Hallo lieve meisjes!!
@Mart: Dus al een beetje misselijk aan 't worden, aaahhhh, sterkte meid! En morgen echo!!! Laat wat horen, he!!?? Leuk, veel plezier!
We gaan vrijdag en zaterdag de grote spullen verhuizen en dan zullen we er wel gaan wonen! Ja, NOD, heeeeeeel erg spannend.
Ik heb van de dokter een bloedtest voorgeschreven gekregen, om een zwangerschapstest uit te sparen, lief van haar he?! Dus die zal ik vrijdag meteen 's morgens laten doen, meestal weet je het dan aan het begin van de middag, ben benieuwd.. Het zou idd zo'n prachtige start zijn, in het nieuwe huis met ons wondertje in mijn buik.
@Iris, dankje voor het duimen, ja please, laat het zo zijn deze keer!!!
Probeer idd positief te blijven dat het deze keer goed gaat, lekker vrijdag bellen naar het zkh en dan hopelijk snel de afspraak! Joepie!
@Ikke: idd waar ben je, we missen je wel hier! Lekker op de ski's he?!
@Suusmama: Gaaf dat de echo zo super was en emotioneel! Fijn hoor voor je!!!
Ben je weer een beetje gerust gesteld, he?! Leuk dat je het beschreven hebt, nu kan ik me een betere voorstelling maken van hoe een echo in zijn werk gaat! Gaaf!
Ik weet niet hoe dat zit met verlof, moet je eventjes goed uitzoeken... om er zoveel mogelijk uit te halen, natuurlijk!
Succes met het maagzuur, is wel vervelend. Maar goed dat misselijk zijn is ook niet alles, he?!
@Binnenvaartschipper: de rd's nog niet? Ik zou lekker een test doen, hoor! Dat was toch maar een eenmalige belachelijk lange cyclus? Ik zou me in ieder geval niet in kunnen houden, als ik jou was. En je hebt toch ook geen krampen? Hoe lang heb je dat normaal van tevoren? He vervelend, weer onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat het deze keer een gewone overtijd is!
Hier gaat alles z'n gangetje, ik durf geen uitspraken te doen, ben zo bang dat ik het dan weer bij het verkeerde eind heb. Moet nog twee nachtjes slapen en dan ga ik een bloedtest laten doen.
Ik vind het wachten zo moeilijk en ik zou willen dat ik een iets kortere cyclus had, maar ja, we hebben het allemaal niet voor het zeggen.
Vandaag gevoetbald, morgen weer, laten we hopen dat dit de laatste keren zijn.....
Liefs Mamaita