Hoi dames,
Hier gaat alles goed. Ik ben bij de huisartst geweest. Ik moet over 3 weken bloedprikken en dan terug komen. Dan hoopt hij het hardje te horen. Dan mag ik met 12 weken een echo bij de verloskundige praktijk. Ik vind het wel jammer, dat onze huisarts het zelf doet, want is het is toch een huisarts en geen verloskundige... Maar hij zal het huis wel goed kunnen hoor. Wel ga ik vragen volgende week of wij in week 11 de echo mogen, want wij hebben op vrijdag 6 febr. een feestje met vrienden. Sommige komen van ver en zien wij niet zo vaak. Dan zou het toch geweldig zijn als wij het kunnen vertellen en niet een week later bellen met het nieuws. Maar ik wil eigenlijk eerst de echo, zodat ik zeker weet dat het allemaal goed is, hahaha.
Veel naar het toilet, ik word er niet goed van. 's Nachts moet ik er wel 2 keer uit en overdag ook veel, terwijl ik niet eens echt veel drink. En ik heb zere (.)(.). Met sporten doet het wel eens pijn, hahha. Gevoel dat je echt zwanger bent. Ik ben echt niet misselijk en ook niet echt heel moe. Ik hoop dat het zo blijft.... Spannend allemaal. Gisteren waren wij al weer 7 weken...
@ Mamaita: Ow wat spannend voor jou. Ik duim mijn duimen echt heel hard voor je rond . Ik hoop dat deze keer raak is.
Dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hé!! Laat je weten, zodra je nieuws hebt?
@ Binnenvaartschipper: ************************************************************************************************
Sterretjes: GEFELICITEERD. Ik zit helemaal hyper achter de PC. Ik riep in december, dat dit echt een geluksforum is, want er zijn zoveel die snel zwanger zijn, hopelijk geldt dat voor iedereen!!! Echt meid, super blij voor jullie. Ga er maar echt van genieten!!!!!
@ Iris: Wat fijn dat jij naar het ziekenhuis kunt. En 6 februari is zo hoor. Tenminste dat hoop is, want dan ben ik al weer 11 weken. Volgens de huisarts ben ik 27 augustus uitgeteld, dus ik pas straks mijn lijstje aan. Kan je het allemaal al weer bevatten? Geweldig hoor.
@ Mart: wat fijn, dat het allemaal goed was met de echo. En dat je nu iets minder lang zwanger bent, maakt niets uit. Die 9 dagen. Ga het maar lekker vertellen hoor, als je je daar helemaal op in hebt gesteld, dan gewoon lekker je gevoel volgen!!!
@ Suusmama: Ow wat fijn, dat alles goed was. Ik maakte me ook al een beetje zorgen, dat we zolang niets van je gehoord hadden, maar gelukkig: Geen nieuws is vaak goed nieuws...... (al gaat dat helaas niet altijd op).
@ MissXX: hoe is het met jouw zwangerschap? Ben je aan het uitkijken met de wintersport? Ik ga in maart op wintersport, dan ben ik ruim 4 maanden, dus dat zal wel geen skien worden denk ik........ Wel balen, maar ja ik heb het er graag voor over.
Vandaag nog wel lekker geschaats op het kanaal hier, heerlijk.
Ik ga lekker koken. Rodekoolschotel, heerlijk.
Dames tot snel.
ik zal straks kijken of MAMAITA al een berichtje heeft geplaats.
Dikke knuffel van SanPap