nieuw en zwanger willen worden

Grrrrrrrrrrr zit ik hele tekst te typen *foetsie*!!
Dan maar ff overnieuw hè. Denk denk denk wat had ik ook alweer allemaal getypt
Gelukkig ben ik dus niet de enige blonde muts, hihih  (ben niet eens blond kun je nagaan) Dat word alleen nog maar erger hoor dames. Gelukkig kreeg ik vandaag geen telefoon dat ik iets vergeten was, hahah. Van de week had ik de tandarts assistente aan de telefoon. Tja de afpsraak stond niet in de agenda (hoe kan dat nou?) Maar de nieuwe afspraak staat er netjes in dus gaat helemaal goed komen

@ Essel, hoe gaat het met je paard? Ik rook gelukkig niet dus hoef ook niet te stoppen. Mijn vriend rookt wel en af en toe heb ik wel zo iets van rook eens wat minder joh. Gisteren zat ie naast me te roken en toen had ik echt zo iets van wat als ik dalijk zwanger ben en in de toekomst er een kleine is. Ik wil eigenlijk niet dat er bij de kleine gerookt word, zeker niet in het begin. Mijn vriend werkt voor een internethosting bedrijf vanuit huis. Zijn kantoortje boven is dichtbij de toekomstige baby kamer dus tja hoe dat allemaal. Ik heb er nog niet met hem over gehad. Maar vind zowiezo dat hij wel wat minder kan gaan roken.

@ Joepie, mijn vriend en ik zijn idd nog geen 3 jaar samen, maar we weten dat het goed zit. Een kindje krijgen is niet zomaar iets, je bent voor het leven aan elkaar verboden. We wonen nu 1,5 jaar samen. Hij kwam uit de zaanstad en is hier komen wonen (iets wat ik echt nooit gedacht had) Nu heeft hij soms uitspraken van hier dan kijk ik hem echt aan van wat mankeerd jou, hahah. Hij is dus al beetje ingeburgerd. In het begin reed hij nog op en neer naar zijn werk in Hoofddorp. Steeds meer was hij bij mij. Dan kwam ie uit zijn werk naar me toe (wat urenn rijden is in die spits) omdat ie me wou zien en alweer mistte. Zagen elkaar in het weekend en in mijn schoolvakanties destijds. Nu is het net of het al heel lang zo is en niet anders geweest is. Zijn eind vorig jaar verhuisd naar een groter huis, echt super. Op de plek van de toekomstige babykamer staat nu onze kledingkast en word gebruik om de was de drogen. Maar toen we het huis zagen werd al meteen duidelijk, dat word de babykamer, dan veranderen we dat dan wel. Maar dat dan, is sneller dan verwacht, hahah. Nou ja we zijn natuurlijk nog niet zwanger, maar toch

@Bolle, gek idee hoor dus eigenlijk mocht het raak zijn dan ben ik al vanaf begin maart zwanger. H
et is wat met al die berekeningen, hahah. Soms is het gewoon leuk om veruit te denken en weg te zwijmelen bij dingen. En dan is het net of jezelf weer op je plek zet van ach nee het is nog te vroeg om te denken, hahah.

@ Miranda, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Dat jullie idd maar snel de kans krijgen om de babykamer in te richten. Geniet er lekker van. Tis echt zo leuk om te doen, huis in richten enzo. Maar ook wel weer fijn als alles aan de kant is. Hier staan ook nog steeds verhuisdozen die een plekje moeten hebben. Kom dalijk ruimte te kort joh, hahah.

Nou dames, ik wens jullie een hele fijne avond en spreken elkaar snel weer. Aangezien we vandaag lekker aan het posten zijn. Nog ff, we gaan voor de 700!

Liefs Nathalie

He he meisjes...

Ff snel.

Ik zie dat ik niet enige ben die af en toe crazy  wordt van al die berekeningen....!!!
@ Bolle, voorlopig zit ik nog niet op je schoot, hihi... ik wil nog graag eerst mijn ei gevonden hebben, jaja.... dat ei van mij....  !!!! Ach zo als ik al vaker heb gezegd, het komt vast met de paashaas. En blijven klussen.
Ik zou ook zitten te zweimelen bij die kleine ukke puk kleertjes, en wegdromen over hoe het zal zijn als je voor je eigen spruit de stad in kan duiken om lieve, schattige kleertjes te kopen, OHHHH>>>>> ZWEIMEL ZWEIMEL hihi...
Piet Paulusma zei dat het met pasen volle maan  is.... Wie weet wat daar van komt. Oh wat ben ik toch erg, ik wil zo graag.....!!!!

Nou vanmiddag met mijn horsy naar de kliniek, en helaas was er niet veel op de foto's te zien, nu zou er morgen een Amerikaanse paardenarts komen, en nu komt ie ook naar mijn paardje kijken, en waarschijnlijk gaat hij kiezen weg slijpen zodat het probleem verholpen is. (bij paarden is wegslijpen van kiezen niet erg, want die groeien weer aan) (raar maar waar).... Dus als dit gaat helpen komt mijn paardje er SUPER goed vanaf en ik ook. Maar ik moest haar wel daar laten, snik snik...  Nu staat ze daar in een vreemde stal, zonder haar vriendjes. Niet leuk... ik hoop dat ik er vanacht een beetje van kan slapen...

Morgen lkkr vrij, geruild met een collega'tje... komt mij wel goed uit omdat ik morgen weer terug moet naar de kliniek, om mijn GROTE poeperd op te halen...

@ Nathalie: meeroken is ook zeer slecht, dus als je niet wilt dat er in het bijzijn van je toekomstige kleine spruit gerookt wordt, zul je toch met je mannetje afspraakjes moeten maken. Wij zijn nu allebei geminderd en ik stop sowieso en ik denk dat mijn man lief ook stopt. Maar we hebben afgesproken dat er zodra ik zwanger ben NIET meer in huis wordt gerookt. Door niemand niet!!! Daar was hij het ook meteen mee eens...

@ Miranda: meid probeer toch maar te stoppen voor je zwanger bent, is toch veel beter... of in ieder geval minder te roken, want de kleine spruit is juist in het begin stadia het kwetsbaars. Meid ik weet zeker dat je het kunt, mij is het ook gelukt om stukken te minderen.... JE KAN HET!!!!

Zo toch nog een langer verhaal dan ik voor ogen had.....
Welterusten voor strakkies allemaal

Liefs Esseltje

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08 (dit moet het zijn???)
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK:

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

SUPER SUPER SPANNEND!!!!!! Zal de paashaas bevruchte eitjes schenken in 2008????????

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                        13-03-08  

Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08
Miranda                                    2e  ronde 1e kindje                         24-03-08

De ZWANGERE  onder ons:  

**

**

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje  uitgeteld  op 30 oktober 2008

Hoihoi, ik wil niet belerend over komen hoor (maar ben tenslotte juf, haha), maar voor alle rokende mensen; het is echt het beste als je direct stopt met roken. Ook als je nog niet zwanger bent. Het heeft schijnbaar veel invloed op je vruchtbaarheid.
En dat geldt ook voor de man!!!!

Wens jullie er veel succes mee!! 't Is voor een heel goed doel!

Groetjes, Mickje

Hallo allemaal,

gezellig weer al die verhaaltjes!

Essel, ben verschrikkelijk jaloers op je!!!!wilde als klein kind al paard
rijden enz, maar ben er allergisch voor...nu zou het qua allergie wel
kunnen, maar nu lukt het met de fibromyalgie denk ik nie meer
en ik moet eerlijk zeggen dat we het geld ook niet hebben, hebben nog
zoveel andere wensen (de tuin, een veranda, een love-seat enz enz)
Hopelijk gaat het helemaal goed komen met je grote vriend en ik kan
me heel goed voorstellen dat je het geen fijn gevoel vindt dat hij daar
zo alleen is...Ik zal nog even aan hem denken voordat ik in slaap val!
Dat ei van jou houdt ons allemaal bezig, hihi, hoop dat je hem snel
vindt...als hij al niet geweest is!

