*** Najaar 2008 stoppers ***

@Sonica: He meis, vervelend, je RD's zijn gearriveerd. Hoe voel je je? Gaat het?
Deze maand er weer helemaal voor gaan!!!

@Mart: wat gaaf dat die echo zo mooi was!! Maar wat ontzettend raar van die 9 dagen verschil, dat kan toch bijna niet?
Ik snap wel dat je dat rot vindt, is toch voor je gevoel een stuk korter.Maar ik zou het ook gewoon lekker vertellen nu hoor.

Ja meisjes nog een nachtje en dan de bloedtest..... Ben zo benieuwd, ik heb al mijn nagels al op, ben zo zenuwachtig.... Heb op het forum niet veel durven zeggen wat ik voelde of wat ik juist niet voelde. Ben zo bang voor de teleurstelling. Ik wil mezelf gewoon niet gek maken.
Maar goed, hopelijk zijn we morgen uit de onzekerheid.
Morgenmiddag verhuizen, ik zal jullie wat laten weten ergens tussendoor!

Liefs Mamaita

Lieve Mamaita,

Spannend spannend.... je zult inmiddels de bloedtest wel hebben gedaan?? Ben zo benieuwd en ik duim voor je meis. Zal af en toe de site wel even checken.

Hier is alles goed. Heb net met het ziekenhuis gebeld en ik heb voor 9 februari pas een afspraak. Dat duurt nog wel even maar dat vind ik ook niet erg. Het kon ook een week eerder maar dan kan mijn vriend niet mee. Die zit in het onderwijs dus dat is lastig vrijnemen. Ze zei dat ik dan zo'n 9 weken ben maar volgens mij ben ik dan bijna 10 weken vanwege mijn korte cyclus maar de echo wijst het dan allemaal wel uit. Van mij mocht het wel alvast 9 februari zijn. Ik zal het lijstje weer even aanpassen.

Liefs Iris

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Mamaita
27
1
6
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Leentje
22
1
3
??                                    

Sonica
31
1
4
30

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009??

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap
??
1e echo
??
??

Mama2006        
??
1e echo
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Hey Meiden!!!

@Iris: wat fijn dat je een afspraak hebt in het ziekenhuis. Wel nog even wachten, maar gelukkig heb je er zelf niet 'veel problemen mee. Word wel een spannnende tijd naar die 9 feb toe. Sterkte meid.

@Mamaita:  hoe is het met  het verhuizen? Ik heb je tip opgevolgd om te gaan testen en,,,,,,,,,,,,,,,,

Ik heb heel erg goed nieuws!!!!!!!!! Heb vanmorgen een test gedaan en die was Positief!!!!!!!!!!!!!! Echt niet te bevatten, we kunnen het allebei nog niet echt geloven.
We doen morgen nog een test voor de zekerheid, maar hier was heel duidelijk een + te zien (van predictor)
Ik begin nu toch echt te geloven dat dit een geluks forum is. Het is voor mij nog maar de 2e ronde!! Ik had het eerlijk gezegd nog niet verwacht.
We proberen nog niet te hard van stapel te lopen, maar dat is moeilijk.

Ik hoop dat het deze maand voor jou ook raak mag zijn, ik ga voor je duimen!!

@ Mart: Wat leuk dat je een echo hebt gehad! Geniet van je zwangerschap hé!!

Nou ik ga snel weer eens verder, ben vanmorgen m'n vriendin wezen helpen. Die is een tijdje geleden bevallen. Maar nu is het bij mezelf nog een rommeltje.

Fijne dag allemaal

Wauw Binnenvaartschipper...... gefeliciteerd!!!! Vind het zo mooi voor je meid!!!! Zit helemaal hyper achter de pc!!!!!!
Dit is echt wel een geluksforum!!!! Meid geniet ervan.

Liefs Iris

Binnenvaartschipper: JOEPIE DE POEPIE   GEFELICITEERD MEISSIE!!!!!! MOOI BEGIN VAN 2009 VOOR JULLIE!!!!!!

Ik zit hier in spannening te wachten op de bloeduitslag, kan het ieder moment horen. O, ik ben zooooooo nerveus!!!!

Iris, dankje voor je lieve medeleven!!! Ik laat het weten!
Kus Mamaita

Oooohhhh ik denk ook bericht van Mamaita... maar nog niet. Kan me voorstellen dat je knap nerveus bent..... duim duim!!

Ik kijk later weer.

Liefs

Hoi dames,

Hier gaat alles goed. Ik ben bij de huisartst geweest. Ik moet over 3 weken bloedprikken en dan terug komen. Dan hoopt hij het hardje te horen. Dan mag ik met 12 weken een echo bij de verloskundige praktijk. Ik vind het wel jammer, dat onze huisarts het zelf doet, want is het is toch een huisarts en geen verloskundige... Maar hij zal het huis wel goed kunnen hoor. Wel ga ik vragen volgende week of wij in week 11 de echo mogen, want wij hebben op vrijdag 6 febr. een feestje met vrienden. Sommige komen van ver en zien wij niet zo vaak. Dan zou het toch geweldig zijn als wij het kunnen vertellen en niet een week later bellen met het nieuws. Maar ik wil eigenlijk eerst de echo, zodat ik zeker weet dat het allemaal goed is, hahaha.

Veel naar het toilet, ik word er niet goed van. 's Nachts moet ik er wel 2 keer uit en overdag ook veel, terwijl ik niet eens echt veel drink. En ik heb zere (.)(.). Met sporten doet het wel eens pijn, hahha. Gevoel dat je echt zwanger bent. Ik ben echt niet misselijk en ook niet echt heel moe. Ik hoop dat het zo blijft.... Spannend allemaal. Gisteren waren wij al weer 7 weken...

@ Mamaita: Ow  wat spannend voor jou. Ik duim mijn duimen echt heel hard voor je rond . Ik hoop dat deze keer raak is.
Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hé!! Laat je weten, zodra je nieuws hebt?

@ Binnenvaartschipper: ************************************************************************************************
Sterretjes: GEFELICITEERD. Ik zit helemaal hyper achter de PC. Ik riep in december, dat dit echt een geluksforum is, want er zijn zoveel die snel zwanger zijn, hopelijk geldt dat voor iedereen!!! Echt meid, super blij voor jullie. Ga er maar echt van genieten!!!!!

@ Iris: Wat fijn dat jij naar het ziekenhuis kunt. En 6 februari is zo hoor. Tenminste dat hoop is, want dan ben ik al weer 11 weken. Volgens de huisarts ben ik 27 augustus uitgeteld, dus ik pas straks mijn lijstje aan. Kan je het allemaal al weer bevatten? Geweldig hoor.

@ Mart: wat fijn, dat het allemaal goed was met de echo. En dat je nu iets minder lang zwanger bent, maakt niets uit. Die 9 dagen. Ga het maar lekker vertellen hoor, als je je daar helemaal op in hebt gesteld, dan gewoon lekker je gevoel volgen!!!

@ Suusmama: Ow wat fijn, dat alles goed was. Ik maakte me ook al een beetje zorgen, dat we zolang niets van je gehoord hadden, maar gelukkig: Geen nieuws is vaak goed nieuws...... (al gaat dat helaas niet altijd op).

@ MissXX: hoe is het met jouw zwangerschap? Ben je aan het uitkijken met de wintersport? Ik ga in maart op wintersport, dan ben ik ruim 4 maanden, dus dat zal wel geen skien worden denk ik........ Wel balen, maar ja ik heb het er graag voor over.
Vandaag nog wel lekker geschaats op het kanaal hier, heerlijk.

Ik ga lekker koken. Rodekoolschotel, heerlijk.
Dames tot snel.
ik zal straks kijken of MAMAITA al een berichtje heeft geplaats.

Dikke knuffel van SanPap

Terug
Bovenaan