Hey meiden!
@MMWS, meis wat balen zeg! He bah! Wel mooi dat je een cyclus had van 29 dagen, maar liever was je natuurlijk niet ongi geworden.. Geef je je nieuwe NOD nog even door?
@MaikeSanne, fijn dat je je goed voelt! En jeetje morgen alweer tien weken, waar blijft de tijd?! Dat gaat echt snel!
@Iris, wij weten eigenlijk al de namen voor een jongetje en een meisje. Als het een jongen wordt vinden we Jesper heel erg mooi en voor een meisje Linn. Eerst Lynn, met een y, maar Linn vinden we meer Nederlands. Verder zijn er meer namen die we mooi vinden hoor, maar deze twee staan op dit moment op een. Tuurlijk kan er nog van alles veranderen. Eigenlijk konden we allebei op meer meisjesnamen dan jongensnamen komen. Zal ze hier onder eens opnoemen:
jongen meisje
Jesper Linn/Lynn
Milan Britt
Lucas Eline
Lars Elise
Sander Lisa (deze en de volgende vinden we ook errug mooi, dus wie weet!)
Lise
Nina
Ivy
Vera
Ik vind het ook erg belangrijk en leuk als de namen goed bij elkaar passen (van broertjes en zusjes) en dat het mooi klinkt met de achternaam erachter.
@Iris, fijn dat je je trouwens de afgelopen dagen goed hebt gevoeld. Hoop zo voor je dat er meer van dat soort dagen volgen! Wat je vertelt over die vraag van die mensen, weet je, ze bedoelden het vast goed. Heel veel mensen zijn gewoon niet zo tactisch met het stellen van vragen. Jammer is dat he! Maar kan me helemaal voorstellen dat je daar niet op zit te wachten!
@Connie, shit dat je ziek bent! Hoofdpijn is echt een ramp, verschrikkelijk! Ben blij dat ik nu eindelijk goede medicijnen tegen m'n migraine heb. Wat is de vijfde ziekte eigenlijk? Laat je maar goed verwennen door je man!
@Sonica en Oeps, morgen jullie NOD! Hoe gaat het?
Liefs, ikke