nieuw en zwanger willen worden

Mag ik ook nog op de NOD?
1e ronde, 1e kindje, 30-3-08

Groetjes, Mickje

Volgens mij heb je niet de allerlaatste NOD lijst gebruikt Poeh, in de laatste sta ik namelijk wel al. Ik heb mijn NOD 23 maart en is mijn 1ste ronde en 1ste kindje.

Ik heb trouwens vanaf vandaag ineens ontzettende jeuk van onder en zeer veel witte afscheiding (sorry voor de onsmakelijke details). Ik heb al vaker een schimmelinfectie gehad, maar hoop niet dat het juist nu weer zover is :(
Dan doet het klussen zo'n pijn en ik weet niet of de medicijnen nu wel gebruikt kunnen worden. Ik zal de dokter morgen maar eens bellen.

Sorry bolle, nie gezien! Mickje, ik zet je erop!
Spannend, tegelijk met mij!
Liefs Joepie

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje             22-03-08
Bolle                                              1e ronde 1e kindje                23-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??         28-03-08
Spring                                       4e ronde 1e kindje                 29-03-08
Mickje                                        1e ronde 1e kindje                    30-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                  30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                 01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                 02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                 02-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08

De zwangere onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld in 30 oktober (toch?)

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-03-2008 15:52:32'));

Hoi meiden, heb even NOD's toegevoegd, bedankt voor jullie reacties, succes met klussen ;-), en wachten......
NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                  22-03-08
Bolle 81                                        1st ronde, 1ste kindje              23-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                         4e ronde 1e kindje                              29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                             30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                           30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                           31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08

De zwangere onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

He meisjes,

Jullie hebben alweer aardig wat leesvoer op ons forum gezet. Maar ik ben weer helemaal up to date.

@ Antoinette: meid jammer dat Red Devils  zijn komen opdagen.. Maar ik zie dat je idd een hele korte cyclus hebt. Das natuurlijk wel fijn!!!!

Gisteren hebben we officieel onze klusperiode geopend, haha.... moet zeggen dat het nu toch anders is als je bezig bent voor een kleintje. Nog bijzonderder.... Hebben jullie dat gevoel ook??

Wie van jullie kijkt wel ns naar de kraamafdeling of de verloskundige praktijk??? Ik kijk er bijna altijd na, zo mooi hoe de ouders reageren als de kleine er is.. Echt ontroerend!! Alleen de bevalling opzich, blegh... daar kijk ik wel enorm tegen op, maar ik probeer daar maar niet aan te denken, want volgens mij is de zwangerschap zo'n  mooi en onbeschrijfelijk gevoel, dat dat denk ik je op de been houd tot na de bevalling, en zodra de kleine er is kun je echt gaan genieten. Ik ben nu al best nieuwsgierig hoe ons kindje eruit zal zien, iets van ons samen. Zal hij op mijn vriend lijken of op mij of op ons allebei,

Meiden, super dat jullie onze NOD lijst weer wat hebben geupdate, en wat naar voren hebben gehaald.

Ik wist helemaal niet dat heet badderen gevaarlijk zou kunnen zijn!!!!!!!!!!!!! Maar goed dat ik dat nu weet, want ik ga bijna iedere dag lkkr in een heet bad liggen. (we hebben geen douche) SUPER bedankt voor jullie opmerking hierover. Maar waarom is dat dan slecht???????

@ Britt: nu begint het wel heeeeeel erg spannend te worden he???? Girls let's hold our thumbs up

Liefs Esseltje

Hoi meiden, heb even mijn ronde veranderd.. trouwens sinds vandaag eindelijk weer een nieuwe zwangere klusbabe erbij.. Kruimels heeft vandaag positief getest.. Na 2 maanden eindelijk weer iemand..
NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                  22-03-08
Bolle 81                                        1st ronde, 1ste kindje              23-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                         4e ronde 1e kindje                              29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                             30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                           30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                           31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                                01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08

Mickje,

Ik zag dat jij reageerde op een ander forum over hoe herken je je eisprong, dat jij een knobbeltje in je nek voelt. (licht hoofdpijn)

Ik had mijn vorige ronde ongeveer rond mijn eisprong een lichte hoofdpijn, niet in mijn nek gevoeld voor een knobbel. Ik dacht van; "he mss is dit wel mijn ei"
heb jij dit ook?? En waar moet ik die knobbel ongeveer voelen?? Bovenaan of juist onderaan??

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan