*** Najaar 2008 stoppers ***

heey allemaal

ben ff niet meer online geweest, afgelopen week mn vriend uitgezwaaid voor 4 maanden dus ff mn gedachten er ook niet bijgehad.   wel dubbel gevoel, net weten dat je zwanger bent, maar er toch niet helemaal van kunnen genieten omdat je het niet helemaal samen kunt delen. maar wel blij dat hij in de mooiste maanden er wel zal zijn.
heb 16 december om 8:00  mn eerste intakegesprek bij de vk. weet niet of er dan ook een echo zal plaatsvinden, ben benieuwd..
heb jullie verhalen net wel gelezen, zal binnenkort wel even reageren. in elk geval voor degene voor wie het helaas wat minder is verlopen veel sterkte gewenst.. en voor de zwangeren: lekker genieten! (voor zover dat lukt met alle kwaaltjes ;))

Liefs Zoë

Hey meiden,

Alweer een paar dagen geleden dat ik reageerde. Had gewoon geen fut om achter de pc te duiken. Bedankt voor jullie medeleven en tips tegen de misselijkheid. Er zat helaas geen nieuwe bij, maar toch bedankt hoor!!

Ongelovelijk hoe je lichaam kan reageren. Weet echt niet wat mij overkomt. Ben vanaf vorige week donderdag echt hele dagen misselijk. De ochtend en de avond zijn het ergste. Ik probeer op tijd naar bed te gaan en in slaap te komen (lig soms nog tot half 1 wakker), want ik weet dat ik rond half 4 of iets later wakker wordt, misselijk. Ik heb nu bij de drogist homeopatische smeltkorreltjes gehaald van VSM Mama. Deze kleine korreltjes doe je in je mond en laat je smelten en zouden de 'ongemakken in de ochtend' tegen kunnen gaan. Ik ben er vrijdag mee gestart, maar eerlijk gezegd merk ik   nog niet veel verschil (of ik ben misschien anders nog misselijker??).  Was ook best prijzig, maar dat maakte mij niet uit als het gaat helpen.  En ook draag ik geregeld van die reisarmbandjes met een drukpunt. Deze helpen bij mij wel heel goed als ik ga reizen, maar nog niet echt tegen de zwangerschapsmisselijkheid.

Ik weet het: het is allemaal voor het goede doel en   mijn vriend zegt ook dat ik mij daarop moet proberen te focussen. Maar hoe moeilijk is dat zeg. Hopelijk gaat het snel voorbij, want wordt hier echt een beetje moe van. Ik weet het, ik mag niet klagen, want ik ben tenminste zwanger en dat kunnen een hoop van jullie nog niet zeggen. Maar dit kost gewoon eventjes heel veel energie en de roze wolk is eventjes weg.

En hoe gaat het met jullie ondertussen. Zal nog een keertje de tijd nemen om alle verhalen goed door te lezen, want dat gaat nu niet lukken. Duik nog eventjes mijn bed in voordat straks mijn zoontje er weer is en ook aandacht wil die hij natuurlijk verdient ook! Mijn vriend is echt super lief voor mij en neemt mij heeeeel veel uit handen. Wat zou ik toch zonder hem moeten, de schat.

Jullie succes met alles waar jullie mee bezig zijn (wachten, klussen etc.). Hopelijk zijn jullie snel zwanger zónder misselijk te zijn.

LIefs Suus

quote: krissie105 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 19:12:45'));

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

OD

Leeftijd        

Datum

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
5

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Baby77
31
3
3
12

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

ikke1978                                          
30                  
2                
2                    
18                                              

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Heleen
25
14 nov NOD, nog geen  rd's!                              
2e
1e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Debby
16 december
1e
heb even mijn nieuwe NOD ingevuld.
ga nu proberen voor te slapen, heb namelijk nachtdiest en de eerste nacht vind ik het altijd erg lastig om goed wakker te blijven.
kus krista

heb ff NOD ingevuld
groetjes

ok een beetje scheef hihi
ik weet niet hoe ik het beter moet doen ik had hier al moeite mee

voelt wel vreemd hoor om geen pil meer te hoeven slikken.
en ik moet er goed om denken dat ik het foliumzuur niet vergeet ben het al 1 x vergeten.
maar ik vind het wel minder spannend als de 1e moet ik eerlijk bekennen,misschien omdat je er nu anders in gaat je hebt immers al een kindje rondlopen.
nou we zullen zien hoe lang ik er nu over doe en of het weer zo mag zijn natuurlijk.

nou groetjes he

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

OD

Leeftijd        

Datum

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
5

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Baby77
31
3
3
12

Ik 1978
30
2
1
18

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Heleen
25
2e
1e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Debby
16 december
1e

Hey ik1978

Volgens mij is het je 1e ronde of niet?? hahahaha
Meid veel succes, ik hoop dat we samen zwanger mogen zijn !!!

LIefs Mama2006

mama2006 oeps foutje hihi
ja dat hoop ik ook,maar ik hoop jij eerder omdat je er ook al langer mee bezig bent ik kan nog wel ff wachten als het moet

liefs mij

Hey meiden,

Daar ben ik weer! En..... We zijn met z'n 3en terug gekomen!!!! JOEPIE IK BEN ZWANGER!!!!!!!

We komen echt net thuis en ik dacht ik moet jullie even schrijven voor ik het bed ik duik. Wat hebben wij een onzeker weekend gehad zeg!!

Vrijdagochtend op Schiphol konden we ons natuurlijk toch niet inhouden, dus een test gekocht bij de Etos, een van het thuismerk. We dachten mocht het dan toch raak zijn, dan kunnen we het toch aan m'n zus vertellen. Dus ik daar op de wc over dat ding heen geplast en een heeeeeel vaag streepje. Echt heeel vaag dat je weer denkt van staat het er nou wel of niet?? We kregen er wel heel veel hoop door dus hadden we nog een test gekocht, dit keer een van Predictor en afgesproken dat we die zondagochtend bij m'n zus zouden doen. Mocht het dan duidelijker zijn, dan zouden we het vertellen, want we twijfelden echt nog te erg...

Maar, een uur later ging ik op Schiphol naar de wc en... bruinverlies!!! Weg droom, alle moed zakte ons weer uit te schoenen. Ook zaterdag nog bruinverlies, ook best donker zelfs. Toch zondagaochtend nog maar voor de zekerheid een test gedaan. Toen iedereen nog sliep (m'n zus en haar vriend), ik heel vroeg naar de wc om te testen. Terug in bed en na 4 a 5 minuten de test omgedraaid, en.... geen streep, helemaal niks!!!!! We dachten dus echt dat het over was....

Ongeveer anderhalf uur later keek ik weer op de test en.... een hele duidelijke streep!!!! Ik de gebruiksaanwijzing erbij gepakt. Wat staat er nou: als de streep binnen 30 minuten verschijnt, ben je zwanger. Maar... als ie na 30 minuten verschijnt, wat heel goed kan, dat staat echt zo in de beschrijving zelfs, dan mag je er niet vanuit gaan dat je zwanger bent. Dom dom dom, want we wisten dus niet wanneer die streep er gekomen was!!! Nu konden we m'n zus nog niks vertellen... Ik durfde echt nog niet te hopen. Had namelijk nog steeds bruinverlies.

Maar, vanmorgen weer een test gekocht in Barcelona, die gedaan en na 3 minuten een hele duidelijke streep!!! Joepie!! We hebben allebei een traantje gelaten van geluk. Kunnen het nog steeds niet bevatten zeg! M'n zus moest vandaag weer werken, dus die hebben we niet meer gezien en zullen we het nu toch via de telefoon moeten vertellen. Erg jammer, maar is niet anders.

Verder voel ik aan niets dat ik zwanger ben. Geen last van m'n borsten. Alleen heel af en toe wat steekjes/blubjes rechts en links onderin m'n buik. En gisteravond was ik ineens heel misselijk. Vanmorgen trouwens ook na de test, maar dat was denk ik allemaal spanning, haha!!

Het bruinverlies is wel wat anders dan de vorige twee keren. Gaat gepaard met veel meer gewone afscheiding (sorry!). Maar toch maak ik me daar wel een beetje zorgen om of dat normaal is of niet. Het is ook heel weinig hoor. Je zou denken dat als het mis zou zijn, de streep na vrijdag niet donkerder geworden zou zijn toch?

Maar goed, morgen maar eens de vk bellen en vragen of het normaal is of niet. Vind het allemaal zo onwijs spannend!!! 3 keer is scheepsrecht!!!

Sorry sorry voor dit egoberichtje. Morgen ga ik op alles en iedereen reageren. Ben nu echt moe en duik lekker m'n bedje in.

Liefs en een hele dikke kus, ikke

En heeeel veeel *********************

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

W1980
December
1e

OD

Leeftijd        

Datum

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
5

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Baby77
31
3
3
12

W1980
28
1
4
17

Ik 1978
30
2
1
18

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Heleen
25
2e
1e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Debby
16 december
1e
MissX_1983 GEFELICITEERD meid!!!!! helemaal goed!

Helaas zijn bij mij de RD's gekomen (2 dagen te vroeg) en ben even van de kaart.
Mijn lichaam had echt alle signalen van een zwangerschap.. Zucht.
Heb het nu even gehad met alle heisa.. snik.. neem even afstand nu

Terug
Bovenaan