*** Najaar 2008 stoppers ***

Lieve lieve Sanpap, ik miste je al een tijdje, wat verschrikkelijk voor jullie!!! Ik leef met je mee, ik weet niet wat ik moet zeggen meisje, ik hoop dat voor jullie snel betere tijden aanbreken. Veel sterkte. Een dikke knuffel van Mamaita

MamaJB: hahaha te hard geklust! Nee, denk het niet,  een kortere cyclus ook niet. Ik heb het nog steeds, wachten maar tot zondag (NOD), ben nog steeds vrij relaxed!

Krissie: Dankjewel voor je lieve berichtje. Hoe is het met jou?Nog steeds zo moe? Dankjewel voor de sterretjes!

Suusmama: Hoe is het met de buikpijn? Is het bandenpijn? Jij ook dankjewel voor je lieve berichtje! Ik wacht gewoon even NOD af..

MissX: Laten we hopen dat  ik op jou lijk en dat mijn eitje dus eerder is geweest! Ik  ga deze keer proberen niet te testen, maar gewoon af te wachten.... kijken of het lukt, hahaha! Hoe is het met de misselijkheid? En je buikje groeit dus hard, leuk hoor! Ja, ik kan me voorstellen dat het leuk is jezelf zo te bekijken in je nakie! Gaaf dat  jullie al een kinderwagen hebben gekocht! Goed, gewoon lekker 2dehands, zou ik ook doen hoor, als ie er gewoon prima  uitziet, waarom niet. Je kunt  de stof toch wassen?
Veel plezier met zwangerschapsshoppen!!! Lijkt me zooooo gaaf!

Hier dus alles prima, ja nog steeds bruinverlies, maar ik ben het nu al gewend, ik heb het nu al zooo lang, hihi! Maar even NOD afwachten en dan zien we wel verder. Heb nu wel echt buikpijn 's avonds. Maar ik heb echt geen idee wat het is.

Nou meissies,  we spreken elkaar weer snel!  

Liefs Mamaita

Hoi Meiden

Vanwege Sanpap heb ik  jullie dit gisteren niet vertelt...
Ik ben woensdag naar de Vk geweest, en die wou op korte termijn een echo laten maken.
Ik moest direct gisteren heen voor mijn 1e echo.
Tot mijn grote vreugde is alles goed, een mooi kloppend hartje gezien en het was een behoorlijke druktemaker hahaha
De uitgerekende datum komt aardig overeen dus laat ik hem gewoon staan!!
We gaan het nu aan iedereen vertellen, de man die de echo maakte zei dat als het  bij
9 week+ alles goed is er nog maar 1% kans is dat het misgaat!!
En aangezien ik pas weer met 14.5 week naar de VK moet, duurt me dat echt te lang hahah ( zolang kan ik me buik echt niet verborgen houden )

Sanpap heb gister vaak aan je gedacht meid, sterkte....

Iris ik zag op het echo lijstje dat jij binnenkort ook heen moet, spannend!!
Veel succes.

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie
30
2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

Sonica
31
1
5

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009

Baby77
31
3e
4e
10 sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
15 sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
11 maart
2e x VK
14 week + 3 dagen
10.00

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
week 8
2e echo
10 weken
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00

He meiden,

Hier ben ik weer. Heb even niet gereageerd want doordat ik me niet zo lekker voelde en alles had ik ook niet zo veel fut om te reageren en ik wilde ook niet iedere keer klagen... ha ha ha.

Maar heb wel alles gelezen en moest daarom ook gelijk op SanPap reageren afgelopen woensdag. Hoe is het nu met je meid?

Mama2006... wat fijn dat alles goed met je gaat en dat je een mooie echo hebt gehad. Een echt druktemakertje dus. Zo mooi he om te zien en gek dat je daar nog helemaal niks van voelt he?! Ik heb idd komende maandag mijn eerste echo. Spannend hoor. Wanneer ben je nu uitgerekend? 5 september?

Ikke... nog bedankt voor je uitleg over het geregistreerd partnerschap. Mijn vriend en ik hebben het er nog wel over gehad maar we weten nog niet wat we doen. Ik denk dat we toch voor het erkennen gaan en dan ouderlijk gezag aanvragen. Maar we zien het nog wel. En je hebt al een mooie kinderwagen gekocht. Jullie zijn goed bezig hoor. Ik heb ook wel zin om al spulletjes aan te schaffen maar ik denk dat wij dat hier niet eerder doen dan dat we de 20 weken gepasseerd zijn. We gaan denk ik ook veel spulletjes bij ikea halen en kinderwagen misschien ook wel via marktplaats, zit je ook niet met levertijd. Hebben jullie al gekeken voor een kinderkamer??
Ben je trouwens vandaag nog geslaagd voor positiekleding? Die broeken zitten eerst maar raar he? Tenminste vond ik wel maar je gaat er wel aan wennen en dan zitten ze eigenlijk best lekker.

Suus.... fijn zeg dat je de kleine voelt kriebelen. Ik kan daar ook niet op wachten. En jullie hebben destijds ook voor erkenning gekozen. Dat gevoel qua achternaam snap ik helemaal, daar zat ik ook al een beetje mee. Hebben jullie trouwens ook een testament op laten maken na de geboorte van jullie kindje? Schijnt wel belangrijk te zijn maar weet ook niet meer precies waarvoor.

Oeps.. hoe is het met jou meid??

Mamaita... nog een paar daagjes en dan is jouw NOD er al weer. Heb je verhaal gelezen maar snap er ook niks van wat er aan de hand kan zijn. Hopelijk ben je gewoon hartstikke zwanger.

Nou meiden, ik had de afgelopen anderhalve  week niet zo veel te melden door mijn zwangerschap en ook omdat ik gewoon niet veel beleefd heb maar heb toch woensdag zulk goed nieuws gekregen... had hier al eens eerder verteld dat onze beste vrienden vorig jaar hun 4-jarige dochtertje zijn verloren en dat ze inmiddels weer hoogzwanger was. Nou afgelopen woensdag is ze bevallen (weer een meisje) en alles gaat hartstikke goed. We zijn gisteravond heen geweest en het is zo'n mooi meisje! Echt super om te zien. Was gelijk helemaal verliefd op haar. Het blijft wel heel dubbel allemaal maar ben blij dat ze weer een beetje geluk hebben gevonden.

Liefs Iris

SanPap,

Sorry dat ik niet meteen kon reageren, wij waren een midweekje weg.

Wat een vreselijk nieuws meid....echt verschrikkelijk!
Meer kan ik niet zeggen, ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me er iets bij voorstellen. Maar dan nóg weet ik niet hoe JIJ je voelt.

Ik hoop met heel mijn hart dat je hier straks weer terug komt maar neem eerste de tijd om alles te verwerken en een plekje te geven...

heel veel liefs,

Connie

Dag dames,

Wij waren een midweekje weg naar Landal....het was erg fijn en vooral leuk voor ons zoontje. Hij heeft zich helemaal suf gespeeld in de ballenbak en op de springkussens!
Gelukkig wou hij ook wel lekker slapen daar.
Vanmorgen zijn we weer terug gekomen dus ik ben nu druk aan het wassen.

Ikke, wat leuk dat je een kinderwagen hebt, je hebt gelijk dat je hem op marktplaats koopt. Die dingen zijn zo gruwelijk duur en als ze er nog goed uitzien, waarom niet!
mijn toetsenbord doet nog steeds raar, ik kan ook geen vraagteken vinden dus die moet je er soms maar bijdenken.

Baby77, wat heerlijk dat er in dat gezin weer een lief klein meisje is geboren!
Ik kan me voorstellen dat je er zó verliefd op bent.

Suus, wat fijn dat je je kindje zo voelt kriebelen zeg!
Ik had dat met mijn eerste pas bij 20 weken....maar ze zeggen dat je het bij een tweede toch al eerder herkent. Jij bent natuurlijk al ervaren!

Mamaita, Vreemd hoor dat bruinverlies, ik hoop op hetzelfde verhaal als Ikke.....dus dat je lekker zwanger bent.

Hier hebben wij niet voldoende geklust naar mijn idee, maarja, volgende maand beter.
Ik voel ook helemaal niets, heb alleen een paar dagen buikpijn gehad maar dat heb ik ook vaker.

liefs Connie

Hallo dames...

Hier weer een teken van leven van mij!
Heb eerlijk gezegd niets teruggelezen  Het is teveel...haha
Met mij gaat het iedere dag beter, hechtingen zijn er nu helemaal uit!
Littekens trekken ook aardig bij, alleen heb ik zo'n nasleeo van de narcose, ik ben nog erg snel moe! Maar dat is blijkbaar heel normaal, dus dan nemen we dan maar voor lief!

Hoe gaat het met alle zwangere? Beebjes al gevoeld?

En de niet-zwangere, kunnen jullie de moed er een beetje inhouden?

Wij hebben besloten even rustig aan te doen, de bbz heeft een behoorlijke
klap op mijn lichaam gegeven, bloedverlies en dan natuurlijk de operatie.
Wij willen iig 2 tot 3 menstruatie's afwachten voor we er weer helemaal voor gaan, best moeilijk. Maar wil mijn lichaam echt de kans geven goed te herstellen!

Sorry als ik niet veel reageer, zal mijn best doen om een beetje up 2 date te blijven met meelezen.

Wens jullie allemaal al het goeds van mij

Liefss

hallo allemaal,

hier even een ego berichtje van mijn kant..
vandaag zijn de rd's gekomen..... aan de ene kant ben ik blij dat mijn cyclus niet zo belachelijk lang is als de vorige keer, maar goed baal zo dat het niet raak is!
was er nog helemaal niet mee bezig dat de rd's zouden kunnen komen binnenkort, kwam dus wel als een verrassing, ik was weer van een extreem lange cyclus uit gegaan...
was echt even flink teleurgesteld toen ik er achter kwam dat het deze ronde niet raak is...
maar goed we gaan maar weer vol goede moed naar de volgende ronde.!!
volgende keer reageer ik ook even op de rest,

wil alleen nog even reageren op oeps; ik kan me goed voorstellen dat je je lichaam even de tijd wil geven om te herstellen, maar kan me ook voorstellen dat dat geen makkelijke beslissing is! sterkte met de komende periode!

fijn weekend allemaal

liefs, leentje

Ha allemaal,

Even een paar vraagjes: ik lees net op internet over de negenmaandenbeurs welke 18 februari start in de RAI.

- Zijn jullie hier wel eens geweest?

- Is het leuk?

- Is het een aanrader?

- Is het slim (of juist niet) om je kleintje van 3 mee te nemen (of dus thuis te laten)?

- Kun je er veel met korting kopen?

Kortom: zal ik wel of niet gaan??

Groetjes Suus

P.S.Sorry meiden die nog zwanger willen worden, om te lezen over de negenmaandenbeurs is misschien nog niet zo leuk voor jullie. Hopelijk snel goed bericht voor jullie!!!

Terug
Bovenaan