*** Najaar 2008 stoppers ***

@leentje, gefeliciteerd met je verjaardag!!
@Binnenvaartschipper, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, helemaaaal super!!!
@ Mamaita, pfff balen zeg!!! Wat je lichaam ook weer een raar ding is he. Vind dat echt verschrikkelijk. Pff volgende ronde alweer voor jou. Waarom is het voor ons meiden zo moeilijk om te relativeren wanneer we WETEN dat het een half jaar tot een jaar gaat duren en we niet binnen drie maanden zwanger worden..hahaha rare mensen zijn we toch he?
Ik ga gewoon gezellig met je mee naar de volgende ronde!!!

kus Tink

He meiden,

Mamaita.... wat balen zeg. Je had nu echt wel goede hoop he?! Echt wel vreemd dat je dan toch zwangerschapshormoon in je lichaam had. Ik hoop ook voor je dat je nu maar snel zwanger mag worden in je nieuwe huis. Ben je daar al een beetje gewend??

Leentje.... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Binnenvaartschipper... dus het begint een beetje door te dringen dat je echt zwanger bent?? Mooi. Nu eerst maar die 12 weken door he meid. En net wat Leentje zegt.... de tijd gaat meestal erg snel, behalve als je wachten moet. Voor mijn gevoel kruipen de dagen voorbij.

Nou wij zouden het nog even stil houden maar gisteren zagen we onze vrienden en hebben we het toch maar wel verteld. Ik ben momenteel ook 1 brok spanning en ik slaap slecht en voel ieder steekje in mijn buik en een paar nachten terug werd ik zelfs wakker van de pijn. Wat dat nou weer was?? Dus ja ik wil er ook wel graag over praten en als het misgaat moeten we dat ook kunnen delen en wij hebben met onze vriendenploeg al heel wat meegemaakt. Was wel erg fijn om er over te kunnen praten gisteren maar nu hebben we het onze ouders nog niet eens verteld. Beetje verkeerde volgorde maar wat maakt het uit? Als het kindje straks maar gezond ter wereld komt. Onze ouders vertellen we het nu binnenkort ook wel.

He lieve meiden.... fijne zondag nog!

Liefs Iris

Hey lieverds!!!

Oh meiden sorry sorry maar ik was inderdaad op vakantie!!! We zijn net thuis gekomen en ik zie allemaal ongeruste berichtjes van jullie, wat lief! Ik heb helaas geen tijd gehad voor we gingen (2 januari) om nog wat van me te laten horen, shame on me!

Maar wat lees ik nou!!

Iris GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws meis! Ben zo blij voor je, aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, wil het wel schreeuwen! Meis wat gun ik je dit zeg. Shit, waarom was ik er nou niet toen het goede nieuws kwam!??? Hoe voel je je???

En Binnenvaartschipper, jij ook!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Wauw!!!!! Wat een geweldig super nieuws zeg! Ben echt super blij voor jullie. Das leuk thuis komen van vakantie zeg! Hoe gaat het met jou?

Oh ik zou al zoveel willen schrijven en op iedereen reageren, maar moet alles nog terug lezen. Hopelijk krijg ik daar vandaag nog tijd voor, want we moeten zo eerst even de hond ophalen, dan nog even m'n kleine nichtjes knuffelen, heb ze 10 dagen gemist, haha! En ook nog even langs de buurvrouw. Hoorde namelijk net dat haar moeder gisteren is overleden....

Dus meiden, ik doe zeker m'n best om heel gauw te komen reageren hier hoor. Nogmaals sorry dat ik niets van me liet horen, maar ik was er dus niet en ging er eigenlijk vanuit dat jullie wel wisten dat ik skien was, haha!

Het was een topvakantie, daar horen jullie nog alles over. Ik voel me verder ook prima. Donderdag de 2e echo!!

Ook nog voor iedereen de allerbeste wensen voor 2009!!!!!

Liefs en een dikke kus, ikke

hee dames!

ben er een tijdje niet geweest en hoppa zo weer een paar zwangeren er bij! super gefeliciteerd!

hier gaat alles redelijk, maar een beetje ziekjes, denk dat het een buikgriepje is, optijd naar bed, en dan is het morgen weer goed. vrijdag is mijn nod. best spannend weer!

Ik wens iedereen die in afwachting is van zijn nod heel veel succes!

x

Hey Meiden,

Allemaal een beetje een leuk weekend achter de rug?

@Iris: Jij hebt het dus al aan vrienden verteld?! Wij ook!! Haha. En dat terwijl onze ouders het nog niet weten. We kunnen elkaar een hand geven.
Wij hebben het ook gedaan omdat we zo onzeker zijn. Bij ieder buikpijntje, ga je de gekste dingen in je hoofd halen. En nu kun je er toch al een beetje over praten met diegene die het weet. Het is idd niet de juiste volgorde, maar ja.
Hoe gaat het nu met jou?

@Mamaita: Bij jou dus die rd's gekomen en nog hevig ook!! Balen zeg, maar je hebt nu wel duidelijkheid. Veel sterkte met alles en we gaan weer duimen voor je.

@ MissX: Bedankt voor je felicitatie's, heb je een leuke vakantie gehad? Voor jou bijna weer een echo, spannend hoor.

Hier alles voor de rest goed gelukkig, alleen wat onzeker. Ik zou het liefst een winterslaap gaan houden tot aan de 12 weken.
Ook ben ik gelijk gestopt met roken (ja slechte gewoonte) Maar ben echt af en toe chagerijnig. Maar je weet waar je het voor doet.

Nou voor de rest geen niews,

Groetjes,

hoi meiden,

bedankt voor jullie leuke reacties op de echo! is altijd leuk om te horen.
mn vriend en ik hebben uiteindelijk wel besloten om nog even op de volgende echo te wachten en het dan te vertellen tegen iedereen. ik heb er gelijk een beter gevoel bij. en de echo is volgende week al dus zolang hoeven we niet te wachten.
Wel heb ik op mn werk mn collega's waar ik samen mee werk het goede nieuws verteld en ze waren super enthousiast! zo lief! de ene collega had helemaal tranen in haar ogen. en vandaag kwam mn andere collega op t werk en ze zei; ik heb toch zo vreemd gedroomd, ik droomde dat jij zwanger was en bla bla, dus ik zeg; jij dat klopt, ik ben zwanger! mn collega was helemaal verbouwereerd en vond het heel bijzonder dat ze hetzelfde had gedroomd.

@missX; lekkere vakantie gehad? leuk dat je er weer bent. wil jij voor mij t lijstje aanpassen met het volgende; 22 januari om 8:15 2e echo. Thanx!

@binnenvaartschipper; WAUW! gefeliciteerd! super leuk voor je! spannende tijd, geniet er lekker van.

@sanpap; ik heb ook weleens last van stemmingswisselingen, ik vind dat echt vervelend. vrijdag heb ik nog een potje zitten janken. en mn vriend moet het af en toe ook flink bezuren! arme jongen!

@mamaita; wat ontzettend k** zeg! wel heel vreemd ook met die bloedtest enzo. nou voor jou op naar de volgende ronde! succes en ik duim voor je!

@leentje86; Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@baby77; tuurlijk wil je graag jullie mooie nieuwtje vertellen met anderen. je hebt groot gelijk! en ik heb t ook eerder tegen mn vriendinnen verteld dan aan mn ouders. geeft niks!

@binnenvaartschipper; leuk dat jullie je nieuwtje hebben verteld aan vrienden, heerlijk ff lekker over je zwangerschap praten. goed dat je gestopt bent met roken!

nou ik ga lekker tv kijken
tot snel!

liefs mart

Hoi lieve meiden,

Ikke.... je bent terug... joehoe!!! Ik wist wel dat je ging skieen maar niet dat het nu al was ha ha ha.... maar gelukkig heb je een mooie vakantie gehad en donderdag al weer je 2e echo. Wauw wat snel al weer?? Ben je dan zo'n 12 weken?? Ik voel me verder wel goed alleen erg angstig. Maar dat zal voorlopig helaas ook wel zo blijven. Ach als het nu maar goed gaat dan maakt het allemaal niks uit. Verder ben ik af en toe een beetje misselijk en ontzettend moe maar hoort erbij. De echte kwaaltjes komen denk ik nog wel.

