nieuw en zwanger willen worden

Toch leuk he, bannertjes maken...

Sleep thight and don't let the bedbugs bite...

xx Esseltje

Heej wat leuk, weer twee nieuwe meiden erbij. Welkom Nathalie en Gerdien! Wat spannend Gerdien dat we samen onze Nod en blijkbaar ook op dezelfde dag onze eisprong hebben gehad! Vervelend he dat lange wachten! HEt eitje zou inderdaad vanaf gisteren in kunnen gaan nestelen. Ik voel er tot nu toe alleen helemaal niets van, alleen mijn borsten zijn iets steviger dan hiervoor, maar dat had ik altijd in het tweede deel van de cyclus. Vervelend als je vaak moe bent samen, maar als je zondag geklust heb, was je in ieder geval op tijd! En probeer gewoon te genieten van de keren dat jullie wel klussen, want dat is het belangrijkst! Pas na een half jaar (als het dan nog niet raak is) zou ik wat meer gaan plannen met klussen, maar het moet wel leuk blijven!

Ik had jullie in mijn laatste bericht geschreven over de schimmelinfectie, en helaas is dat dus ook zo. Ik heb nu drie 'eitjes' gekregen die ik in moet brengen en het doet zo'n ontzettende pijn. Als het goed is beinvloed het niet de eventuele zwangerschap, dus daar ben ik wel blij om, maar leuk is anders
Mijn mannetje baalt ook enorm, want klussen kan nu niet door de pijn en het risico dat hij het ook krijgt en we waren net zo lekker op dreef! Gelukkig is het pas na het ei ontstaan...

Britt ik hoop dat de RD wegblijven! Ben erg benieuwd!

En voor de meiden die net met de pil zijn gestopt, bij mij ging mijn cyclus gelijk goed, dus er is hoop. De cyclus kan wel heel anders worden dan toen je aan de pil was, dus hou daar rekening mee! Mijne is nu korter, maar het gebeurt ook vaak dat de cyclus langer is. En ontpillen is absoluut niet nodig. Na je laatste stopweek zou alles in werking moeten worden gezet. de kans op een tweeling schijnt trouwens groter te zijn als je direct na het stoppen met de pil gaat proberen, omdat je lichaam in de war is en je in de eerste maand kans hebt dat twee eitjes vrijkomen en bevruchtbaar zijn! Dus wie weet krijgen we wel tweelingen op dit forum!

Succes allen!

Goedemorgen allemaal,

ik ben er weer! helemaal fris en fruitig! Heb nog wel lekker een dagje
vrij (vandaag dus) en die kan ik beter gezond dan ziek doorbrengen en
dat heb ik m'n hoofd ook gezegd...hij luistert!!!!

Bolle, wat vervelend van je schimmelinfectie. Dat lijkt me inderdaad
geen pretje...gelukkig is het nu niet zo dat je een maand voor niks wacht
zeg maar...raar idee he, dat er misschien wel wat aan het gebeuren is
in je buik...ik volg je op de voet hoor...(ben ook helemaal niet nieuwsgierig)

Nou Mickje, goed geklust gisteravond? Ik had er helemaal geen puf
voor, dus vandaag maar weer...er staat ook dat ik vandaag vruchtbaar
ben (op de kalender) en morgen en overmorgen zeer vruchtbaar, dus
heb nog niks gemist!

leuk he, die bannertjes essel? ik hou hem ook goed bij, is toch wel
leuk om te zien...ben benieuwd wat hij gaat 'doen' na mijn eisprong
zeg maar...wat hij dan aangeeft...we wachten rustig af!

Tuurlijk Gerdien, jij ook nog een warm welkom van mij! (hihi)
kan het soms nie meer helemaal bijhouden...heb sommige die
in de NOD-lijst zitten allang niet meer gezien hier! Hoe gaat
het met jullie???

Nou, ik ga maar eens boodschapjes doen...mijn vriendje houdt vanavond
zijn verjaardag voor de vrienden...Maarrrrr ze komen er niet in voordat
wij geklust hebben!Dat hebben we namelijk al afgesproken want
we zijn bang dat we na de verjaardag als een blok in slaap vallen!

Lieve dames en hele fijne dag toegewenst en tot laters!

Liefs Joepie

Goedemorgen allemaal!!

Weer allemaal flink geklust lees ik, dat wordt nog erg spannend eind van de maand!!!! Ben benieuwd of er zwangere tussen zitten. Ikzelf ben wel erg benieuwd hoe lang mijn cyclus is, omdat ik meen mijn ei een week te vroeg gevoeld te hebben.
Joepie fijn dat je je alweer beter voelt, want t is zonde om een dag vrij te hebben en dan ziek in bed te liggen he.
Natalie welkom op ons forum, is altijd leuk als er weer meiden mee praten voor wie t allemaal nieuw is, dan kunnen we nog wat van elkaar leren.
Is niet echt veel te doen op t werk vandaar dat ik weer even een berichtje typ.

Allemaal veel plezier vandaag

Groetjes poeh

Of misschien deze, als mijn gevoel klopt?? (maar hou t voor de NOD nog maar op 1 April)

Hee meiden,

Nathalie :Welkom.. Nu breekt er een heel spannende tijd voor je aan.. Hoop dat je hier gezellig mee blijft kletsen..

Poeh :Welke cyclus ghad je vorige maand? je lichaam meot je nog leren kennen.. Als je denkt dat je gister je ei al heb gevoeld,.. ik dacht hem vorige maand ook meerdere keren te voelen.. en alle "symptonen" klopte.. toch nog later me ei gehad en die heb ik niet gevoel.. want werd 3 dagen te laat ongie..

Joepie: Je bent weer beter.. Gelukkig maar.. Heb het even opgezocht op internet.. Lijkt me erg vervelend om te hebben.. Geniet van je vrije dag..

Bolle: Wat vervelend.. Zo'n schimmelinfectie.. Hopelijk is het snel weer over.. En heb je snel minder pijn.. Gelukkig was die wel na je ei en niet ervoor..

Britt :Spannend.. Maar je lichaam kan behoorlijk van slag zijn door dat je met de pil bent gestopt... weet niet mer hoelang je bezig ben.. zou ik zo even moeten kijken.. maar je bent toch meestal wel een maand of 3 aan het ontpillen..

Melanie: Ook welkom..

meiden.. Ik ga denk ik toch nog testen van de week.. Ik heb krampen in me buik sinds 3 dagen voor me ongie en 't is nog steeds niet weg.. Aangezien het mogelijk is ongie te worden tijdens een zwangerschap.. wil ik voor ik naar de dokter ga om een onderzoek aan te vragen.. toch zekerheid hebben dat ik niet zwanger ben.. Omdat ik PDS (postromatic Darm Syndrom) heb.. krijg ik wel vaker krampen.. maar dit is heel anders.. en dan wordt er gelijk een echo van me darmen gemaakt..

Ben ook sinds me ongie regelmatig misselijk.. maar heb nou niet het gevoel dat ik ziek aan het worden ben..
xxxx Mamoetje

Goedemiddag allemaal, ook ik kom weer ff neuzen. Vanmorgen op visite geweest bij een vriendin, die haar kleine is nu 13 maanden en hij had echt een vervelend zijn dag en huildag. Hij is de afgelopen dagen ziek geweest en ging nu gelukkig wat beter. Ik heb met haar nog nergens over gehad. Ik ga steeds meer op dingen letten merk ik. Tis echt een heerlijk mannetje, met zijn eigen karakter. Ze zet veel dingen voor hem weg en geeft best snel toe. Hahah dat valt nu op, maar wacht maar tot we zelfs kids hebben.

@ Bolle, jeetje wat vervelend zeg die schimmelinfectie. Hopelijk gaat het snel over.

Ohh een tweeling, dat wil ik wel. Nou ja er zitten zijn voor en nadelen aan natuurlijk. Had er gisteren met mijn vriend over. Dan wel graag een jongetje en meisje, zijn we er meteen van af, hihih. Tis nog wel beetje onwennig om erover te praten hoor. Ik ben vandaag heel moe. Strakkies nog een paar uurtjes werken ook nog. En dit weekend maar flink klussen, want volgens mij zit ik in mijn vruchtbare dagen.

