Hoihoi allemaal
Haha, als je hier niet dagelijks even op het forum kijkt, dan ben je helemaal de draad kwijt.
Maar goed, lekker weekend, vriendje is werken, dus alle tijd om te reageren.
@ Gerdien, gefeliciteerd met je vriend. Volgens mij kan je best een biertje drinken hoor. Je bent toch nog niet zwanger? Als je je om de haverklap helemaal vol giet is het wat anders. En gewoon doen waar je je zelf het prettigste bij voelt! Als je liever niks (alcohol dan) drinkt, dan moet je het niet doen. Zwanger of niet zwanger!
Ik heb het (tot nu toe) alleen tegen ons mam en tegen een goede collega (die helaas weg is bij ons, maar wel expert op zwanger worden… ze is het nu van nr 3 én 4) verteld. We (lees: ik) willen het niet te veel aan de grote klok hangen. Als het snel lukt is het niet erg, maar voor hetzelfde geldt duurt het lang en lijkt me vervelend om elke keer te moeten zeggen dat het niet gelukt is.
Wat vervelend, die angststoornis. Gelukkig gaat het nu beter met je!!! Hou vol!
En de uitspraak van jouw vriend had die van de mijne kunnen zijn. Mijn vriend is ook zo’n nuchtere!! Vreselijk soms. Maar meestal wel erg fijn dat ie alles kan relativeren, want ik kan me nogal snel druk maken.
@ Joepie; wij hebben nu paasvakantie. In het zuiden hadden we carnavalsvakantie in de week van 3 feb. En nu dus weer een week (eigenlijk nog 1x extra, want die maandag is ook nog vrij). Ik snap ook niet hoe dat kan, en laatst hoorde ik onze middenbouw-coördinator in de koffiekamer ook al zichzelf afvragen hoe dat nou kon… volgens mij ergens een foutje in de planning ofzo… maar ik vind het niet erg, hahahahah!
Jullie hebben goed geklust, wij al 2 dagen niet, aaarrrgghhh!!! Stom, maar ja! Druk bezig met de verbouwing, ’s avonds elke keer daarvoor weg (dan naar de architect, dan naar de aannemer, dan naar die man die het dak gaat doen enzenzenz) en ’s avonds ben ik dan echt helemaal uitgeteld en ik val gewoon meteen als een blok in slaap! Maar vandaag moet goed komen!!!!
Waarom zei jij eigenlijk (ik qoute) “en even beide dagen, maar wel zoveel mogelijk uit elkaar (vanmiddag en morgenavond!)â€. Is dat niet goed dan, te snel achter elkaar? (niet dat dat voor ons geldt hoor, want.. nouja, zie verhaal boven)
@ Nathalie; goede tip, je reactie in word zetten. Heb ik nu ook gedaan. Ik weet anders echt niet meer wie wat geschreven heeft (ohoh, ik kom richting de 30!!! Mijn geheugen gaat nu al achteruit! Laatst wist ik iets ook niet meer, zegt m’n schoonmoeder; nou, hoe moet dat straks met jou als je zwanger bent???? Hahahah, dan plak ik mijn hele huis vol memo-briefjes denk ik)
Je hebt wel gelijk, mannen denken anders dan wij. Enneh… kunnen wij nu al de schuld geven aan de hormonen?? Volgens mij nog niet, haha!
@ mamoetje; al getetst???? Spannend!!
Volgens mij heb ik nu alles gehad…
Ik vind het allemaal enorm spannend. Ik ga er dus gemakshalve maar even van uit dat mijn cyclus 28 dagen is (net als met de pil), maar heb dus gelezen dat het ook ineens korter of juist veel langer kan duren. Dus ga vanaf nu de deur niet meer uit zonder (je weet maar nooit?) de nodige spulletjes in mijn handtas!!!
Ik vind het wel allemaal erg lang duren hoor (eerst dacht ik altijd; verrek, ben ik nu alweer ongesteld? En nu denk ik; Jezus, wat duurt dat lang zeg! Ik wil weten hoe het zit!!), maar dat komt denk ik ook omdat ik er echt elke dag mee bezig ben.
WE WACHTEN HET MAAR AF!
Groetjes, Mickje