A
Anoniem
Guest
Hey Joepie,irritant is dat, als je hele verhaal weg is! Heb ik ook al een paar keer gehad, maar met word is dat zo opgelost. Typen, knippen, plakken en klaar! En als het mislukt; nog een keer knippen en plakken. Of je kopieert je tekst voor je het gaat versturen, en als het dan mislukt dan kan je het ff opnieuw in een berichtje plakken.
Wij hebben straks ook nog mei-vakantie... erg he? haha
Euuhh... over dat zaad.... dat komt er na de sex toch gewoon weer uit? Ik las laatst van iemand ergens een berichtje en daar stond iets van als het de volgende dag eruit komt. Toen dacht ik: huh? ben ik dan zo raar?
Als ik op sta erna dan komt het er gewoon uit hoor. En meestal plas ik het restant ook nog weg. Dus toch maar na het klusje 5 minuutjes blijven liggen?! (ik heb dat ooit eens ergens gelezen)
Doeidoei!
Wij hebben straks ook nog mei-vakantie... erg he? haha
Euuhh... over dat zaad.... dat komt er na de sex toch gewoon weer uit? Ik las laatst van iemand ergens een berichtje en daar stond iets van als het de volgende dag eruit komt. Toen dacht ik: huh? ben ik dan zo raar?
Als ik op sta erna dan komt het er gewoon uit hoor. En meestal plas ik het restant ook nog weg. Dus toch maar na het klusje 5 minuutjes blijven liggen?! (ik heb dat ooit eens ergens gelezen)
Doeidoei!