*** Najaar 2008 stoppers ***

Okee, even snel, zit echt midden in de verhuizing. Vrienden van mij zijn boven MIJN spulletjes aan het inpakken en ik ben stiekem even achter mijn laptop gaan staan (want stoelen staan hier al niet meer), heb ook nog geen internet in het nieuwe huis.

De test was meer dan lullig, meiden, kreeg de uitslag pas heel laat.
Luister, ik heb te veel zwangerschapshormonen in mijn lijf om niet zwanger te zijn en te weinig om zwanger te zijn. Dus ze kunnen niks zeggen, lekker is dat.

Vorige bloedtest, was ik 3 dagen overtijd had ik een waarde van 0.14 in mijn bloed, nu een waarde van 5,8!!!! Dus dat is veel. Maar niet genoeg.

Tóch heb ik het gevoel van wel, geen buikkrampen, wel darmpkrampen. Borsten zeer en het allerbelangrijkste van alles (voor mij) GEEN bruinverlies!!!! Wat ik normaal altijd een week van tevoren heb. Heb wel veel witverlies. Ik ben er nu vrij rustig onder, want ik denk positief, maar weet het natuurlijk niet zeker.
Heb echt helemaal niet het gevoel dat de rd's er aan komen. Maar laten we afwachten en iet te vroeg juichen.

Meisjes, ik ga hier snel verder, beetje lullig tegenover alle mensen die hier nu helpen, hihihi! Maar superbedankt voor alle lieve steun tot nu toe. Jullie zijn lieverds!

En wat denken jullie? Wat moet ik doen?
Ik hoop het ZOOOOO!!!

Kusjes Mamaita

Jeetje mamaita..... wat verwarrend zeg. Ja wat moet je daar nu weer mee he??

Maar als ik het zo lees lijkt het toch wel of je zwanger bent... ik ga je alvast voorzichtig feliciteren.

Ik zou over een paar dagen weer een test doen. Om de 2 a  3 dagen verdubbelt het zwangerschapshormoon zich in je lichaam.

Succes nog met verhuizen.

Liefs Iris

hallo...

binnenvaartschipper; wauw gefeliciteerd!!!!!!!! echt super voor je... geniet ervan

iris; voor je het weet is het 9 februari, de tijd gaat zo snel, behalve als je ergens op aan het wachten bent natuurlijk!!

mart; wat mooi dat de echo zo bijzonder was, lijkt me ook echt heel bijzonder!

mamaita; wat verwarrend inderdaad, nu weet je dus eigenlijk nog niks... misschien dat het nog te vroeg was om te kunnen testen? maar goed dat je teveel hormoon hebt om niet zwanger te zijn zegt toch ook wel wat. succes ermee!!! hou ons op de hoogte

hier geen bijzonderheden, wou dat de rd's weer weg waren, dan kunnen we weer :)
hopen dat deze ronde ons meer geluk brengt

xxx leentje

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Mamaita
27
1
6
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
13

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Leentje
23
1
3
??                                    

Sonica
31
1
4
30

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
???                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
05 Januari        
3e
20 weken
11.00

MaikeSanne
?
?
?
?

SuusMama
24 december
1e echo
10 wkn + 2 dagen??
16.15

MissX
23 december
1e echo
8 weken en 2 dagen  
15.30

Mart
8 januari
1e echo
9 weken en 5 dagen
9.00

SanPap
??
1e echo
??
??

Mama2006        
??
1e echo
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10
even mijn leeftijd veranderd, wordt morgen 23....
ik vul mijn nod nog maar niet in, omdat ik geen flauw idee heb wanneer deze weer is..

fijn weekend allemaal!!

Hey meiden,

Vanmorgen weer een test gedaan en weer Positief!! Ik begin het nu toch echt te geloven!!

@Leentje: Bedankt voor je felicitatie's!! Jij ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

@Mamaita: Wat een verwarrend bericht voor jou!! Hier word je echt onzeker van!! Echt vervelend zeg! En dan ben je ook nog druk met verhuizen, wordt je niet echt vrolijk van.
Sterkte met alles.

Verder weinig nieuws, allemaal een goed weekend!
Tot volgende week.

Liefs

LEENTJE, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!!!
Hopelijk krijg je een leuke dag!

Liefs SanPap

Oja@ Mamaita: jeetje wat verwarrend, wat moet je hier nu weer mee. Ik hoop voor je, dat je snel duidelijkheid hebt, want dit is ook niets.

Ik ga er snel vandoor, ik moet namelijk naar een wedstrijd toe.

Nou meiden, hier is duidelijkheid met een noodvaart naar beneden gekomen. Ik ben echt hartstikke ongesteld geworden! Maar ook echt niet een beetje, he, echt het is naar beneden gestort en gaat met veel pijn gepaard.

Nouja, ik ben er redelijk nuchter onder,  hoor. Ik was vooral heel erg verbaasd, omdat ik er goede gevoelens over had.
Laten we hopen dat we in het nieuwe huis  meteen zwanger worden! Op naar  ronde 7 alweer!

Meissies superbedankt voor al jullie steun en lieve woorden.
Ik ga weer verder  met de verhuizing. En mijn nieuwe NOD  zal 8 febr zijn....

Dikke zoen  Mamaita

Dag dames,

Mamaita: BALEN meid.....je was er zo positief over......ik baal lekker met je mee.
Kan die zware  ongi die je nu hebt geen mk zijn?
De bloedtest wees immers uit dat je wel zwangerschapshomonen had, maar wel te weinig om te zeggen dat je zwanger was....vreemd....
Nou ja,
Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent en nu ga je weer een goede "klusklus" maand tegemoet.

Leentje ik las dat je jarig bent, gefeliciteerd!

Binnevaartschipper: gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Dit forum brengt zeker geluk.....ha ha ha ....en ik ben hem begonnen!
.....  degene die er het laatste voor gaat....
Hopelijk word ik straks ook nog wel snel zwanger in het najaar!

Ik kan bijna niet meer wachten meiden, het lijkt nog zo lang te duren. Maarja als wij er straks eind zomer voor gaan dan wachten wij al 2 jaar!

Klus ze meiden....!

liefs Connie

Terug
Bovenaan