*** Najaar 2008 stoppers ***

helaas.... voor mij geen zwangerschap deze maand. de RD's zijn sinds vanmorgen ruimelijk aanwezig.  nou ja op naar volgende maand dan maar.
las al dat er meer meiden zijn bij wie de RD's helaas weer  gekomen zijn, jullie ook heel veel suc6 deze maand.

missX heel veel plezier bij je zus en ik zal zeker voor je duimen dat het deze keer bij jou wel raak is.

ik 1978 ook jij veel klus plezier en hopelijk een vruchtbare periode.

suus wat vervelend dat je zo misselijk bent, hoop dat het niet heel lang zal duren, ik ken helas ook alleen het trucje van eerst wat eten voor je opstaat, maar of het echt werkt weet ik niet hoor.

jazzie fijn dat je weer wat meer energie krijgt, alleen jammer dat je nu verkouden bent maar ja het is er ook wel het weer voor..

liefs krista

Zwanger willen worden

Wanneer            

Hoeveelste kindje          

Toppertje
November
3e

Ik1978
November
2e

OD

Leeftijd        

Datum

Ik1978
30
24 november

Toppertje
29
20 oktober

NOD

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD November

Potjeongeduld
24
1e
2e
21

Leentje
22
1e
1e
21

Ikke
24
1e
3e
23

Jessica
24
2e
2e
24

Mama2006
28
2e
6e
25

W1980
28
1e
3e
26

Binnenvaartschipper
25                              
1e                          
1e (na mk)    
30

Mart
23
1e
2e
5

MMWS
24
1e
3e
?

Oeps
28
2e
3e
?

NOD                                              

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD December

Tinkerbell
29
1e
1e
8

Baby77
31
3
3
12

Sonica
31
1
2
?

SanPap        
24
1
2
20

krista
26
2
2
20

Wachtbankje
Leeftijd
Reden
Kindje
Ronde

Heleen
25
14 nov NOD, nog geen  rd's!                              
2e
1e

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Sannie75
dochter en een zoon
4 jaar en 2jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
bijna  5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar en 8 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

Sannie75
33
3e
3e
3 juli 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

Zoe
25
1e
2e
22 juli 2009

Debby
26
1e
1e

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe laat    

Jazzie
 17 november
2de
09.30

MaikeSanne
11 november
2e
14.45

SuusMama
28 november
1e (intake)

Debby
16 december
1e
heb even mijn nieuwe NOD ingevuld.
ga nu proberen voor te slapen, heb namelijk nachtdiest en de eerste nacht vind ik het altijd erg lastig om goed wakker te blijven.
kus krista

He hoi,

Krista.... voorslaapze. Kan me voorstellen dat je eerst weer moet wennen als je aan een nachtdienst begint. Helemaal met dit weer. Pfff moet er niet aan denken dat ik er nu uit zou moeten. Wat voor werk doe je als ik vragen mag??

Jazzie.... Je hebt helemaal gelijk. Ik praat er gelukkig ook wel met anderen over. 1 van mijn beste vriendinnen weet ook wel dat ik graag weer zwanger wil worden dus met haar kan ik er ook wel over praten. Verder heb ik het met mijn vriend momenteel niet meer over eisprongen en probeer ik mijn etos zwanger worden pillen te nemen als hij het niet ziet. Op die manier wordt ie er ook niet steeds aan herinnerd. Scheelt misschien al weer.... ha ha ha!
En jij krijgt dus al een klein buikje.... mooi zeg. En nog even en dan kun je de kleine al voelen. Kan me voorstellen dat je daar erg naar uit kijkt.

Fijne avond allemaal.

Liefs Iris

Hallo dames,

Zo hier weer eens ff een berichtje van mij. Ben de laatste tijd weinig op het forum geweest, ik heb er gewoon ff geen fut voor. De zwangerschap gaat goed en ik heb gisteren mijn intake gesprek gehad bij de verloskundige en totaal onverwacht een eerste echo omdat ik niet meer precies uit mijn  hoofd de eerste dag van mijn laatste menstruatie wist. We hebben een klein knippertje gezien en de vruchtzak zag er netjes uit zei ze. Uit de voorlopige meting kwam uit dat ik gister 8 weken en 2 dagen zwanger was, dus dan zou de uitgerekende datum 30 juni worden. Zelf had ik 3 juli uitgerekend. Daar hou ik het voorlopig ook nog even op tot de 12 weken echo, dan kunnen ze het toch iets nauwkeuriger meten.

Verder kwa kwaaltjes weet ik niet wat me overkomt, ik ben een soort van misselijk de hele dag. Nou is dit mijn 4e zwangerschap en daar heb ik nog geen een keer eerder last van gehad. Nou moet ik zeggen dat ik er niet echt blij mee ben maar dat snappen jullie ook wel! Verder moe moe en nog eens moe en afgelopen week begon mijn bekken ook al weer op te spelen...ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen deze zwnagerschap.

Zo hier hou ik het even bij. Natuurlijk alle zwangere dames van harte gefeliciteerd en ik kom snel weer mee schrijven!

Groetjes Sannie, 8w en 3 dagen zwanger van de 3e!

pfff mijn eerste nachtdienst zit erop helaas nog 2 te gaan (ben niet zo'n fan van de nachtdiensten). hoop dat het vannacht iets minder druk is als gister, we hebben geen eens pauze gehad, ben alleen maar aan het rennen geweest.
en daarbij ook de hele nacht pijn in mijn buik gehad van het ongesteld zijn, heb hier namelijk altijd veel last van. aan de andere kant vloog de nacht wel om en had ik totaal geen moeite om wakker te blijven.

@iris ik ben verpleegkundige en werk in het ziekenhuis, ben altijd blij als mijn verplichtte nachtdiensten er weer op zitten.
zeker in het weekend nachtdienst vind ik nix, is me vriend lekker thuis en mijn dochter lekker aan het spelen overdag, lig ik te slapen en zodra  zij gaan slapen ga ik naar me werk (me dochter slaapt natuurlijk wel al wat eerder) dan voel ik me altijd best zielig haha.

wist je dat je  geen nachtdienst hoeft te draaien als je  zwanger bent.... voor mij een groot voordeel dus om snel zwanger te raken, hoop ik.
het is vandaag trouwens best rustig geweest op het forum.

slaap lekker voor degene die straks gaan slapen, fijne avond voor degene die nog lekker gaan stappen of iets dergelijks en werkse als er nog emand moet werken vannacht....
liefs krista

ohja wilde nog wat zeggen
@sannie wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap en leuk dat je al een echo gehad hebt alleen jammer dat je wel misselijk bent de hele dag. hopelijk gaat dat snel beter.
liefs krista

@ Sannie: Wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. En lekker voor de zomer uitgeteld. Wat een heerlijk vooruitzicht... Geniet er maar lekker van!!

@ SuusMama: een vriendin  van mij is ook zwanger. ALs zij wakker wordt neemt zij een stuk ontbijtkoek (dat ligt al op haar nachtkastje) een een glas water. Dan nog even een half uurtje blijven liggen. Meestal gaat het dan beter, maar ik heb geen ervaring hiermee.
Succes!!!

@ Krissie 105: Wat balen van je nachtdiensten. ZOu ook niets voor mij zijn (heb ze dan ook niet). Helemaal met dit weer. De sneeuw komt misschien ook nog vandaag, succes met je nachtdiensten.

@ Jazzie: wat fijn dat je al iets beter voelt. Zo langzamerhand gaan alle zwangeren echt genieten van hun zwangerschap. Laten we hopen dat er veel bij gaan komen deze maand.

@ baby77: je vroeg naar mijn cyclus. Maar ik had dus een cyclus van 32 dagen. Dat is eigenlijk heel netjes. Ik ga deze maand ook weer uit van 32 dagen, dan kan het altijd meevallen als ik eerder ongi wordt. Of natuurlijk helemaal niet hé! Maar we gaan er met volle moed weer tegenaan. Ik had ook helemaal niet verwacht dat ik direct zwanger zou zijn..... Mooi natuurlijk, maar mijn man ik heb hebben echt zo van: we zien het wel. ALs het gelijk is is het heeeel gaaf, maar als het een paar maanden duurt is het ook geen probleem.In april gaan we verbouwen thuis, dus als ik dan zwanger zou zijn, zou het leuk zijn. Dan is alles af, als ik moet bevallen, maar jaa........ Niets valt te plannen in deze tijd.... Helaas. We klussen met veel plezier weer verder, hahahaa

@ iedereen:

Geniet van de zondag.

Tot snel.

Groetjes, SanPap

Terug
Bovenaan