nieuw en zwanger willen worden

Hallo allemaal...

bijna weekend!!! ik ben thuis vandaag...heb fibromyalgie en de laatste tijd
gaat het nogal slecht, vooral heel veel hoofdpijn door de spanningen in
mijn nek...type dus niet te lang, want hij barst zowat uit elkaar!

Essel:ik kijk ook naar dat soort programma's!!!eerder vond ik ze verschrikkelijk
en drukte ik ze weg, maar toen ik een paar weken geleden huilde toen
een babytje bij z'n moeder op de buik werd gelegd dacht ik...oeh, nu
ben je wel heel erg toe aan een kindje, als je zo omgeslagen bent!haha!
Heb gehoord dat te heet badderen een miskraam kan opwekken, maar
als je weer op internet kijkt, zie je ook vaak staan dat het wel gedaan
werd en dat het wel goed is gegaan...maar goed, als de waarschuwing
er is, kun je beter het zekere voor het onzekere nemen...

Britt: We wachten in spanning???gister was je er niet, dus weet niet
of je ondertussen misschien al ongesteld bent geworden...hou je ons
op de hoogte?

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag...ik ga als een kluizenaar
leven vandaag...licht uit, spot aan!

Liefs Joepie

Hoihoi, even snel... mijn kinderen zijn een rekentoets aan het maken, eigenlijk heel slecht van mij, dus heeeeeeeel snel even reageren (kon niet laten om even te kijken hier)

@ joepie; meid, ik heb even gegoogled over fibromyalgie. Jeetje zeg... dat is niet niks! Sterkte ermee.

@ essel; die knobbel zit bij mij altijd rechts, bijna tegen mijn hoofd aan. Maar zoals ik al zei; ik heb het nooit gelinkt aan een eisprong, dacht dat het door stress/vermoeidheid kwam.

Nog 1,5 dagje werken en dan vakantie!!!

groetjes, Mickje

Hallo, ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar ik kom niet zo heel vaak, want ik wil er niet teveel mee bezig zijn... *moeilijk*
Ik heb mijn NOD gelijk met Bolle 81. Spannend he! Misschien is het eitje vandaag aan het innestelen.

Toch denk ik dat het deze maand weer niet raak is.

Mijn vriend en ik klussen niet zo heel vaak
Allebei moe en druk, het komt er niet zo vaak van. Maar zondagochtend is het gebeurd, maandag heb ik denk ik mijn eisprong gehad.

Toch ga ik er niet vanuit, ik rook ook nog steeds

Nouja, we zullen wel zien.

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                      23-03-08
Bolle 81                                      1st ronde, 1ste kindje              23-03-08
Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                         4e ronde 1e kindje                        29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08

De zwangere onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld in 30 oktober (toch?)

Hallo meiden!!!

Hoi gerdien, welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
@mickje, ik heb ook vaker zo'n knobbel in mijn nek en nu meende ik laats mijn eisprong te voelen en tegelijk had ik ook die knobbel, zit bij mij aan de rechterkant. Miscchien dat t er toch mee te maken heeft?? En heb je bijna vakantie, ben ik ook wel aan toe zeg maar moet nog wachten tot 20 Juli.
@joepie hoop dat je je snel beter voelt!!
@Britt.... we wachten in spanning af, weet je al wat meer?
Ik kijk ook vaker naar die programma's als de verloskundigepraktijk, vind het wel leuk om te zien, vooral die baby's maar zal toch echt wel opzien tegen een bevalling, lijkt me toch erg zwaar hoor..
Groetjes poeh

Hoi meiden,

@ Joepie: heel veel beterschap, ik hoop dat je snel opgeknapt bent. Ook kan ik enigzins begrijpen wat je voelt. Ik heb ook vaker last van migraine, ook lkkr balen. Nu ben ik bij de fysiotherapeut geweest, en gaat het weer wat beterder. Ik ga nu om de zoveel tijd. En ik moet zeggen dat dat helpt voor mij.

Bedankt voor jullie reacties op het badderen!! Beter voorkomen dan genezen, toch??

Ik ga zo nog maar weer ns verder met de huiselijke klusjes en dan kom ik vanavond nog wel ns ff kijken.

Liefs Esseltje

Even reageren op "de bevalling". Ik las op deze site een artikel dat vrouwen voortaan altijd een ruggeprik moesten krijgen als ze er om vroegen. Nu gebeurt dat schijnbaar met name 's nachts en in het weekend niet.

Ik heb toch wel verhalen gehoord van vrouwen die HEEL BLIJ waren met een ruggeprik.
In België schijnt het standaard te zijn. Schijn je sowieso ook altijd in het ziekenhuis te bevallen. Thuis bevallen is iets typisch Nederlands (aldus mijn Belgische ziekenfondsverzekeraar). Ook kan je daar voor een soort kraamhotel kiezen als je bevallen bent.
Ik ga binnenkort toch ook eens goed neuzelen op een belgische site (weet iemand een leuke? Heb www.9maand.be ergens gelezen).

Ik denk altijd maar zo; 10000000000 vrouwen voor mij hebben het gekund, dus ik moet dat straks ook kunnen!

Groetjes, Mickje

NOD:
Mamaseptember 10e ronde 2e kindje 22-03-08
Poeh 1e ronde 1e kindje 01-04-08
Mamoetje 2e ronde 1e kindje 02-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 02-04-08

Melanie 3e ronde 1e kindje     04-04-08

Mag ik me ff voorstellen ik ben melanie ben 26 jaar en ben in december gestopt met de pil ik zit hier al een tijdje op het forom post heel veel bij suus, meiden
die ook gestopt zijn in december met de pil

Liefst Melanie

Hallo dames,

Daar was ik weer, las dat veel erg nieuwschierig zijn hoe het er nu met me voorstaat...
Jammer genoeg kan ik jullie nog geen definitief nieuws brengen, d.w.z nog niet ongesteld,maar test zei dat ik niet zwanger ben, althans alleen het controle streepje verscheen.
Heb me niet in kunnen houden en heb gister al getest, dus eigenlijk een dag te vroeg.

Met mijn vriend afgesproken maandag pas weer te testen, als ik dan nog niet ongesteld ben, omdat ik mezelf echt gek maak nu!!
Ik hou jullie zeker op de hoogte, dus als ik voor maandag  ongesteld word laat ik het weten, anders horen jullie maandag de uitslag van de test.

Bedankt voor jullie medeleven!
Liefs, Britt

Terug
Bovenaan