, maar heb nu echt zo'n gevoel. Heb nog geen bruinige afscheiding en voel nog steeds van alles in m'n buik en borsten, ook nog die vieze smaak ik m'n mond. Maar goed, de eerste maand voelde ik ook van alles en betekende het niks.
@Connie, goed dta je met je ha gaat praten meis. Hoop zo dat het je helpt! Lijkt me zo vervelend om telkens wat anders te voelen/denken. Zo leuk dat je hier nog meeschrijft!
@Jazzie, ben ook blij dat jij hier nog mee schrijft. We zijn toch met z'n drietjes dit topic begonnen, een tijd lang!! Oh wat zal ik straks nieuwsgierig zijn als jij weet wat het wordt maar wij niet!! Ga gewoon net zo lang zeuren tot je je mond voorbij praat .
@Iris, dit wordt de derde keer dat we naar Barcelona gaan. Mijn zus woont er al bijna 5 jaar en we kunnen mooi bij haar slapen. Ze heeft een eigen appartementje daar. Ook gaan we dit weekend kennismaken met haar vriend. Een Spanjaard, waar ze sinds 5 maanden een relatie mee heeft. Ben zo benieuwd! Zo leuk dat ze daar ook alle mooie plekjes weet en de leuke restaurantjes waar je heerlijke tappa's kunt eten, hmmm!!!!
Laat je weten of de pilletjes effect hebben? Hoop het voor je!!
@Toppertje, kan het helemaal begrijpen hoor dat je je meer 'thuis' voelt op dat andere topic. Maar betekent dat dat je hier niet meer meeschrijft en uit het lijstje gaat? Hoop het niet! Vond het al zo leuk dat je weer terug was. Maar is natuurlijk jouw keuze. Als je dan maar wel heel af en toe laat weten hoe het met je gaat en als je zwanger bent willen we sowieso bericht!!
@Debby, wat houdt zo'n combinatietest in? Meis probeer wel een beetje te genieten he!! Let gewoon goed op de dingen die je eet, of ze niet over de datum zijn en of ze niet in het lijstje verboden producten voor zwangeren staan. Verder mag je echt heel veel hoor! Niet al teveel bij nadenken meis, genieten!! Heb je al een zwangerschapsdagboek gekocht? Kun je alles bijhouden van week tot week, leuk!! Hoe laat is trouwens je eerste echo? (voor het lijstje)
@Zoe, bedankt voor de glitters! Wat fijn dat dit de enige keer is dat je vriend weg moet zeg! Maar je kunt toch wel al wat leuke kleine dingetjes kopen straks? Van die dingen waar mannen toch geen verstand van hebben, haha!
@Sonica, haha moest zo lachen om je idee om in het vliegtuig te testen! Zie het al helemaal voor me, haha! Denk alleen echt dat we wachten tot we terug zijn... Bah, ik twijfel nog zo! Eerst maar eens afwachten of ik vrijdag nog geen bruinverlies heb. De vorige twee cyclussen kreeg ik namelijk al 6 dagen voor m'n NOD bruinige afscheiding. Zolang ik dat niet heb, hou ik een heeeeel klein beetje hoop. Kan natuurlijk ook nog zijn dat m'n cyclus gewoon veel langer duurt. Hier een overzichtje van hoe het er tot nu toe uitziet sinds ik gestopt ben met de pil:
1e cyclus 27 dagen (nog veilig geklust)
2e cyclus 30 dagen (nog veilig geklust)
3e cyclus 29 dagen (1e ronde)
4e cyclus 30 dagen (2e ronde)
Zit nu dus in de 3e ronde en ben weer van 30 dagen uitgegaan.
Sonica, wat erg trouwens zeg dat bericht over je leeftijdsgenootje. Pffff.....
@Leentje, fijn dat je je zo goed voelt! Mooi om te lezen...
@Tinkerbell, het is ook zo speciaal, kan me helemaal voorstellen dat je er emotioneel van werd.
@SanPap, je NOD is al geweest! Hoe is het met je? Hoop op goed nieuws!!! Heb je op het wachtbankje gezet.
Liefs, ikke
Zwanger willen worden
Wanneer
Hoeveelste kindje
Toppertje
November
3e
Ik1978
November
2e
OD
Leeftijd