*** Najaar 2008 stoppers ***

@MMWS, hoe staat het ervoor meis? Heb je al meer duidelijkheid?

Kus

Hi!

Even een ego berichtje van mij: ik voel me vandaag heel zwanger!!! Geen idee of het klopt, dat zien we  wel, maar zoals mijn borsten er nu uitzien en voelen...

Zo. Die gedachte moest ik even aan een scherm toevertrouwen, fijn dat ik het bij jullie kwijt kan

Wordt vervolgd...

xx San

@Sonica, wat zou dat geweldig zijn meis! Als jij je anders voelt dan anders... Wie weet!? Ik hoop het zo voor je!

Hou je ons op de hoogte?

Liefs, ikke

Hoi hoii
Ben ik ook weer eens :p
Er word heel wat afgekletst hier, gezellig !

Nieuwe dames, welkom en ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn, net als de rest !

Er komen weer nods aan.. meiden k duim voor jullie !!!!!!

Hier gaat alles goed ! K voel me een stuk beter dan de afgelopen weken, gelukkig niet meer de gehele dag door misselijk, nu op sommige momenten even (vooral na de warme maaltijd savonds..)
Nog een weekje dan weer een echo.. spannend ! Morgen alweer 10 weken ! Gaat toch wel snel..Volg week vertellen we het na de echo.. dus dan mag t bekend worden
(tenminse ... als de echo goed is..)

Ff korte reactie, maar k moet nog van alles doen... xx

Hoi hoi,

Zo er wordt idd heel wat afgekletst hier. Als je er even niet meer bent is het moeilijk bijhouden maar ik doe mijn best... hi hi hi.

Krista en Heleen, jullie ook welkom hier.
Krista wat heeft jouw dochter een supermooie naam.

Connie, dus toch nog ongesteld geworden? Nou vind ik mooi voor je. en ik ben helemaal blij dat je man achter je staat! Dat is toch wel heel belangrijk he?! Lees je nog steeds mee of kun je het niet meer volgen... hi hi.

Mart23... dus helaas niet voor jou deze ronde!! Hopelijk volgende ronde beter. Kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nu een hele maand overslaat. Hoe is het met je rug en buikpijn??

Sonica, dus je hebt het gevoel dat je zwanger bent??? Oh ik hoop het zo voor je!!! dat zou echt mooi zijn zeg gelijk in de 1e ronde raak. Helemaal omdat we natuurlijk al wat op leeftijd zijn.  (je snapt hoe ik het bedoel he??) Als je morgen nog niet ongesteld bent geworden ga je dan testen?? Of misschien zou je nu al kunnen testen? Oef spannend he?!  En wat grappig trouwens dat je nav mijn verhaal in de drogisterij stond te twijfelen of je een thermometer zou kopen of niet. En ik ben ook al met namen bezig hoor. Vind ik toch ook een heel belangrijk iets. Misschien is  het wel leuk om hier ook met zijn allen over te kletsen. Misschien komen we zo nog op ideeen. Zo was ik de naam Tara eigenlijk al vergeten maar nu kom ik em hier weer tegen en dan denk ik gelijk: oh ja mooie naam.

Oeps hoe is het met jou?? Zijn de  al gekomen? Ik hoop het niet voor je!

MMWS.... hoe is het met jou??? Weet je al meer?

Ikke... Lekker knallen weer dus met je scriptie. Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad zeg!!! Nog een paar weekjes en dan ben je klaar?? En jullie hebben dus al namen bedacht? Zijn jullie er al helemaal uit of heb je gewoon een lijstje met namen die je mooi vindt? Ik heb ook wel wat mooie namen maar mijn vriend vindt niet alles mooi wat ik mooi vind en andersom. Misschien kunnen we dat hier ook nog wel eens delen. We kennen elkaar ten slotte toch niet.... hi hi hi!

Maike Sanne, wat fijn dat je misselijkheid een beetje afneemt. En morgen al weer 10 weken. Gaat idd snel. Hoe is het met je zus? Nog 3 weken he?

Hier gaat alles goed. Heb net 2 goede dagen gehad. Is ook wel eens lekker. Ik kan vandaag niet zeggen hoe ik me morgen voel en dat is wel eens lastig maar ik heb nu eindelijk eens 2 redelijk goede dagen te pakken. Zondag waren we nog wel weer even verdrietig. Toen was het precies  3 maanden geleden dat we onze mannetjes hebben begraven. Pffff.... hoop ik echt nooit weer mee te maken zo veel pijn en verdriet.
Ik merk ook dat ik me soms echt aan mensen kan ergeren als ze over kleine dingetjes zitten te zeuren. Dan denk ik waar heb je het over?! Zo kregen we een maandje terug de vraag: En hebben jullie het al een plekje kunnen geven?? Het kwam er ook echt zo stom uit. Op dat moment was ik te verbouwereerd om kwaad te worden maar hoe meer ik  er over  na ga denken hoe bozer ik dan kan worden. Ach ja, zulke mensen houd ik dan maar wat op afstand. We hebben gelukkig ook nog heel veel lieve mensen om ons heen.

Liefs Iris

Dag dames,

Baby77, ik lees nog wel mee hoor want ik wil jullie nog wel zwanger zien worden!
Wat fijn dat je twee goede dagen hebt gehad en tuurlijk ben je boos om die opmerking van laatst.....kan ik me helemaal voorstellen!
Meestal proberen mensen de goede woorden te vinden maar sommige mensen kunnen dat niet....dan denk ik: als je het niet kunt, zeg dan helemaal niets, toch?

MaikeSanne, nu al 10 weken, wat vliegt de tijd toch.....voor jullie natuurlijk niet maar voor mij wel hoor!
Geniet er maar lekker van en ik ben blij dat je nu niet meer zo erg misselijk bent!

Ik ben nu thuis, ziek
De griep denk ik, ben gisteren ziek van mijn werk weggegaan. Zo'n knallende koppijn heb ik nog nooit gehad.
Mijn zoontje heeft de vijfde ziekte momenteel, maar goed dat ik niet zwanger was....
Morgen blijf ik ook nog thuis, ben nog niet beter, hoest veel en een zere kop.

Dusss.....ik hoop ook voor de nieuwe meiden dat jullie snel zwanger zijn, las net al van (ik geloof) Sonica dat ze zich al zwanger voelde, mooi zo!

Ik ga nu even stoppen want ik voel me ook zo moe, dus even dutten mijn zoontje is met mijn moeder naar de winkel....
Ik kom snel nog wel even beppen
liefs Connie

hey meiden,

hahahha sorry dat ik jullie zolang in spanning heb laten wachten... sorry daarvoor.

Ik ben zaterdag ongie geworden. Ben echt blij dat ik nu een cyclus had van 29 dagen ipv 33.

sorry voor de korte update. morgen zal ik weer even uitgebreid reageren op iedereen.

Kus M

Hey meiden!

@MMWS, meis wat balen zeg! He bah! Wel mooi dat je een cyclus had van 29 dagen, maar liever was je natuurlijk niet ongi geworden.. Geef je je nieuwe NOD nog even door?

@MaikeSanne, fijn dat je je goed voelt! En jeetje morgen alweer tien weken, waar blijft de tijd?! Dat gaat echt snel!

@Iris, wij weten eigenlijk al de namen voor een jongetje en een meisje. Als het een jongen wordt vinden we Jesper heel erg mooi en voor een meisje Linn. Eerst Lynn, met een y, maar Linn vinden we meer Nederlands. Verder zijn er meer namen die we mooi vinden hoor, maar deze twee staan op dit moment op een. Tuurlijk kan er nog van alles veranderen. Eigenlijk konden we allebei op meer meisjesnamen dan jongensnamen komen. Zal ze hier onder eens opnoemen:

jongen                   meisje

Jesper                       Linn/Lynn
Milan                           Britt
Lucas                          Eline
Lars                               Elise
Sander                       Lisa (deze en de volgende vinden we ook errug mooi, dus wie weet!)
                                          Lise
                                          Nina
                                          Ivy
                                          Vera

Ik vind het ook erg belangrijk en leuk als de namen goed bij elkaar passen (van broertjes en zusjes) en dat het mooi klinkt met de achternaam erachter.

@Iris, fijn dat je je trouwens de afgelopen dagen goed hebt gevoeld. Hoop zo voor je dat er meer van dat soort dagen volgen! Wat je vertelt over die vraag van die mensen, weet je, ze bedoelden het vast goed. Heel veel mensen zijn gewoon niet zo tactisch met het stellen van vragen. Jammer is dat he! Maar kan me helemaal voorstellen dat je daar niet op zit te wachten!

@Connie, shit dat je ziek bent! Hoofdpijn is echt een ramp, verschrikkelijk! Ben blij dat ik nu eindelijk goede medicijnen tegen m'n migraine heb. Wat is de vijfde ziekte eigenlijk?  Laat je maar goed verwennen door je man!

@Sonica en Oeps, morgen jullie NOD! Hoe gaat het?

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan