*** Najaar 2008 stoppers ***

hallo,

nog bedankt allemaal voor de felicitaties!!

@ mamaita; wat balen dat je toch nog ongesteld bent geworden.....\!!! Ik vind het knap hoe je er mee omgaat, je had toch goede hoop dat je misschien wel zwanger zou kunnen zijn... succes ermee!! dat de volgende ronde maar beter mag zijn!

@ ikke; fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! lekker even weg zijn...
en dan die echo zo bijzonder, dat lijkt mij ook echt super om mee te maken, gelukkig dat de inwendige echo mee viel, kan me voorstellen dat je daar van te voren tegen op ziet.
wat goed dat je scriptie nu helemaal af is! lekker afstuderen.... kan me voorstellen dat je het nu even heel erg druk hebt met twee banen! doe je wel rustig aan?!
wel super dat je waarschijnlijk een contract krijgt daar, is toch ook wel lekker om wat zekerheid te krijgen/ hebben.
wat betreft mijn nod heb dus geen flauw idee wanneer die nu weer is, de vorige keren werd ik na ongeveer 26 dagen ongesteld, nu na ongeveer 45 dagen.
als ik weer van 45 dagen uitga dan zou ik 19 febr. mijn nod hebben..pff en dat is nog zo ver weg!!
mijn verjaardag was leuk! 's avonds veel visite gehad, 's middags nog lekker geschaatst!!

@ iris; hoe gaat het met je?? ik kan me voorstellen dat je dubbele gevoelens hebt en vooral angstig bent! hoe gaat het met de kwaaltjes?

@binnenvaartschipper; hoe gaat het met jou?
\
@ potjeongeduld; ik hoop voor je dat het raak is!! hou je ons op de hoogte??

nou het meeste heb ik weer gehad volgens mij!! hier verder geen nieuws, de nieuwe ronde is weer begonnen en we hebben er zin in hihi... we wachten af!

liefs, leentje

Heee dames!

jajajaja bijna mijn NOD!!!! ik voel me op het moment wel heel   erg anders! maar dat kan komen door de griep die ik de afgelopen dagen heb gehad... maandag heb ik niet gewerkt, was hartstikke moe en had het ontzettend warm.... ik vind het wel hartstikke spannend..... heb vrijdag een gala! hopen dat ik niet ongesteld ga worden dan, als de ongesteldheid uitblijft wil ik niet eerder testen dan volgende week zaterdag. maar we gaan gewoon lekker afwachten! mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.....
x

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Mamaita
27
1
6
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
16

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Leentje
23
1
3
??                                    

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
21 januari
2e echo
??
??

MissX
15 januari
2e echo
11  weken en 2 dagen  
9.50

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Jemig wat een berichten, kan het allemaal niet bijbenen en heb niet zoveel
tijd om altijd overal op te reageren, mijn excuses hiervoor, vind het wel heel leuk om dingen te lezen.

@Miss_X: Gisteren idd NOD, wel krampen maar nog niets te bekennen. Heb mijn NOD maar verschoven naar vrijdag de 16e, zou immers ook een cyclus van 27 kunnen zijn gezien ik dat eerder heb gehad. Mijn krampen verraden bijna dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen, of zijn er zwangere dames die soortgelijke krampen hadden (rond hun NOD)  terwijl ze zwanger bleken te zijn?
Ik vind de week tot de NOD eigenlijk veel te spannend, wanneer gaat het nou komen, zou het ons gegunt zijn? Wat doen we anders verkeerd? Die onzekerheid is zo vervelend. We gaan zelfs aan onze vruchtbaarheid twijfelen ookal zitten we in ronde 5! Erg eigenlijk.. Ik houd jullie op de hoogte!
Kom net uit de slaapdienst dus ga lekker op de bank liggen zappen.. Tot horens!
Liefs W1980

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Mamaita
27
1
6
9

Oeps

2

W1980
28
1
5
16

Potjeongeduld
24
1
4
16

Ik1978
30
2
2
19

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

LeonieR
24
1
2
??

Leentje
23
1
3
??                                    

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
1
8

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Ik1978
zoon
3 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
2 aug 2009?

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
21 januari VK
datum 2e echo n.t.b.
??
??

MissX
15 januari
2e echo
11  weken en 2 dagen  
9.50

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
??
??
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Hey Ikke,

Ik mag 21 januari wel naar de verloskundige, maar dan krijg ik geen echo (hebben ze daar niet). Ik weet dat ik pas in week 20 voor mijn tweede echo mag, maar ik heb nog geen afspraak. Waarschijnlijk krijg ik deze in het ziekenhuis, omdat ik een 'medische'-reden heb voor deze 20-weken echo (volgens de vk), maar als ik zo om mij heen hoor krijgt iedereen tegenwoordig een 20-weken echo standaard. Of heb ik het mis?

Nog een weekje en dan mag ik gelukkig weer naar de vk (pas voor de 2e keer trouwens). Had vanmorgen behoorlijk last van mijn buik en dan schrik ik gelijk. Ik weet dat ik niet zo moet stressen, maar vind het allemaal te spannend. Ben er zo mee bezig (kan ook niet anders denk ik, maar goed). Probeer voorzichtig te zijn, maar ja het kindje is nu nog zo klein dat dat niet veel zal schelen toch?

