*** Najaar 2008 stoppers ***

Krissie,

Hartelijk gefeliciteerd meid, met zulk nieuws mag je wel een ego berichtje sturen!!
2 oktober uitgeteld....spannend zeg!

geniet ervan!!

liefs connie

@Krissie: Van harte gefeliciteerd!! Wat een leuk idee met dat rompertje! Orgineel.

@Iris:Fijn dat je zwangerschap goed verloopt en weinig 'kwaaltjes' Ik heb 'nog' nergens last van, maar dat maakt me juist vreselijk onzeker. Voelde ik maar wat. De vorige keer voelde ik van alles: erg veel honger zere (.) (.) enz. En nu helemaal niets!!
Ik ben blij dat ik morgen die belafspraak heb met m'n huisarts, kan ik het bepreken. En ik hoop dat we heel snel langs mogen komen.
Ik snap dat jij jezelf ook erg onzeker voelt. Niemand kan je daar bij helpen. Moeilijk!

Fijne zondag

hai meiden,

tijd niet geschreven! erg drukke week gehad.
Met mij gaat t nog steeds erg goed, geen last van vervelende kwaaltjes.
Ik heb afgelopen donderdag mn tweede echo gehad en het was echt weer super! het lag lekker te spartelen en te draaien. wat er in 2 weken tijd allemaal veranderd in je buik dat is gewoon niet te bevatten!
uiteindelijk ging ze weer meten om het termijn vast te stellen en nu was het toch verder. dus ik was helemaal opgelucht en ben dus vandaag al 12 weken en 1 dag! jeeh! heerlijk! de vorige keer heeft het kindje toch een beetje in elkaar gezeten met het meten en daarom bleek ik korter zwanger dan de berekening. maar ik ben dus gewoon 8 augustus uitgerekend. over 4 weken moet ik weer heen. 23 februari om
half 9.
Had het goede nieuws donderdagavond op mn werk verteld. we hadden een vergadering met alle collega's. De meeste reageerdden heel erg leuk. maar er waren toch 5 collega's die me gewoon niet feliciteerde en dat vond ik zo erg. ik kan dat gewoon niet begrijpen dat je dat niet doet. maar goed, weet ik ook weer wat voor collega's het zijn he!

@potjeongeduld; GEFELICITEERD!!! wat een geweldig nieuws, je wachten wordt goed beloond. geniet lekker van je zwangerschap.

@oeps03; heel veel sterkte! doe rustig aan.

@coninie; Wat geweldig dat jullie er toch nu al voor gaan! echt super! ik hoop dat je snel zwanger mag worden. succes!

@mamaita; wat fijn dat je nu helemaal verhuisd bent. knap dat jullie het wat relaxter aan gaan pakken maar misschien werpt het zn vruchten af en ben je snel zwanger. ik hoop t voor je.
wat leuk dat je een kinderopvang wil starten. ik werk zelf op een kinderdagverblijf en vind het werk helemaal geweldig!

@suusmama; leuk dat je vroeg naar mn echo. ik ben nu dus ruim 12 weken. en nu mag iedereen het weten ook en dat voelt ook wel weer lekker. gister nog wat babyspulletjes gekocht om  het al een beetje 'echt' te maken. ben jij al een beetje aan het shoppen? jij hebt natuurlijk de grote dingen allemaal al van je eerste kindje, das wel makkelijk.

@ikke; wat leuk dat je al bij kdv's aan het kijken bent. begin jij al een beetje te groeien? ik nog niet hoor, maar t zal waarschijnlijk niet lang meer duren, haha! moeten we straks nieuwe kleding shoppen. we schelen nu nog   maar 4 dagen met elkaar, leuk! heb jij al wat spulletjes gekocht?
wil jij het vraagteken acht 8 augustus weg halen, is nu ook definitief.

@krissie; GEFELICITEERD!!! wat een goed nieuws! geniet van je zwangerschap. leuk idee van het shirt en rompertje.
wat hebben we toch een vruchtbaar topic. we hebben meer zwangeren dan niet zwangeren. jeeeeh!

dus voor alle niet zwangeren onder ons, daar komen ze weer:
************************************************************************************************
succes allemaal!

liefs mart

nog even;

@ binnenvaartschipper; je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. elke zwangerschap is weer anders. ik heb zelf ook helemaal geen kwaaltjes, en toen ik net zo ver als jou was al helemaal niet. maar ik snap je ongerustheid ook wel hoor. pas als je je echo hebt gehad ben je een stuk gerust gesteld. maar probeer positief te blijven he! kop op!

liefs mart

hoi hoi,

@potjeongeduld; wauw geweldig!!! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

@krissie; ook jij van harte gefeliciteerd!! geniet van de komende periode.!!!

@ connie; wat gaaf dat jullie de knoop hebben door gehakt! ik hoop dat het bij jullie dan ook snel raak mag zijn, zodat jullie je wens niet nogmaals hoeven uit te stellen!!

@ ikke; alvast gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!
lijkt me zo raar om al op een kdv te gaan kijken, terwijl je nog een baby moet krijgen, maar goed dat moet tegenwoordig wel met die lange wachtlijsten overal!
hoe gaat het verder? nog zo misselijk?

@ iris; ik kan me voorstellen dat je soms bang bent dat het mis gaat... laten we hopen dat je over 7/8 maanden een geweldig kleintje in je handen hebt!

@mart; wat fijn dat de echo weer zo mooi was en dat je toch verder bent dan ze de vorige keer zeiden! de vorige keer was toch een beetje een domper of niet? als je verwacht verder te zijn...

@binnenvaartschipper; vandaag je belafspraak.. ik hoop dat de huisarts je een beetje kan geruststellen en dat je je vragen even kwijt kunt!!

nou dat was het dan wel weer.. het lijstje van nod wordt steeds kleiner, ik hoop dat dat lijstje over een poosje helemaal weg is!!!
allemaal een fijne dag weer vandaag!

groetjes, leentje

NOD                                                    

Leeftijd

Kindje

Ronde

NOD Januari            

Krista
27
2
3
25

Tinkerbell 79        
29
1
3
30

Sonica
31
1
4
30

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009?

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
22 januari
2e echo
??
8.15

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
??
??
??
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

@Krista...heey meid van harte gefeliciteerd, helemaal te gek zeg! Bedankt voor de glitters!!

Hier misselijk, pijnlijke borsten, voller, hogere temp, steken in onderbuik...over vier dagen NOD...had gisteren al getest (met die 6 dagen eerder test) maar die was neg....

Dus spannend...

rest allemaal succes en plezier...xxx

Hallo meisjes,
ik heb in het lijstje even mijn ronde aangepast, stond op ronde nummer 1..

@Tink: Ik blijf nog wel kletsen hier hoor, maar probeer er wel echt minder mee bezig te zijn. Ik vind het een gezellige club, jullie zijn echt mijn forumvriendinnen geworden.
Het kdv wat ik wil gaan  opzetten gaat echt ontzettend langzaam, maar het is een proces, je loopt tegen allerlei wetjes en regels aan, tja in NL zal dat ook wel zo zijn. Ik denk dat het hier wel ietsje makkelijker is.
Hoe is het verder met jou???

@Connie:Wat leuk dat jullie de knoop hebben doorgehakt, goed hoor dat je met je twijfels naar de huisarts bent gegaan en dat je gerust bent gesteld. Ik hoop dat het gauw raak is. Veel klusplezier!!

@LeonieR: balen van die lange cyclus, laten we hopen dat het deze maand wel raak is! Zal vervelend zijn geweest dat afwachten.

@Potjeongeduld: GEFELICITEERD!!!!!! Wat goed zeg! Ik ben heel blij voor je, je geduld is wel echt op de proef gesteld, misschien kun je je naam beter veranderen in Potjegeduld, hahaha! Geniet er maar van hoor! Probeer je je maar geen zorgen te maken, al lijkt me dat ook moeilijk. Je bent er toch eenmaal mee bezig!

@Ikke: ben je weer helemaal opgeknapt meissie, je was goed ziek, he?!
Hoe is je eindgesprek gegaan? Heb je het nog een beetje kunnen vieren?
De plannen van het kdv heb ik op papier, moet nu een architect in de arm gaan nemen en dan presenteren aan de provincie Andalucia. Spannend ja, wel echt heel gaaf. Het zal behoorlijk lange tijd kosten, maar goed, ik heb het er voor over.
Gefeliciteerd met je ondertrouw, slim dat jullie dat zo aanpakken. Wij gaan ook zoiets doen, want trouwen wil ik nog niet, vanwege de slechte toestand van mijn vader. Dat doen we ergens in de toekomst wel.

@Iris: Hoe is het met jou? Voel je je goed? Ik schrijf nog lekker mee, hoor, maar pak het gewoon even anders aan, en dat bevalt me heel goed!
Bah wat naar dat je van die nachtmerries hebt dat het niet goed gaat met het kindje. Zijn toch spanningen, he?! Ik hoop dat de weken snel voorbij gaan dat je je wat zekerder voelt en echt kan gaan genieten!

@Krista: Gefeliciteerd zeg!!! En wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent, kunnen jullie gezellig lekker samen gaan shoppen!

@Binnenvaartschipper: Hoe gaat het met jouw zwangerschap, al last van kwaaltjes?

@Mart: jee, wat gaaf zeg die echo, dat je veel meer zag, het wordt steeds echter he?! Jammer van die collega's dat ze niet reageerden, he. Maar ja je weet nooit waarom. Misschien zijn ze zelf al jaren bezig en zijn ze jaloers en krijgen ze het woordje gefeliciteerd gewoon niet uit hun strot. Ik heb een paar vriendinnen die al jaren bezig zijn en al in de medische molen zitten en het is heel erg moeilijk voor hen te verkroppen dat het een ander wel gegund is en hen niet. Ik kan dat ook wel begrijpen hoor. Ik zit zelf 'pas' in ronde 7 voor hen, voor mij is dat al heel lang. Maar goed, ik snap jou ook hoor.  

Hier gaat alles lekker en de lente begint langzaam aan te breken, verlang naar de warmte nu ik een  zwembad heb, joepie!!! Hopelijk kan ik  daar in de zomer met een bol buikje in  gaan badderen.
Ik ben echt relaxed  en ben blij met mezelf, ik pak het veel beter aan. We zijn allebei wat minder gespannen omtrent het thema. Fijn!

Ga weer gauw verder met werken. Spreek jullie snel weer!

Liefs Mamaita  

Terug
Bovenaan