nieuw en zwanger willen worden

Goedemorgen,

Leuk Joepie en Esme om jullie foto's te zien!
Joepie, je woont maar 10 km bij mij vandaan   grappig he!

Ja het begint nu wel spannend te worden hoor! Ik wil het testen uitstellen tot maandag of nog liever dinsdag, ik weet niet of dat gaat lukken.

Tot nu toe nog niet ongesteld, als het wel zo is, zijn jullie de eersten die het weten!

Ik had vanacht wel gedroomd dat ik ongesteld was geworden, hmmm... misschien geen goed teken.

Ik ga vandaag ons huisje schoonmaken, gelukkig is het wat beter weer.

doeidoei! Liefs Gerdien

quote: mijnkind schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2008 09:36:43'));

Hallo,

Ik ben maureen uit alkmaar en mijn vriend en ik willen erg graag zwanger worden.
Vanaf vandaag zit ik op het forum en ben gestopt met de pil.
Ik hoop op dit forum leuke berichtjes te krijgen en dingen uitwisselen.
Het word dan ons eerste kindje dus alles is nieuw voor ons.

Groetjes maureen

quote: mijnkind schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2008 09:36:43'));

Hey,

Mijn naam is Anna en ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 22 jaar en ben op 1 januari gestopt met de pil, mijn vriend en ik willen graag zwanger worden (van onze eerste). We hebben 1,5 week geleden de eerste ronde gehad. Ik moet aankomende donderdag ongi worden dus even afwachten!

Hebben jullie dat ook?  dat je bij  elke 'ding' wat je voelt denkt dat je zwanger bent? Zo heb ik 3 avonden last gehad van brandend maagzuur (zwangerschapsverschijnsel) en bloedend tandvlees (zwangerschapsverschijnsel). Verder voel ik niet zoveel dus ik ga er maar vanuit dat ik nog niet zanger ben.

Spannend spannend spannend! Ik zie er naar uit om verhalen met jullie meiden uit te wisselen!

Groetjes,
Anna

Goedemorgen dames!!!

Whahaha, echt Gerdien???is de wereld toch nog klein he?
Ik dacht wie is Esme???maar ook Esseltje is inmiddels onderdeel
van mij hyves, gezellig hoor!
Gerdien, ik hoop echt dat je ongesteldheid uitblijft en die van de rest
op de wachtbank, maar dan hoop ik wel dat je ook weet dat je zwanger
bent...lijkt me zo frustrerend om maar niet ongesteld te worden maar ook
elke keer weer negatief te testen!
Ga jij maar lekker poetsen, dan zijn je zinnen ook een beetje verzet!
Aangezien je toch zo dichtbij woont, kom je ook even hier poetsen??

Essel, fijn dat je de NOD-lijst even naar voren hebt gehaald, wist het
allemaal nie meer precies...Hopelijk wil je paardje vandaag eten,
da's wel belangrijk lijkt me...Sorry voor onze verhaaltjes alweer, hihihi!

Nathalie, wat fijn dat je je nergens druk over hoeft te maken dit weekend!
Je wordt lekker verzorgd, ook fijn!
Het leeft, haha, tja, da's inderdaad zo, die houden we erin!
Het lijkt me niet leuk om uit elkaar te vallen straks...ALS ik zwanger zou
zijn, zou ik denk ik wel even kijken op een ander forum (ligt eraan of
er hier dan al meer zwanger zouden zijn) maar ik zou ook zeker hier
blijven typen...we 'kennen' elkaar nu wel een beetje en ik zou me dan
steeds afvragen of er hier alweer iemand zwanger is!

Mickje, haha, wat een geklooi zeg! kan me voorstellen dat je het helemaal
zat was gister! Je hebt vast wel lekker geslapen! Kun je je daar nog een
beetje in redden straks, in die woonunit???en hoelang denk je daar
in te zitten?
Was het gezellig met paaseitjes zoeken?Alles gevonden?

Ik ga naar beneden (computer staat boven, laptop staat ook nog op
m'n verlanglijstje, maar we hebben het allebei voor ons werk niet echt
nodig, dus dan zijn er belangrijker dingen) de hond zit te piepen, heeft
honger!!!

Misschien kom ik vandaag nog een keertje terug, anders fijne dag!

Liefs Joepie

Goede morgen allemaal,

Had ik net een onwijs stuk getypt oeps druk ik op een verkeerd knopje alles weg grrrr!
Nou ja weer opnieuw dan!
Vanochtend lekker vroeg wakken (7.30 uur) Maar ja wat wil je als je al zo vroeg in slaap valt! Titanic afkijken was er niet bij k was zooo ontzettend moe!

Ahhh.... k zit de bevalling te kijken net een meisje geboren zooo mooi ik krijg er helemaal de kriebels van! Ah nu komt de kraamafdelen hahaha nog een keer weg zwijmelen ;) Ik krijg daar zo de kriebels van! Vind zo een bevalling ook helemaal niet erg om naar te kijken Ik word er echt niet bang van in tegendeel zelfs!

Ey heb ik trouwens over al die hyves namen heen gekeken? Kunnen julie mij een update geven? Ben wel erg benieuwd naar jullie..... Mijn hyves is miranda-cookie (cookie is onze hond hihihi) Ik ben niet bang om bekende tegen te komen hoor! Veel mensen weten toch al dat we bezig zijn! Dan vragen ze of het voor ons ook niet eens tijd word, mijn ogen gaan dan glinsteren en ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht dan weten ze natuurlijk al genoeg he!!!

Gister niks gevoeld en vandaag weer wel! Pijnlijke borsten, last van me rug en een soort ongesteldheid buikpijn. Kan goed teken zijn maar ook een heel slecht teken. Worsd echt gek van me lichaam. K ga gewoon niet meer naar die pijntjes luisteren en gewoon weer afwachten. Ik denk dat het toch geen zin heeft. je weet het toch nooit! Gewoon weer w88, w88, w88 Nog 2 dagen!! Morgen word ook een spanende dag he!!!! Hoop zo voor gerdien en bolle dat jullie goed nieuws kunnen brengen!!!

Nou dames ik ga er een eindje aan breien! Vandaag drukke dag! Cadeautje kopen voor moeders die viert vandaag haar verjaardag, gordijnen voor het nieuwe huis uitzoeken (dat wordt nog een hele klus :s) Dus waarscheinlijk vandaag geen bericht meer van mij. Morgen ook drukke dag maar probeer nog even langs t komen!!

Groetjes xxx

Ps
Mammaseptembes heeft vandaag een spannende dag!!!!

Welkom Maureen!!!!!!

Gezellig dat je ook op het forum zit!! Ik ben er zelf ook nog niet zo lang maar t is echt erg leuk!!!
Spannend a.s donderdag is al snel maar w88 duurt zoooo lang! Ik duim voor je!

Groetjes Miranda!

Hoi dames,

Ben met zoveel teglijk bezig, forum lezen, concertkaartjes bestellen, mail lezen, hihi.. Maak nu maar even tijd voor het forum. Ik heb trouwens voor een concert waar ik supergraag heen wilde maar 1 kaartje kunnen bestellen en daarna was het uitverkocht! Nu moet ik dus alleen :( . Het concert was binnen 10 minuten uitverkocht! De band LIVE in Paradiso! Gaat er toevallig eentje van jullie? ;)

Morgen is de dag! Wordt ik ongi of niet?? Ik ben nog nooit zo zenuwachtig voor iets geweest! Zelfs voor onze bruiloft niet, hihi! Ik word tot nu toe altijd OP de NODdag ongi. Dus dat ik nu nog geen RD zie, zegt helemaal niets. Als ze er maandagavond nog niet zijn is er wel een kans. Dan gaan we dus ook testen, dat horen jullie dan dinsdag pas, want dat doen we 's avonds laat. Maar mochten de RD wel komen horen jullie het uiteraard eerder! Oh Gerdien en mamaseptember jullie zitten in hetzelfde schuitje! we duimen voor elkaar!

Anna/ Valentine: welkom en succes met het zwanger worden! Geef even aan of je op de NODlijst wilt!
Essel; eet je paard weer? Is zijn kies er nu al uit? (ben even vergeten of je dat al gezegd hebt)
Mickje; het was gisteren inderdaad rotweer. Staat de woonunit nu helemaal? Hoe lang moet je daar in zitten dan?
Nathalie: Geniet van je Paasweekendje! Lekker hoor!
Joepie; ik ben uitgenodigd voor een eerste sollicitatiegesprek!! Ik werk in het natuurbeheer. Ik hoop dat het iets wordt! Maar het is wel heel spannend, want ik weet maandagavond of ik wel of niet zwanger ben (kan natuurlijk ook niet zo zijn en dan is er geen vuiltje aan de lucht) en dinsdag is het gesprek!! Hihi, maar dan is het nog zo pril dat ik zeker niets zeg. Ik hoop voor jou dat je snel een vast contract krijgt! Zit je al lang op een tijdelijk/ oproepcontract? Volgens mij heb je ook dan recht op zwangerschapsverlof hoor! Je krijgt dan volgens mij minimumloon tijdens je zwangerschapsverlof, maar ik weet het niet zeker! Succes er in ieder geval mee!

Ik ga wel iets meer naar de WC dan normaal, maar weet eigenlijk dat de RD zich morgen pas laten zien! Ik heb nu toch wel weer wat buikkrampjes dus ik weet het echt niet. Nog twee nachtjes geduld voor we gaan testen!
Bij ons zijn ze er gelukkig inmiddels mee opgehouden om te vragen of we kinderen willen, of al bezig zijn. Toen we net getrouwd waren was dat niet normaal, toen werder we wel gek. Ik kan me nu ook heel goed voorstellen dat zoiets best kwetsend kan zijn mocht het niet lukken! Maar heb mijn zus ook wel eens gezegd: je bent zeker zwanger terwijl dat niet zo was. Eigenlijk niet zo leuk.
Maar ik word nog wel heel goed in de gaten gehouden door zussen, ouders en tantes!!

Nou ga eens wat huishouden doen! (blegh, ben niet zo'n huisvrouw)

Het wordt de komende weken trouwens echt superspannend, veel meiden hebben de komende tijd hun NOD. Ook al zou ik zwanger zijn blijf ik hier echt nog wel een tijdje rondhangen! Maar zou inderdaad ook wel naar een zwangerforum gaan, want je krijgt dan weer veel andere vragen en twijfels!

Groetjes en maak er vast een fijn weekend van allemaal!

Terug
Bovenaan