Hallo meisjes,
ik heb in het lijstje even mijn ronde aangepast, stond op ronde nummer 1..
@Tink: Ik blijf nog wel kletsen hier hoor, maar probeer er wel echt minder mee bezig te zijn. Ik vind het een gezellige club, jullie zijn echt mijn forumvriendinnen geworden.
Het kdv wat ik wil gaan opzetten gaat echt ontzettend langzaam, maar het is een proces, je loopt tegen allerlei wetjes en regels aan, tja in NL zal dat ook wel zo zijn. Ik denk dat het hier wel ietsje makkelijker is.
Hoe is het verder met jou???
@Connie:Wat leuk dat jullie de knoop hebben doorgehakt, goed hoor dat je met je twijfels naar de huisarts bent gegaan en dat je gerust bent gesteld. Ik hoop dat het gauw raak is. Veel klusplezier!!
@LeonieR: balen van die lange cyclus, laten we hopen dat het deze maand wel raak is! Zal vervelend zijn geweest dat afwachten.
@Potjeongeduld: GEFELICITEERD!!!!!! Wat goed zeg! Ik ben heel blij voor je, je geduld is wel echt op de proef gesteld, misschien kun je je naam beter veranderen in Potjegeduld, hahaha! Geniet er maar van hoor! Probeer je je maar geen zorgen te maken, al lijkt me dat ook moeilijk. Je bent er toch eenmaal mee bezig!
@Ikke: ben je weer helemaal opgeknapt meissie, je was goed ziek, he?!
Hoe is je eindgesprek gegaan? Heb je het nog een beetje kunnen vieren?
De plannen van het kdv heb ik op papier, moet nu een architect in de arm gaan nemen en dan presenteren aan de provincie Andalucia. Spannend ja, wel echt heel gaaf. Het zal behoorlijk lange tijd kosten, maar goed, ik heb het er voor over.
Gefeliciteerd met je ondertrouw, slim dat jullie dat zo aanpakken. Wij gaan ook zoiets doen, want trouwen wil ik nog niet, vanwege de slechte toestand van mijn vader. Dat doen we ergens in de toekomst wel.
@Iris: Hoe is het met jou? Voel je je goed? Ik schrijf nog lekker mee, hoor, maar pak het gewoon even anders aan, en dat bevalt me heel goed!
Bah wat naar dat je van die nachtmerries hebt dat het niet goed gaat met het kindje. Zijn toch spanningen, he?! Ik hoop dat de weken snel voorbij gaan dat je je wat zekerder voelt en echt kan gaan genieten!
@Krista: Gefeliciteerd zeg!!! En wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent, kunnen jullie gezellig lekker samen gaan shoppen!
@Binnenvaartschipper: Hoe gaat het met jouw zwangerschap, al last van kwaaltjes?
@Mart: jee, wat gaaf zeg die echo, dat je veel meer zag, het wordt steeds echter he?! Jammer van die collega's dat ze niet reageerden, he. Maar ja je weet nooit waarom. Misschien zijn ze zelf al jaren bezig en zijn ze jaloers en krijgen ze het woordje gefeliciteerd gewoon niet uit hun strot. Ik heb een paar vriendinnen die al jaren bezig zijn en al in de medische molen zitten en het is heel erg moeilijk voor hen te verkroppen dat het een ander wel gegund is en hen niet. Ik kan dat ook wel begrijpen hoor. Ik zit zelf 'pas' in ronde 7 voor hen, voor mij is dat al heel lang. Maar goed, ik snap jou ook hoor.
Hier gaat alles lekker en de lente begint langzaam aan te breken, verlang naar de warmte nu ik een zwembad heb, joepie!!! Hopelijk kan ik daar in de zomer met een bol buikje in gaan badderen.
Ik ben echt relaxed en ben blij met mezelf, ik pak het veel beter aan. We zijn allebei wat minder gespannen omtrent het thema. Fijn!
Ga weer gauw verder met werken. Spreek jullie snel weer!
Liefs Mamaita