*** Najaar 2008 stoppers ***

He lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal. Ben er helemaal stil van. Vind het ook echt leuk om hier te schrijven.

Binnenvaartschipper... ik voel me verder nog wel goed. Alleen af en toe zomaar ineens een klein beetje misselijk. Is een teken dat ik wat moet eten maar dan is het ook weer over. Verder vooral s'avonds moe en koud maar dat had ik anders ook wel. Voor de rest nog niet echt kwaaltjes maar ja het is ook nog wel heel pril allemaal. Ik kan het ook nog niet helemaal bevatten. Ik wacht eerst nog een weekje af en als ik dan nog steeds zwanger ben bel ik met het ziekenhuis. Ivm mijn voorgeschiedenis kan ik nu rechtstreeks met hun bellen en ook mag ik gewoon dezelfde gynaecoloog als hiervoor. Dat had ik al met haar afgesproken. Vind ik wel heel erg fijn.
Jij bent dus lekker met vrienden een weekje naar Center Parcs geweest. Leuk zeg. En morgen je NOD. Ik hoop echt voor je dat het raak is. Je weet het he?! Het is hier echt een geluksforum. Joehoe.....

Sonica... jij ook bedankt. En mijn kat huren. Ha ha ha!!! Toevallig ben ik op een ander forum ook zoiets tegengekomen dus volgens mij voelen heel veel katten het aan. Misschien kun je dan een kat van de buren lenen ofzo??? ha ha ha zie je het al voor je??

Connie... jij ook bedankt meid. Ik hoop dat we hier samen nog heel lang schrijven en dat jij dit najaar zwanger gaat worden.

Leonie.... welkom hier. Je cyclus is dus wat in de war?? Ik heb het hier al eens eerder vermeld maar je zou de etos zwanger worden pillen eens kunnen proberen. Die helpen je iig je cyclus regelmatig te krijgen. Ha ha ha ik heb het inmiddels al zo vaak vermeld dat het haast wel lijkt alsof ik ze verkoop maar dat is echt niet zo hoor.... ha ha ha. Maar ja ik vermeld het ook alleen maar omdat ik het iedereen zo gun om zwanger te worden en baadt het niet dan schaadt het niet toch?? Vertel je ook even wat meer over jezelf?? En ik zal je ook even in ons lijstje zetten.

Mamaita.... jij ook bedankt. Ik weet niet of het bloedverlies innesteling is geweest. Het was beide keren na het vrijen dus ik denk eerder dat er een adertje is geknapt ofzo. Ach ja maakt ook niet meer uit.
En wat erg van je vader zeg. En ook voor je moeder natuurlijk want die heeft er de zorgen van. Pfff kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt dat je vader zijn kleinkind nog kan meemaken en voor je moeder zou het ook weer wat geluk brengen.

SanPap.... jij ook bedankt. En hoe was je feestje gisteren?? Kreeg je gisteren weer allerlei vragen? Hoe lang willen jullie het nog geheim houden voor de buitenwereld?? Wij iig de eerste weken. Toen ik de eerste keer zwanger was konden we niet wachten om het te vertellen maar ja toen kwam ik er ook pas na 5 en een halve week achter. Nu vinden we het ook wel leuk dat het ons geheimpje is. Mijn vriend zei vanochtend:Goh wat kun je dan blij worden he van 1 zo'n streepje?? Ha ha ha lief he?

Tinkerbell.... balen meid. En alweer dacht je zwanger te zijn!! Echt frustrerend dat je weer zo voor de gek bent gehouden. Volgende ronde denk je gewoon dat je niet zwanger bent en dan ben je het wel. Laten we het hopen.

Mama 2006.... jij ook bedankt. Ik denk dat ik zo rond 10 september ben uitgerekend maar het kan ook best een paar dagen later zijn. Dat horen we dan later wel bij de gyn. Zijn we bijna tegelijk uitgerekend. Leuk he?! Of we bevallen gewoon op 9-9-2009. Dat is een mooie datum. Maar ja dat is nog heel ver vooruit. Eerst maar even afwachten. Heb jij al de huisarts/verloskundige gebeld voor een afspraak of wacht je nog even?

Nou meiden, allemaal een hele fijne zondag en tot snel maar weer.

Liefs Iris

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Binnenvaartschipper
25
1
2 (na mk)
5

Mamaita
27
1
6
9

Sonica
31
1
3
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR

Wachtbankje
Leeftijd
Reden                      
Kindje
Ronde

Leentje
22
19 dec NOD
1
2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009??

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap
??
1e echo
??
??

Mama2006        
??
1e echo
??
??

Baby77
??
1e echo
??
??

Zo even weer een up to date lijstje.

Ikke hoe is het met jou? Meestal schrijf je wat vaker. Hoop dat alles nog goed is.
Geldt ook voor Suusmama. Hoe was je echo?? Sorry hoor maar word een beetje ongerust als ik dan een tijdje niks hoor. Hopelijk maak ik me druk om niks.

Leentje..... zijn de RD's er al??? Hopelijk niet en ben je gewoon zwanger.

Oeps... hoe is het met jou? Heb je lekker van je vakantie kunnen genieten?

Er staat ook een leentje bij de september moeders zal dat de zelfde zijn ???

Groetjes Mama2006

O,nee toch niet zij heeft er 11 ronde's over gedaan hahaha

Groetjes Mama2006

hey Iris
nou ik lees dat je net zwanger bent!! wat geweldig om gelijk al goed nieuws te lezen!! gefeliciteerd!!
even wat meer over mezelf voor in het lijste ik ben 24 jaar en in november getrouwd vanaf toen  ook gestopt met de pil of eigenlijk net ervoor. donderdag 30 oktober laatste pil gehad vervolgens gewoon ongesteld geworden mn cyclus begon op 3 nov 1e dag van ongesteldheid op 17 nov had ik drie dagen wat bloedverlies en echt ongesteld werd ik op dag 32 van die cyclus dat was 5 dec. vervolgens werd ik op 18 dec weer ongesteld.   dat was dus maar 14 dagen. op 29 dec had ik weer drie dagen wat bloedverlies (dit is dus absoluut niet te vergelijken met ongesteld zijn. tis maar een heel klein beetje) Wanneer ik dus nu weer ongesteld wordt is een verassing. maar ik heb dus geen duidelijke cyclus. Zodra ik ongesteld ben geworden dan vertel ik het. maar nog mooier is niet ongesteld worden.   Heeft een van jullie dat ook gehad in het begin van die bloedingen tussendoor?
leuk hoor om te lezen dat ik niet de enige ben met vragen of gewoon om even gezellig te kletsen over zwanger worden. Want verder hou ik het lekker geheim
fijne zondag iedereen groetjes leonie

Ha Leonie!
Gezellig dat je er bij gekomen bent! Het is een leuk cluppiehier, dat zul je wel gauw merken!
He, heb je er niet aan gedacht dat die drie dagen bloedverlies tussendoor wel eens een eisprong zou kunnen zijn??? Afen toe kun je nl wel wat bloedverlies hebben tijdens de ovulatie.  Misschien is dat het..
Ik heb het nog nooit gehad hoor, maar ik heb wel het eerste jaar na het stoppen met de pil een heel erg onregelmatige cyclus gehad, echt heel vervelend, maar dat moet dus wel weer bijtrekken..  Ligt er ook aan hoe lang je de pil hebt geslikt,  ik had hem 9 jaar geslikt.

Maar goed,  laten we het hopen dat je snel weer beter zicht hebt  op je cyclus!

Liefs Mamaita

hallo allemaal!!

iris; wauw!!!!!! gefeliciteerd!!! ben zo blij voor jullie. kun je het al een beetje bevatten??
hoe voel je je? ik had echt kippenvel toen ik jouw nieuws las, na een verschrikkelijk 2008, wordt 2009 dan toch echt jullie jaar!! het begint in ieder geval goed!!

sanpap; ik baal inderdaad behoorlijk, als ik dan toch niet zwanger ben laat dan de rd's maar komen. mijn eigen huisarts is nog met vakantie, dus wacht daar nog even mee... maar het duurt inderdaad behoorlijk lang!!
ik kan me voorstellen dat je moet wennen aan een mannelijke verloskundige, dat is toch net even wat anders...
nog even je vraag over sporten... ik sport eigenlijk nooit. ben naar de fitniss geweest samen met een vriendin maar dat was van korte duur... zou willen dat ik een sportief iemand was, maar helaas kan het dus echt niet leuk vinden...

connie; wat fijn dat je nu een defenitief besluit hebt genomen, ik kan me wel voorstellen dat je nog even wacht totdat je zoon gewend is aan zijn nieuwe leventje, anders komt er ook wel heel veel op hem af.....

leonieR; welkom hier. ook ik heb er last van dat mijn lichaam in de war is.... ik had 19 dec mijn nod, maar tot nu toe nog helemaal niks, geen positieve test, maar ook geen rd's.

mama2006; nee ik ben niet dezelfde leentje als op dat andere forum... haha
ik schrijf eigenlijk alleen hier mee,
hoe gaat het verder met jou??

ikke: hoe gaat het met jou??

nou iedereen een fijne dag verder..
ik denk dat ik vandaag maar eens even die zwanger worden pillen van de etos ga ophalen....

xxx leentje

hey iedereen
ik heb zeker gedacht dat het misschien mn eisprong was maar dan had ik bij de eerste veel eerder ongesteld moeten worden. en vervolgens kwam er een snelle ongesteldheid achteraan. en   misschien dat deze keer die bloeding wel een eisprong was...
leentje: niet ongesteld worden is nog vervelender. je gaat je van alles in je hoofd halen dan. hopelijk is he bij jou en bij mij snel op regel allemaal
fijne dag iedereen!!

Terug
Bovenaan