nieuw en zwanger willen worden

@Bolle, ik voel mij precies zo als jij!   Ik heb ook wel gevoelige borsten en de hele week al een klein beetje ongesteldheidskrampen. Misschien komt het inderdaad ook dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maarja, zo leren wij ons lichaam natuurlijk wel goed kennen!

@Miranda, Welkom! Leuk nog iemand die haar NOD hetzelfde heeft als bolle en ik.

@Mickje, wat romantisch dat je man je in Canada ten huwelijk heeft gevraagd! Ik zou ook wel willen trouwen, maar ben ook nog steeds niet gevraagd. En als we niet trouwen, vind ik het ook prima. Maar ik denk dat het juridisch wel het beste is als je een kind hebt/krijgt.   Mijn vriend wil ooit ook wel trouwen, heeft ie gezegd, maar hij wil ook eerst kinderen. Dus we zijn er nog niet helemaal over uit. Als ik eenmaal zwanger ben, ga ik wel uitzoeken wat juridisch het beste is.

@Joepie, wat leuk een nieuw kapsel! Ben je er tevreden over? Ik ben zowiezo wel benieuwd hoe jullie eruit zien, hebben jullie dat ook? Hebben jullie ook Hyves o.i.d.?
Hey wat toevallig! Ik ben ook 2 jaar en 1 maand samen met mijn vriend. (Was het bij jullie ook wat geworden tijdens carnaval 2006?)   Ik woonde ook al vrij snel bij hem in, hij had al een eigen huisje en ik woonde nog bij mijn ouders.

@Essel, ik rook ook nog steeds een paar sigaretten per dag..
Wat sneu voor je paard, jammer dat je niet kan rijden, maar het is toch ontzettend rotweer! Kan je paard wel naar buiten in de wei, of staat ie op stal?
Jemig, het sneeuwt hier nu gewoon!!! Ik wil lente!

Als ik nu zwanger zou zijn, dan ben ik eind november uitgerekend.
Ik hoop gewoon dat ik nog voor mijn 25e verjaardag een baby heb. Ik ben namelijk 24 en niet 23 zoals mijn naam misschien zal vermoeden. Ik heb mij vorig jaar hier al aangemeld. In december wordt ik 25, dus dit was/is eigenlijk mijn laatste kans. En anders dan wordt het misschien een kerstkindje als het volgende maand raak is... Ook niet echt fijn, in december jarig zijn is niet echt handig, maarja.

hahaha stom eigenlijk dat ik daar over na denk!

Goedemorgen dames!

Het is wat met dat uitslapen van mij, ik ben er niet goed meer in!
Leuk dat jullie ook zo verslaafd zijn, ik moet ook telkens even spieken...
Soms dan druk ik voor mezelfd de computer uit, dan denk   ik, zo
het is teveel moeite om hem weer op te starten, dan kun je lekker nie
meer kijken! want als hij aanstaat kijk ik toch weer!

Gerdien, wat grappig! we hadden
2 weken ervoor elkaar leren kennen, toen nog een keer afgesproken die
zaterdag erop  en toen is het wat geworden...en een week later ging ik
met mijn vriendinnetjes carnaval vieren!!!Vriendlief hield er niet van, maar
toen hadden we ook nog maar een week, dus hij hoefde ook nog niet
overal mee naar toe...hihi...en ik ga elk jaar met vriendinnen naar Oldenzaal,
dus dat houden we erin, met hem of zonder hem!
Dit jaar gingen we zonder 2 vriendinnen, die zwanger waren, vonden we
nog zo ontzettend jammer...ze moesten eens weten dat ik er nu ook misschien
ook niet bij ben...of ik ben zwanger, of ik heb m'n kindje al...in het ergste
scenario zijn we nog steeds bezig...Maar jullie zijn dus ook zeker genoeg
voor een kindje! gelukkig maar!
Ja ik heb hyves en je mag me gerust uitnodigen, maar op de één of andere
manier kan niemand mij vinden als ze me zoeken...ik heb mezelf net
gezocht, maar ik kan mezelf ook niet vinden wat ik ook doe...
Ik wil jou wel toevoegen als je dat leuk lijkt, zie dat wel meer gebeuren
op de forums...maarrrr...dan kunnen we spieken, maar hier blijven typen
he???Want daar mag natuurlijk nog niemand het weten, hihi!

Essel, je kunt je grote vriend vandaag weer ophalen he???Heeft hij het
overleefd???Heb nog even aan jullie gedacht, jij zielig in je bedje (heb
me zelf maar een voorstelling gedaan van hoe je eruit zag) en je paardje
zielig in zo'n vreemde stal...

