*** Najaar 2008 stoppers ***

He binnenvaartschipper

We waren tegelijk aan het mailen. Lief dat je naar me vraagt. Dus jij bent vandaag precies negen weken. Ik ook. Dacht dat ik een paar dagen verder zou zijn maar mijn uitgerekende datum staat nu op 14 september. Die van jou dus ook. Da's leuk zeg!!!

Fijn om te horen dat het met jou ook allemaal goed gaat. En volgende week al weer een echo. Dat is wel fijn zeg!

Liefs Iris

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie tips, al heb ik het inmiddels opgelost.
Ik had toevallig nog een fles lactulose in huis (voor mezelf) ik wist niet dat ik dat ook voor mijn zoontje kon gebruiken.....gisterenavond las ik het etiket en ik zag dat hij 10 ml per keer mocht hebben dus ik heb hem dat meteen gegeven.
Vandaag heeft hij 3x gepoept!!
Gelukkig maar want het deed hem echt pijn, hij heeft vannacht ook slecht geslapen.

Suusmama, mijn zoontje gaat ook heel af en toe op de wc, hij wil nog niet zo vaak. Poepen op de wc kunnen wij ook wel vergeten want dan gaat hij gauw onder de tafel zitten, hij wil dan ook echt niet!
Hoevaak plast jouw kindje op de wc, draagt hij nog wel luiers dan?
Hoe oud is hij ook alweer?

Hier zijn we niet zo goed in orde, gisterenavond zat ik met rillingen op de bank en was goed misselijk. vanmorgen hetzelfde liedje. Ik moest weer beginnen op mijn werk.....en daar was het druk!
Mijn werk had zich mooi opgestapeld en ik had dus geen tijd om mij ziek te voelen.
Meteen aan de bak!
Het is nog lang niet klaar dus ik kan me niet permitteren om ziek te worden, anders loopt het de spuigaten uit!
Mijn mannetje ligt nu al in bed, hetzelfde als mij, alleen nog iets erger....
Ik denk dat ik ook maar zo ga.

Sorry dat het een beetje een ego berichtje is geworden maar ik kom snel weer even op jullie reageren.

liefs Connie

Hey Iris,

Ik zat eerlijk gezegd echt een beetje op je brichtje te wachten!!
Wat heerlijk dat alles in orde is zeg!!! Een hele opluchting!
Bewoog je kindje al? Of was dat nog te vroeg?
Fijn dat je over 4 weken weer een echo krijgt. Heb je weer iets om naar uit te kijken.

Leuk dat we nu dus allebei tegelijk lopen!! Wat toevallig 14 september. Dat is vlak na mijn verjaardag, want ik ben namelijk op 11 september jarig.

Nou geniet er van joh!!

Liefs

NOD                                                  
Leeftijd
Kindje
Ronde
NOD  Februari      

Mamaita
27
1
7
8

Connie
30
2
1
14

Leentje
23
1
3
19

W1980
29
1
6
14

LeonieR        
24
1
3
23

Oeps

2

Tinkerbell 79
29
1
4
27

Sonica
31
1
5

Moeders      

Dochter / Zoon                                          

Leeftijd

Jazzie
zoontje
1,5 jaar

Connie
zoontje
2 jaar

Toppertje
2 zoontjes
13 maand en 3 jaar

Mama2006
dochter
2 jaar

Oeps
zoon
5 jaar

Baby77
*2 jongetjes*

SuusMama
zoontje
3 jaar

Heleen
dochter
2 jaar  9 maanden

Krista
dochter
2 jaar

Zwanger      
Leeftijd            
Kindje          
Ronde                          
Uitgerekend op

Jazzie
25
2e
1e
27 mei 2009

MaikeSanne
24
1e
1e na mk
3 juni 2009

SuusMama
34
2e
3e
20 juli 2009

MissX
25
1e
3e
4  aug 2009

Mart
23
1e
2e
8 aug 2009

SanPap
25
1e
2e
27 aug 2009

Mama2006
28
2e
7e
5 sept 2009??

Baby77
31
3e
4e
14sept 2009??

Binnenvaartschipper        
25
1e
2e na mk
14sept 2009??

Potjeongeduld
24
1e
4e
22 sept 2009??

Krista
27
2e
3e
2 okt 2009??

Babybeer/Heleen                  
25
2e
3e
5 okt 2009??                                                                                              

Echo's              
Datum                              
Hoeveelste                  
Hoe ver dan?
Hoe laat    

Jazzie
??
??
??
??

MaikeSanne
??
??
??
??

SuusMama
25 februari
20 weken echo        
19+1
ochtend

MissX
18 febrauri
controle, echo??
16  weken en  1 dag
15.30

Mart
23 februari
3e echo??
??
8.30

SanPap
??
??
??
??

Mama2006        
4 februari
intake vk
??
??

Baby77
9 februari        
1e echo
9 weken en 5dg ??
15.10

Binnenvaartschipper
week 8
2e echo
10 weken
??

Potjeongeduld
??
??
??
??

Babybeer/Heleen    
krista
??
2 maart
??
1e echo
??
ong. 9 weken
??
10.00

ik heb ff de uitgerekende datum van mij en Iris veranderd. Zoals je ziet lopen we tegelijk

Ha Connie,

Niet ziek worden hoor meid! Balen dat het dan net zo druk op je werk is. Dan heb je ten eerste niet eens ´tijd ´ om ziek te worden, maar ook geen tijd om even rustiger aan te doen. Iets wat je nu net nodig hebt, toch? Hopelijk lig je nu lekker te slapen en knap je daar van op.

Mijn zoontje is ruim 3 maanden (van oktober) en het is een hele strijd om zindelijk te worden. We heben al van alles geprobeerd, maar het blijkt maar weer: het laat zich niet dwingen bij onze kleine vent. Thuis probeer ik hem zoveel mogelijk zonder luier te laten lopen en dat gaat best goed. Ik zet meestal de kookwekker en dat werkt ook wel. Buitenshuis zonder luier gaat nog niet. En poepen wil hij niet op de wc. Vanavond riep hij zelf ineens dat hij moest poepen en op de wc wilde (hij weet dat als het lukt, dat hij dan een cadeautje krijgt trouwens), maar helaas kwam er geen poep toen hij een hele tijd op de wc gezeten had. Jammer, maar wel goed geprobeerd.

Ik heb al een keertje gezegd dat hij als hij straks naar school gaat, de juf geen luiers zal gaan verwisselen. Hij zei toen doodleuk: oh, dan doe ik toch zelf een schone luier om ... De slimmerd.

Ach, we zien wel hoe het loopt. We doen ons best, maar maken ons er maar niet al te druk om. Ik begreep van mijn moeder dat ik ook 3,5 was voordat ik zindelijk werd. Er is dus nog hoop.

Fijn om te horen dat het poepen bij je zoontje weer beter gaat. De vaseline tip had ik eigenlijk ook geweten. Mijn nichtje heeft er ook last van gehad. Zo zielig om dat te horen. Met vaseline en diverse bezoekjes aan het ziekenhuis (wat haar poepgaatje bleek niet klein, maar dat is een ander verhaal) is het goed gekomen.

Ik ga lekker slapen, truste, Suus

He binnenvaartschipper,

Ik heb ukkie nog niet zien bewegen. Was denk ik nog net te vroeg of ukkie lag lekker te slapen. Hij/zij was ook nog wel erg klein hoor. Ongeveer 3 cm. nu. Klein he?! Net een grote koffieboon en dan al een kloppend hartje. Bijzonder hoor.

Jij ook lekker genieten he en tot snel maar weer!

x

Hallo meiden!

Hier ben ik weer even!

Iris, volgens mij zaten wij gisteren tegelijk tekst te typen, ik heb jouw berichtje namelijk niet gelezen...maar wat fijn dat je echo zo mooi was!
Klein klein klein maar een actief kloppend hartje, wat is het toch bijzonder hé?
Hoe voel je je verder dan nu je de echo achter de rug hebt??
Wel goed dat je zo in de gaten wordt gehouden, over 4 weken alweer een echo, heel fijn ook voor je eigen gemoedsrust.
Eigenlijk zouden we allemaal een echoapparaat moeten kunnen huren tijdens de zwangerschap.....maarja zo ver zijn ze nog niet.

Suusmama, hier is het alweer een stuk beter. Mijn mannetje voelt zich weer redelijk goed en is gewoon gaan werken vanmorgen en ik heb alleen nog maar last van mijn keel.

Dames, er komt een buurvrouw op de koffie dus ik kap er even mee want ik heb geen zin dat ze dit scherm ziet....

ik kom gauw weer even beppen!

liefs Connie

lieve sanpap,

ik wil even reageren op je   verschrikkelijke bericht. ik vind het echt heel erg  voor je, ben er helemaal stil van. ik kan me niet indenken hoe groot dit verlies moet voelen, ook al was de beeb nog zo klein.
ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies.
hoop dat er snel betere tijden voor jou komen.

heel veel liefs mart

ps. druk druk, met mij alles goed. ik kom snel weer een keer schrijven.

Terug
Bovenaan