ah thnx fleurtje lief dat je er aan gedacht hebt!
Ik voel me eigelijk best goed! ik ben wel moe, nog steeds duizelig en mijn verstandskies heeft besloten dat het tijd word om zich te laten zien dus daar heb ik wel veel last van,maar afgezien van dat mag ik zeker niet klagen! misselijk zo nu en dan als ik niet op tijd eet maar dat is alles
oja een me boobs beginnen ook aardig in grote toe te nemen hihi
wel had ik vanmiddag voor de echo een minuscuul drupje bloed verloren in me ondergoed maar verder niks bij het afvegen. ik schoot natuurlijk wel weer even extra in de stress zo vlak voor de afspraak maar volgens de vk hoefde ik me geen zorgen te maken en was er niks aan de hand omdat ik verder bij het afvegen of afscheiding niks meer had.
en toen kwam eindelijk de lang verwachte echo... met een heel mooi sterk kloppend hartje!!( jeeeeej ) het was nog een klein freubeltje om te zien en echt wijs konden we er nog niet uit worden maar het zag er goed uit. ik ben wel voor nu even 3 dagen terug gezet dus ik ben 8 weken zoals ze de kleine hebben opgemeten en voor nu 9 januari uitgerekend heel spannend met die feestdagen en we hebben ook verjaardagen rond die datum dus we zijn heel benieuwd.
pff er valt echt 100 kilo aan zorgen voor nu van me af! 23 juni de echte termijn echo dus we kunnen alweer gaan beginnen met het aftellen!
hoe is het met jou fleur? en natuurlijk ook de andere dames?