nieuw en zwanger willen worden

Hey Joepie,irritant is dat, als je hele verhaal weg is! Heb ik ook al een paar keer gehad, maar met word is dat zo opgelost. Typen, knippen, plakken en klaar! En als het mislukt; nog een keer knippen en plakken. Of je kopieert je tekst voor je het gaat versturen, en als het dan mislukt dan kan je het ff opnieuw in een berichtje plakken.
Wij hebben straks ook nog mei-vakantie... erg he? haha
Euuhh... over dat zaad.... dat komt er na de sex toch gewoon weer uit? Ik las laatst van iemand ergens een berichtje en daar stond iets van als het de volgende dag eruit komt. Toen dacht ik: huh? ben ik dan zo raar?  
Als ik op sta erna dan komt het er gewoon uit hoor. En meestal plas ik het restant ook nog weg. Dus toch maar na het klusje 5 minuutjes blijven liggen?! (ik heb dat ooit eens ergens gelezen)

Doeidoei!

Hey...

misschien moet ik ook idd word gaan gebruiken, als het nog één keer
gebeurd, dan ga ik dat doen!

Even over dat zaad...het is goed om inderdaad even te blijven liggen na
de sex...dit heb ik er over gelezen, staat op www.zwangerworden.nu/posities
Heb het maar even gekopieerd!

Om je kansen optimaal te benutten:
De man moet zorgen dat hij de penis tijdens de zaadlozing zo diep mogelijk in de vagina houdt, zodat er zo min mogelijk zaad wegdrupt.
Na het terugtrekken van zijn penis, kan de man de schaamlippen van de vrouw zacht samendrukken om zoveelmogelijk zaad binnen te houden.
Als de vrouw nog 20 minuten (hooguit 30) op haar rug blijft liggen, bij voorkeur met een kussentje onder de billen, zodat zwaartekracht het sperma kan helpen de weg naar de eileider te vinden.
Het is normaal dat er na deze tijd nog wat sperma uit de vagina druppelt. Het zaad wat na deze tijd het eitje niet heeft kunnen bereiken, zal ook niet in staat zijn de cel te doordringen. Het zaad wat er dan uitloopt is dus "loos zaad".

Het heeft geen zin om extra lang na te blijven liggen, in een gezonde situatie bereiken de zaadcellen met een minuut of 5 het eitje. 20 minuten zou ruim voldoende moeten zijn.

Laatst vroeg iemand op dit forum of het verstandig was om de benen even vast te houden,
zodat het sperma naar beneden kon zakken! een commentaar dat ze erop kreeg!!!
Maar je leest het dus...het kan helpen...

Hopelijk heb je er wat aan!

Lekker trouwens, 2x vakantie!!!!

Knuffel

hoihoi,

Is weer niks te doen op t werk dus daar ben ik weer,

Wat herkenbaar ik dacht al dat ik de enige was die met spullen in d'r tas rondliep. Ik heb de hele tijd het idee dat ik ongesteld kan worden en ben bang dat ik dan zonder zit.
Over dat op zaterdag werken, is op zich niet zo fijn nee omdat mijn vriend en ik dan maar 1 dag samen weekend hebben. Lijkt mij alleen wel handig als het straks zover is dat we oppas nodig hebben, dan hoeven we voor op maandag al geen oppas te hebben. Maarja ieder werk heeft denk ik zijn voor en nadelen.

Wat een gedoe zeg, dus je moet eigenlijk 20min. blijven liggen na het klussen, wist ik niet. Is wel een goede smoes om langer in bed te kunnen blijven liggen.

Nou ga weer aan t werk

Groetjes poeh

Meiden,

Even wat feitjes:
Dat het zaadje binnen 5 minuten het eitje bereikt na ejaculatie is echt onzin! De zaadcellen moeten een transformatie ondergaan om een eitje te bevruchten, dat duurt gemiddeld zeven uur!
Vandaar dat het beter is te vrijen vlak voor je eisprong, zodat er al een voorraadje zaadjes ligt te wachten vlak bij het eitje. Maar ook op de dag zelf kan nog.
Maar een paar honderd zaadjes komen aan bij het eitje, de rest kan niet tegen de zure vagina, vloeit weer naar buiten of blijft in de baarmoederhals hangen.
Om de dag vrijen is het beste voor de krachtigheid van het zaad, omdat sperma 36 tot 48 uur nodig heeft om te herstellen en weer sterk en krachtig te zijn. Je zou er eventueel wel vlak voor en op de dag van de eisprong voor kunnen kiezen om elke dag te klussen, om de kans iets groter te krijgen, want in elke ejaculatie zullen wel zaadjes aanwezig zijn.

Ook het met je billen 20 minuten op een kussen blijven liggen kan enigszins helpen, maar is eigenlijk niet echt nodig. Wat je in ieder geval beter niet kunt doen is direct na het vrijen naar de wc gaan.Het is wel zo dat als je partner zwak zaad heeft het beter is niet als vrouw bovenop te zitten tijdens de ejaculatie, omdat de kans dan wel kleiner is dat er zaadcellen tegen de zwaartekracht in komen. Dus op zich kun je wel een minuutje of vijf blijven liggen, om wat zekerder te zijn. Maar bij sterk krachtig sperma zou het dus niet uit moeten maken. En uiteraard loopt veel sperma weer uit je vagina, dat is normaal.

Ik hoop dat ik jullie zo weer wat verder op weg heb kunnen helpen!

Brit en Mamoetje, wij zijn erg nieuwsgierig! (sorry ben erg ongeduldig ;)

Groetjes,
Bolle

Hoi Allemaal.

Nou je moet hier wel regelmatig blijven bijlezen, want het is hier gezellig druk!
Bedankt voor alle info over hoe vaak je het beste kan klussen. Ergens wist ik het wel, maar het toch behoorlijk weggezakt. Dus dan is het handig om het even te kunnen lezen.
Voor mij geen bijzonderheden, maar ik vind het helemaal leuk om al jullie verhalen te lezen.

Groetjes Mariska

Goedemiddag Dames, ook ik word steeds nieuwsgieriger hoor.   Ik open Word maar weer ff, want jullie hebben zoveel getypt, hihih.

@ Gerdien, gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje. Fijne dag gewenst. Tja lastig hè die keuzes van wel of niet drinken als je dat zo gewend bent. Ik drink eigenlijk nooit, maar kan me voorstellen dat dat juist vragen oproept bij jullie vrienden. En jullie geheimpje wil je eigenlijk voor jezelf houden maar het liefst ook wel uitschreeuwen omdat je zo blij bent, hihih.  Fijn dat het nu wat beter met je gaat. Ik had nog nooit van hypoconder gehoord.
@ Mickje, ach we geven gewoon hormonen de schuld als we iets doms doen of zeggen, hahah. Heb jij dat ook dat je het allemaal zo lang vind duren. Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen (teministe als ik het goed heb) en dan maar afwachten hoe het allemaal gaat. Ik had ook altijd van pff weer ongi en nu lijkt de tijd veel langzamer te gaan.
@ Joepie, hahah tis wat met je. Ik had vanmorgen ook zo iets van zullen we? Niet hardop gezegd hoor, hihih. En we hebben gisteren nog geklust dus kan nog wel ff wachten. Ik heb idd ook gelezen dat om dat dag beter is en valk voor eisprong elke dag. En betreft het blijven liggen. Ik had gelezen dat je misschien je benen naar je toe kon trekken zodat het wat kan zakken. Mijn vriend zal wel raar op staan kijken als ik dat doe, hihih. Tja zuinig zijn hè op dat kostbare goedje, hahah.
Dit was het wel ff voor nu, want mijn vriendje vraagt of ik hem ff wil helpen met iets vasthouden om te zagen voor zijn auto. Dus ga ff behulpzaam zijn, hihi. Tot later!
Gr. Nathalie

Hello,

ff kort...Bolle, fijn dat je ook even wat feitjes hebt getypt...
Ik heb het ook allemaal maar gekopieerd van die site weet niet of
het allemaal klopt...maar er staat ook niet dat het eitje in 5 minuten
bevrucht wordt (geloof ook wel dat dat wat langer duurt..) er staat dat
het zaadje het eitje na 5  minuten heeft  bereikt...
daar ligt het dan te wachten tot de eisprong komt...als en voorraadje
zeg maar...

Erg he, Nathalie...ben er maar druk mee...maar zoals ik al lees ben
ik niet de enige gelukkig...
Nu maar even weer rustig aan doen...dan kan het sperma van mijn
vriendje even bijkomen...hihihi!

Hebben jullie al namen in je hoofd? zo van...als het een jongetje
wordt, dan word het absoluut dit of dit? of staat nog open bij jullie???
Een jongetje wordt bij ons op dit moment Jesse...en meisje zijn
we nog niet helemaal over uit...ik vind Lana heel mooi en Felien of Elin,
mijn mannetje Lara of Tara...maar ik wil geen r in de naam, want
ik heb geen mooie rollende r, dus ik kan die namen niet zo mooi
uitspreken...
Lekker he, dat fantaseren...

was net op een verjaardag en toen zegt een vriend tegen die van mij:
wanneer beginnen jullie een keer aan kinderen?? (zij hebben er nu 2)
toevallig is dat he?net of ze dat af kunnen lezen...en dat was de
man van die vriendin waar ik eerder over vertelde, die ook al zei:
misschien is Joepie wel zwanger...
Straal ik nu al ofzo???...

hhhmmm...al met al toch nog een best verhaaltje...

tot laterssssss

liefs Joepie

Haha dat ik had vandaag ook zo iets. Mijn moeder zegt wat goed en leuk nieuws had je hè? Dus ik echt zo verbaasd kijken en had er bijna uitgeflapt van hoe weet jij dat al, hihih. Maar toen vertelde ze wat ze bedoelde. Op een of andere manier komen kids wel steeds meer als onderwerp overal. Ik heb dan ook echt zo iets: Kun je het van me gezicht af lezen ofzo, hihih. Mijn vader zei laatst al, je hebt beetje dikkere buik (toen was ik nog niet eens gestopt met de pil, hihih) Tis wat allemaal. Ik wil het nog ffies stil houden, anders gaan mensen er zo erg op letten en steeds vragen. Kweet niet niet hoelang ik het voor me kan houden hoor, hihih.

Wij hebben toen we net samen waren (nu bijna 3 jaar geleden) al over babynamen gehad, hihi. Meisjes namen vind mijn vriend Gwen heel leuk. Ik vind voor een jongen Milan leuk, maar zo heet het zoontje van mijn vriendin al, beetje jammer! We denken er gewoon nog ff over, tijd genoeg!

Hahah ja idd kan ie ff op adem komen. Ik merk dat ik nog niet zo snel zeg van kom op zullen we klussen. Maar merk wel dat we er tot nu toe elke dag wel ff over een kleine hebben. Dat vind ik wel leuk om te merken. Komt gewoon door hem, hij is er over begonnen, eigen schuld had ie me maar niet zo enthousiast moeten maken, haha.

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan