*** Najaar 2008 stoppers ***

Hallo dames,

Nou ik ben weer terug van “even weggeweest”. Door drukte op mijn werk en een weekendje met manlief weg, had ik geen tijd om te reageren.

Afgelopen maandag zitten wachten op mijn NOD, maar de RD’tjes zijn er nog steeds niet…… Aangezien ik me niet zwanger ofzo voel, ben ik er maar vanuit gegaan dat ik het niet ben. Ook ben ik even terug gaan denken. Drie zaterdagen geleden dacht ik mijn “ei” te voelen, maar zoals jullie misschien hebben gelezen was ik ontzettend aan het ontpillen. Ik had van woensdag tot zaterdag last van zere borsten, opgeblazen buik, zere navel, echt heel raar…… Dus ik denk nu dat ik in die dagen mij “ei” heb gehad.

Aangezien ik (uitgaande van 28 dagen) maandag de RD’tjes had verwacht en die niet kwamen, ik stiekem een test (sensi ofzo iets) heb gedaan……… Negatief, dus niet zwanger…….

Nou ik baalde best wel, maar ik heb wel zoiets van, op naar de volgende ronde. Alleen nu mogen die RD’tjes ook wel komen. Het is nu woensdag en ik heb nog nergens last van…. Geen steken, zoals ik normaal had…… GGGGGGGGGRRRRRRRRRR. Ik hoop dat ze snel komen, want anders heb ik wel een hele lange cyclus. Als heb ik hier gelezen, dat je de eerste keer niet echt kunt uitgaan van een gezonde 28 dagen cyclus, dus daar ga ik dan maar vanuit……. Sorry voor mijn ego berichtje………….
Ik hoop dat jullie mijn gebrabbel nog snappen.

@ Ikke (miss X 83) prima dat je mij op het lijstje heb gezet. Ik zit ook op het wachtbankje, maar niet zwanger en ook geen RD’tjes. Even afwachten……… En heel veel succes met je scriptie. Balen dat je eerste een streepje hebt gezien en nu niets meer….. Heel raar….

@ Leentje: fijn dat je je zo goed voelt, geniet ervan.

@ Zoe: ik hoop dat de glitters snel overslaan op alle dames die nog niet zwanger zijn….. Ik hoop dat er snel vele zwangere bij gaan komen.

@ Tinkerbell: wat grappig dat je je zo emo voelde…… Dat heb ik niet gehad moet ik eerlijk zeggen. Misschien wordt ik me er nu pas echt van bewust dat we bezig zijn. De eerste ronde had ik echt zo van: ach we zien wel…… Maar nu wordt het echt menes. Mijn man zij gisteren nog: misschien ben je wel zwanger….. Hij noemde zich al PAPA, zoooo lief. Maar ja zover is het nog niet.

Debby 82: als je echt graag die combinatietest wil doen, moet je het gewoon doen, anders blijf je ermee in je hoofd rondlopen. Neem voor jezelf (samen met je partner) een besluit, zodat het je niet bezig blijft houden,maar gewoon lekker van je zwangerschap kunt genieten. Een vriendin van mij is ook zwanger, en zij heeft wel deze test gedaan……. Ze wist niet waarom, maar gewoon om er zeker van te zijn. Ik vond het wel heel knap van haar. Ik weet niet of ik het zelf zou willen.

@ baby77: ik heb daar nog niet van gehoord Etos zwangerschapspillen. Wel slik ik foliumzuur. Ik zal eens kijken als ik in de stad ben, of het wat is. Bedankt voor de tip

Voor de dames waar ik nog niets tegen heb gezegd, sorry, maar ik moet nu even mijn werk afmaken.

Dames ik ga even mijn werk afsluiten. Ik zal morgen even weer een stukje schrijven.

Liefs SanPap

Hoi hoi

Weer even een kleine update van mij. Ik lees wel veel mee hoor maar heb af en toe gewoon geen fut om te reageren. Heb het zoooooo super druk met me werk en de kleine meid. Hie nu nog steeds geen RD'S. Dus we blijven hopen . Ik denk dat ik vrijdag weer ga testen ofzo. Gister getest was ook negatief. Dus ik weet het anders ook ff niet meer.
Ikke veel plezier in Spanje.

Liefs

nou hier zijn de rd's gekomen, op naar de volgende ronde, baalde wel even, maar ben wel blij dat het mooi op tijd is... !!

sanpap hopen dat bij jou ook gauw de rd's komen, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

ikke; wat balen dat ook die test negatief is, hopen dat je gauw meer duidelijkheid krijgt. ik zou dan ook niet eerder weer testen als dinsdag, een negatieve test is natuurlijk ook niks...

ik weet verder niet meer wat er allemaal stond (heb even snel 1 scherm, ben de helft nu dus kwijt..)
ik ga nu lekker bij mijn mannetje op de bank tv kijken....

groetjes leentje

He meiden,

Even snel want ik ben op het werk en de rest van de dag heb ik geen tijd om hier te komen maar ik wil Ikke even een heel fijn weekend wensen in Barcelona. Geniet ervan meid en hopelijk blijven de Rd'tjes weg. Ik hoop het zo voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En voor de andere meiden... tot morgen!

Liefs Iris

quote: MissX_1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-11-2008 15:23:14'));

@Jazzie, ben ook blij dat jij hier nog mee schrijft. We zijn toch met z'n drietjes dit topic begonnen, een tijd lang!! Oh wat zal ik straks nieuwsgierig zijn als jij weet wat het wordt maar wij niet!! Ga gewoon net zo lang zeuren tot je je mond voorbij praat .

Ik lees idd nog wel mee.. en leef ook mee. Weer twee op het wachtbankje. Ik heb alleen niet altijd de fut om op iedereen te reageren.
Maar vind het balen dat je nu geen streep meer ziet.
Ik wil je in ieder geval een fijne tijd bij je zus wensen.

Liefs Jazzie

hey dames

Ben de pil vergeten te slikken 2 dagen stom stom.
maar ..... nu wordt ik morgen ongesteld dus dat betekend dat ik eerder stop met de pil.

dus nu ff afwachten hoe mijn cyclus het doet deze maand.
en dan gaan we er voor....dat wil niet zeggen dat we deze maand niet ons best gaan doen natuurlijk

groetjes

hey meiden
ff testen of ik alweer iets kan plaatsen op de site, dit kan ik namelijk steeds niet, als ik iets type wordt ik eraf gegooid zodra ik op plaats bericht druk.
gr. krista

jaaaaa, het lukt weer, kan ik eindelijk weer mee schrijven.
ik heb bijna mijn nod, maar heb echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden dus denk niet dat ik deze maand zwanger ben, helaas.
meiden die wel zwanger zijn, allemaal gefeliciteerd.
heb nu helaas geen tijd om op iedereen te reageren maar ga misschien vanavond nog ff zitten.
xx krista

Terug
Bovenaan