Hoi Piepeloi....
Ten eerste even voor de vraag over het wachtbankje: Als het goed is hebben deze meiden hun eitje en klusperiode afgesloten, dus komt voor hun de wachtperiode tot hun NOD.... de lange lange eeuwige durende WACHTBANK, blegh....
@ Joepie: nou het is zekers moeilijk om te stoppen, ik moet ook bekennen dat ik daarstraks, toen mijn vriendin hier was, een sigaretje heb gerookt (foei foei ) En wat het testen betreft, je mag testen, maar als je idd eerder ongesteld bent geworden heeft het geen zin nee, klopt als een busje... sluit ik me bij aan. En wat vervelend voor jou zeg, een streng dieet... blegh... en geen chocola... ohw ohw, heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het je lukt om er van af te blijven... Maar jezus, je moet er wel veel voor laten. Dan zal het allemaal wel erg sober worden of niet???
@ Bolle: Ook ik slik foliumzuur, ben meteen begonnen met slikken toen we besloten te gaan stoppen met de pil. Ook slik ik omega 3 en vitamientjes voor vrouwen die zwanger willen worden, jaja... een hele tabletten reeks, maar wel voor een SUPER goed doel... hihi...
@ Britt: Meid ik hoop dat het goed met je gaat, want je hebt nog steeds niks laten weten??
@ Poeh: Waar zit je??? Je zal wel aan het klussen zijn hihi... als het goed is heb je nu ongeveer je eitje.... niet??? Veel succes!!!
@ Kleuterjuffie & Mmmh en spring en melanie: hoe gaat het allemaal bij jullie?? want ook jullie zijn langzaam aan de beurt.
En nog even voor de dames die roken, ik weet dat ik vandaag met 1 sigaretje de fout ben in gegaan, maar toch viel het allemaal best wel mee, je doet het voor je eigen kindje... dus als ik af en toe de fout in ga met 1 sigaretje per dag, nou dan ben ik blij, want ik rookte toch best wel veel, half pakje per dag ofzo..
Nou meisjes, mijn mannetje komt zometeen thuis van cursus en dan moet er natuurlijk nog geklust worden hihi... vandaag zou mijn vruchtbaarste dag zijn dus, die laten we niet zomaar voorbij gaan...
Sleep thight and don't let the bedbugs bite....
En nog ff een nieuwe NOD lijst, want ook nathalie is toegevoegd.
NOD's:
Kinderjuffie 1e ronde 1e kindje?? 28-03-08
Spring 4e ronde 1e kindje 29-03-08
Joepie 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mickje_m 1e ronde 1e kindje 30-03-08
Mmmh ?? ronde 1e kindje 31-03-08
Poeh 1e ronde 1e kindje 01-04-08
Mamoetje 5e ronde 1e kindje 02-04-08
Esseltje 2e ronde 1e kindje 02-04-08
Nathalie 1e ronde 1e kindje 02-04-08
Antoinet100 2e ronde 1e kindje 04-04-08
Melanie 3e ronde 1e kindje 04-04-08
Marleen 2e ronde 1e kindje 10-04-08
DE WACHTBANK: Meiden we duimen voor jullie!!!!!!
Britt ?? ronde 1e kindje 13-03-08
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember 10e ronde 2e kindje 22-03-08
Gerdien23 3e ronde 1e kindje 23-03-08
Bolle 81 1e ronde, 1e kindje 23-03-08
De ZWANGERE onder ons: *********************************** *** GLITTERS!!! !!!
R ozemarijke 3e ronde 1e kindje uitgeteld op 30 oktober 2008