He meisjes,
Jullie hebben alweer aardig wat leesvoer op ons forum gezet. Maar ik ben weer helemaal up to date.
@ Antoinette: meid jammer dat Red Devils zijn komen opdagen.. Maar ik zie dat je idd een hele korte cyclus hebt. Das natuurlijk wel fijn!!!!
Gisteren hebben we officieel onze klusperiode geopend, haha.... moet zeggen dat het nu toch anders is als je bezig bent voor een kleintje. Nog bijzonderder.... Hebben jullie dat gevoel ook??
Wie van jullie kijkt wel ns naar de kraamafdeling of de verloskundige praktijk??? Ik kijk er bijna altijd na, zo mooi hoe de ouders reageren als de kleine er is.. Echt ontroerend!! Alleen de bevalling opzich, blegh... daar kijk ik wel enorm tegen op, maar ik probeer daar maar niet aan te denken, want volgens mij is de zwangerschap zo'n mooi en onbeschrijfelijk gevoel, dat dat denk ik je op de been houd tot na de bevalling, en zodra de kleine er is kun je echt gaan genieten. Ik ben nu al best nieuwsgierig hoe ons kindje eruit zal zien, iets van ons samen. Zal hij op mijn vriend lijken of op mij of op ons allebei,
Meiden, super dat jullie onze NOD lijst weer wat hebben geupdate, en wat naar voren hebben gehaald.
Ik wist helemaal niet dat heet badderen gevaarlijk zou kunnen zijn!!!!!!!!!!!!! Maar goed dat ik dat nu weet, want ik ga bijna iedere dag lkkr in een heet bad liggen. (we hebben geen douche) SUPER bedankt voor jullie opmerking hierover. Maar waarom is dat dan slecht???????
@ Britt: nu begint het wel heeeeeel erg spannend te worden he???? Girls let's hold our thumbs up
Liefs Esseltje