Goedeavond Dames, lekker aan het genieten van een luie zondag. Wij hier wel. Heb wel redelijk goed geslapen. Gisteravond had ik ineens pijn in mijn buik. Zal wel niks zijn. Nu gaat het best goed. Vandaag lekker lui dagje. Had ontbijtje gemaakt voor mijn mannetje. Met eitje erbij, hhihi. En daarna nog lekker ff in bed blijven liggen. Vanmiddag lekker samen film gekeken.
@ Joepie hoe is het met je ei, nog last van je buikje?
Mijn vriend rookt helaas ook. Zelf heb ik nooit gerookt dus hoef ook niet te stoppen. En drinken doe ik ook niet (nauwelijks, een keer met feestje ofzo, dus ze missen het ook niet als ik het niet doe, hihih) Wel wil ik nog wat afvallen, omdat er dalijk al genoeg kilo’s bijkomen, haha.
@ Spring, fijn dat je mannetje en kleine meid je zo goed helpen. Ik denk idd dat kids alles veel beter oppakken dan volwassen. Wel lief!
Spontane klusjes zijn idd veel leuker. Ik vind het moeilijk om te zeggen van kom op, ik wil nu! Hahaha. Denk ook niet dat dat werkt. Ik gooi gewoon vanavond mijn charmes in de strijk, dan zwicht ie wel

Elke baan heeft idd voor en nadelen. Mijn mannetje werkt vanuit huis. Dat gaat nog leuk worden als de kleine in spe huild. Dat is een kamer ernaast. Als hij dan klanten aan de telefoon heeft, hihih. Hij werkt bij een internet hosting bedrijf. Maar is wel lekker hoor. Mochten we zwanger zijn, als er dan wat is dan kan ik hem roepen. Ook al moet ie wel werken van 8.00 tot 17.00 uur. En heeft tussen de middag maar half uurtje pauze en verder niet. Maar geeft toch wel rustig gevoel dat er iemand in de buurt is. Mijn vriend ziet deze site ook steeds aanstaan, maar heeft er nog niks van gezegd, haha.
@ Essel, gezellig dat je er weer ff bent. Vervelend zeg die migraine, kweet er alles van. Gelukkig dat het nu wat dragelijker is. Erg hè als je ff een paar dagen niet leest. Valt heel wat te lezen, maar wel gezellig zo. Ben benieuwd hoe die ei test gaat, haha.
Idd Britt & Mamoetje laten ons wel in spanning!
Fijne avond allemaal, geniet er lekker van en klusse!
Gr. Nathalie