Hoi dames,
Ben met zoveel teglijk bezig, forum lezen, concertkaartjes bestellen, mail lezen, hihi.. Maak nu maar even tijd voor het forum. Ik heb trouwens voor een concert waar ik supergraag heen wilde maar 1 kaartje kunnen bestellen en daarna was het uitverkocht! Nu moet ik dus alleen

. Het concert was binnen 10 minuten uitverkocht! De band LIVE in Paradiso! Gaat er toevallig eentje van jullie?
Morgen is de dag! Wordt ik ongi of niet?? Ik ben nog nooit zo zenuwachtig voor iets geweest! Zelfs voor onze bruiloft niet, hihi! Ik word tot nu toe altijd OP de NODdag ongi. Dus dat ik nu nog geen RD zie, zegt helemaal niets. Als ze er maandagavond nog niet zijn is er wel een kans. Dan gaan we dus ook testen, dat horen jullie dan dinsdag pas, want dat doen we 's avonds laat. Maar mochten de RD wel komen horen jullie het uiteraard eerder! Oh Gerdien en mamaseptember jullie zitten in hetzelfde schuitje! we duimen voor elkaar!
Anna/ Valentine: welkom en succes met het zwanger worden! Geef even aan of je op de NODlijst wilt!
Essel; eet je paard weer? Is zijn kies er nu al uit? (ben even vergeten of je dat al gezegd hebt)
Mickje; het was gisteren inderdaad rotweer. Staat de woonunit nu helemaal? Hoe lang moet je daar in zitten dan?
Nathalie: Geniet van je Paasweekendje! Lekker hoor!
Joepie; ik ben uitgenodigd voor een eerste sollicitatiegesprek!! Ik werk in het natuurbeheer. Ik hoop dat het iets wordt! Maar het is wel heel spannend, want ik weet maandagavond of ik wel of niet zwanger ben (kan natuurlijk ook niet zo zijn en dan is er geen vuiltje aan de lucht) en dinsdag is het gesprek!! Hihi, maar dan is het nog zo pril dat ik zeker niets zeg. Ik hoop voor jou dat je snel een vast contract krijgt! Zit je al lang op een tijdelijk/ oproepcontract? Volgens mij heb je ook dan recht op zwangerschapsverlof hoor! Je krijgt dan volgens mij minimumloon tijdens je zwangerschapsverlof, maar ik weet het niet zeker! Succes er in ieder geval mee!
Ik ga wel iets meer naar de WC dan normaal, maar weet eigenlijk dat de RD zich morgen pas laten zien! Ik heb nu toch wel weer wat buikkrampjes dus ik weet het echt niet. Nog twee nachtjes geduld voor we gaan testen!
Bij ons zijn ze er gelukkig inmiddels mee opgehouden om te vragen of we kinderen willen, of al bezig zijn. Toen we net getrouwd waren was dat niet normaal, toen werder we wel gek. Ik kan me nu ook heel goed voorstellen dat zoiets best kwetsend kan zijn mocht het niet lukken! Maar heb mijn zus ook wel eens gezegd: je bent zeker zwanger terwijl dat niet zo was. Eigenlijk niet zo leuk.
Maar ik word nog wel heel goed in de gaten gehouden door zussen, ouders en tantes!!
Nou ga eens wat huishouden doen! (blegh, ben niet zo'n huisvrouw)
Het wordt de komende weken trouwens echt superspannend, veel meiden hebben de komende tijd hun NOD. Ook al zou ik zwanger zijn blijf ik hier echt nog wel een tijdje rondhangen! Maar zou inderdaad ook wel naar een zwangerforum gaan, want je krijgt dan weer veel andere vragen en twijfels!
Groetjes en maak er vast een fijn weekend van allemaal!