Nou meiden fijne dag vandaag en klusse. We gaan het weekend te gemoed, we ontvoeren de mannen gewoon mee naar bed, hihih.

Gr. Nathalie

Dank je mamoetje, ik ben hier zeker van plan vaker te komen. Ik heb ook al een tijdje dat ik denk van hier klopt iets niet. Ik vind mijn buik dikker, terwijl ik de afgelopen maanden ongeveer 3x per week zwem. Wel eens eerder dat ik vaak misselijk was, en als ik dat dan zeg tegen mijn ouders hebben hun meteen de grap klaar van: je bent toch niet zwanger? Hun vinden het helemaal niet erg hoor, hebben het er wel vaker over. Met kerst kreeg ik van mijn zwagertjes een boek van ouderschap en dummies ofzo, met de boodschap erbij dat ie graag een neefje wil. Maar ik ben deze maand pas gestopt met de pil. En zijn er nooit zo mee bezig geweest eigenlijk.

Joepie heb jij fybromialagie? En Mamoetje een darm ziekte? Ben blij dat ik hier niet de enige ben die beperkingen heeft. Ik probeer er op internet al dingen over te lezen, maar kan het nog niet echt vinden. Ik heb namelijk de nodige beperkingen en daarnaast vorig jaar maart ook nog eens een auto ongeluk gehad waaraan ik whiplash heb over gehouden. Dus tis voor ons best wel extra spannend. Gisteravond hadden we het er nog over, stel ik heb iets erfelijks. Maar ja dat weten we niet en zullen we waarschijnlijk ook nooit echt achter komen. We hebben samen besloten dat we ons geluk hierdoor niet in de weg laten staan. We willen heel graag een kleine uk.

Gr. Nathalie

Haddelie, haddelooo...

Terug van het boodschappen doen...toch nog wat vergeten...wazig type
ben ik toch...

Mamoetje, wat spannend zeg...groot gelijk dat je het zekere voor het
onzekere wil hebben! Je moet toch wat dingen schrappen he, als je
zwanger bent! We duimen allemaal voor (toch?) en hopen op goed
nieuws! Dankje voor je medeleven!

Poeh, ook dankjewel voor je berichtje, fijn dat er toch zoveel met
je meeleven! Wordt allemaal wel verwarrend zo he, als je niet precies
je cyclus weet! gewoon om de dag blijven klussen, dan komt het vast
allemaal goed! (en zelfs als je dat nie redt, geeft dat nie volgens mij)

Nathalie, een tweeling lijkt me ook wel weer erg druk! En ik denk dat
ik er helemaal nie gelijk vanaf wil zijn,haha! het zwanger zijn enz.
lijkt me zo'n mooi gevoel, dat ik dat wel heel vaak mee wil maken!
En voor je mannetje extra klustijd, vindt ie vast niet zo vervelend toch?

Mijn zus is ook zwanger, de laatste loodjes...24 maart is ze uitgerekend,
dus elke keer als ik zie dat ze belt denk ik....ooooh, zou het???
Maar nee hoor...de vk had gezegd dat ze er wel op mocht rekenen
dat het niet eerder kwam! We wachten rustig af!(naja, rustig)

hihi essel, wat zei knutselsmurf, wilde hij dat klusje wel klaren?
Soms lach ik me echt dood hier, om het taalgebruik van iedereen!
haha...echt grappig!

Ik denk dat ik maar even een broodje naar binnen werk! of chocolaaa...
hebben jullie daar ook zo'n behoefte aan?
Ik ben er heilig van overtuigd dat je een vrouw geen chocola mag
ontzeggen...daar worden ze vrolijk van! dus...zijn ze chagerijnig,
ligt helemaaaaaaaaal niet aan de hormonen...chocola-gebrek, dat is het!

Dag meiden, een fijne dag en op naar het weekend!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan