nieuw en zwanger willen worden

Was ik nog ff weer. Ik heb idd ook iets gelezen over dat koffie niet goed voor je is ivm caffine (of hoe schrijf je dat ook alweer) Ik let er nu dus een beetje op. Kweet niet of dat ie als je zwanger bent of ook al van te voren. En weet iemand hoe dat dan zit met thee ofzo?

Gr. Nathalie

Goedemorgen dames!
Een lekkere luie zondag! vriendlief is naar de voetbal...snik...dus heb
het rijk voor mij alleen! (hond even niet meegeteld)
Allemaal lekker geslapen? Ik wel, gingen pas tegen 1.30 slapen, waren
op bezoek geweest bij een vriendin en die woont een uurtje bij ons
vandaan...en we hebben nog even geklust...(moest eigenlijk nie,qua
kwaliteit van het sperma maar ook de spontane acties worden gewaardeerd)

Poeh, je hebt wel gelijk met je maandag, dat je die dus al vrij
bent, dus da's weer een oppasdag minder...maar jullie hebben idd
een kort weekend samen...t heeft dus z'n voors en z'n tegens...

Nathalie, ik weet niet hoe dat met thee zit...misschien dat je het
op internet kunt vinden?Er zal vast wel een site staan (een stuk
of 50 denk ik wel) waar dat op staat...
Milan, jaaaa...die naam hadden wij ook! maar Jesse staat al
zolang op nummer 1!maar vriendje kwam toen met deze naam
en die vind ik ook erg mooi!Wij hadden dat met Sem,die wilde
ik eerst heel graag, maar een vriendin kreeg ook een zoontje
die ze Sem genoemd hebben...dan voor ons maar een andere
naam...pfff...en ik vond jongensnamen al zo moeilijk!
Leuk he, om lekker te fantaseren...daar is die van mij nog
wat nuchterder in...moet eerst maar eens lukken, zegt hij
dan...tja, dat snap ik, maar daar maak ik me wel druk om
als het heel lang gaat duren...we beginnen nu nog maar net!

Heb vandaag m'n eisprong, zoals jullie kunnen zien...weet niet of
ik dat goed kan voelen, maar heb wel erge krampen in mijn buik..
net of ik niet helemaal goed diep in kan ademen, want dan gaat
het zeer doen...wie herkent dit???

Het is wel rustig hier voor sommige onder ons...Esseltje, Maureen,
Britt...mammoetje...WAAR ZIJN JULLIE? vinden jullie ons niet
meer lief???(en de rest die ik vergeet?)

Gerdien, ik las in het begin dag je rookt...hoe gaat het daarmee?
Ben je al gestopt, geminderd of laat je het maar zo?
Lijkt me ook moeilijk..iedereen keurt het natuurlijk af, maar niemand
begrijpt dat dat nie zomaar lukt...
Ik zelf rook niet, mijn vriendje wel...hij heeft het al kunnen
minderen...1st rookte hij er zo'n 17 per dag...toen is hij 3 maanden
gestopt geweest, maar niet te genieten...is hij weer begonnen
met 5 per dag en nu rookt hij er 2,5 per dag...best goed toch?

Dames, ik ga in de kleren...ik wens jullie een fijne zondag en
ik breek af en toe nog wel even binnen!

Liefs Joepie

Goedemorgen!

Ik ben in de buurt Joepie !
Ben ook alleen thuis, vriendje is weer werken (hij werkt in ploegen, en soms komt dat niet zo lekker uit met de weekenden, zoals nu dus!).
Hebben wij vandaag “de grote dag”? Ik dacht gisteren, nouja, ik weet het ook allemaal niet precies. Ik had gisterenmiddag in ieder geval echt een vreselijke middag, het was echt een grote jank-boel. Ik moest overal om huilen, alles viel verkeerd en ik heb mijn nagels weer afgebeten (STIK!!! Ik had ze eindelijk weer lang!! Dat is echt een slechte gewoonte van me, daarom snap ik altijd wel hoe moeilijk stoppen met roken is –ook al heb ik het zelf nooit gedaan-, want stoppen met nagelbijten is ook moeilijk!!!!)
Vroeg in de avond was het gelukkig allemaal wel wat gezakt, vooral toen we geklust hadden, hahahah!
Ik had de verdere avond wel die pijn in mijn buik die jij nu beschrijft.
En toen we ’s avonds gingen slapen, toen kwam er (net als bij jullie, haha) nog een spontaan klusje, en toen ben ik echt als een BLOK in slaap gevallen (lekker gezellig).
Overigens heb ik vandaag nergens meer last van (tot nu toe dan).

@ Nathalie; ik haal van de site www.kindjeopkomst.nl het volgende over thee drinken:
Het Voedingscentrum adviseert om tijdens de periode van zwangerschap en borstvoeding niet meer dan 300 mg cafeïne per dag te gebruiken. Eén kopje thee bevat ongeveer 30 mg cafeïne. Met dit advies in je achterhoofd kun je onbezorgd genieten van je favoriete thee.

Ik heb Stijn een hele mooie naam voor een jongen gevonden (heb ook al een paar keer een hele leuke Stijn in de klas gehad, dat scheelt, haha… sja, je gaat namen toch snel associëren met kinderen die je kent…).
Mijn vriend heeft uit een eerder relatie een hele leuke dochter. Pas toen we een tijdje verkering hadden, vroeg ik hem eens hoe dat was gegaan met de namen (ze waren namelijk al uit elkaar toen zij zwanger bleek te zijn en allebei erg jong nog, heel verhaal! Maar het is wel zeker zijn kind hoor, kenmerken zijn overduidelijk, haha! Echt super leuk om te zien). Toen zei ie dat ze hadden afgesproken dat hij de jongensnaam mocht uitkiezen en zij de meisjesnaam. En als het een jongen zou zijn geweest, dan had ie Stijn uitgekozen!
TOEVALLIG?!? Dus een jongetje wordt Stijn!
Verder is hij nog niet echt bezig met namen, idd veel nuchterder… maar voor een meisje ik vind Sanne erg mooi.

Fijne zondag allemaal!

Groetjes, Mickje

Goede Morgen allemaal,

Tjonge jonge een paar dagen geen tijd gehad om ons forum te checken en kijk eens aan!
Bijna 2 dagen nodig om alles weer bij te benen.

Ook ik heb hypermobiliteit en de reumatoloog in het ziekenhuis vermoed dat ik ook een vorm van fybromyalgie heb. Op het moment gaat het heel goed met me maar dat  komt ook omdat mijn mannetje en zijn kleine meisje mij ontzettend steunen en in de gaten houden dat ik niet te veel hooi op mijn vork neem.Als ik een slechte dag heb zeg ik gewoon tegen de kleine die nu 4 is dat ik pijn aan de botjes heb en dat snapt ze heel goed. Wonderbaarlijk hoe die kleintjes iets begrijpen terwijl wij er vaak een punt van maken of ze het wel snappen.

Verder hier ook weer veel geklust
groetjes spring

Hey Mickje,

spontane klusjes zijn veel leuker he????ik snap het ook niet meer zo
goed, want gister stond er vandaag is de vruchtbaarste dag op mijn
banner en nu dus, vandaag heb ik mijn eisprong...dacht ook dat dat
de 15e dag was, dus dat klopt dan wel...maar was jij niet 1 maart
ongesteld?dan klopt het wel, dan was gister jouw 15e dag...ik was
2 maart ongesteld!

Stijn vind ik ook heel mooi, maar ken veel mensen in mijn omgeving
die dat hebben...ik ben ook van de korte 'stoere' namen...Sanne
is ook mooi!!heel toevallig dat hij Stijn had gekozen, dan zitten jullie
daar in ieder geval mee op één lijn...hoe zit dat bij de meisjesnaam?
Jammer dat hij in ploegen werkt, is altijd weer een beetje passen
en meten he, of lukt dat over het algemeen wel aardig?

Had je een rotdag gister? wat vervelend voor je meid...soms heb
je echt zo'n dag dat niks wil lukken he?Hopelijk gaat het nu weer
een beetje beter met je!En lekker blijven huilen, is goed voor je,
dat lucht op, hihi! Zometeen zag ik in de gids, komt bevallingsverhalen
erop...rtl 4 ofzo...denk dat ik dat er maar even op zet, kan ik
ook lekker janken...

Kreeg net een telefoontje van mn vriendje...eerst met de flauwe
grap dat hij z'n been had gebroken en of ik hem op kon halen!
Ik schrok me dood....hahaha...grapje...voetbal was afgelast, hij
komt nu zo thuis! Normaal was dat 13.30 geworden ofzo...niet
dat hij na blijft zitten, maar de wedstrijd begon pas om 10.45...
oe, hij komt nu net binnen....Zit je op je forum weer?eerste
vraag die hij stelde!hihi!

Ga maar gauw naar beneden!

Dames, blijven typen he, ik wil alle kwaaltjes weten, hihi!

Doeidoei!

Liefs Joepie

Hoi Spring

Goed he, hoe kinderen sommige dingen al op kunnen pakken! Heb zelf 5 jaar kleuters gehad (ben juf) en ze zijn  echt niet dom hoor!!!
Als je iets in begrijpelijke/eenvoudige taal uitlegt, dan kunnen ze het prima aan. Verzwijgen is naar mijn mening echt niet goed!

Succes ermee, en geniet van je lieve gezinnetje!!

Groetjes, Mickje

Hihi, ja, spontaan blijft toch echt het leukste!!

Het gaat nu allemaal weer beter hoor, mijn huilbuien zijn weer helemaal over (gelukkig!).
Ik zat gisteren gewoon effe niet zo lekker in mijn vel… moet kunnen!
Over die ei-sprong. Misschien heb je toch gelijk dat dat vandaag is. Ik had nl eerst gezegd dat dat ik 1 maart voor het laatst ongesteld ben geworden, maar heb nu weer ergens gelezen dat je moet tellen vanaf de eerste echte hele dag. En dan telt 1 maart ’s avonds laat niet meer mee, dus 2 maart, dus vandaag eisprong. Maar het kan ook een dagje eerder of later, dus kan toch gisteren zijn geweest.
Mijn hemel, wat een gedoe!

Het werken in ploegen van vriendje-lief valt wel mee. Het heeft voor- en nadelen. Voordeel is dat hij vaak overdag thuis is en dus vaak zorgt dat het eten op tafel staat als ik thuis kom!! Ook kan hij overdag veel dingen regelen, en dat is met een bijna-beginnende verbouwing erg praktisch! Ook de 30 % ploegentoeslag (is veel hoor!!!!) komt érg goed uit.
Nadeel is dat hij regelmatig in het weekend moet werken (soms ook lastig met bv een verjaardag ofzo), dat ik vaak alleen ’s morgens moet opstaan (hij heeft maar 2x in de 10 dagen dagdienst), dat ik 2x in de 10 dagen alleen ’s avonds thuis ben en dat ik 2x in de 10 dagen alleen in bed lig ’s nachts.
Tja, elk voordeel heb z’n nadeel, zullen we maar zeggen.
Als we straks een kindje hebben lijkt het me wel fijn, want overdag ben je dan ook vaak samen. Collega’s van hem die al grotere kinderen hebben vinden het ook heel fijn, want ze kunnen heel vaak de kinderen bijvoorbeeld naar school brengen/ophalen. En bij een “gewone” baan (van 8u tot 5u) gaat dat nooit.

Hahah, die opmerking van “zit je nu alweer op het forum?” zegt die van mij ook wel eens. Hij vindt het wel grappig, maar heeft wel zoiets van; laat je niet gek maken! (kan ik namelijk heel erg goed…)
Hij doet het zelf ook erg graag, alleen dan met hele andere forums (over motorzagen en mountainbiken en vissen en schieten en… en…en… vriendje-lief barst van de hobby’s!).
Soms zitten we ’s avonds na het eten samen te forummen, ikke achter de gewone computer (staat beneden) en hij achter de laptop. Dan roepen we elkaar er regelmatig bij, of lezen we stukjes aan elkaar voor, hahahah! (en die motorzagen interesseren me geen fluit, hahahahah)

Groetjes, Mickje

Goede smorgens allemaal,

Jeetje dames wat een hoop verhalen weer, ik heb eerst maar ns bijgelezen want ik ben 2 dagen niet hier geweest. Ik heb zo'n last van mijn migraine gehad dat ik ff geen energie kon vinden om achter de pc te gaan zitten.

Maar als ik zo gelezen heb zijn er wel meiden onder ons die wel ernstigere dingen hebben waar ze mee door het leven moeten. Girls ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden en ook op en top kunnen genieten van jullie zwangerschap in spe en jullie kleine spruit in spe.
Maar ik hoop natuurlijk dat we allemaal snel zwanger zullen zijn.

Gelukkig heb ik toch de energie kunnen vinden om gisteren te klussen. En ja Joepie knutselsmurf heeft donderdag en gisteren zijn klusje weten te klaren hihi...

@ Britt: meid je zou vandaag een tweede test doen, WE ZIJN ERG NIEUWSGIERIG!!!

@ Mamoetje: heb je al een test gedaan?? Kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb, want er is weer zoveel actie geweest hier met het typen dat ik het even niet meer bij kan houden.

Ik zal zo meteen weer ns een nieuw NOD lijst plaatsen want die staat ook weer ver weggie ergens...

Ik ben nu ook begonnen met de ovu testen maar nog steeds geen ei gevonden, volgens de kalender nog 2 dagen dus dat zou betekenen dat ik morgen het meest vruchtbaar ben, oeehhhh dat wordt nu toch wel erg spannend..... Ben benieuwd of de ovu test ook aangeeft morgen dat ik het meest vruchtbaar ben.... Ik laat jullie wel ff weten of dit ook klopt. Want mocht dit kloppen dan kun je precies je ei ontdekken, en dan weet je ook voor 100% dat je op je vruchtbaars bent.

@ Bolle: bedankt voor je tips!!! Daar kunnen we zeker wat mee denk ik.

Wat betreft BANNERS MAKEN, ga naar LILYPIE.COM en vul de gegevens in en dan kun moet je op de banner gaan staan, met de rechtermuisknop klikken, kopieren klikken en dan kun je hem zo in je bericht weer plakken met de rechtermuisknop. SUCCES.

Meiden ik ga nog ff wat lezen wat jullie allemaal getypt hebben en dan kom ik strakkies nog wel ff kijken.

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan