nieuw en zwanger willen worden

Hallo allemaal,

daar ben ik weer, terug van weg geweest, niks voor mij om zolang niks te
lezen, maar goed, ik had geen mogelijkheid!

Gerdien, ik heb je toegevoegd en even gekrabbelt wie ik ben op de foto!!!
Als je m'n vriendje wel zien, die staat in m'n album bij familie en dan bij
pa & zijn schoonzoons, de tweede van rechts, met de lichte jas...dan ben
je weer helemaal op de hoogte!
Leuk vriendje heb je...hihi...en wat heb jij een bos haar zeg! super!!!!
Nu Gerdien het weet, mogen jullie het ook wel weten, ik heet dus Marloes
in real life...kom hier toch geen bekenden tegen, in ieder geval niemand
die dichtbij me staat!

Bolle, inderdaad een lastige situatie, maar goed, je hebt wel gelijk hoor.
Je bent niet verplicht om te zeggen dat je zwanger bent, want ook al mogen
ze je daar niet op afwijzen, dan doen ze het stiekem toch en verzinnen ze
wel een andere reden, waarom ze jou niet nemen...
Wat is je beroep dan?? En nu je eenmaal bezig bent, kun je ook niet zomaar
zeggen, ik hou ermee op, wil eerst een andere baan, want je gevoel wil wel
heel graag...
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje...ik heb een contract bij een basis-
school tot de zomervakantie...ik ben de eerste die een baan krijgt als
er wat vrij komt, maar goed...over een paar weken weet ik meer, want
dan komt het nieuwe formatieplan (dus wie in welke groep staat en hoeveel
dagen) en dan zien ze dus of er eventueel wat overblijft...
Op zich ook heel vervelend, maar ik val daar zoveel in, dat ik niet ineens
op straat sta, maar goed, je wilt wel zwangerschapsverlof en als je geen
vaste dagen hebt, dan krijg je dat ook nie...
Ook wij wilden eerst nog even wachten, maar toen we eenmaal zover
waren, werd dat ook voor ons te moeilijk...we zetten nu alvast zoveel
mogelijk opzij!

Essel, hoest met je vriend???Staat hij weer lekker bij je op stal?

hahaha, Poeh! Wat grappig...ik heb het nog niet helemaal kort hoor,
het is achterin nog wel wat langer, maar je hebt wel gelijk! Toen mijn
zus zwanger werd van de eerste heeft ze haar haar (wat ze voor de
bruiloft op had gespaard) er helemaal weer afgeknipt!Kan me voorstellen
hoor, dat je vriendje dat zegt...Mijne maakt het nooit zoveel uit, die
vindt alles mooi...(of hij doet net alsof)

Hebben jullie dat ook dat iedereen nu tegen je zegt dat het voor jullie
ook weleens tijd wordt om met kinderen te beginnen? Kan me het voorstellen,
maar je kunt er ook erg iemand mee kwetsen! Misschien zijn we al een
jaar bezig en lukt het niet...kan ook...maar goed, daar zou ik zelf misschien
ook niet helemaal goed bij nagedacht hebben! Wij hebben de babykamer
ook op een standaardplek, ook elke keer krijg je te horen, oh, dat wordt
de babykamer! (we wonen sinds augustus hier en soms krijg je nog visite
die nog niet geweest is...ooms en tantes enz.)Ze moesten allemaal
eens weten!

Ik ga ermee stoppen voor nu...(wilde typen voor vandaag, maar dat lukt me
vast niet) Gerdien en Bolle (Miranda zit ook dichtbij) ik vind het zoooooo
spannend voor jullie, kan me voorstellen dat jullie de hele dag op de wc
zitten om te kijken of je al ongesteld bent! hou ons op de hoogte! Ook als
je wel ongesteld bent, klets het lekker van je af, wij slepen jullie dan wel
de volgende ronde in!

Doei meiden!

Liefs Joepie (ben ik nog zo gewend)

Hey Meiden! Wat hebben jullie vandaag een verhalen getypt zeg. Ik ga het maar eens ff op mijn gemakje lezen en deel voor deel reageren.

Vanmorgen zou ik zwemmen met dat meisje. Ik haar ophalen, rollator in de auto en hup wij vol goede moed daar heen. Komen we onderweg de zwembad eigenaar in de auto tegen, dus ik had echt zo iets van ohh nee hè hij zal het toch niet vergeten zijn. En jawel hoor. De sportmasseur die ook in het pand zit vertelde dat hij naar de pedicure moest. Hij had dus blijkbaar niet op de lijst gekeken, want normaal zwemt niemand op die tijd, zit geen hele groep in ofzo. Dus toen konden we weer terug. Maar gezellig koffie gedronken en gekletst daar thuis. Dus hebben ons zekers wel vermaakt. Ik had de zwembadeigenaar gebeld, belt is ’s middags terug: ‘’Jij had gebeld?’’ Ja duhhh uren geleden. We mochten ’s middags komen zwemmen. Dus ik overleggen. Had ze net haar badpak uitgedaan, maar vond het wel gezellig om nog ff te gaan zwemmen dus hebben we vanmiddag poging 2 gedaan! Heerlijk lekker warm water, gezellige muziek en gezellig gekletst, wat willen we nog meer!

Ik zwem zowiezo 2x per week voor therapie zwemmen. Dit om beetje in beweging te zijn, conditie op te bouwen en gewoon ff lekker eruit te zijn. Dat warme water is wel goed voor mijn spiertjes. Daarnaast ga ik meestal nog 1 avondje zwemmen. Dit is voor mij een beetje ontspanning. Al is het ook inspanning en na het douchen en aankleden heb ik echt zo iets van pfff, hahah.

@ Joepie ben je een beetje uitgerust vandaag of had je toch langer in bedje moeten blijven liggen? Hahah wel een actie van je vader hoor om ff te bellen voor geld voor een bosje bloemen. Ik krijg al 3 jaar van mijn vader elke Valentijnsdag een roos. Daar is hij 3 jaar geleden mee begonnen. De vriendin van mijn broertje krijgt ook 1 en mijn moeder een mooie bos bloemen. Echt ontzettend lief! Weet je zeker dat je morgen niet nog ff komt spieken en typen? Vast wel, hahah. Wens je heel veel plezier met alles wat je gaat ondernemen! Boodschapjes inmiddels binnen? Wat zei je vriend van je kapsel?

@Esseltje en de rest trouwens ook, dank jullie voor de lieve woorden. Miranda (zo heet het meisje, anders moet ik steeds meisje zeggen) heeft lichamelijk beperking. Ze loopt moeilijk, kan niet lopen zonder te steunen zeg maar. Daarbij heeft ze ook lichte achterstand, maar dat valt op zich wel mee. Je kunt gewoon gesprek met haar aangaan enzo. Je ziet wel dat ze een handicap heeft zeg maar. Doordat ik zelf lichamelijke beperkingen heb kan ik me heel goed in haar verplaatsen. Tis dan wel anders dan wat ik heb. Want als ik gewoon op een stoel zit dan zul je aan mij niks merken. Zowiezo niet, tenzij ik in rolstoel zit (voornamelijk lange afstanden en tijdens blessures) Ook heb ik met ouderen gewerkt in mijn stage van opleiding SPW daarbij was zelfs een man die helemaal niet kon praten. Das dan de uitdaging om toch contact te maken en elkaar te begrijpen. Wat heeft jou moeder als ik vragen mag Essel? Trouwens weet je wat je moet doen: chocolade eitjes kopen dan vind je vast je ei! En hoe is het inmiddels met je grote poeperd?

Meiden ik ga afsluiten. Vriendlief heeft ineens aanstalt gemaakt om weg te gaan. Ik had de weekendtas net ff ingepakt (hopelijk niks vergeten. Nou ja mijn laptop gaat in elk geval mee. Das belangrijkste, want anders kan ik jullie niet bezoeken, hahaha. We zijn gezond verslaafd! Wij moeten een paar uurtjes rijden, dus spreek jullie vanavond laat pas. Dan kan ik verder met lezen, want staat nog veel meer. Hier hebben jullie alvast weer een deel van mij!
Liefs Nathalie

Hey jullie allemaal!!!!