Mickje, Oooooooooooooh, romantisch jaaa! Hihihi, wat grappig dat je
dat zegt, anti-romanti, want die van mij is net zo!Maar wel een mooi
aanzoek, daar heeft hij vast heel veel mee goed gemaakt!
Ik moest met valentijnsdag zo lachen om m'n vader, ze kenden elkaar
toen ook precies 35 jaar en ik stuurde een smsje zodat hij het niet zou
vergeten!Stuurt hij terug dat hij er wel aan gedacht had enz.
Vroeg ik later aan m'n moeder of hij nog wat gedaan had, had m'n vader
haar na z'n werk gebeld of er nog geld op die bepaalde rekening stond,
omdat hij dus een bos bloemen wilde halen...hahahahaha...PAPA,
dat doe je toch niet!!!!en dan mompelt hij wat, hihi..typisch mijn vader!

Gerdien, om nog even terug te komen, m'n kapsel is zeer geslaagd,
wel pittig, maar begin het steeds mooier te vinden...zij die me knipte
mocht dus haar gang gaan en later sloeg me de schrik op het hart,
wat zij had zelf ook een vreemd kapsel, dacht, oh nee...wat heb ik
gedaan, als ze het maar niet zo knipt...maar gelukkig!
Nog iets toevalligs, ik ben ook in december jarig, de 7e om precies
te zijn...dus ik ben ook nie handig bezig denk ik...ligt vlak rond m'n
verjaardag, maar goed...ik wordt alleen 26...

Nathalie, wat lief dat je dat meisje meeneemt...het lijkt me inderdaad
een grote stap, maar met z'n tweeën is altijd beter dan alleen he???
Dan zwem je best vaak hoor! Moet je dat elke dag,omdat je anders
teveel pijn hebt?Heftig hoor, want dan heeft het wel veel meer
invloed, dan ben je er bewust of onbewust heel vaak mee bezig!
Haha, jaaaa, hou ze in de gaten die schoonouders, dat ze niet stiekem
meekijken! Leuk dat je de nieuwe vriendin van zijn broer gaat ontmoeten!
Ik hoop dat ze een leuke meid is!

Meiden, ik maak er een eind aan...aan dit verhaaltje dan!
Ik ga zo even boodschappen doen voor 2e paasdag, morgen zou het
wel megadruk zijn en hebben we de hele dag wat!
's ochtends verjaardag van de kleine van vrienden, 's middags oefenen
voor het stukje van mijn zwager en schoonzus' bruiloft en 's avonds feest
van de buren die 50 jaar getrouwd zijn...pfffff...weinig getyp dus morgen,
ik leg vast een bodempje vandaag, zodat jullie me niet teveel missen,
hihi!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Goedemorgen meiden,

Zo, net ff wat gepoetst en de hondjes uitgelaten... Blegh.. wat een vies weer, nou zeg, maart roert zijn staart, dat klopt volledig!

Ik geloof dat we idd allemaal erg verslaafd zijn aan dit forum, (wel gezonder dan de sigaretjes hihi...)

@ Mickje: ja hoor erg romantisch van je mannetje.. vooral als hij hihi.. anti romanti is!!! Maar dan nu maar hopen dat je snel zwanger zult zijn, dan is 2008 voor jou een top jaar! Maar wel erg druk, maar je krijgt er wel wat voor terug.

@ Nathalie: Meid ik vind het super dat je dat meisje mee neemt voor te gaan zwemmen, kinderen met een handicap vinden daar echt ontspanning in. Knap dat je daar zo mee om kunt gaan, ik ben heel eerlijk ik zou niet weten hoe ik met zo'n kindertjes zou moeten werken. Wat voor handicap heeft ze, geestelijk of lichamelijk of mss allebei. Echt super lief van je. Mijn moeder heeft een lichte lichamelijke handicap, en dat heb ik toen ik klein was altijd heel erg gevonden, wat ze heeft gewoon een beperking en je kunt die beperking ook super goed zien. Maar nu vind ik het voor haar erger als voor mijzelf. Maar het is wel een super lief mens, en ze doet alles voor me, tenminste alles wat in haar macht ligt.

@ Gerdien: nou meid, petje af dat jij ook nog maar een enkele sigaret rookt. Ik stop er helemaal mee zodra ik aantel..... En misschien ook nog wel eerder, want het tast toch je vruchtbaarheid aan. Het zou mooi zijn als je voor je 25e de spruit op de wereld hebt gezet, ik hoop dat het mij nog lukt om zwanger te worden voor mijn 30e. Ik word eind juni 30 dus ik ben benieuwd of ons dit gaat lukken, wat dat zou een super kado zijn. hihi

@ Joepie: Als het goed is kan mijn poeperd eind van de middag ophalen! En dan zou ik als het goed is morgen weer kunnen rijden. Maar als ze operatief geholpen wordt, dan moet ik nog 3 weken wachten... Dus ik hoop dat alles goed is en dat ze alleen de kiezen afslijpen. Daar heeft ze het minste last vast. Een bitseat maken noemen ze dat. dus eigelijk een ligplaats maken voor het bit wat ze in der mond krijgt tijdens het rijden. WhAAA>>> ik hoop dat je me nu een beetje snapt. Maar aangezien je ook een beetje een liefhebber bent snap je het wel...

Ook ik ga zo boodschappen doen, want morgen moet ik werken, en ik hoop dat het slecht weer is, (sorry voor de meiden die vrij hebben) maar dan is het bij ons niet te druk... en kunnen we rustig aan doen.
Vanmiddag mijn poeperd ophalen en nog een heleboel was strijken.... daaaaar heb ik zoooooo'n hekel aan STRIJKEN!!! Blegh...!!!

Meisjes: Veel plezier vandaag en ik ben benieuwd hoeveel er strakkies weer getypt is door jullie.

PS: vanmorgen nog een ovu test gedaan, en nog steeds geen EI... (*&(*@$$ stomme rot dingen. Ik koop ze niet meer!!!!

Liefs Esseltje

Dan kan het niet zo zijn dat er helemaal niks getypt is!!!dan zou je
voor niks kijken!hihi!
Ik ben inderdaad verslaafd aan het forum, maar zoals je zegt, een lekkere
gezonde verslaving...zolang je het niet doordrijft natuurlijk!
Van mij mag het slecht zijn hoor morgen, heb toch alle dingen die ik moet
doen binnen, dus het maakt me nie zoveel uit...maar van zonniger weer
krijg ik toch wel een beter gevoel, net of de wereld er mooier uit ziet!
Ben vast niet de enige!

Essel Ik weet wat je bedoelt ja, wat je allemaal uitgelegd heb...ik heb er niet
zo heel veel verstand van, maar ik weet nog wat een bit is en waar die
zit enz...dus ik snap je verhaal!

Heb net boodschappen gedaan, maar was net zo druk!!!!bijna iedereen
is natuurlijk vrij vandaag en iedereen denkt, ik doe het mooi vandaag dan
is het niet zo druk...WHAHAHA, verkeerd gedacht dus...kon op de koppen
lopen! Leek me niet zo verstandig, maar toch, het kon!

Ik ga er weer vandoor, want m'n hondje is al een tijdje alleen geweest en
ik moet over 20 minuten weer weg! Gelukkig neemt vriendlief wat eerder
vrij, dan is Yari (zo heet onze golden retriever) niet de hele middag alleen
thuis! M'n vriendje is normaal altijd al om 16.00 thuis en nu komt hij om
14.00 thuis! gezellig, al ben ik er alleen niet!

Tot vanavond dames en hou me op de hoogte!

Liefs Joepie

Hihi, ik moet ook toch minstens twee keer per dag op het forum kijken! Mijn mannetje wordt er al helemaal gek van!
Ik ben vandaag ook ‘vrij’. Maar de komende weken ook. Van de week had ik mijn laatste werkdag, mijn derde contract liep af en wordt niet meer verlengd….
Wij zitten dus eigenlijk in een best maffe situatie. Ik wil namelijk wel weer een nieuwe baan, ben ook aan het solliciteren, maar ik heb een zeer moeilijk vakgebied om werk in te vinden. We hadden vorig jaar zomer al besloten zomer om per 1 jan dit jaar te stoppen met de pil en dan nadat mijn cyclus weer op gang was gekomen (dat was gelukkig direct) te beginnen met kindjes krijgen. Nu ik dus zonder werk zit was dat wel even slikken. We willen het zelf heel graag en gaan er dus ook 100% voor, omdat er anders wel weer iets anders op ons pad komt waardoor het niet zou kunnen, maar ik ben wel bang hoe het gaat bij sollicitaties! Mocht het dus snel raak zijn, zit ik daar wel lekker zwanger te wezen op een sollicitatie en ga je dat dan zeggen, of houd je het stil! Het zal wel raar overkomen als je in je eerste werkmaand (mocht ik al zo snel een nieuwe baan vinden) zegt: ik ben drie maanden zwanger en ga dus over 5 maanden met zwangerschapsverlof!!! Maar ik heb het uitgezocht en het mag geen reden zijn van een bedrijf dat ze je om je zwangerschap niet aannemen, dus het is beter niets te zeggen! Ik ben dus wel heel benieuwd hoe dit gaat lopen, en misschien maak ik me druk om niets omdat ik misschien voorlopig niet zwanger ben of geen baan kan vinden, maar het is niet echt de ideale situatie!

Voor de meiden die roken (en hun vriend); probeer het toch zo snel mogelijk om te stoppen! Kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is, maar het is wel voor je kindje heel belangrijk. Je wilt niet dat je kindje zijn hele leven gezondheidsproblemen heeft, omdat jij niet kon stoppen? Maar ik begrijp dat het wel heel moeilijk is, maar probeer het wel! En ik vind ook dat je vriend solidair met jou moet zijn! Ik rook zelf niet en mijn man ook niet, dus heb misschien wel makkelijk praten, maar ik bedoel het goed. Sterkte en succes ermee allemaal!

Gerdien: nog twee nachtjes slapen! Spannend he! Ik heb vandaag ineens veel minder last. Mijn borsten zijn niet meer gevoelig en pijn in mijn buik heb ik ook al een dag of twee niet meer. Is denk geen goed teken :(
Hopelijk blijven de RD weg!!!

Groetjes allemaal en fijne Pasen alvast! Het weer hier (aan de kust) is nu prima! Blauwe luchten met wat wolken en af en toe zon!

Haha, Ik zeg net dat het hier zulk mooi weer is en nu is er natte sneeuw!

Hallo meiden,

Vanmorgen nog 'de verloskundige praktijk en 'de bevalling' gekeken.
Pfff... wel heftig hoor! Moet er nog even niet aan denken. Maar aan de andere kant, als de baby op de buik wordt gelegd: dat wil ik ook!

Joepie, ik ben 5 december jarig! Fijne datum, NOT!

Mijn hyves is

shaienne.hyves.nl

daar kunnen jullie foto's van mij zien! Maar toch vind ik het best spannend dat als er hier iemand komt die mij kent. Maarja, ik heb inmiddels al zoveel gezegd dat ze mij daaraan ook kunnen herkennen. En dat ik mijn echte naam als nickname heb gebruikt, was ook niet echt handig.

Bolle, ja nog 2 dagen!   Elke keer als ik naar de WC ga, dan vind ik het spannend of de rode duivels eral zijn.
Mijn nieuwe motto is: Geen bloed, geeft moed!

Inmiddels ben ik dus ook hardstikke verslaafd aan het forum, ik vind ook dat we hier een heel gezellig groepje hebben.
Fijn om elkaar te kunnen steunen en meeleven.

Goedemiddag allemaal!!!!

@Essel, als het goed is is mijn klusperiode afgelopen, maar omdat we het niet helemaal zeker weten klussen we gewoon nog om de dag. Kan nooit geen kwaad lijkt me en is nog leuk ook...

Ik denk dat wij zeker voor een kraamhulp kiezen, is denk ik toch wel erg handig en ik denk dat je er ook wel wat van leert. Wist van een vriendin van mij wel dat je aan allerlei dingen moet voldoen, komen vantevoren ook 'keuren'of het allemaal goed is.

@joepie, leuk zeg naar de kapper gaan he. Bij ons zeggen ze altijd dat vrouwen hun haren kort knippen als ze kinderen krijgen, daarom moest ik wel lachen dat jij ze kort geknipt hebt. Mijn vriend heeft me ook wel eens gezegd, jij knipt ze toch niet af als je zwanger bent he. (heb heel lange haren)

@bolle, leuk he die kleertjes kopen, heb laatst ook een cadeau gekocht voor een kind van een vriendin. Ze waren er gelukkig heel blij mee, is leuk om te kopen maar wel moeilijk wat ze wel en niet hebben.

Leuk he de babykamer, wij hebben vorig jaar de sleutel gekregen van ons nieuwbouwhuis en hebben ál een kamer gereserveerd, iedereen die komt kijken zegt ook gelijk, dat zal wel de babykamer worden he. Is ook wel verdacht, het hele huis ingericht alleen die kamer niet.

En ja hoor ik moet natuurlijk weer werken met pasen, wij zijn open dus heb een extra kort weekend, moet zaterdag wereken van 9 tot 16 en maandag van 10 tot 17 uur, heb ik nu al GEEN ZIN IN!!!!

Maar ik ga weer aan t werk want t begint druk te worden.

Groetjes poeh

Terug
Bovenaan