nieuw en zwanger willen worden

Hoi Allemaal,

Ik haal even aan bij het kijken van de verschillende programma's. Ik kijk inderdaad nu ook de verloskundigenpraktijk. Tot voor dat we besloten voor een kleine te gaan, was dat helemaal niets voor mij. Maar nu vind ik dat wel heel bijzonder. De bevalling kijk ik niet, komt te dichtbij en daar zie je ook wel meer en daar zit ik niet op te wachten. Maar het is wel leuk om te merken dat je er heel anders mee bezig bent nu je besloten hebt er voor te gaan. Wel leuk .
Nou meiden, veel succes allemaal maar weer, maar geniet ook van de voorpret!

Groetjes Mariska

Hallo Allemaal,

Mijn eerste post op dit forum. Vind het allemaal heel spannend en best wel gek en onwerkelijk allemaal. Misschien nog beetje vroeg dat ik me hier meld. Gisteren vertelde mijn vriend heel lief dat hij een kindje met me wil. Ik was helemaal ontroerd. Vandaag eigenlijk van alles gelezen. Zoveel vragen en dingen die ik graag wil weten. En tja dan raak je hier aan het lezen en ben je toch wel benieuwd hoe het met iedereen gaat enzo. Vooral omdat ik hier lees dat veel van jullie met de 1e poging voor 1e kindje bezig zijn.

Ik zal ff wat meer over mezelf vertellen. Bij mijn geboorte heb ik van mijn ouders de naam Nathalie gekregen. Ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend van 26 in een dorpje dichtbij Emmen.

Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie, welkom op het forum!
Ik denk dat het voor de meeste van ons nog een beetje onwerkelijk is, en vooral; nieuw!!        
Daarom is het fijn om hier vragen te kunnen stellen of gewoon je verhaal even kwijt te kunnen.

Groetjes, Mickje

Ja dat vind ik ook. Kom zoveel dingen tegen waar ik nog geen verstand van heb. Ben een beetje aan het kijken en rekenen wat mijn NOD is. 4 maart werd ik ongi, maar ik weet niet wat mijn cyclus tijd is. Ik ben echt al jarennn aan de pil. En lette daar nooit op. Dus nu maar allemaal in de gaten houden. Heeft iemand een idee of je na zoveel jaren pil slikken ook wel binnen een paar maanden zwanger kan worden? Of moet je wel uit gaan van een half jaar ''ontpillen''?

Gr. Nathalie

Volgens mij is dat bij iedereen verschillend. Er zijn vrouwen die meteen de eerste ronde zwanger zijn geworden, en er zijn er ook die er veel langer over moeten doen. Het is maar gewoonweg irritant afwachten!!  (en wat duurt dat wachten lang!!!!!!)

Ik heb hetzelfde probleem, weet ook niet hoe mijn cyclus gaat. Toen ik de pil slikte kon ik de klok erop gelijk zetten, maar nu....? Als ik van die pil-cyclus uitga, dan zou mijn NOD op 30 maart zijn. En mij ei-sprong a.s. zaterdag. Is het nu dus klus-tijd (wat DOE ik hier achter die pc????).

Groetjes, Mickje

Hahha ja zo zit ik ook een beetje. Dit weekend of begin volgende week ben ik dus het meest vruchtbaar. Teministe als ik het allemaal een beetje snap hoor met dat gedoe, hahah. Ach wat vervelend nou dat oefenen

Gr. Nathalie

Daar zijn we weer...

Ten eerste Nathalie welkom op ons forum. Via het world wide web kun je heel veel te weten komen, en als je nog vragen hebt kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Op predictor.nl kun je evt je NOD uitrekenen, normaal is die 28 dagen. Maar dat is voor jou natuurlijk en voor velen van ons nog maar afwachten of dit klopt. Bij mij was de laatste cyclus duur 27. En deze cyclus verwacht ik ook weer 27 dagen!! Maar dat is toch weer afwachten. Maar als ik jou was gewoon klussen om de dag, dan heb je de meeste kans dat je je ei niet mist. En als ik het zo zie zit je rond dezelfde NOD dag als ik want ik ben 5 maart ongi geworden, en mijn klusperiode is al van start gegaan.... hihi..

Mickje idd, wat doen we achter de pc!!! Haha... ik ga strakkies nog mijn knutselsmurf vragen om een klusje voor mij te klaren ... hihi

@ Britt: Meid je weet het wel spannend te houden zeg... oh oh... wat is het toch spannend, knap van je als je pas weer over een paar dagen gaat testen. Ik heb gehoord dat de testen van het kruitvat heel goed moeten zijn, of de digitale testen van clearblue... Meid we blijven duimen, en laat ons wat weten....

Zo meiden nog even een verse NOD lijst, want die is aardig veranderd.

Tot laterzz...

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                      1e ronde,  1e kindje                     23-03-08
Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                         4e ronde 1e kindje                        29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!
R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Hey allemaal,

Nathalie,welkom, voor iedereen is het spannend, dus je hebt groot gelijk dat
je lekker mee kletst, ook al ben je net begonnen, dat zijn wij ook!

Mickje, vind het zo leuk dat we samen zijn, met onze 30 maart! we liggen
trouwens allemaal wel een beetje dichtbij elkaar he?
Ik moet ook aan de klus, maar ik voel me nu net iets beter, de hoofdpijn
is een beetje afgezakt vanavond, dus doe maar rustig aan!
Ik heb de 16e mijn eisprong, dus ik heb nog een paar daagjes om er
flink tegenaan te gaan!(we hebben...bedoel ik...)
Lief dat je zo met me meeleefde vanmiddag! hebben ze de toets nog
een beetje redelijk gemaakt?

Britt, wat vervelend zeg, dat je nog zo in onzekerheid zit! je hoort dit
zo vaak, lijkt me echt irritant! Ik hoop dat je snel uitsluitsel krijgt en
dat je weet waar je aan toe bent! hou ons op de hoogte!

Voor de rest...ik type morgen weer wat langer, dan ga ik alles
even goed doorlezen...maar nu ben ik toe aan m'n bed! (heb meer
dan de helft van de dag al geslapen, maar goed...)

Slaap lekker allemaal en voor degene die nog gaan klussen,
zet hem op!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan