nieuw en zwanger willen worden

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                      1e ronde,  1e kindje                     23-03-08
Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                         4e ronde 1e kindje                        29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                           02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Hallo allemaal!

Essel, fijn dat je er weer bent! vervelend hoor, die migraine en denk
echt niet dat jouw klachten minder erg zijn dan die van een ander!
Iedereen voelt zijn eigen ding en daar kan niemand over oordelen...
en aan de hoofdpijn te voelen donderdag ben ik alleen maar
heel dankbaar dat ik geen migraine heb, daar zou ik slechter
mee om kunnen gaan dan fibromyalgie...
Fijn dat je er weer een beetje bovenop bent en dat je wel energie
hebt kunnen opbrengen om te klussen...
(toch een vervelend idee dat je een maand 'voor niks' bezig
bent en wacht!)

Ik las dat iemand...weet nie meer wie...waarschijnlijk ook fibromyalgie
had...wel erg toevallig...hopelijk kun je er ook goed mee omgaan!

Mickje, wat fijn dat jullie helemaal je weg hebben gevonden in
de ploegen! Mijn vriendje had dat eerst ook, maar ben toch wel
blij dat hij nu lekker 's avonds en in het weekend bij me is!
Lachen dat jullie beide op je eigen forums zitten...ik vind die van
jou toch wat interessanter hoor...hihi...
Ik had dat met de namen trouwens precies zo, dan zei m'n vriendje
een naam en dan ik echt zo: ah bah, da's echt zo'n druk en
vervelend kind...hij zei hij dat het moeilijk zou worden als ik bij
elke naam zo'n verhaal had! Maar we komen er vast wel uit!
Cyclus en vruchtbaarheid en eisprong...pfff...moe word je er soms
van...ik hoop maar dat we het goed doen en anders moeten we
inderdaad ook maar aan de testen...
Want nu ik erover nadenk was ik 2 maart ietsjes ongesteld,
paar druppels maar en 2 maart 's nachts zette het echt door...
dan zou ik eigenlijk maandag m'n eisprong moeten hebben...
verwarrend hoor! we klussen gewoon genoeg, dan moet het toch
goed komen!

En de rest die ons in spanning laat!!! dit gestress is niet goed
voor ons, hihi, dus kom maar op met de verlossende woorden!

Ik brei er weer een eindje aan...ga gezellig met m'n vriendje
een cd van coldplay luisteren...hebben we net even
gedownloaded en gebrand...(foei toch!)

doei doei!

Knuffel Joepie

Goedeavond Dames, lekker aan het genieten van een luie zondag. Wij hier wel. Heb wel redelijk goed geslapen. Gisteravond had ik ineens pijn in mijn buik. Zal wel niks zijn. Nu gaat het best goed. Vandaag lekker lui dagje. Had ontbijtje gemaakt voor mijn mannetje. Met eitje erbij, hhihi. En daarna nog lekker ff in bed blijven liggen. Vanmiddag lekker samen film gekeken.

@ Joepie hoe is het met je ei, nog last van je buikje?
Mijn vriend rookt helaas ook. Zelf heb ik nooit gerookt dus hoef ook niet te stoppen. En drinken doe ik ook niet (nauwelijks, een keer met feestje ofzo, dus ze missen het ook niet als ik het niet doe, hihih) Wel wil ik nog wat afvallen, omdat er dalijk al genoeg kilo’s bijkomen, haha.
@ Spring, fijn dat je mannetje en kleine meid je zo goed helpen. Ik denk idd dat kids alles veel beter oppakken dan volwassen. Wel lief!
Spontane klusjes zijn idd veel leuker. Ik vind het moeilijk om te zeggen van kom op, ik wil nu! Hahaha. Denk ook niet dat dat werkt. Ik gooi gewoon vanavond mijn charmes in de strijk, dan zwicht ie wel :p
Elke baan heeft idd voor en nadelen. Mijn mannetje werkt vanuit huis. Dat gaat nog leuk worden als de kleine in spe huild. Dat is een kamer ernaast. Als hij dan klanten aan de telefoon heeft, hihih. Hij werkt bij een internet hosting bedrijf. Maar is wel lekker hoor. Mochten we zwanger zijn, als er dan wat is dan kan ik hem roepen. Ook al moet ie wel werken van 8.00 tot 17.00 uur. En heeft tussen de middag maar half uurtje pauze en verder niet. Maar geeft toch wel rustig gevoel dat er iemand in de buurt is. Mijn vriend ziet deze site ook steeds aanstaan, maar heeft er nog niks van gezegd, haha.
@ Essel, gezellig dat je er weer ff bent. Vervelend zeg die migraine, kweet er alles van. Gelukkig dat het nu wat dragelijker is. Erg hè als je ff een paar dagen niet leest. Valt heel wat te lezen, maar wel gezellig zo. Ben benieuwd hoe die ei test gaat, haha.
Idd Britt & Mamoetje laten ons wel in spanning!
Fijne avond allemaal, geniet er lekker van en klusse!
Gr. Nathalie

Ik ga nu met het kopieren van de link eens kijken of mijn banner het dan wel doet. Tot nu toe telekens niet gelukt.
Ik heb niet de tijd om op iedereen te reageren (sorry meiden), ben nu namelijk een sollicitatiebrief aan het schrijven. Vind ik altijd erg lastig.

Gerdien even een vraag aan jou, omdat je dezelfde cyclus hebt als mij: voel jij iets raars? Over een week kunnen we testen! Kan niet wachten. Ik heb alleen al de hele week pijn in mijn onderrug en soms mijn buik, alsof ik ongesteld ga worden (dat zelfde gevoel dus, maar dan wel iets lichter). Het is ook bijna onafgebroken en ergens hoop ik dat het is omdat er van alles gebeurt in mijn buik
Het zal uiteraard wel een teleurstelling zijn als het niet zo is, maar het zou wel wat zijn als het in 1 keer raak is! Dan zullen we echt heel blij zijn. Maar goed verder heb ik dus helemaal geen klachten als misselijk, zere borsten etc. Dus we kunnen niet anders doen dan wachten. Wij gaan tweede paasavond testen als de rode duivels er dan nog niet zijn. Maar het wachten duurt zo lang :( Maar gelukkig zijn we niet de enige die zo lang moeten wachten. Op dit forum zijn er zovelen, leuk om met iedereen mee te leven!

Klusse en geduld dus iedereen

Doet ie het of doet ie het niet?:

http://www.lilypie.com/get_pregnant.php?e=h4bZ

Nog ff wat info opgezocht:

Als je zwanger bent: drink geen alcohol. Ook als je zwanger wilt worden, is geen alcohol drinken de veiligste optie. Eet geen gerechten waarin rauwe eieren verwerkt zijn zoals in aardappelpuree, bavarois en zelfgemaakte mayonaise i.v.m. salmonella. Een salmonellabesmetting is niet schadelijk voor het ongeboren kind, maar de moeder kan wel erg ziek worden van deze darmbacterie.

Drink per dag niet meer dan 4 koppen koffie. Uitzondering: als je al eerder een miskraam hebt gehad of miskramenin de familie voorkomen, drink dan het liefst zo min mogelijk koffie (1 kopje per dag).

Bijna alle theesoorten (waarin zwarte of groene thee aanwezig is) bevatten theïne. Rooibosthee bevat geen theïne en kun je gerust drinken. Drink niet meer dan 8 koppen thee (met theïne) per dag. Kruidenthee kan zoethout bevatten.

Drop bevat een bestanddeel van zoethoutwortelextract (glycyrrhizine). Dit kan invloed hebben op het vasthouden van vocht (en de bloeddruk). Zoetstoffen zijn tijdens de zwangerschap niet schadelijk. Voor iedereen geldt dat van deze stoffen niet meer dan de aanvaardbare dagelijkse inname (ADI) gebruikt moet worden. In kaneel zit het bestanddeel coumarine. Alleen het innemen van zeer veel coumarine is schadelijk voor de ongeboren baby. Het is bijna onmogelijk om zoveel coumarine binnen te krijgen via het eten van kaneel.

^ Jeej, eindelijk! Het knippen en kopieren deed ie dus ook niet, maar nu doet ie het inderdaad wel als je hem in text editor zet!  

Terug
Bovenaan