Tuurlijk Bolle, dat klopt ook wat Miranda zei, dat van mij was weer
een uitleg van lik m'n vestje...hihi...sorry...stiekem wist ik het ook wel,
want het is me laatst nog een keer uitgelegd...ben wel benieuwd welke
site dat was, lijkt me leuk om ook een keer te doen...maak mezelf
weer lekker gek...

Bij ons thuis wordt ook niet gerookt...m'n vriendje rookte binnen altijd
wel voor dat hij met mij kreeg, maar sinds we samen wonen rookt hij
altijd buiten...gelukkig maar...ook in de vriendenkring en tijdens
verjaardagen is het heel normaal dat ze buiten gaan staan, bij iedereen
trouwens, niet alleen bij ons...de dames roken allemaal niet!
Denk dat het daar ook een beetje aan ligt!
Nathalie, ik denk dat het inderdaad wel heel verstandig is om je vriendje
niet meer binnen te laten roken! Het is echt al schadelijk voor het kindje
om 'mee' te roken!Maar dat begrijpt hij vast wel...
Esseltje, hou vol he, vind het zo knap dat je het zoveel minder hebt ge-
maakt en ik hoop dat je de kracht vindt om helemaal te stoppen!
Ook voor Miranda, ik weet niet hoe het is om verslaafd te zijn, maar
probeer in ieder geval te minderen, elke sigaret is er één!

Hier verder niet zoveel nieuws...ga morgen nog even naar m'n nichtje kijken en
daarna (oh, weer dat geouwehoer)  bij een vriendin op visite! omdat ik dus op
een  uurtje rijden van iedereen woon, combineer ik vaak die dingen, anders
moet ik zo vaak op en neer! Hebben jullie nog  leuke plannen voor de paasdagen?
Wij gaan de  1ste naar mijn ouders, daar komt ook nog een andere zus van me  en de 2e komen die van vriendlief en zijn broer en schoonzusje en  hun kindje!  
Dus echt een beetje cliche zeg maar....ach, wel gezellig!

Essel heeft dus lekker vrij, Gerdien ook, Mickje vast ook met goede vrijdag,
Nathalie jij?En Bolle, Poeh, Mamoetje, Miranda, jullie druk aan het werk?
(sorry als ik iemand vergeten ben!)
Wordt gezellig morgen, lekker veel typen, hihi!

Fijne avond dames en tot morgen!

Liefs Joepie

I know Mickje, daarom wil ik er ook nog met vriend lief over hebben.
Ahhh Esseltje nachtje zonder paardje! Dan moet je vriend maar bij in de stal staan, is die ruimte ook weer opgevuld, hahahah. Hoeveel paarden hebben jullie. En weet je ook hoe dat zit met paard rijden als je uiteindelijk zwanger bent? Neem aan dat je op gegeven moment dat zelf niet meer kan met een dikke buik. Hoe kom je dat beestje op en arm paardje die zakt dalijk door zijn benen door jou buik, hahah.

Ik ga ff met vriend lief gezellig tv kijken. Gedraag jullie, doe ik ook  nou jaaa ............. hahah

Liefs Nathalie

Hallo nog heel even voor het slapen gaan, kon het niet laten om even te kijken wat er nog getypt was.

@ Joepie: haha... ja dat ei van mij.. hihi... He maar ik vind het wel erg dat je graag zou willen paardrijden, maar het niet kan vanwege allergieen enzo. Ik moet zeggen dat ik niet zonder zou kunnen, ik doe het al van kleins af aan. Vroeger was het echt leuk, met de pony's en de andere meiden, echt veel flauwekul uitgehaald en gelachu... Nu is het allemaal wat serieuzer, maar toch nog steeds super leuk. En ja het is een dure hobby, dus je moet er wat voor laten... Wel ontzettend lief dat je ook nog ff aan mijn Grote poeberd denkt voordat je gaat slapen, echt toppie ! Ik zal haar morgen een dikke knuffel geven van speciaal van jou!!!

@ Nathalie: meid, ik heb me dood gelachu om je reactie... !! Leuk hoor, maar ik ga natuurlijk niet met een dikke buik op het paard zitten, niet dat het paard door z'n rug zakt, wat zo zwaar ben ik niet!!! hihi...  Maar zodra je een buikje begint te krijgen is het wel een risico, want mocht je vallen en jou zou op je buik vallen, dan heb je een groot probleem. Dus ik zal mss tot 12 a 14 weken kunnen rijden en dan is het einde oefening tot na de bevalling.

Verder wil ik jullie allemaal een fijne nacht wensen en ik zou zeggen tot morgen, want volgens mij heeft bij iedereen vrij, dus dat wordt idd een typ en lees dagje..

SWEET DREAMS ALLEMAAL

Ja hoor, sorry hoor meiden, maar in mijn laatste bericht was mijn gedachte sneller dan mijn vingers konden typen, dus soms zijn er wat type fouten, of wel stukjes gedachte vergeten te typen.... hihi.....

Liefs Esseltje

Ook ik kon het niet laten om voor het slapen nog ff te kijken. Hoezo we zijn verslaafd, hihih. Ik dacht ik zie spoken, want ik had de reactie van Joepie voor mijn post van vanavond helemaal nog niet gezien dus die ook maar ff gelezen. Tis wat om het allemaal bij te houden hoor. Typen jullie morgen niet MEGA veel, want anders kan ik het niet meer bij houden hoor, hahah.

Morgenvroeg ga ik zwemmen. Ik ga dan een meisje ophalen die lichamelijke beperkingen heeft. Het is de dochter van kennisen van mijn ouders en ken haar eigenlijk al vanaf dat ze geboren is. Nou ja toen was ik zelf nog wel klein. Maar elke nieuwjaarsdag kwamen hun 's middags bij ons en bleven eten. Dat echt jarennn lang. Hun ouders komen nog steeds bij mijn ouders. Het is een tweeling, zijn inmiddels 18 jaar. Ze zijn te vroeg geboren. Hieraan heeft 1 meisje dus iets over gehouden, haar zus is gewoon gezond. Vorige week maandag was ze met haar vader te zwemmen. Dus toen na een hele tijd elkaar niet gezien te hebben bij gekletst. Meer gekletst dan gezwommen, hahah. Ze wil wel heel graag zwemmen, is ook goed om wat conditie enzo op te bouwen. Maar ze vind de stap ook wel groot, al laat ze dit niet zo merken. Dus ik heb met haar afgesproken dat we morgen samen gaan zwemmen. Dan is voor haar de drempel ook wat lager en kan ik haar helpen waar nodig. Daarna naar huis ff wat eten en dan eind van de middag nog ff werken bij het zwembad. Zwemleskindertjes gaan namelijk gewoon zwemmen op goede vrijdag.

Onze paasdagen brengen we bij mijn schoonouders door in de Zaanstad. Mijn schoonmoeder is al helemaal blij dat we komen. Mijn zwagertje en zijn nieuwe vriendin zijn er ook, dus kan ik haar ook beetje beter leren kennen. En hun hebben een bad. Heerlijkkkkk! Mag ik nu eignenlijk nog wel in bad, want heb gelezen dat een warm bad eigenlijk helemaal niet goed is. Of was het nou een TE warm bad? Nou ja in elk geval ga ik daar een beetje uitrusten van een drukke week. En natuurlijk jullie gezelschap houden met verhaaltjes. Maar moet wel uitkijken dat ze de site niet ziet dan, hahah. Tis wat!

Nou meiden tis heel verhaal voor het slapen gaan. Hopelijk slapen we allemaal goed. Inclusief de grote poeperd van Esseltje, hihih. Tot morgen!

Dikke nacht knuffel van mij

Terug
Bovenaan