*** Najaar 2008 stoppers ***

@ Ik: nou kan je fijn een paar dagen eerder beginnen met klussen, haahah.

@ Leentje: wat balen, dat je denkt dat je RD'tjes gaan komen deze maand. Laten we hopen dat het niet zo is...... En anders op naar volgende maand.

@ Ikke: Ik hoop dat je een leuk weekend heb bij je zus, en heeeeeel veel succes als je nog gaat testen.

Ik heb ook even niet zo heel veel tijd, dus snel even eeen paar berichtjes.
Ik heb zojuist mijn RD'tjes gekregen, gelukkig. Ja balen natuurlijk,maar ik was al een paar dagen overtijd en de test was negatief, dus ik ben blij dat ze vandaag zijn gekomen, anders zit je nog langer in spanning. Nu kunnen we weer snel op naar de volgende klusronde!!!

Ik zal de lijst aanpassen.

Groetjes en liefs SanPap

ehhhhhhhhh blond......

Ik bedoel niet leentje, maar ik bedoel Krissie.....

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Krista
26
2e
1e
22

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
5

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Baby77
31
3
3
12

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Heleen
25
14 nov NOD, nog geen  rd's!                              
2e
1e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Debby
16 december
1e

Nou dames er komen weer heel wat dames aan die moeten wachten op hun RD'tjes of de hopende  zwangerschap. Ik ben ik ieder geval weer opweg naar de volgende ronde.... Weer flink aan de klus, hihih.

TOt snel

hoi hoi

ook hier is alles gestopt... nu alleen hopen dat ik niet ongesteld wordt volgende maand
dit zou wel heel speciaal zijn. na de eerste ronde al gelijk zwanger van de tweede;!!!

kus inge

Hey meiden!!

Hey meiden!

Sorry, heb echt geen tijd meer voor ik wegga om op iedereen te reageren. Moet om 18.00 uur de deur uit want vanavond nog werken. Na het werk naar bed want we pakken morgenvroeg de trein van 6.00 uur en ik moet ook m'n koffer nog pakken, help!! Beetje gestress allemaal, maar goed. Heb straks 4 dagen om bij te tanken.

@SanPap, meis wat balen dat je ongi geworden bent zeg...  Hoop echt voor je dat de volgende ronde raak is!!!

@Potjeongeduld, Leentje en Krista, ik ga heeel hard voor jullie duimen als ik in Barcelona zit. Doen jullie dat ook voor mij? Ik verwacht dus 4 keer goed nieuws als ik terug ben!!

Nou meiden, nogmaals sorry dat ik niet meer kan schrijven nu, ik ben ervan tussen!!!

Weet nu al dat ik jullie ga missen en niet teveel schrijven he, anders moet ik zoveel bijlezen!!!

Liefs, ikke

P.S. We hebben dus echt besloten om te wachten met testen tot dinsdag. Nemen ook geen testen mee. Vind dat wel heel moeilijk hoor!!

Kuss

Ha meiden,

Sorry hoor, even niets van mij laten horen. En nu ook even een ego-berichtje, want ik heb echt geen fut om op jullie allemaal te reageren, hoe graag ik ook zou willen. Voel me namelijk echt heel beroerd. Al een aantal nachten wordt ik rond half 5 misselijk wakker. Er ligt al een rol kaakjes  naast mijn bed, maar moet zegen dat dat niet echt helpt. In de loop van de ochtend gaat het wel weer, maar gisteren werd ik na het eten weer misselijk. Kon ook ineens niet meer tegen de etenslucht en moest echt even naar de gang. Mijn zoontje zat heel raar te kijken, zo van: wat gaat mama nou doen.
Vannacht bagger geslapen en weer super vroeg wakker, misselijk. En dat is de hele dag zo gebleven. Ik twijfel nu of ik grieperig begin te worden of dat ik misselijk ben omdat ik zwanger ben. Voel me helemaal niet happy. Ik herken dit ook helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik 's-morgens wel eens een keertje een licht misselijk gevoel, maar dag ging vrij snel weg naar iets gegeten te hebben. Maar nu niet. Hoef nog net niet over te geven, maar scheelt niet veel. Heb ook een super kort lontje en kan echt niets hebben. Niet zo gezellig voor mijn vriend en zoontje ... Die zijn gelukkig wel heel lief voor mij, maar mijn zoontje snapt er natuurlijk niets van dat mama zo reageert en gaat dan juist af en toe extra ondeugend doen, wat ik dan weer niet kan hebben ....
Duik zo mijn bed in, ben het echt zat.
Sorry dat ik zo aan het spuien ben, moest het even kwijt. Hoop echt dat het met jullie allemaal heel goed gaat. Las al wat minder leuke berichtjes en RD-dingen, maar heb niet alle verhalen kunnen lezen, want ik ben het echt zat.

Jullie denken   nu misschien: wat een zeur, maar moest het even kwijt.

Truste allemaal en hopelijk maak ik en goede nacht ...

Liefs Suus

P.S. Weet iemand nog een tip tegen de misselijkheid?

He meiden,

Suus wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent. Ze zeggen trouwens dat als je zwanger bent van een meisje vaak veel misselijker bent dan van een jongetje. Zal natuurlijk niet altijd zo zijn maar wie weet. Tips tegen misselijkheid heb ik eigenlijk niet. Ja voordat je uit bed stapt een crackertje eten maar je hebt al wat naast je bed liggen.

Sanpap... leuk dat je er ook weer bent. Ben je een leuk weekendje weg geweest?? Jammer van je RD's maar maar weer met frisse moed op naar de volgende ronde toch?? Had je een erg lange cyclus (omdat je mailde dat je een paar dagen overtijd was) of viel het nog mee??

Ik1978..... dus jullie gaan er nu ook voor!!! Klusze he??!  En jullie kunnen nu idd een paar dagen eerder beginnen.

Jazzie... hoe is het met jou meid?? Nog steeds niet veel fut lees ik. Hopelijk is dat snel over en heb je dan een paar hele goede maanden.

Leentje...dus bij jou zijn de rd's ook al gekomen. Hmmm er mag nu wel weer een zwangere bijkomen vind je ook niet??? En je hebt gelijk dat als ik er zelf al aan twijfel dat ik het dan ook maar niet moet doen. Vind het al een steeds stommer idee maar ja soms bedenk je wel eens wat he?! Heb eigenlijk al bedacht om het maar wat rustiger aan te doen. Is wel moeilijk hoor maar ik probeer het wel echt. Ik heb het nu eigenlijk ook helemaal niet meer over de eisprong e.d. Ik denk dat ik daarmee onbedoeld ook wel druk op hem leg.

Sonica Hoe is het met jou en met je leeftijdsgenootje?? Dat zijn idd hele nare berichten en dan besef je maar weer eens hoe blij je mag zijn als je gezond bent.

Zoe bedankt voor je glitters..... hopelijk helpt het voor heel veel dames hier. Hoe voel je je verder?

Jemig was is het trouwens rotweer he?! Veel regen en die wind.... vind het gewoon een beetje eng!

Liefs Iris

Geen tips tegen de misselijkheid.. Nou ja.. bij mij hielp het om evergreen te eten.. en als het heel erg was pakte ik af en toe een rennie.. maar dat kwam omdat ik bij de misselijkheid (dan vooral s'avonds) veel last had van maagzuur wat het verergerde.
Evergreen maakte dat het lekker vol voelde en niet gelijk ging spugen.
Verder bakje vla schijnt heel goed te helpen.

Iris. Ik vroeg me later af.. heb je nog iemand in je naaste omgeving waar je lekker mee kan praten en je emoties kan blootleggen. Kan me voorstellen dat je die nogal veel heb.. en ja dan is je man/vriend vaak de eerste waar je het neerlegt.. en soms is dat bij die mannen gewoon te veel. Kan jij ook niks aan doen. Maar misschien als je met nog iemand kan praten dat je hem wat kan ontlasten.
Echt loslaten kan je volgens mij toch niet.. (tenminste.. ik heb ervaren dat als je zwanger wil worden.. dan wil je gewoon zwanger worden.. ja toch?! en dat al zonder nare ervaringen.)

Hier gaat het iets beter. Krijg langzaam aan meer energie. (btje hoor nog geen bakken hihi) Ben nu alleen snot en snot verkouden.. maar goed. dat brengt me niet van mijn stuk.
Krijg ook al iets een buikje. als je het niet weet zie je het nog niet echt, maar als je het weet wel.

Liefs Jazzie

Terug
Bovenaan