Binnenvaartschipper... wat grappig dat jullie het ook al aan vrienden verteld hebben en nog niet aan de ouders... ha ha ha. Wanneer gaan jullie het aan de ouders vertellen? Wij denk ik volgende week. Heb je verder al kwaaltjes of nog niet?? Heb je de verloskundige al gebeld??

Mart23.... ha ha ha jij hebt het ook eerder je vriendinnen verteld dan je ouders... Ik dacht dat de meesten het eerst aan de ouders vertelden en dan pas verder maar dat valt dus wel mee.

Nou fijne avond iedereen en tot snel maar weer.

Liefs Iris

Hi Dames,

@ baby77: ik herken je helemaal: een brok spanning... Ik ben zo bang dat het misgaat, terwijl dit pas de eerste keer is dat ik zwanger ben. Mijn man zegt, dat ik in de nacht heel druk ben in mijn slaap. Ik ben er zo mee bezig. Elk steekje, of als je iets voel lopen (wit/geel vloei), dan denk ik: Ow het gaat fout.... Zullen wel meer dames last van hebben denk ik.

Ik maak me ook wel eens zorgen, dat ik niets voel, behalve gevoelige (.)(.) en ontzettend sjaggie soms. Had je maar gelijk een dikke buik, en kon je het maar voelen bewegen, maar ja dat is helaas niet zo.
Ik ga morgen even een afspraak maken bij de huisarts/verloskundige voor over 3 weken. Dan moet ik bloed hebben geprikt en kunnen we hopelijk het hardje horen. Dan krijg ik ook een data mee voor de echo. Ik hoop dat ik wel voor 12 weken de echo heb.. Spannend.

@ Miss XX: heb je een mooie vakantie gehad? Nog lekker kunnen skien? Ik ga eind maart skien, ik hoop dat het dan nog kan met mijn buik. Als alles goed gaat, ben ik 4,5 maand. En binnenkort hebt jij je tweede echo al weer, spannend hoor, geniet ervan.

@ Potjeongeduld: Buikgriep, ik hoop het niet voor je. Al hoewel, ik op vrijdag 5/zaterdag 6  dec. mijn "ei" heb gehad, en ik maandag de buikgriep heb gehad!! Maar ik was wel mooi zwanger... hahaha. Ik duim voor je, dat jij dat ook hebt, zou TEGEK zijn.

@ Binnenvaartschipper: hahaha een winterslaap tot 12 weken, geweldig idee. Ik doe mee zou ik zeggen... Geen zorgen, gewoon wakker worden en dan aan iedereen die je kent vertellen... pfff ging het leven maar zo makkelijk soms. Kun je het al een beetje bevatten, dat je zwanger bent? En stoppen met roken had ik gedaan, toen ik gestopt ben met de pil. Soms op feestjes enzo wel hoor, maar niet meer op het werk enzo. Nu ik weet dat ik zwanger ben, rook ik helemaal niet meer (nog 1 trekje gehad van manlief voor het afleren...) en nu niet meer. Gaat wel goed, maar misschien ben ik daarom zo sjaggie af en toe.... Je kunt het meid, gewoon laten liggen die peuken, goed van je.

@ Mart: knap van je dat je kan wachten, maar ik doe hetzelfde. Als wij de echo niet hebben voor 7 februari (11, en 2 dagen) dan vertellen wij het ook niet op het feestje dat wij geven voor vrienden en vriendinnen. Straks is het mis en dan moet je iedereen weer gaan bellen. Dus ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn echo heb. Ik vind het knap van je dat je wacht, maar aan de andere kant, het is ook wel een beetje julie geheimpje... Tenminste dat vind ik... Geniet er nog maar lekker van.

Ik ga snel aan het werk.

Tot snel lieve meiden.

Liefs SanPap

Terug
Bovenaan