*** Najaar 2008 stoppers ***

Miss83...beterschap meid en succes morgen, zal aan je denken!
@ Potjeongeduld... GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal te gek zeg!!!! Geniet ervan, jippie weer een erbij.

Ja voor mij is het nu wachten...vandaag ben ik wel erg misselijk, maar goed groep hangt ook in de lucht. Vorige keren voelde ik vanalles en nu niets, behalve misselijk. Wel wat steken in linkerborst gehad, maar zijn niet voller of pijnlijk...wel wat witte slijm. Tja maar geduldig afwachte he....

xxx

Hey meiden,

Even snel, want ik wilde net een langer berichtje tikken, is het weg! Shit. En nu wordt mijn kleine ventje net wakker, dus niet veel tijd.

Maar wel:

Potjeongeduld: GEWELDIG NIEUWS! SUPER SUPER SUPER!!. Mooier nieuws op zo'n regenachtige dag kan bijna niet.

Ikke: tjee, beterschap meid. En misselijk zijn door de zwangerschap en dan ook nog ziek zijn. Dat is dubbel balen. Weet er alles van. Ik kreeg toen ik 6 weken zwanger was ook buikgriep bovenop alle klachtjes die ik al had en dat was geen feest. Rustig aan dus maar. En je bent al lekker bezig met alle voorbereidingen voor straks. Ik heb ook alvast maar een actielijst gemaakt met alle dingen die we nog moeten regelen de komende   maanden. Kraamzorg en kinderdagverblijf zijn in ieder geval geregeld. Vinkje op mijn lijstje :).

Nu de kleine vent wat aandacht geven.

Liefs suus

He hallo dames!

Ik heb een vraagje aan de zwangeren: ik ben niet zo zeer misselijk maar ik voel het allemaal wel bewegen in mijn buik.... ik neem aan dat het wel goed is, want de kleine moet groeien, maar ik heb soms echt wel heel erg last van mijn buik....

X

Hey Potjeongeduld

Het is echt normaal wat je voelt.
Dat bewegen zijn je darmen die plaats maken, en die pijnlijke buik inderdaad gewoon groei.
Maak je geen zorgen meid, dat hoort er echt  bij....

Groetjes Mama2006

heeey potjeongeduld, GEWELDIG NIEUWS!!
gefeliciteerd meis!
nou, geduld had je wel met testen, nu moet je nog heel lang wachten op de baby!
Hoe ga je dát dan doen??

Leonie, jammer van je ongi meid, maar onze tijd komt ook nog wel!

Ikke, wat leuk dat jullie in ondertrouw gaan!
Is ook wel belangrijk dat je bepaalde dingen goed  vastlegd!
Als ik erbij nadenk, wij zijn dit jaar al 10 jaar getrouwd!
Maar balen dat je ziek bent, kruip lekker onder de wol en laat je lekker verwennen, als je straks een kleine hebt dan mág je bijna niet meer ziek zijn!
Wat zal het trouwens vreemd hebben gevoeld om te kijken bij een kinderopvang!
Ik deed dat bij mijn zoontje pas met 25 weken zwangerschap ongeveer en dat was al raar!
Nu zijn de wachtlijsten nog langer, ik hoop dat je een goede opvang vindt.

Het was voor mij best een grote stap om naar de huisarts te gaan maar ik wist dat ik wel moest voor mijn eigen gemoedsrust zeg maar.
Hij wist de dingen voor mij zó te relativeren en te benoemen dat ik zeker weet dat ik mij geen zorgen hoef te maken, ook niet als ik wél in dezelfde toestand verkeer als bij mijn zoontje.
Ik heb enorm veel zin om er weer voor te gaan, ik kan ook haast niet wachten!
Wél probeer ik om er niet teveel mee bezig te zijn, dus geen berekeningen maar gewoon wat vaker klussen en dan zien we het wel.
De enige berekening die ik maak is de NOD, die valt op 14 februari.

Alle dames wens ik een heel fijn weekend, de zwangere dames een misselijk-vrij weekend en de nog niet zwangere dames een klus-rijk weekend (ook al zit je niet in je vruchtbare dagen).

liefs Connie

He meiden,

Allereerst Potjeongeduld............ van harte GEFELICITEERD!!! Super meid. En al weer een dikke 5 weken zwanger. Dan ben je dus ook in september uitgerekend. Leuk leuk leuk.... En dat je van alles in je buik voelt dat is normaal hoor. Geniet er maar lekker van.

Binnenvaartschipper... dus komende maandag een belafspraak. Hopelijk mag je snel langskomen. Hoe is het met jou? Heb je al last van kwaaltjes of nergens last van? En hoe gaat het met het minder roken?

Leentje... veel klusplezier de komende weken en voor je het weet....... Dit is echt wel een geluksforum...

Connie.... wat leuk zeg dat jullie er weer voor gaan. En je mannetje ook helemaal superblij!! Echt leuk voor je. En wat een goede huisarts heb jij zeg als ie alles zo goed kan relativeren. Nou ik hoop dat het snel raak is bij jullie.

Mamaita.... jij gaat het dus even wat rustiger aan doen. Wie weet helpt het wel. Ik hoop wel dat je hier snel weer mee komt schrijven. Vind het gezellig als je meeschrijft. Succes met het opzetten van je eigen kinderdagopvang. Lijkt me een hele onderneming. Knap hoor.

Suusmama... wat fijn zeg dat je je nu je ukkie al voelt. Lijkt me een heerlijk gevoel. Kan er ook niet op wachten.

Ikke.... hoe is het met je? Ben je al weer wat opgeknapt? En hoe is je eindgesprek gegaan?? Hier is alles goed. Ben wel ontzettend moe en koud en als ik niet op tijd eet word ik misselijk maar ja dat hoort erbij. Maakt me niet uit als ik maar een gezond kindje krijg. Genieten lukt af en toe wel maar soms ook niet. Vannacht droomde ik nog dat het weer mis ging. Dan word je wel raar wakker hoor.
Dus jullie gaan een gerigstreerd partnerschap aan. Dat is wel goed zeg. Wist trouwens niet dat je daar ook getuigen voor nodig hebt. Het is ook bijna hetzelfde he als een huwelijk? Mijn vriend en ik hebben op dit moment wel een samenlevingscontract maar verder niet. Dat betekent dus dat we voordat ik ben bevallen al naar het gemeentehuis moeten ivm de achternaam. Ik moet toestemming voor de achternaam van mijn vriend. Doen we dat niet dan zou het kindje automatisch mijn achternaam krijgen. Verder moet er na de bevalling ook van alles geregeld worden volgens mij maar daar hebben we ons nog niet echt in verdiept. Hoef je al die dingen niet te regelen als je een ger. partnerschap aangaat??

Allemaal een heel fijn weekend!!

Liefs Iris

heeee dames!

Ja dikke  5 weken al weer! echt heel geweldig dat ik van alles voel! was vandaag redelijk druk in mijn buik maar ben vanavond lekker wezen zwemmen, en nu is het heel rustig!

bedankt allemaal voor de enorm lieve berichtjes!

Ik heb vandaag een afspraak voor moeders voor moeders.

x

hallo meiden

eindelijk ben ik er weer een keertje, heb wel super veel gemist zie ik. allereerst wil ik de nieuwe zwangeren feliciteren, echt geweldig. dit is een vruchtbaar forum volgens mij.
ook wil ik oeps sterkte wensen, wat rot zeg een bbz. hoop dat het een beetje met je gaat.
ik heb morgen mijn NOD maar heb al 2 weken last van een weeig gevoel in mijn buik en pijnlijke borsten. heb een week geleden al getest maar ja dat was negatief (niet zo heel gek natuurlijk)  nu kon ik natuurlijk ook niet meer wachten tot morgen en..... nu was hij positief. een dikke + ik ben dus zwanger.
als het goed is ben ik denk ik 2 oktober uitgerekend, ik ga maandag de verloskundige bellen.
ik heb net een t-shirt besteld met op de voorkant een feestpopje met daaronder hoera en op de achterkant ik krijg een zusje of broertje. deze ga ik bij mijn dochter aandoen om het aan mijn ouders en schoonouders te vertellen.
vorige week kwamen onze beste vrienden bij ons en die vertelden ons dat ze 12 weken zwanger waren via ivf. nu zijn we dus samen zwanger, vind dit echt zooooo leuk.
heb voor hun een romper besteld met wil jij ONS vriendje zijn erop. die laat ik ook door mijn dochter geven. hopelijk snappen ze dan dat wij ook zwanger zijn haha.
zo is best een ego bericht geworden, ga proberen om wat vaker te reageren hier**************************************************************************
kus krista

Terug
Bovenaan