---
Voor de rokers onder ons: knap als het jullie lukt om te stoppen! Zelf heb ik gelukkig nooit gerookt, maar ik kan mij voorstellen dat het heel moeilijk is, ookal weet je dat het het beste is voor je (toekomstige) kindje. Misschien een goed idee om het geld dat je normaal uitgeeft aan sigareten echt apart te houden en iets leuks voor jezelf (of voor de baby natuurlijk) voor te kopen. Even jezelf verwennen omdat je heel trots op jezelf mag zijn dat je niet meer rookt (of bijna niet meer toch Binnenvaartschipper?). Ben je trouwens van plan om helemaal te stoppen of alleen voor nu tijdens de zwangerschap even eventueel bv-periode? Succes in ieder geval.

---

Wie van jullie heeft er op de schaats gestaan de afgelopen tijd? Ik durfde het toch niet aan ... stom hè. Misschien wel omdat je mijn buik nu echt al goed kan zien. Ik wil er gewoon niet op vallen en ik weet zeker dat ik gevallen zou zijn met schaatsen, want het is al zo'n tijd geleden dat ik op de schaats gestaan heb, ha ha.

---

W1980 en Potjeongeduld: spannende week voor jullie! Laat die ongesteldheid maar lekker wegblijven hoor! Veel *********************** helpen   misschien??

Liefs Suus

@Ikke, fijn dat je het zo leuk hebt gehad op vakantie en dat alles verder goed met je gaat. Ook leuk om te lezen dat jij bij iedereen iets persoonlijks had geschreven dat doet een mens goed hoor!
maar idd, ik zit nu in  mijn vruchtbare dagen en moet dus van mannetje 30 min met mijn kont omhoog liggen na het klussen ;-) Echt grappig. Is nu ronde drie, en hoop dat het raak is, maar goed dat is logisch.

Hoe is het met de rest van de meiden????

Kus Tink

Ohja nog even op Suus reageren. Hier zijn we ook gestopt met roken en het gaat eigenlijk best goed. Mijn vriend doet uiteraard ook mee voor het goede doel. Het is de gewoonte he, maar dat went wel weer....

En wij hebben (helaas) niet op de schaatsen gestaan. Ik heb er zelf geen en om nu voor een keer in de 12 jaar schaatsen te gaan kopen, hahahah!!

groetjesssss

He lieve meiden,

Ikke... fijn dat je er weer bent. En morgen weer spannend. Spannend hoor. En straks waarschijnlijk een contract bij de orthopedagogenpraktijk, dat zou helemaal super zijn. Kun je dan je baan bij het callcenter opzeggen. Je schreef een tijdje terug dat je het er niet meer zo naar de zin had. Hoe is dat nu??
En je stelt helemaal geen persoonlijke vragen hoor. De kans dat het weer een tweeling is, is denk ik wel groter maar de kans dat het er eentje is, is denk ik vele malen groter. Ik zou wel heel graag weer een tweeling willen maar ik denk niet dat het goed is voor mij. dat zei de gyn. ook al tegen mij. Ook psychisch denk ik. Het is zo al heel spannend maar dan zou het allemaal nog spannender worden. Ik kijk echt uit naar 9 februari, dan weten we iig weer wat meer.

Leentje... he meid leuk om te horen dat jullie er weer veel zin in hebben de komende maand... hi hi hi! Hier is verder alles goed, begin nu alleen wel te merken dat ik echt zwanger ben. Ben echt zo supermoe. Heb vanmiddag ook al weer op de bank liggen slapen. En ik heb heel veel honger. Ik eet echt veel. Heb vandaag 6 boterhammen gegeten terwijl ik er normaal 4 eet. Veel he?! Verder valt het nog wel mee met je kwaaltjes en ach we hebben het er natuurlijk graag voor over.

PotjeOngeduld.... spannend meid. Nog 2 daagjes. Je voelt je dus anders dan anders. Hopelijk is het bij jou ook in de 4e ronde raak. Duim duim....

W1980... pfff voor jou is het ook spannend zeg! Zou ook heel mooi zijn. Die krampen van jou kunnen wijzen op een aankomende ongesteldheid maar zwangere vrouwen kunnen ook last hebben van ongesteldsheidskrampen de eerste weken, dus het kan alle kanten op. Nou hier heb je ook weer niks aan he?! Ik duim ook voor jou meid.

Tinkerbell.... succes met klussen en grappig dat je van je mannetje zo lang met je kont omhoog moet liggen.... ha ha ha.

Voor jullie en voor de andere meiden... fijne avond en tot snel!

Liefs Iris

hallo meiden,
ik had even een poosje niet zoveel te melden want het was rustig hier. Ik zit inmiddels op dag 28 van m'n cyclus. mn langste cyclus tot nu was 32. Ik voel eigenlijk niet zoveel. ik voel af en toe wat krampjes. maar dat is ook alles. Ik verwacht dan ook dat ik gewoon ongesteld word. Wat ik me afvraag heeft elke zwangere vrouw al kwaaltjes voordat ze eigenlijk hun nod zouden hebben of is misselijkheid etc meer iets voor als ze wat langer zwanger zijn? (misschien beetje domme vraag) komt omdat je toch echt hoopt dat je het wel bent.

@mamaita wat rot zeg dat je toch plotseling ongesteld bent geworden. Ik ga voor je duimen de komende ronde!!

@ ikke wat lief dat iedereen me welkom heet. hopelijk heb je een top vakantie gehad

@potje ongeduld... wat spannend zeg ik ben heel hard voor je aant duimen..je laaat het ons wel zo snel mogelijk weten he

@tinkerbel haha ik zie jullie al liggen jij met je kont omhoog!! en wat betreft het schaatsen.. ik heb ook niet geschaatst. ik vond het ook nogal overdreven om schaatsen te kopen en ze dan tien jaar in de kast te leggen..

Nou meiden   lekker slapen voor zo en tot snel

Terug
Bovenaan