Zo ik heb ff een dagie gewerkt en jemig wat heb ik net lang meten lezen om weer bij te zijn!  En als ik heeeeel eerlijk moet zijn ben ik ook veel weer kwijt .
Maar zo te horen zijn er nog geen rode duiveltjes op bezoek geweest.... Of heb ik ergens overheen gelezen?! Ohhhw sorry hoor ben best moe dus t blijft echt niet meer hangen maar wilde toch even wat van me laten horen.
Ik voel eigelijk weinig meer aan me lichaam, ben idd ook bang dat dat geen goed teken is, maar ja we w88 af. Ik heb gelukkig een druk weekend dus dan zal het w88 wel iets sneller gaan. Maar ik heb echt het gevoel dat we mis geschoten hebben . Mocht dat zo zijn (om even op december kindjes terug te komen) is dat mischien ook wel leuker voor het kind want ik zou dan op 1 dec uitgerkend zijn hahaha. Waar je je allemaal al niet mee bezig houdt he  

Dames sorry dat het maar zo een kort en onpersoonlijk stukjes is maar k ben zo moe denk dat ik lekker in bed ga liggen en de tv aan zet heerlijk  T mannetje is klussen en t hondje ligt in coma net lange wandeling gedaan Dus alle tijd voor mezelf en k geloof dat titanic zo op tv komt al een tijdje niet gezien dus denk dat ik dat maar eens ga kijken.

doegies1 xxxx

Hello ladies,

Hier ben ik nog even voor de laatste keer vandaag...het duurt niet heel lang
meer en dan ga ik lekker m'n bedje opzoeken, morgen weer een drukke dag!

Miranda, helemaal niet erg hoor, dat je even zo'n stukje schrijft, ook leuk
om te lezen!!!Ik heb dat ook weleens hoor, dat je zo moe bent en even
niet meer weet wie wat allemaal gezegd heeft en om dat allemaal terug
te lezen enz...maar heb er nu de kracht nog voor, hihi, vandaar!
Ben je nog titanic aan het kijken?Ik heb de dvd thuis en vriendlief wilde
liever wat anders kijken, dus kijk hem wel een keer weer als hij weg is...
Ik hoop nog steeds elke keer als ik die film kijk dat Jack toch stiekem
nog in leven blijft!...hihi...dom he?
't wil niks zeggen hoor, als je niks voelt...kan me voorstellen dat je er vanuit
gaat dat het niks is, dan kan het alleen maar meevallen, maar lees ook
heel veel dat vrouwen dachten dat ze niet zwanger waren omdat ze er
helemaal niks van voelden!We wachten allemaal wel af! (dat doen we toch
al de hele tijd...wachten, wachten, wachten!)

Nathalie, ik ben bijna altijd moe, hihi...komt ook door de fibromyalgie,
een van de ziektebeelden is chronisch vermoeid...en ik kan vaak niet
uitslapen omdat ik vroeg wakker ben en dan te stijf ben om nog langer
in bed te blijven liggen, rust roest zeggen ze weleens, dat is bij mij
dus echt zo! Maar 't geeft niks hoor, ik weet niet anders meer! soms zie
ik weleens berichtjes die om 23.30 getypt zijn ofzo, maar dat maak
ik dus niet vaak mee...meestal door de week lig ik om 21.30 in bed en
in het weekend, als we niks hebben, dan heb ik het rond 22.00/22.15 wel
gehad...vriendlief gaat tijdens de klusperiode altijd even mee naar bed
en dan gaat hij weer naar beneden...hihi...erg he???maar we willen
ook niks mislopen!
Ik heb de boodschapjes binnen ja, alleen morgen nog even de gourmet-
schotel ophalen die ik besteld heb en dan is alles voor elkaar!
Hij vond m'n kapsel erg leuk, hij had al vaker gezegd, doe het eens wat
korter, lijkt me heel leuk, maar durfde nooit...heb het nu ook niet helemaal
kort, maar hij vond het erg sexy...en da's altijd leuk om te horen!
Ben je ondertussen al gearriveerd op je adresje? Beetje vreemd om gelijk
dan weer achter je laptop te kruipen he, dus ik zie wel wanneer je de
mogelijkheid weer hebt! ik hoop morgen even te kunnen spieken, denk
dat dat wel lukt ja...vriendje wordt zo langzamerhand gek van me...hihi...

Voor de andere dames, hoe is het bij jullie? Mamoetje, ben je d'r nog?
Bolle en Gerdien, voor jullie wordt het nu erg spannend, morgen weer
een dagje dichterbij je NOD, daarna nog 1 nachtje slapen en dan kan
het aftellen tot het testen beginnen...
Wanneer gingen jullie nu ook alweer testen als het uitblijft???2e paasdag
of nog iets langer???
Essel komt vandaag nie meer, die ligt bij haar paardje in de stal!
Mickje, kom je morgen nog even gezellig langs????

Dames, ik wens jullie een fijne nachtrust met veel geklus voor degene
die in hun vruchtbare periode zitten en ook voor degene die niet in
hun vruchtbare periode zitten, maar gewoon zin hebben natuurlijk ook
en voor de rest een rustige, relaxte nacht!

Tot morgen (denk ik)

Liefs Joepie

Hey meiden

Effe heel snel een berichtje van mijn kant. Heb vandaag echt helemaal geen tijd gehad om achter de pc te kruipen... we zijn de hele dag bezig geweest om onze woonunit in de tuin te krijgen, zodat we straks woonruimte hebben als de verbouwing begint.
Het heeft heel wat voeten in aarde gehad (balk afgebroken, vrachtwagen vastgelopen en gigantisch K*T-weer !!!!!!!), maar godzijdank, het staat er nu!!!
Vriendjelief is echt helemaal uitgeteld en staat nu onder de douche (balen dat we nog geen bad hebben) en dan kruipen we in bed. Ik ben echt mega-trots op hem, want hij heeft zich vandaag en de afgelopen week eigenlijk  helemaal te pletter gewerkt (naast z'n gewone werk) om alles goed voor elkaar te krijgen!
Het deed gewoon vanmiddag pijn aan mijn hart  om die schatten (hij, z;n vader, de chauffeur van die mega-vrachtwagen en de -schoon-vader van het stel van wie de woonunit eerst was) in al die fikse hagel- en regenbuien aan het werk te zien.
Ik hebzelf niet zo veel gedaan, maar ik ben er toch moe van geworden, haha!

Morgen paaseitjes zoeken met alle kleinkinderen van vriendjeskant, en dan zullen we denk ik wel daarna wat blijven hangen bij hun. Weet dus niet of ik mrogen nog wat tijd heb, maar anders ben ik er zondag weer effies!

Lees ik op mijn gemakje even alle berichtjes door, want het zijn er weer een heleboel, hahaha!!

Groetjes, Mickje

Is ikke dan op onze Paasbestemming! Heerlijk met een warme bak thee, want mijn buikje heeft vlagen met krampen en ook met vlagen misselijk. Zal er allemaal wel bij horen of ik word ziek, das ook nog optie. Nou jaaa die optie wil ik niet! Nu maar weer verder met de teksten van jullie lezen. Eens ff kijken waar was ik gebleven.

Iedereen de boodschapjes binnen? Ik heb die zorg niet, hier word de komende dagen voor ons gekookt. En hoef me dus ook niet druk te maken of ik alles wel in huis heb.
@ Bolle, jeetje balen zeg dat je contract niet verlengd word. Waar werkte je en over welk vakgebied heb je het? Kan me je dilemma wel voorstellen. Je bent idd   niet verplicht om het te melden. En ja je weet niet wanneer je zwanger mag worden. Stel tis nu raak, dan word het op den duur steeds moeilijker solliciteren, want met een dikke buik kun je het steeds minder verzwijgen hè, hihih. Hopelijk vind je snel weer iets, geeft je ook een beetje afleiding en maken de dagen wat sneller om tot je NOD te wachten.
@Gerdien, ook ik heb mijn echte naam hier gebruikt. Mocht er iemand uit mijn omgeving ook zwanger zijn en naar forum komen en dit lezen, nou ja boeie dan. Het is idd een heel gezellig groepje hier. Ik zat in de auto te denken van stel er zijn een aantal dames zwanger van ons groepje, dan valt het wel lekker uit elkaar. Dus we moeten of allemaal zwanger zijn of allemaal niet, haha. Zullen we dan maar allemaal wel doen?
@ Poeh, ik ga volgende week zaterdag naar de kapper. Maar denk ook niet dat ik mijn haar kort knip hoor. Heb het nu half lang ongeveer. Heb donker krullend haar. Waar werk je dat je met Pasen moet werken? Ik heb laatst voor het zoontje van een vriendin leuke dolfijntjes gekocht voor in bad die geluid maken en je zelf melodieën kan spelen. Je kunt ze in randen doen en die aan elkaar vast maken of los. Viel erg in goede smaak. Het is idd lastig om te bepalen wat die kleine al wel of niet heeft. Hij werd een jaar en had zijn verjaardag al gevierd dus was al heel erg verwend.
@ Joepie, ik denk dat ik zo ook maar ff ga kijken op hyves, hihih. Ff spieken hoor, word nu toch wel erggg nieuwsgierig. Fijn dat je in elk geval tot de zomer nog kan blijven. En hopelijk langer. Hebben jullie er al over nagedacht hoeveel uur je na de zwangerschap wil gaan werken? De laatste dagen ga ik best laat. Kweet niet hoe dat komt, kan niet in slaap komen. En dan de afgelopen twee nachten ook nog zo vroeg wakker, pfff. Maar nu lekker lang weekend dus kan ik blijven liggen, ook al word ik tig keer wakker. Als ik op sta ben ik al moe ’s morgens, maar ach het leeft! We gaan er gewoon voor en maken er het beste van in het leventje, wat jij!
@ Mickje, veel plezier morgen!
@ Essel, lig je met je paardje in de stal of toch naast je vriend? Hahah
Nou meiden dit was het nu wel ff voor vandaag (denk ik, haha) spreek jullie morgen. Ik ga nog ff spieken op hyves en gezellig hier ff kletsen bij mijn schoonfamilie en dan hup bedje in!
Liefs Nathalie

Hoi allemaal.

Ik lig niet bij mijn grote poeperd in de stal... hihi...  Alles is wel super goed gegaan, alleen wilde ze nog niet eten toen straks. Dus morgen nog ff checken voor ik ga werken.

Meiden ik wilde alleen even snel komen kijken, ik ben helemaal kapot... Of het komt door het weer, geen idee, maar ik voel me ontzettend flensje...!!!

Ik zal morgen alles bij lezen en dan reageren op jullie allemaal.

Welterusten, en een fijne dag morgen.

PS niet te veel typen, anders zit ik morgen eerst een paar uurtjes te lezen ..... Maar jullie kenden wordt dat eerst flink wat leesvoer voordat ik kan reageren hihi... We zijn net een stel junkies... hahaha..  

Veel Liefs Esseltje

Zo meiden, wel nog even een NOD lijstje, want het wordt spannend voor sommige van ons...

WELTERUSTEN en zekers tot morgen, ik ga nu echt naar mijn mandje toe, en lkkr naast mijn vriend slapen, en niet in het stro... haha....

NOD's:

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08 (dit moet het zijn???)
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

SUPER SUPER SPANNEND!!!!!! Zal de paashaas bevruchte eitjes schenken in 2008????????

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                        13-03-08  
Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08
Bolle 81                                    1e ronde,  1e kindje                       23-03-08
Miranda                                    2e  ronde 1e kindje                         24-03-08    

De ZWANGERE  onder ons:   *********** ** **** ** ********* ******* *** GLITTERS!!! !!!  

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje  uitgeteld  op 30 oktober 2008

Terug
Bovenaan