nieuw en zwanger willen worden

Hallo allemaal, goedemorgen,

Ik denk als ik jullie reacties lees hoe een eisprong aanvoelt dat ik die gisteren toch wel gehad heb, zullen maar gewoon afwachten he. Het probleem is gewoon dat ik echt niet meer weet hoe mijn cyclus voor de pil was, ik dacht hetzelfde als met de pil, maar kan ook goed korter zijn geweest. Nu kan ik t wel aan mijn moeder vragen maar dan weet zij ook meteen hoe laat t is.

@joepie, ik werk bij een grote showroom waar we badkamers en tegels verkopen, ik zit aan de balie, doe administratie, maak de advertenties en hou de website bij. Nog proficiat met de verjaardag van je vriend (een dag te laat, maarja).
@Brit, hoop voor je dat je morgen goed nieuws kunt brengen, hou ons maar op de hoogte!!

Nou meiden allemaal heel veel succes..

Groetjes poeh

hello dames,

poeh, jij kunt dus ook lekker wel een keer spieken???fijn is dat he, want
ben toch wel elke keer benieuwd wat hier komt! we hebben al 5 pagina's
vol, dus we schieten lekker op! 'mijn' kinderen zijn nu naar de gym, van
een vakleerkracht, dus heb lekker even tijd voor mezelf!

Nog bedankt voor je felicitatie, dag later is nog niet te laat hoor, dat kan
nog best!
Je hebt idd je eisprong dan wel gevoeld, maar hoeveel dagen geleden was je
eerste ongesteldheidsdag dan?Want ik dacht dat de eisprong rond de 15e
dag was?Dan ben je misschien inderdaad wel heel vroeg, maar dat zou dan
ook wel kunnen! Heb je wel geklust voor die tijd?Dat zou wel goed nieuws
zijn!
Ik neem het zekere maar voor het onzekere en klus maar flink wat op los
met m'n vriendje...hij vindt het nie erg...en ik ook nie hoor, daar nie van!

Nou, ik ga m'n schatjes maar even weer ophalen en dan nog een goed
uur en dan zit het erop voor vandaag! lekker op tijd naar huis, want ben
kapot! Heb trouwens ook steken in m'n onderbuik vandaag (soms hoor) zou
dat ook van de eisprong kunnen zijn? duurt nog wel een paar dagen!

Tot gauw meiden!

Liefs Joepie

quote: essel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2008 21:43:26'));

Hoi Esseltje,
Dank voor het duimen! Ja ik heb die kinderwagen ook al 10 x in mijn hoofd gekocht. Ook is er al over de babykamer nagedacht. Maar helaas, nog voor mijn NOD kwamen de duiveltjes. En dat na jaren mirena te hebben gebruikt (daar werd ik nooit ongi door, echt een aanrader voor de voor na de zwangerschap!) Ach eerste ronde pas. Ik vind het forum echt een uitkomst. Niemand van mijn vriendinnen denkt nog maar aan kinderen en zijn alleen met hun carriere bezig. Mijn man en ik hebben het over niets anders (bij wijze van spreken ) Elke baby op straat zie ik.
Ik hoop dat jullie een vruchtbare maand tegemoed gaan, duim voor jullie!

groetjes,
Antoinette

Hallo meiden,

Jeetje wat zijn er weer veel verhalen getypt!!! Heb vandaag gewerkt, was erg druk, maar dan vliegt de tijd wel super snel voorbij...

Wat betreft de vraag over de vruchtbare dagen, tja die is al  veelvuldig beantwoord dacht ik zo...
Ik ben vanaf mijn laatste NOD aan het temperaturen en ik heb ovu testen gehaald, als steuntje in de rug, om mijn lichaam beter te voelen en beter te leren kennen. Misschien iets voor jullie??? En wat het klussen betreft we doen gewoon wanneer we zin hebben, maar als er iets verandert in mijn temp, of de ovu testen wijzen wat aan, dan klussen we een keertje extra... Je weet maar nooit, toch???

Zijn jullie ook de hele dag aan het babydromen?? Ik heb geloof ik de kinderkamer al af en de kinderwagen al gekocht, hihi... Mijn oude kinderbedje staat al op zolder te wachten! Deze moet ik wel nog helemaal opnieuw schuren en lakken. Daar wacht ik  nog maar even mee, soms even op de rem.... en dat is moeilijk maar eerst ns zwanger mogen worden, daarna de rest.

En ja idd oppassen voor collega's en vrienden, O wee, maar niks laten liggen ofzo, van foliumzuur tablettenstrips of NOD lijstjes en ons forum, hihi...

@ Britt: meid het begint nu wel spannend te worden, niet? Ik had dat ook voor mijn laatste NOD, om de 5 min. naar de wc lopen om te kijken, herken het wel. Hoezo spannend!!!! Ik ga nog harder voor je duimen meid.

@ Mamoetje: Jip, wij hebben 2 april onze NOD dag, dus ook voor mij is de klusperiode officieel geopend, haha.... Nu nog ff om de 2 a 3 dagen en mocht er iets veranderen in mijn temp. of ovu testen dan gaan we een keertje extra aan de klus.

@ Antoinette: Meid hoe ist bij jou?? Voor jou beginnen ook de spannende wachtdagen aan te breken!! Heb je al kwaaltjes?? Ben niet nieuwsgierig, maar toch wel!! Ook voor jou gaan we hard duimen.

Dat het maar flink mag gaan glitteren hier bij ons... En het lijstje van zwangere onder ons maar langer mag worden...

Ik ga nog ff lkkr onder de zonnebank (weet iemand trouwens hoe het zit met zonnebanken en zwanger zijn, niet dat ik iedere week ga ofzo, maar vind het af en toe wel eens lkkr voor de ontspanning) en daarna ff lkkr in bad. Soms mag je  jezelf best ns verwennen niet...

Meiden tot snel, en dat zal ook wel snel zijn.... ben steeds weer benieuwd wat er weer allemaal is geschreven...

Liefs, en succes Esseltje

hoi hoi meiden.

Wat een verhalen weer allemaal.
Heb   ze heerlijk op mijn gemak gelezen.
Ik kan niet wachten tot die rot ongie weg is en we aan de klus kunnen.
Heb me schoonmoeder al op de hoogte gebracht datr we zwanger willen worden en ze kan niet wachten om met mij kleine truitjes enz te kopen.
Ja het word spannensd de komende maanden.
Meiden kom op he met klussen we doen het voor een goed doel.

groetjes maureen

Hoi hoi,

@Joepie, ik heb mijn vorige NOD inderdaad pas 4 maart gehad, dus gisteren eisprong zou wel erg vroeg zijn maar niet onmogelijk natuurlijk. Gelukkig klussen we genoeg. (vind mijn vriend ook niet erg, volgens mij geen enkele man) Dus we zien wel wanneer mijn volgende NOD is, ga nog maar even uit van gewoon 28 dagen.
@Antoinet, jammer dat t deze ronde niet is gelukt, maar de volgende ronde zullen we weer voor je duimen!!

Groetjes poeh

Hoi allemaal,

Je moet inderdaad een hoop lezen als je een dag niet gekeken hebt ;)

@ Essel: De straling van een zonnebank en de electromagnetische golven van een magnetron zijn bij normaal gebruik niet gevaarlijk. Ik zou dus als ik jou was je niet teveel zorgen maken, maar ga wel met mate en niet te lang! Ook heet badderen moet je niet te lang doen, want dat kan wel schadelijk zijn.

Verder heb ik ook net als een aantal anderen van: het zal toch niet gelijk raak zijn? Uiteraard hoop je het wel, maar de kans op een zwangerschap is 15% per cyclus. Als je daar naar kijkt is het eigenlijk niet heel groot. Maar het is wel fijn om te weten dat binnen een half jaar 70% van de stellen wel zwanger is!

Ik heb maandag mijn eisprong gehad en heb sindsdien buikpijn in mijn onderbuik. Dat heb ik nooit eerder gehad. Ook is mijn buik opgezetter dan normaal, maar dat kan ook wat anders zijn. Na zo'n vier dagen na de bevruchting gaat het eitje zich innestelen en na een dag of zes kun je pas lichte zwangerschapsverschijnselen gaan krijgen, dus ik vind het wel vreemd dat ik al zo lang zeurende buikpijn heb en wacht maar af! Het zou wel leuk zijn :)

Ik hou jullie in de gaten! Mijn volgende NOD is wel iets eerder dan van de meeste van jullie, dus het is wel spannend.

Groetjes!

@Antoinette; wat jammer dat het nog niet raak is, maar geef de moed niet op!

@Britt; zijn de rode duivels er al of nog steeds niet? Grote kans dan dat het raak is, dat hoop ik in ieder geval voor jullie. Morgen zou je gaan testen en wij zijn uiteraard erg benieuwd!

Hey ladies,

heb de NOD-lijst maar even weer naar voren gehaald, kunnen
we af en toe weer even spieken...bolle, wanneer is jouw
nod,want ik zie je er niet tussen staan!

Britt, ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je, hopen
dat er goed nieuws komt, dat zou dan al de tweede zijn!
Maar we wachten rustig af, het kan natuurlijk ook niks zijn
en dan bij jij al teleurgesteld genoeg! (en wij met je natuurlijk)

Essel, zonnebanken is volgens mij ook nie schadelijk, maar
durf ik nie met 100% te zeggen...badderen kan wel schadelijk
zijn, maar alleen als je het water heel heet maakt heb ik
ergens gelezen...misschien moet je dat dan even opzoeken,
maar nu je nog druk aan het knutselen bent, kan het dus
geen kwaad volgens mij!

Poeh, bij jou ook de eerste ronde he? Ik verwacht er
ook niet teveel van hoor, maar we blijven hopen he?
wie weet doet ons lichaam rare dingen en zijn we wel
supersnel! Weet alleen van m'n moeder en zus dat
zij de eerste rondes zwanger waren, maar verder nog
niet veel gehoord...ga ervan uit dat het niet echt in de
familie zit...dat dat erfelijk bepaald is zeg maar...dus
we wachten maar weer rustig af!

Antoinette, wat jammer dat de rd alweer eerder waren...
was je erg teleurgesteld of zag je het wel aankomen?
Je kunt nu gelukkig wel verder naar de volgende ronde,
want ik lees hier dat sommige toch wel erg lang weer
op hun ongesteldheid moeten wachten! Wat was je
volgende nod? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Ik ga ff lekker uitrusten, vanavond weer de hort op...pffff

liefs Joepie

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje             22-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??         28-03-08
Spring                                       4e ronde 1e kindje                 29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                  30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                 01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                 02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                 02-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08

De zwangere onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld in 30 oktober (toch?)

Terug
Bovenaan