Hi Dames,
@ baby77: ik herken je helemaal: een brok spanning... Ik ben zo bang dat het misgaat, terwijl dit pas de eerste keer is dat ik zwanger ben. Mijn man zegt, dat ik in de nacht heel druk ben in mijn slaap. Ik ben er zo mee bezig. Elk steekje, of als je iets voel lopen (wit/geel vloei), dan denk ik: Ow het gaat fout.... Zullen wel meer dames last van hebben denk ik.
Ik maak me ook wel eens zorgen, dat ik niets voel, behalve gevoelige (.)(.) en ontzettend sjaggie soms. Had je maar gelijk een dikke buik, en kon je het maar voelen bewegen, maar ja dat is helaas niet zo.
Ik ga morgen even een afspraak maken bij de huisarts/verloskundige voor over 3 weken. Dan moet ik bloed hebben geprikt en kunnen we hopelijk het hardje horen. Dan krijg ik ook een data mee voor de echo. Ik hoop dat ik wel voor 12 weken de echo heb.. Spannend.
@ Miss XX: heb je een mooie vakantie gehad? Nog lekker kunnen skien? Ik ga eind maart skien, ik hoop dat het dan nog kan met mijn buik. Als alles goed gaat, ben ik 4,5 maand. En binnenkort hebt jij je tweede echo al weer, spannend hoor, geniet ervan.
@ Potjeongeduld: Buikgriep, ik hoop het niet voor je. Al hoewel, ik op vrijdag 5/zaterdag 6 dec. mijn "ei" heb gehad, en ik maandag de buikgriep heb gehad!! Maar ik was wel mooi zwanger... hahaha. Ik duim voor je, dat jij dat ook hebt, zou TEGEK zijn.
@ Binnenvaartschipper: hahaha een winterslaap tot 12 weken, geweldig idee. Ik doe mee zou ik zeggen... Geen zorgen, gewoon wakker worden en dan aan iedereen die je kent vertellen... pfff ging het leven maar zo makkelijk soms. Kun je het al een beetje bevatten, dat je zwanger bent? En stoppen met roken had ik gedaan, toen ik gestopt ben met de pil. Soms op feestjes enzo wel hoor, maar niet meer op het werk enzo. Nu ik weet dat ik zwanger ben, rook ik helemaal niet meer (nog 1 trekje gehad van manlief voor het afleren...) en nu niet meer. Gaat wel goed, maar misschien ben ik daarom zo sjaggie af en toe.... Je kunt het meid, gewoon laten liggen die peuken, goed van je.
@ Mart: knap van je dat je kan wachten, maar ik doe hetzelfde. Als wij de echo niet hebben voor 7 februari (11, en 2 dagen) dan vertellen wij het ook niet op het feestje dat wij geven voor vrienden en vriendinnen. Straks is het mis en dan moet je iedereen weer gaan bellen. Dus ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn echo heb. Ik vind het knap van je dat je wacht, maar aan de andere kant, het is ook wel een beetje julie geheimpje... Tenminste dat vind ik... Geniet er nog maar lekker van.
Ik ga snel aan het werk.
Tot snel lieve meiden.
Liefs SanPap