nieuw en zwanger willen worden

ff snel...

nathalie, ik denk dat dat is, omdat zij nu de eerste zijn die
'aan de beurt' zijn...zeg maar...
dan kunnen we om hen in spanning zitten...hihi...

Essel, als je het niet daarom hebt gedaan moet je me maar
ff verbeteren!

Knuffel

Leuk dat we weer wat horen van een aantal van wie we lang niets gehoord hebben! Nu Britt nog, want die zou nu toch wel moeten weten of ze zwanger is of niet. Dus Britt, laat alsjeblieft nog eens wat van je horen.

@ Gerdien; ik heb ook nog geen innestelingsbloeding gehad, wel afscheiding van de medicijnen voor de schimmel. :( Gelukkig gaat het nu al een stuk beter.
Ik ben zo nieuwsgierig of mijn volgende NOD weg blijft. Ik heb gewoon het gevoel dat het goed zit, maar als ik lees over jullie schijnzwangerschappen, ga ik wel twijfelen en zit het misschien tussen mijn oren. Maar uiteraard hou ik ook rekening met teleurstelling. Dan heb ik voor niks zo lang buik en rugpijn gehad :(

Ik rook niet, maar drink wel altijd wat op een feestje of bij het stappen ofzo. Ook eet ik graag biefstuk, filet etc en dat gaat op verjaardagen, etentjes etc. wel opvallen. Veel mensen weten dat namelijk. Nou ja, we zien wel hoe het loopt en in de weken voor mijn ovu ga ik wel dat eten en wat drinken als het er van komt. Maar na mijn eisprong neem ik het zeker voor het onzekere.

Leuk ik sta nu op de wachtlijst! Maakt het extra spannend

Slikken jullie trouwens allemaal foliumzuur? ik slik het nu meer dan een maand. Wel jammer hoor, ben je eindelijk van de pil af, moet je elke dag denken aan je foliumtabletje. Maar ja het is wel voor een goed doel!

Tot laters!

Ikke heeft al folium zuur gehad. Goed dat je erover begint ik moet nog ff innemen, hahah. Tis verstandig om 4 weken van te voren te beginnen heb ik gelezen. Dus ik neem maar gewoon in, baat het niet dan schaat het niet en je hoord en leest het idd heel veel. Dus dan doen we dat maar netjes hè. Teministe moet ik het niet vergeten hè. Ik heb ook gelezen over omega 3, of je moet 2x per week vis eten. Tis wat allemaal die weetjes en gedoe.

Ik ben trouwens 24 jaar voor in het NOD lijstje!

Ik heb geprobeerd tussen de drukte door wel ff rustig aan te doen. En zit nu lekker op de bank met mijn lappie. Vanavond lekker beetje tutten. Niet dat ik zoveel heb met die party, maar ach wel gezellig beetje babbelen. Vriendlief is boven opgesloten, hahah.

Gr. Nathalie

Joepi: Wat vervelend dat je op zo'n streng dieët moet.. Kan dat wel samen met een eventuele   zwangerschap want dan moet je wel genog vitamine's enzo binnenkrijgen..

natalie: Ja ik ben weer boven water.. Ik was deze maand 3 dagen overtijd.. (3 maart NOD) en sinds 2 dagen ervoor heb ik hevige steken/krampen in me buik.. In het begin zelfs zo pijnlijk dat ik met een kruik moest gaan zitten.. Ik heb PDS maar daar is eht neit van.. en nu moet ik naar de dokter en dingen uitsluiten.. waaronder een test..

weer ff bijlezen

Spannend zeg Bolle. Die buik en rug pijn zeggen wel iets natuurlijk. Maar ja we zijn er wel allemaal heel hard mee bezig hè, hihih. We duimen heel hard voor jullie! Fijn dat het je infectie wat beter gaat. Jullie zijn met de 1e ronde bezig? Spannendddddd

Mijnkind: Ongie geworden.. Vervelend.. Ben even kwijt hoelang je bezig bent.. maar er staat gemiddeld een jaar voor..

Meiden, ook ik rook.. Ik heb altijd gezegd dat ik zou stoppen met roken als ik zwanger ben.. Ik ga het ook zeker proberen.. maar weet niet of 't me gaat lukken.. maar proberen ga ik het zeker..

Drinken doe ik haast niet.. Hoogstens met de feestdagen of als we een keertje gaan stappen..

Ook zag ik wat voorbij komen over namen.. Ik heb altijd gezegd dat als ik een dochter zou krijgen zij Caitlynn zal heten.. Maar mijn vriend zijn nichtje heet ook zo.. Wel hou ik van hele speciale namen zelf heet ik Shannah ook een naam die je neit vaak hoord..

Zoals ik al had geschreven daarnet is de kramp/steekjes iets minder geworden.. maar ben nu wel vaak misselijk.. maar me lichaam zal me wel voor de gek houden denk ik..

Zag trouwens dat er iemand zijn NOD heeft op mijn verjaardag ik ben 30-03 jarig..

xxxx mamoetje

oe, mamoetje, dat ben ik!!!en mickje volgens mij ook!
dat zou nog eens een leuk zijn, dubbel feest!
Tja...roken blijft een verslaving, ik heb ook altijd moeite
met oordelen als je niet weet wat dat inhoudt...
ik rookte weleens op feestjes enz, maar ben nooit echt
verslaafd geweest...heb nu wel besloten om dat nu ook niet
meer te doen voor de zekerheid!
Sannah, da's ook wel een hele mooie naam, die maar
eens voorleggen aan m'n vriendje, hihi!
En ook ik ben dol op filet american en biefstuk en rosbief
en brie enz....wordt nog wat, maar idd bolle, het is voor
een erg goed doel!

Ik heb bij m'n dieet ook suplementen gekregen die dus het
eventuele tekort aanvullen...ik heb aangegeven dat we aan
het proberen zijn,dus ik neem aan dat als het niet kon dat
ze het ook niet zou doen! Ik ken haar persoonlijk ook goed (degene
die me behandeld) dus we hebben het er uitgebreid over
gehad!

Geniet allemaal van jullie avond, ik ga lekker friends afkijken,
dan de pfaffs en dan america's next topmodel!!!
Lekker dom televisie kijken dus!

Liefs Joepie

Hoi Piepeloi....

Ten eerste even voor de vraag over het wachtbankje: Als het goed is hebben deze meiden hun eitje en klusperiode afgesloten, dus komt voor hun de wachtperiode tot hun NOD.... de lange lange eeuwige durende WACHTBANK, blegh....

@ Joepie: nou het is zekers moeilijk om te stoppen, ik moet ook bekennen dat ik daarstraks, toen mijn vriendin hier was, een sigaretje heb gerookt (foei foei ) En wat het testen betreft, je mag testen, maar als je idd eerder ongesteld bent geworden heeft het geen zin nee, klopt als een busje... sluit ik me bij aan. En wat vervelend voor jou zeg, een streng dieet... blegh... en geen chocola... ohw ohw, heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het je lukt om er van af te blijven... Maar jezus, je moet er wel veel voor laten. Dan zal het allemaal wel erg sober worden of niet???

@ Bolle: Ook ik slik foliumzuur, ben meteen begonnen met slikken toen we besloten te gaan stoppen met de pil. Ook slik ik omega 3 en vitamientjes voor vrouwen die zwanger willen worden, jaja... een hele tabletten reeks, maar wel voor een SUPER goed doel... hihi...

@ Britt: Meid ik hoop dat het goed met je gaat, want je hebt nog steeds niks laten weten??

@ Poeh: Waar zit je??? Je zal wel aan het klussen zijn hihi... als het goed is heb je nu ongeveer je eitje.... niet??? Veel succes!!!

@ Kleuterjuffie & Mmmh en spring en melanie: hoe gaat het allemaal bij jullie?? want ook jullie zijn langzaam aan de beurt.

En nog even voor de dames die roken, ik weet dat ik vandaag met 1 sigaretje de fout ben in gegaan, maar toch viel het allemaal best wel mee, je doet het voor je eigen kindje... dus als ik af en toe de fout in ga met 1 sigaretje per dag, nou dan ben ik blij, want ik rookte toch best wel veel, half pakje per dag ofzo..

Nou meisjes, mijn mannetje komt zometeen thuis van cursus en dan moet er natuurlijk nog geklust worden hihi... vandaag zou mijn vruchtbaarste dag zijn dus, die laten we niet zomaar voorbij gaan...

Sleep thight and don't let the bedbugs bite....

En nog ff een nieuwe NOD lijst, want ook nathalie is toegevoegd.

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Terug
Bovenaan