nieuw en zwanger willen worden

Hey, wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Wij zijn nu aan de tweede ronde bezig voor ons eerste kindje. In de eerste ronde heb ik vaak en veel gelezen op dit forum, maar wil nu toch af en toe wel eens echt mee kletsen. Mijn NOD: ... 28 maart
Wij hebben nog helemaal niets tegen anderen gezegd, gewoon een beetje uit eigen bescherming. Maar ik zou het wel heel graag met iemand willen bespreken. Vandaar...

Groetjes, kleuterjuffie

He meiden,

Alweer een langere NOD lijst

NOD:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje             22-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??         28-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                  30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                 01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                 02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                 02-04-08

Wachtrij:

Niemand staat op dit moment in de wachtrij....!!!!

@ Joepie: Poeh heeft gelijk, je kan op die dag positief testen, maar ik zou wachten totdat je NOD is en dat je niet ongi wordt, om teleurstellingen te voorkomen. Ik weet dat het moeilijk is vooral als je al een test in huis hebt liggen. De 1e ronde heb ik ook gewacht met testen, en werd op mijn NOD gewoon netjes ongi , nou ja netjes liever niet natuurlijk, maar zo'n testje is ook niet gekoop, en daarbij je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, ik spreek uit eigen ervaring!!! Je denkt dat je zwanger bent, want je hebt immers alle symthomen, maar tevergeefs!! Zijn daar nog meer meiden hier die daar last van hebben gehad???
Ik denk dat het komt door het ontpillen ofzo...

liefs

Das zeker waar, je lichaam houdt je gewoon voor de gek. Ik was er bijna van overtuigd dat het de eerste keer gelijk raak was. Ik voelde soms dingen in mijn onderbuik, die ik normaal nooit voelde. Maar tevergeefs...ik werd ook netjes na 29 dagen ongi. Dus op nu naar de volgende ronde...

He allemaal, als ik het zo zie zijn we redelijk gelijk met onze NOD's, spannend kunnen we met z'n alle op de wachtbank... haha...!!! En dat er maar veel meiden zwanger mogen zijn... Dat het spetterd hier bij ons op het forum

Alleen mamaseptember is ietsjes eerder, spannend hoor...! Ik gun het je wel, je bent toch al aan de 10e ronde bezig... dus zet um op!!! En als ik het goed heb, heb je bijna je ei??? (als je cyclus 28 dagen is tenminste) Flink klussen meid!!!

Wie van jullie gaat ook  met ei testen aan de gang?? Ik heb deze gisteren gekocht, om te kijken of ik ook mijn ei kan traceren...!! Voor mijn gevoel lijkt me het wel goed om je lichaam te leren kennen met een beetje hulp! Ik ga vanaf de 14e beginnen met de ei testjes, dus ik ben erg benieuwd hoe dit gaat voorlopen. Ik moet wel zeggen dat dit alles wel een erg leuke belevenis is. Ik heb nog nooit zo naar mijn eigen lichaam geluisterd en gekeken als nu. Ik hield niks bij... Het kwam zoals het kwam... Maar nu, zie en voel ik vanalles gebeuren. Stom he???

@ kleuterjuffie: heeft jou lichaam je ook al voor de gek gehouden?? Raar is dat he. Je denkt dat je zwanger bent, maar toch niet. Ik had dat ook de eerste ronde... Het zal het ontpillen wel zijn.  Ik ben benieuwd wat de 2e ronde gaat brengen.

xx Liefs Esseltje

hallo,

ook ik ben nieuw. vind het idd ook erg leuk om alle herkenbare verhalen te lezen.
Mijn vriend en ik zijn gestopt met de pil in november. Ik heb zelf wel bijna 14 jaar de pil geslikt. dus geen idee hoe lang het eigenlijk duurt voordat ik echt ontpilt ben. mijn cyclus is wel iedere keer rond de 28 a 29 dagen. dus ja wat moet ik er van zeggen. Heb echt geen idee. Ben 1 maart weer ongi geworden en was er gisteren weer van af.

hopelijk kunnen jullie mij wat tips geven of zo.

groetjes

Hi, ben ik ook weer! Gezellig is het hier zeg. Leuk om al jullie verhalen te lezen.
Haha en zo herkenbaar. Ik had ook het idee dat ik zwanger was. Zelfs een paar dagen goed misselijk geweest...zal wel een griepje zijn geweest.
Ik heb mijn NOD dag op 31-03, 2e ronde, 1e kindje. Heb het zelf nog aan niemand verteld in mijn omgeving. Vind het leuker als het een surprise is! Maar wel fijn om hier toch met jullie te kunnen praten.

doei!

Hoi Spring,

Leuk dat je nieuw bent en met ons meeklets, ik heb je meteen toegevoegd aan onze NOD lijst. Ik ga zelf met ovulatie testen aan de gang om mijn ei te ontdekken, dus misschien ook iets voor jou! En temperaturen is ook een optie, maar ikzelf doe dat niet. Mijn temp. is altijd wisseld (of dat ligt aan mijn thermometer haha....)

Mmmh ik heb jou ook toegevoegd,

EN LADY'S we liggen nog steeds allemaal redelijk bij elkaar, whaaa SPANNEND!!! Met z'n alle met z'n alle op de wachtbank....

NOD's:

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje             22-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??         28-03-08
Spring                                       ?? ronde 1e kindje                 29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                  30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                 01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                 02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                 02-04-08

DE WACHTBANK:

Niemand staat op dit moment in de wachtrij....!!!!

hoi essel,

je hebt ??tekens bij de ronde gezet. ga helaas al naar ronde 4 ben ik bang. Maar we blijven hoop houden.(wil gewoon net zoals iedereen denk ik heel graag heel snelzwanger worden)  Wel grappig ja dat iedereen zo bij elkaar zit.

O ja mijn   lichaam houdt me al vanaf het begin voor de gek. alle kwalen die er zijn heb ik geloof ik al gehad. Nu alleen de zwangerschap nog, haha.

Nou denk dat we gewoon weer flink gaan klussen deze maand.Misschien vinden we het goude ei nog voor pasen?!?!
Hopelijk zijn er heel veel goude eieren dit jaar.

groetjes

Terug
Bovenaan