Net begonnen met klussen voor 2e kindje

Hé ik heb jullie weer gevonden. Ziet er blits uit het forum. Wel effe wennen.
Mijn buikpijn is ineens verdwenen. Ik was vorige week ongesteld en daarna was het ineens weg. Ben dus maar niet naar de huisarts gegaan.....
En het is 1 juli..................al iemand zwanger.....whoehaha....grappig!! Not.

Groetjes Karin

tis echt effe wennen hier zeg, moest even zoeken naar jullie en onze topic, maar we zijn er weer, hoop de rest ook snel te begroeten..
dit weekend waarschijnlijk mijn ei joepie, dus dat wordt flink klussen, maar ook het feest van mijn dochters 2e verjaardag pfff
nou meiden, hoop jullie snel weer hier te spreken,

groetjes ukkie

hey allemaal, een paar van ons zitten ook op het nieuwe topic"debs12 en de rest waar zijn jullie) op pagina 3 geloof ik, gaan we hier verder of verhuizen we naar daar?( daar zijn nog niet zoveel blz haha)
anders komen sanne, debs en ik ook weer hier naar toe( als ik voor de andere dames mag spreken tenminste)
gr miranda

Heeeeeeee!!!! Wat leuk dat we er nog zijn!!!
Zat al een beetje te balen, want het nieuwe forum vind ik nog niet zo geweldig en ik dacht dat er meiden weg waren, ik ga nu bij die andere even melden dat ik daar weg ga!
tot later!

hey hallo!!

ik ben er ook weer bij hoor.
was wel ff zoeken maar na de tip van miranda is iedereen weer op het plekkie volgens mij

zijn er nog nieuwtjes?
heeft iedereen nog flink geklust of hebben jullie het voor gezien gehouden met het warme weer??

He leuk iedereen weer hier!

Ik heb de afgelopen dagen elke dag geklust! Deze maand wilde ik eens geen dag overslaan. Weet dat de kwaliteit dan wel wat minder kan worden, maar 1 zaadje is genoeg toch? Vond het wel het proberen waard. Vandaag zit ik op dag 13. Ik weet dat ik een vroege eisprong heb, dus die is waarschijnlijk al geweest, maar voor de zekerheid klussen we vandaag en morgen nog even door.
Over 2 weken zullen jullie het resultaat lezen!
Ben heel nieuwsgierig of er bij de anderen al nieuwe ontwikkelingen zijn. Ik hoor het graag!!!

Groeten!

Debs zoon bijna 3 2e ronde NOD: 22 juli
Ukkie dochter bijna 2 3e ronde NOD: 18 juli
Daantje zoon 15 mnd 1e ronde Zwanger! xxx
Mvj zoon bijna 3 2e ronde 13 juli
Sylvana zoon 1,5 2e ronde
Karin dochter bijna 2 3e ronde NOD 21 juni
Indysmama dochter 1,5 1e ronde NOD19 juni
Rinia zoon 2 - ronde
Sunshine dochter 1,5 3e ronde NOD:
Miranda dochter 9,5 mnd 1e ronde NOD: Suzanne dochter bijna 1 1e ronde NOD:
Lizzy zoon bijna 4 2e ronde NOD:
Pebbles dochter 1 1e ronde NOD: 4 juli
Guppie docher bijna 3 NOD: 15 juli
Mama Jade dochter 1

Zo even kopieren en plakken geprobeerd, maar dat werkt hier niet helemaal, alles stond door elkaar.
Passen jullie het even aan als het voor jezelf niet meer klopt!

Nou het staat nog steeds niet netjes in een rij, maar goed, maar zo weten we weer wat van elkaar!

Terug
Bovenaan