*** Najaar 2008 stoppers ***

hey mart lees trouwens net dat je morgen je echo hebt!! spannend!!
je laat het vast horen hoe het was!!
succes morgen

Hoi Iris,

Hier de rd's nog niet!! Wanneer zou jij een test doen als je mij was? Ik vind het zo moeilijk om te wachten, maar ja, met het oog op de vorige keer (een week overtijd?) Ik weet het eigenlijk niet. Heb in ieder geval nog geen buikkrampen ofzo.

Fijn dat het met jou nog steed goed gaat. En vrijdag het ziekenhuis bellen!! Spannend allemaal. Ik hoop dat je snel mag langs komen, heb je toch gelijk wat meer zekerheid.

Nou succes meid,

Gr

Hallo lieve meisjes!!

@Mart: Dus al een beetje misselijk aan 't worden, aaahhhh, sterkte meid! En morgen echo!!!  Laat wat horen, he!!?? Leuk, veel plezier!
We gaan vrijdag en zaterdag de grote spullen verhuizen en dan zullen we er  wel gaan wonen! Ja, NOD, heeeeeeel erg spannend.  

Ik heb van de dokter een  bloedtest voorgeschreven gekregen, om een zwangerschapstest uit te sparen, lief van haar he?! Dus die zal ik vrijdag meteen  's morgens laten doen, meestal weet je het dan aan het begin van de middag, ben benieuwd.. Het zou idd zo'n prachtige start zijn, in het nieuwe huis met  ons  wondertje in mijn buik.

@Iris, dankje voor het duimen, ja please, laat het zo zijn deze keer!!!
Probeer idd positief te blijven dat het deze keer goed gaat, lekker vrijdag bellen naar het zkh en dan hopelijk snel  de afspraak! Joepie!

@Ikke: idd waar ben je, we missen je wel hier! Lekker op de ski's he?!

@Suusmama: Gaaf dat de echo zo super was en emotioneel! Fijn hoor voor je!!!
Ben je weer een beetje gerust gesteld, he?! Leuk dat je het  beschreven hebt, nu kan ik me een betere voorstelling maken van  hoe een echo in  zijn werk gaat!  Gaaf!
Ik weet niet hoe dat zit met verlof, moet je eventjes goed uitzoeken... om er zoveel mogelijk uit te halen, natuurlijk!
Succes met het maagzuur, is wel vervelend.  Maar  goed dat misselijk zijn is ook niet alles, he?!

@Binnenvaartschipper: de rd's nog niet? Ik zou lekker een test  doen, hoor! Dat was toch maar een eenmalige belachelijk lange cyclus? Ik zou me in ieder geval niet in kunnen houden, als ik  jou was. En je  hebt toch ook geen krampen? Hoe lang heb  je dat normaal van tevoren? He vervelend, weer onzekerheid. Ik hoop echt voor je dat het  deze keer een gewone overtijd is!

Hier gaat alles z'n gangetje, ik durf geen uitspraken  te doen, ben zo bang dat ik het dan weer bij het verkeerde eind heb. Moet nog twee nachtjes slapen en dan ga ik een bloedtest laten doen.  
Ik vind het wachten zo moeilijk en ik zou willen dat ik een iets kortere cyclus had, maar ja, we hebben het allemaal niet voor het zeggen.

Vandaag gevoetbald, morgen  weer,  laten we hopen dat dit de laatste keren zijn.....

Liefs Mamaita

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Mamaita
27
1
6
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Leentje
22
1
3
??                                    

Sonica
31
1
4
30

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009??

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap
??
1e echo
??
??

Mama2006        
??
1e echo
??
??

Baby77
??
1e echo
??
??

Ha Mart,

Laat je ons weten hoe je echo was?? Ben zo benieuwd!! Jij ook lekker misselijk? Vervelend hè. Ik weet precies hoe het voelt, behalve dan dat ik niet echt over hoefde te geven. Een paar keer mijn vinger in mijn keel gestoken (sorry, beetje smerig), maar er kwam niets. De verloskundige zei dat dat ook niet uit zou maken, want je bent nu eenmaal niet misselijk doordat je bijv iets verkeerds gegeten hebt of ziek bent. Het zijn de hormonen. Ik had dan dus wel het geluk dat ik alles binnenhield, anders verlies je nog meer energie.

Liefs Suus

P.S. Misschien helpen de VSM Mama korreltjes 'ongemakken in de ochtend bij jou ook wel? Het was bij mij zeker het proberen waard en als ik weer eens een misselijkheidsgolfje heb, dan neem ik weer een paar korreltjes. Baat het niet, dan schaadt het niet.

hai meiden!

Vandaag de echo gehad. t was echt heel mooi en t hartje klopte heel krachtig. t zag er allemaal goed uit zei ze. het was wel een inwendige echo, want een buikecho lukte nog niet. maar t viel alles mee.
WAUW, wat is dat bijzonder zeg...
Ik ben volgens de echo wel korter zwanger, namelijk 8 weken en 3 dagen en volgens de juiste berekeningen ben ik 9 weken en 5 dagen... beetje vreemd en jammer.
Maar krijg daarom over twee weken weer een echo om nog een keer te gaan kijken. Wel raar dat er 9 dagen verschil in zit, terwijl ik precies weet wanneer mn laatste menstruatie is geweest dus t zou gewoon moeten kloppen. hmm...
Wat ik jammer vind is dat ik nu een stuk korter zwanger ben, maar dat ik t wel van plan ben te gaan vertellen. omdat ik me er al op ingesteld had dat ik bijna 10 weken zou zijn en dat vond ik wel een mooie tijd. Jullie zullen wel denken, mens wat maken die 9 dagen nou uit! maar goed, zo voel ik dat wel. maar we gaan t toch vertellen aan de mensen om ons heen. Wat een teutebel ben ik ook he....

nou hier hou ik t even bij, tot snel allemaal!

liefs mart

Ha Mart,

Super om te horen dat je echo zo mooi was. Blijft uniek om zo'n klein wezentje op het scherm te zien wat dus in je buik zit!! Ik begrijp je best hoor wat betreft het wachten met vertellen. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik makkelijk wachten tot 12 weken omdat ik eigenlijk niet veel klachten had en ik ook nog geen buikje had. Nu was ik helemaal niet fit en mijn buik begon al te groeien. Bij 8 weken heb ik het toen tegen mijn ouders, schoonouders, zussen en zwagers verteld. En na de echo (bij mij dus net 10 weken) heb ik het de vrienden en verdere familie verteld. Doordat kerst en oudjaar er tussen zat en ik dus even niet hoefde te werken, heb ik pas afgelopen maandag, toen ik dus 12 weken was, op mijn werk verteld.

Mart, volg gewoon je gevoel. Als je je er nu op verheugd had om het te gaan vertellen, moet je dat gewoon doen. En als je toch nog wilt (en kunt) wachten tot de volgende echo over 2 weken, dan doe je dat. Je doet het nooit verkeerd :).

Veel plezier met het eventueel vertellen en wie weet blijk je over twee weken bij je echo ineens toch verder te zijn dan ze vandaag zeiden. Je weet nooit, toch?

Liefs Suus

He lieve meiden,

Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor de lieve woorden. Hier is alles nog goed. Morgen ga ik met het ziekenhuis bellen. Hopelijk mag ik snel langskomen en heb ik ook zo'n mooie echo als Mart.

Mart.... mooi en bijzonder he??! Wel raar dat er 9 dagen tussen zit maar misschien kunnen ze het bij de volgende echo wel beter beoordelen. En ik zou het gewoon vertellen wanneer je zelf wilt. Wij hebben niemand nog wat verteld en ik wilde het eerst ook tot 12 weken geheim proberen te houden maar ik denk niet dat mij dat lukt. Wil het nu al graag vertellen.

Binnenvaartschipper.... heb je al een test gedaan?? Ik zou een test doen als ik jou was. Heb je niet toevallig getemperatuurd?? Dan weet je iets preciezer wanneer je ongesteld moet worden.

Sonica.... ik zie dat je helaas weer ongesteld bent geworden?? Balen meid. Je cyclus was wel regelmatig zeker?

Mamaita... nog 1 nachtje slapen. Spannend spannend......

Liefs Iris

Terug
Bovenaan