nieuw en zwanger willen worden

Mamoetje, is het nog gelukt om aan een test te komen?

Tot morgen meisjes, ik ga een feestje vieren!
(nee, niet in bed, dat hebben we al gehad!)

Knuffel Joepie

Hey Meiden, hier ben ik weer ff. Dank jullie wel voor het mede leven. En ik sluit me helemaal bij Joepie aan. Mijn klachten zijn niet minder dan die van jullie. Het is onderdeel van mijn leventje geworden. Dat houd niet in dat het altijd makkelijk is, maar we proberen er wel het beste van te maken en zoveel mogelijk te genieten. En dat gaat zeker lukken dit weekend, denk ik/hoop ik, hihih.

@ Mamoetje, spannend allemaal zeg. Heb je je vriend nog gesmst of hij een test wil halen? Ik herken wel dingen in wie je zegt. Eigenlijk vullen wij de gedachten van onze mannetjes in. Want hun hoeven helemaal niet zo te reageren als wij denken. Dan piekeren we maar, en uiteindelijk ben je opgelucht als je gesmst of iets gevraagd hebt. Tja zo zijn wij vrouwen hè hihih. We geven gewoon de hormonen de schuld!
@ Mickje, dank je voor de lieve woorden. Jeetje rugklachten doet ook zo ontzettend pijn hè. En dan zeker met die lekkere weersveranderingen en dat regenachtige weer? Of heb je daar geen last van?
@ Joepie, ik heb zulke bedjes nog nooit in het echt gezien. Weet jij toevallig waar ze die kopen? Is er ergens een site ofzo van?
Ik heb mijn tekst maar ff in Word getypt dan kan ik af en toe nog ff spieken naar wat jullie hebben gezegd, handig hè, hihih. Wens iedereen hele fijne avond en nacht!
Gr. Nathalie

Hallo allemaal,

Heerlijk zaterdag! Ik ga zo even mijn huis opruimen en boodschappen doen. Vanavond verjaardag van mijn vriend, hij is 26 geworden en er komt 16 man! Wel gezellig hoor, maar zo'n gedoe he!

Ik zit te twijfelen of ik vanavond een biertje zal drinken, ik lust ze graag! En als ik het niet doe, dan zal de rest misschien afvragen waarom ik niet drink?!

@mamoetje, spannend zeg, weet je al meer?

Leuk dat je er ook bent Nathalie!

Dit forum is echt een uitkomst, met mijn vriend kan ik er niet zoveel over praten. Hij doet er zo luchtig over.
Hij zegt:"je bent gestopt met de pil, dan wordt je vanzelf een keer zwanger".
Maar ik wil het gelijk NU! hahaha! En ik heb ook wel door dat je echt niet zomaar zwanger bent.

Aan wie hebben jullie het verteld? Ik aan mijn moeder. Ik moest het gewoon aan iemand kwijt! Ze vind het heel erg leuk.

En laatst versprak ik me op een feestje. Er was een zwangere vriendin en de andere meiden waren aan het vertellen wanneer ze zouden stoppen met de pil. De ene over 3 jaar, de andere na de zomer. En toen vroegen ze:" En jij dan Gerdien?" "Eh..." Ik werd een beetje overvallen, wist niets te zeggen.
"BEN JE AL GESTOPT?!"
"ehm..ja..."

Dan baal ik alweer zo van mezelf dat ik dat dan weer verteld heb!

Wat ontzettend vervelend van die ziektes!
Ikzelf heb sinds 4 jaar een angststoornis. Veel medicatie en psychiaters gehad. Het heeft mij een lange tijd weerhouden om zwanger te willen worden.
Ik ben een hypochonder, bang om ziek te worden dus. En dokters en ziekehuizen moet ik al helemaal niets van hebben.
Maar het afgelopen jaar gaat het heel goed met mij, ben medicatie-vrij en ik ben zo ver dat ik het aankan (denk ik).
Toch zal ik zeker wel angsten hebben, maar ik kan er nu beter mee omgaan.

Nou, genoeg gepraat over mijzelf, hahaha! Sorry hoor

Hallo allemaal!!

Wat een verhalen allemaal, kan het bijna niet meer bijhouden.
Gerdien proficiat met de verjaardag van je vriend, maak er maar een leuke dag van.
Wat een heftige verhalen allemaal met jullie ziektes, echt top hoe jullie daar mee omgaan!!

En mammoetje heb je al een test gehaald?? Ben benieuwd, maar kunnen natuurlijk ook gewoon krampen zijn he. Maarja als je geen test haalt maak je jezelf natuurlijk helemaal gek als je t niet zeker weet.

Hoe zit dat eigenlijk met bier drinken als je zwanger wilt worden?? Is dat slecht (ik drink nooit veel hoor alleen soms op stap) Ook heb ik gehoord dat koffie drinken slecht is, klopt dat??

Als t niet lukt met de banner moet je onderaan aanvinken text editor ipv html, dan lukt t wel.
Ik ben weer aan t werk, ik werk van dinsdag t/m zaterdag dus ga weer even verder werken.

Allemaal een fijn weekend toegewenst!!!

Groetjes poeh

grrrrr......had een heel verhaal getypt, druk ik op het verkeerde
knopje...alles weg!

Dan maar weer opnieuw...
Goedemorgen allemaal!

Allemaal lekker geslapen?Ik wel, beetje kort, gister verjaardag van m'n
vriendje, zoals jullie weten...ben nadat de dames weg waren en er nog
een stel van die opgeschoten (grapje) vriendjes zaten, lekker naar bed
gegaan...vanmorgen moest vriendlief weer werken (paar uurtjes maar)
dus ben nu lekker alleen met onze hond!
Zie aan m'n banner dat het vandaag m'n vruchtbaarste dag is, dan van-
middag weer even lekker aan de klus, ik dacht namelijk dat ik morgen
op m'n vruchtbaarst was, dus het zekere voor het onzekere nemen en
even beide dagen, maar wel zoveel mogelijk uit elkaar (vanmiddag en
morgenavond!)we zien het wel...

Gerdien, je mag hier ook lekker over jezelf praten, dat doet iedereen
en je moet je verhaal toch kwijt kunnen he?
Dus lekker doen en wij genieten er lekker van mee!
Wat goed dat je van de medicijn af bent zeg...dat is natuurlijk ook
niet niks wat jij hebt...mijn zus is ook hypochonder (schrijf ik dat goed?)
maar ook met haar gaat het nu een stuk beter, gelukkig!
Ik hoop dat het bij jou ook lekker goed blijft gaan!

Wat grappig dat je je 'versprak'! ik ben daar ook niet goed op voorbereid
en al was ik dat wel, dan krijg ik nog een rooie kop als ze het
recht op de man afvragen...ik zou dus precies hetzelfde hebben!
Ik sprak gister m'n zwangere vriendin en haar had ik laatst verteld
dat ik gestopt was met de pil en toen zei ze dat op de vorige verjaardag
ik vlak na haar naar huis was gegaan en toen had een andere vriendin
later tegen haar gezegd: Joepie ging ook vlak na jou weg, ze zou toch
niet zwanger zijn! hahahaha...toevallig...m'n vriendin had heel luchtig
gezegd: ach, dat zal toch wel niet...en verder maar niks gezegd!

Wij hebben het onze naaste familie ook verteld (ouders, mijn zussen
en zijn broer) alleen één zus heeft nog geen kindje, de rest wel, dus
ze weten zelf ook wel dat dat niet in een vloek en een zucht kan!
alhoewel...bij mijn zus was het 3x in 1x raak, bij m'n moeder net zo
en mijn schoonzus werd door de pil heen zwanger, dus bij hun ging
het allemaal wel supersnel...maar goed,we hebben gezegd dat we
er zelf wel mee komen als er iets veranderd en dat ze niet constant
moeten vragen...dat gaat tot nu toe prima, we kletsen er wel gezellig
over, maar ze houden zich rustig! En zo hoort dat ook!

Mamoetje, hoe is het met jou?Weet je al wat meer? laat ons niet
te lang in spanning!
En Britt, al ongesteld of opnieuw getest!
We duimen voor jullie allemaal!

Liefs Joepie

Oeps, sorry Gerdien, natuurlijk nog van harte gefeliciteerd, maak
er een mooie dag van! (met geklus, hihi)

Knuffel

Hoihoi allemaal

Haha, als je hier niet dagelijks even op het forum kijkt, dan ben je helemaal de draad kwijt.
Maar goed, lekker weekend, vriendje is werken, dus alle tijd om te reageren.

@ Gerdien, gefeliciteerd met je vriend. Volgens mij kan je best een biertje drinken hoor. Je bent toch nog niet zwanger? Als je je om de haverklap helemaal vol giet is het wat anders. En gewoon doen waar je je zelf het prettigste bij voelt! Als je liever niks (alcohol dan) drinkt, dan moet je het niet doen. Zwanger of niet zwanger!
Ik heb het (tot nu toe) alleen tegen ons mam en tegen een goede collega (die helaas weg is bij ons, maar wel expert op zwanger worden… ze is het nu van nr 3 én 4) verteld. We (lees: ik) willen het niet te veel aan de grote klok hangen. Als het snel lukt is het niet erg, maar voor hetzelfde geldt duurt het lang en lijkt me vervelend om elke keer te moeten zeggen dat het niet gelukt is.
Wat vervelend, die angststoornis. Gelukkig gaat het nu beter met je!!! Hou vol!
En de uitspraak van jouw vriend had die van de mijne kunnen zijn. Mijn vriend is ook zo’n nuchtere!! Vreselijk soms. Maar meestal wel erg fijn dat ie alles kan relativeren, want ik kan me nogal snel druk maken.

@ Joepie; wij hebben nu paasvakantie. In het zuiden hadden we carnavalsvakantie in de week van 3 feb. En nu dus weer een week (eigenlijk nog 1x extra, want die maandag is ook nog vrij). Ik snap ook niet hoe dat kan, en laatst hoorde ik onze middenbouw-coördinator in de koffiekamer ook al zichzelf afvragen hoe dat nou kon… volgens mij ergens een foutje in de planning ofzo… maar ik vind het niet erg, hahahahah!
Jullie hebben goed geklust, wij al 2 dagen niet, aaarrrgghhh!!! Stom, maar ja! Druk bezig met de verbouwing, ’s avonds elke keer daarvoor weg (dan naar de architect, dan naar de aannemer, dan naar die man die het dak gaat doen enzenzenz) en ’s avonds ben ik dan echt helemaal uitgeteld en ik val gewoon meteen als een blok in slaap! Maar vandaag moet goed komen!!!!
Waarom zei jij eigenlijk (ik qoute) “en even beide dagen, maar wel zoveel mogelijk uit elkaar (vanmiddag en morgenavond!)”. Is dat niet goed dan, te snel achter elkaar? (niet dat dat voor ons geldt hoor, want.. nouja, zie verhaal boven)

@ Nathalie; goede tip, je reactie in word zetten. Heb ik nu ook gedaan. Ik weet anders echt niet meer wie wat geschreven heeft (ohoh, ik kom richting de 30!!! Mijn geheugen gaat nu al achteruit! Laatst wist ik iets ook niet meer, zegt m’n schoonmoeder; nou, hoe moet dat straks met jou als je zwanger bent???? Hahahah, dan plak ik mijn hele huis vol memo-briefjes denk ik)
Je hebt wel gelijk, mannen denken anders dan wij. Enneh… kunnen wij nu al de schuld geven aan de hormonen?? Volgens mij nog niet, haha!

@ mamoetje; al getetst???? Spannend!!

Volgens mij heb ik nu alles gehad…

Ik vind het allemaal enorm spannend. Ik ga er dus gemakshalve maar even van uit dat mijn cyclus 28 dagen is (net als met de pil), maar heb dus gelezen dat het ook ineens korter of juist veel langer kan duren. Dus ga vanaf nu de deur niet meer uit zonder (je weet maar nooit?) de nodige spulletjes in mijn handtas!!!
Ik vind het wel allemaal erg lang duren hoor (eerst dacht ik altijd; verrek, ben ik nu alweer ongesteld? En nu denk ik; Jezus, wat duurt dat lang zeg! Ik wil weten hoe het zit!!), maar dat komt denk ik ook omdat ik er echt elke dag mee bezig ben.
WE WACHTEN HET MAAR AF!

Groetjes, Mickje

OOOOOOHHHH, NEEE, alweer m'n hele stuk weg!
Misschien moet ik ook maar in word gaan typen, dan doe ik
ook nie van die rare dingen, waardoor het ineens weer weg is!

Snik...nou had dus getypt dat wij geen paasvakantie hadden,
maar 2 weken meivakantie, begint eind april, tot 13 mei, want 12
mei is nog eerste pinksterdag...
Dat komt omdat al die feestdagen er dan ook invallen, koninginnedag,
pinksteren,hemelvaart enz enz.

Mickje, ik heb gelezen dat het beter was om om de dag sex te
hebben, omdat het zaad van de man dan de tijd heeft om weer
krachtiger te worden...ook hier lees je dat...
Maar op een andere informatie-site stond weer dat als je weet
dat je in je vruchtbare periode zit, het verstandig is om elke dag
sex te hebben, zodat je zeker weet dat er een voorraadje zaad
in je zit..(om het zo maar even te zeggen..)

We worden straks allemaal wazige mutsen als we zwanger zijn
over een poosje...ik open het forum ook al 2x, zodat ik het terug
kan lezen...ach...het houdt je van de straat...

Poeh, vind je dat nie vervelend om te werken op zaterdag? Niet
dat je je weekend niet hebt, want je hebt 2 vrije dagen, maar
misschien met winkelen of afspreken met anderen?

Had ook getypt dat mijn ventje zo thuis zou komen en dat ik
hem even naar boven zou sleuren, inmiddels is hij thuis, dus
ik moet zo even m'n charmes in de strijd gooien!
(qoute van m'n vriendje: ja, mag ik misschien eerst even rustig
zitten!!!) NEEEEEEEEEE, hoe kun je nu rustig zitten als je
weet dat je vriendinnetje op haar vruchtbaarst is?????geklust
moet er worden!!!! (ook helemaal niet dwangmatig ofzo...hihi)

Nou, jullie horen nog van me!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan