*** Najaar 2008 stoppers ***

Suusmama, ik ben nog nooit op zo'n beurs geweest maar ik hoorde van een collega van mijn dat zo'n beurs ontzettend druk is en dus ook niets voor kinderen van die leeftijd.
Ze zullen er ongetwijfeld genoeg aan hebben gedaan om kinderen die meegaan te vermaken maar doordat het zo druk is moet je gewoon bang zijn dat je hem kwijtraakt.
Maar dat is mijn mening.

Ik denk dat ik niet ga, ook niet als ik zwanger zou zijn.
Ik heb een nare ervaring.....ik was een keer in een grote menigte toen ik een paar weken zwanger was en toen  begon ik ineens ontzettend te zweten en werd heel erg misselijk, ik viel bijna flauw...voor mij dus geen drukte tijdens mijn volgende zwangerschap.

groetjes connie

oh, wie heeft er tips voor mij, mijn zoontje heeft soms last van verstopping. Hij eet en drinkt verder goed, vezelrijk, genoeg beweging....het doet hem erg pijn. hij knijpt zijn billen dan bij elkaar en huilt heel zielig!

Hee Oeps,

Fijn dat alles nu achter de rug is, zo'n narcose is natuurlijk ook niet niks....
Wordt je wel lekker verwend?

Dat moet hoor!
Lekker fruit (in stukjes) en elk uur een lekker kopje thee met een smaakje!

Het is goed dat je even de tijd neemt zodat je lichaam kan herstellen, meid.....doe het even lekker rustig aan!

liefs connie

Leentje,

Wat balen van je RD's!
Vooral als ze dan zo onverwachts komen, dan baal je helemaal.

aan de andere kant weet je nu eerder en heb je geen valse verwachtingen meer, dus valt je volgende NOD ook eerder.

Ik ga denk ik ook gewoon met je mee naar de volgende ronde want ik voel al enige ongipijntjes aankomen. Ik had vannacht ook al last van steken in mijn buik. Wel een beetje vroeg (6 dagen voor NOD) maar het is mijn eerste ronde dus ik moet nog ontpillen. Het kan dus heel goed zijn dat mijn ongi nu eerder is.

liefs Connie

Hey MamaJB,

Al is het je eerste ronde, ook jij wilt net als iedereen graag zwanger worden. Wie weet is het meteen raak! Ik ga voor je duimen.

Ik kan heel goed begrijpen dat je, na de vervelende ervaring, geen zin meer hebt in druktes tijdens een zwangerschap. Groot gelijk.

Ik heb er nog eens over nagedacht en ook toen jij schreef over hoe druk het op zo`n beurs kan zijn, en ik denk dat ik mijn zoontje maar niet meeneem. Dan moet ik wel op een zaterdag naar de beurs, wat betekent dat het waarschijnlijk drukker zal zijn dan door de weeks, maar ja, tis niet anders. Wil niet oppas gaan zoeken door de weeks terwijl ik lekker naar de beurs ga. Dat vind ik moeilijk.

Ik heb geen tips voor je zoontje. Vervelend zeg. Hopelijk gaat het snel beter, ook zijn ontlasting. Mijn zoontje is bezig met zindelijk worden (plassen), maar poepen wil hij absoluut niet op de wc. Echt alleen maar in zijn luier en het zijn ondertussen niet meer zulke fijne luiers ....

Liefs Suus

heee meiden!

Ik ga wel naar de negen maandern beurs..... ik wil wel eens zien waar iedereen het over heeft en over schrijft.
Het is zo leuk om te zien dat mijn vent zo ontzettend blij is, hij is heel voorzichtig met mij! Je ziet hem gewoon helemaal in zijn rol groeien! hihihi

Gisteren was ik voor het eerst heel erg misselijk. was wel een beetje raar.... het moment was ook vervelend want we waren net sophie op 3 aan t kijken (over anorexia)

Het is heel vervelend die verstoppingen. ik kan me een ding herrinneren toen me broertje last van verstoppingen had. vasseline.... ik weet niet of je het al geprobeerd hebt maar het schijnt te werken.

x

hoi allemaal

ik ga ook naar de 9 maanden beurs vind het wel gezellig, je kan er leuke ideetjes opdoen en gewoon rondsnuffellen wat er allemaal te krijgen is.

connie ik zou als ik jou was lactulose halen bij de appotheek, dit heeft mijn dochter ook een tijdje gebruikt toen ze heel erg moeite had met haar ontlasting, je hoeft maar een klein beetje te geven geloof 5cc per keer ofzo, overleg het anders even met de huisarts want je kindje moet niet bang worden om te poepen en dat kan wel gebeuren als het zo pijnlijk is.

liefs krista

@Leentje: Wat balen meid, dat die rd's alweer zijn gekomen!!! En dan ook nog nog onverwacht!! Balen zeg. Heel veel sterkte kan ik alleen maar zeggen. Succes in de volgende ronde.

@MissX: Nog geslaagd voor leuke zwangerschapskleding?

@Iris: Ik ben zo benieuwd hoe  je echo  vanmiddag was!!!  'k Hoop dat alles goed is!

Hier alles goed, vandaag precies 9 wkn. Heb nog steeds niet echt last van kwaaltjes, alleen iet wat gevoeligere borsten. Volgende week onze 2e echo, we proberen het eind van die week te doen. Maar moeten eerst ff kijken welke dag het beste uitkomt.

Voor alle niet zwangeren: *****************************************   Ik krijg alleen geen gekleurde .

Liefs

He meiden,

Even een egoberichtje van mijn kant..... vandaag heb ik nl. mijn 1e echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien!!! Zo mooi! Heb de afgelopen weken  best in spanning gezeten (gezien mijn voorgeschiedenis helemaal) maar ik voel me nu zo een stuk opgeluchter dan voor de echo!! Het kan natuurlijk altijd nog mis gaan maar ik begin er nu toch weer een beetje vertrouwen in te krijgen. Er zit deze keer trouwens 1 ukkie in mijn buik. Heb wel een inwendige echo gehad omdat de gynaecoloog  meerdere  malen  mijn baarmoedermond wil meten maar dat zag er vandaag ook goed uit. Heb over een 4 weken weer een echo.

Leentje... balen zeg van je RD's. Is iedere maand toch weer een teleurstelling. Hoeveelste ronde ga je nu in??

Connie... ik duim ook voor jou meid. Ongikrampen kunnen ook duiden op een zwangerschap. Zegt allemaal nog niks.

Suus... ik ben nog nooit op de negenmaanden beurs geweest. Denk niet dat ik ga.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan