nieuw en zwanger willen worden

goedemorgen,

Even een kort berichtje want ik ben natuurlijk weer druk aan t werk.

Wat een verhalen zeg, ik kan t bijna niet meer volgen.... veel leesvoer in ieder geval.
Hoe doen jullie dat eigenlijk met vakanties en concerten festivals enz?? Wij gaan in ieder geval in de zomer op vakantie, ik heb er wat over gelezen, maar stel dat t gelijk raak zou zijn dan zou je in de zomer 4 maanden zwanger zijn en volgens mij moet je dan gewoon nog lekker op vakantie kunnen gaan. Ook wil ik in Juli nog naar een festival (wel gewoon thuis slapen want t is dicht bij ons in de buurt).

Bolle, spannend he of je ongi word of niet, hoop voor je dat t meteen raak is tuurlijk!! Ik ga nu al vaker naar de wc omdat ik de hele tijd het idee heb dat ik ongi moet worden, steken in mijn buik.

Nou ik ben dr weer weg van, allemaal een hele fijne pasen gewenst!!!

Groetjes poeh

Hallo allemaal,

hebben we een rustdag vandaag, het is zo lang geleden dat er
wat is getypt!!!Nou, we hebben 2 van de 3 dingen gehad vandaag,
two down, one to go! We hebben er zin in! (NOT)
Miranda, heb je even toegevoegd op hyves, tenminste als ik de goeie
heb, maar daar ga ik wel vanuit!
haha, lekker op de bank in slaap gevallen gister?of ben je gewoon naar
bed gegaan???
die programma's zijn echt leuk he? ik pink ook regelmatig een traantje
weg! Moet kunnen!!!

Anna, welkom, gezellig dat je met ons meekletst, het is toch leuker
om het te delen he, wat je allemaal voelt enz. Als je nog even je
NOD doorgeeft, kun je bij op de lijst!

Poeh, nog steeds aan het werk, of gingen jullie ook mooi op tijd dicht?
balen dat je weer moet werken, dat lijkt me met die dagen ook niet
altijd leuk!Wij gaan ook nog op vakantie...we gaan wel met de auto,
naar Italië, dus er kan niet zo heel veel gebeuren...lijkt me super om
dan in de zomer van die leuke jurkjes aan te hebben en dat ze dan
je zwangere buikje zien!!!zwijmel zwijmel!

Bolle, ik vind het zooooooo spannend voor jullie...voel je al wat wat op
je ongesteldheid lijkt, of is het rustig?
Ik ben zelf heel erg, maar voel van alles, heb krampen, misselijk bij vlagen,
weinig eetlust...ik snap het nie meer...misschien komt het ook wel
omdat ik nog maar net gestopt ben met de pil, maar voel me niet zoals
anders...nog 8 dagen voor m'n NOD, dus ik heb nog even, maar gelukkig
gaat het weekend vrij snel!

Dames, ik ga eten (wat ik nog naar binnen krijg), daarna douchen en
me opmaken voor het volgende feest...HOERA!

Fijne avond en tot morgen!

Liefs Joepie

Hey Meiden, eindelijk ff tijd om op het forum langs te komen. Mijn vriend jat af en toe mijn laptop en ik ben vanmiddag ff in het centrum van Zaandam geweest.

@ Essel, hoe is het inmiddels met je paardje? Eet ze al wat? Beetje kunnen slapen vannacht?
@ Anna/Valentine22, welkom gezellig dat je met ons mee kletst. Hoe voel je je op dit moment?
@ Miranda, gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Is het gelukt met de gordijnen uitzoeken?

Ik hou het ff kort we gaan zo eten en ben bang dat ze met me mee spieken hier, hihih. Vanmiddag in de stad wou ik eigenlijk nieuwe kleding kopen, want volgende week zondag feestje van mijn opa&oma, die volgende week maandag 60 jaar getrouwd zijn. Maar helaas nog niks gevonden. Echt hele leuke positie kleding gezien, veel leuker dan die andere shirtjes die er hingen, hihih. Waar je wel niet allemaal op let hè. En ik liep tegen de ene babykleding tegen de andere aan. Hoezo mijn onderbewustzijn is er ook mee bezig. Maar niet teveel gekeken, hihih.

Meiden mijn schoonpaps heeft het eten klaar, ik ga jullie weer verlaten!

Liefs Nathalie

hallo lieve meiden,

Sorry dat ik zolang niets heb laten horen maar ik ben ontzettend druk met van alles en nog wat.(veel met ernstige ziekten   en sterf gevallen bij familie en familie leden van mijn beste  vriendin) maar  gelukkig ook met klussen, haha.

Nu tussen de bedrijven door even een snel berichtje. voel me al een aantal dagen kots (sorry voor mijn taal gebruik) misselijk, mijn borsten doen pijn en heb een opgezette buik ook kan ik ondanks de misselijkheid alles wel eten maakt niet uit wat het is> Zou het dan eindelijk zo ver zijn?    

Laat zo snel mogelijk weer iets horen, lees trouwens wel mee met alle berichten.  

Iedereen verder  succes en laat het gouden ei deze pasen maar door iedereen van ons gevonden worden(haha).
Nogmaals sorry dat ik zo weinig van me laat horen

groetjes en een dikke kus  

Spring!

Voor iedereen vrolijk pasen!                                        

Hoi hoi meiden...

Hier zo gaat het niet zo lekker. Hoofdpijn en pijn aan mijn ogen. Gaat weer lkkr, ik denk dat het komt omdat er sneeuw in de lucht zit (dan heb ik er wel vaker last van) Ben vandaag ook eerder naar huis gegaan van mijn werk, er was niet veel te doen, en aangezien ik me niet lekker voelde, maar lekker naar huis gegaan.

Even wat info over mijn paardje, gezien dat er wat meiden zijn die er naar vroegen, (wel ontzettend lief van jullie) Gelukkig gaat het goed met haar, en staats ze vrolijk op stal. Morgen ga ik weer lekker rijden.
@ Bolle: de kies is er niet uit, ze hebben een kies afgeslepen, ( deze groeit weer aan) maar dan kan ik het komende jaar weer vooruit, zonder dat mijn paardje pijn heeft. Dus alles is gelukkig goed.
Ook heb ik redelijk kunnen slapen, hoewel ik vandaag wel doodmoe ben, en hoofdpijn heb. Het zal het weer wel zijn.

@ Joepie en Gerdien: leuk om jullie foto's gezien te hebben, weten we tenminste wie we voor ons hebben, oftewel achter de pc!!! HiHi...  maar zouden jullie aub niets willen laten vallen op hyves, van onze kinderwens, want anders weten al onze vrienden het binnen now time... !!! Wij willen het graag nog geheim houden... Ik neem aan jullie ook, dus ook ik zal dit niet noemen op jullie hyves.

@ Nathalie: ik hoop voor je dat je dit weekend lekker kunt uitrusten, laat je maar eens lekker verwennen....!!!

@ Miranda: ben jij ook al zo verslaafd aan die programma's, ik kijk er ook vaak na 's morgens... wel erg mooie momenten gezien, echt ontroerend.... SUPER!!   Maar soms laten ze alles van iets te dichtbij zien, en daar heb ik dan persoonlijk minder mee, maar ach. de rest maakt het verder wel goed. Ik word er ook absoluut niet banger van, hoewel ik er wel zal tegen op zien tegen die tijd, want het moet er toch eenmaal uit he, je kan het niet bij je houden...!!!

En hier nog steeds geen EI te bekenen, ik maak de testjes op en dan koop ik ze niet meer, blijkbaar werken ze bij mij niet... Want volgens mij ik heb vandaag mijn EI, want mijn afscheiding is heel waterig... Normaal is die veel dikker... (sorry dat ik zo in detail treed) Hebben jullie daar ook last van gehad, ik heb dit wel gelezen op diverse sites maar ja, jullie kunnen ook uit ervaring spreken... hihi...!!!  Gisteren hebben we geklust en morgen gaan we ook nog klussen, dus ben erg benieuwd. Ik wilde vandaag ook nog klussen voor alle zekerheid, maar mijn manlief had daar geen zin in, was moe!!! Voelde me daar best een beetje rot onder omdat ik denk dat ik mijn eitje heb, en we geen klusjes dag hebben gehad... . Maar ja, morgen wel weer, dus het komt vast goed...

Gerdien en Bolle: toi toi toi voor morgen, dat er maar geen RD komen, ik zal voor jullie duimen, en hou is niet te lang in spanning oke???

Dikke knuffel aan jullie allemaal.

Liefs Esseltje

Goedemorgen!

Laat nu even wat van me horen, want over een uurtje vertrekken we
al richting mijn roots!!!
Heb verder denk ik dus weinig tijd om te checken en dat terwijl het
vandaag zo'n spannende dag is!!!!
Dames hou ons op de hoogte!

Essel, wij zeggen niks hoor! daar had ik het met Gerdien ook al een
keer over, maar bij ons weet van de vrienden ook niemand het en het
is dan ook een beetje lullig, maar ook vervelend voor jou dat ze er dan
zo achter komen en dat je dan geen lekker geheimpje meer heb!
Dus als iemand vraagt, waar ken je hun van, dan is het...oooh, van het
werk (als vrienden het vragen) dat is een vriendin (als collega's het vragen)
hihi...een leugentje om bestwil zullen we maar zeggen!
Wat vervelend dat je je niet helemaal lekker voelt...misschien krijgen we
wel sneeuw ja, dus het zou daarvan kunnen komen!
Voel je nie rot als je niet hebt geklust, want sperma is 72 uur 'houdbaar''
dus er ligt vast wel een voorraadje!hihi!
Ik had ook waterige afscheiding en af en toe zo'n propje wat je uit elkaar
kon halen (als het draderig was, kon het met je eisprong te maken hebben)
niet echt fris enz, om alles goed te onderzoeken, maar je wilt toch
niks mis lopen lijkt me!

Nathalie, wat grappig dat je de positiekleding mooier vindt! ik zie mij
daar ook al als een trotse moeder in spe lopen!maar hopen dat je gauw
mooie kleren vindt!

Spring, voel je niet schuldig hoor! het is echt geen verplichting om hier
wat te typen en je hebt wel belangrijker dingen aan je hoofd!
Leuk dat je af en toe langs komt en zie maar hoe vaak het lukt!
Wij typen wel vrolijk door, zodat er altijd wat te lezen valt!

Meiden, ik ben zo erg, dat ik nu zelfs   met pyjama aan en bril op
(heb nog nie eens m'n lenzen in gedaan) achter de computer zit!
Ik ga me nu gauw douchen voordat vriendlief thuis komt met de hond,
want dan hoor ik hem wel weer...(zit je nu alweer achter je forum!!)

Doei meiden, fijne paasdagen en ik denk tot vanavond!

Liefs Joepie

Goedemorgen,

Nog geen RD hier!!!

Spannend hoor... Elke keer als ik naar de WC ga is het toch spannend.

Ik ben 1 januari gestopt. De eerste maand had ik een cyclus van 24 dagen en de tweede maand van 27 dagen.
Ik wacht dus nog rustig af...

Gisteravond wel ruzie gehad met mijn vriend. Hij is er echt totaal niet mee bezig, terwijl ik ontzettend zenuwachtig ben. Hij is alleen maar druk met andere dingen, terwijl ik zo'n beetje 24 uur per dag denk aan zwanger zijn.
Hij zegt: als het komt, dan komt het. Doe toch eens wat ontspannen. Je kan aan niets anders denken etc. etc.

Nou daar ging ik dus weer tegenin: Weet je wel hoe spannend het voor mij is? Je snapt echt niets van vrouwen. Ik (WIJ) staan aan het begin van de meest ingrijpende belevenis van ons leven. Wil jij dit eigenlijk wel?  etc. etc.

Hahaha nu kan ik er wel weer om lachen en we hebben het ook wel goed gemaakt. Maar nu denk ik weer:
Waren dat de hormonen?

Ooooooh soms wordt ik echt gek van mezelf!

Ik ga nu lekker een paasontbijtje maken en vanmiddag naar familie.

Fijne paasdagen en ik houd jullie op de hoogte!

Goedemorguh, het paasontbijt is genuttigd na een nachtje van weinig slaap. Kon de slaap maar niet vatten. Tegen 4.15 uur sliep ik eindelijk, ging om 6.45 uur de wekker, omdat mijn vriendje F1 wou kijken, grrr. Ik nog lekker ff blijven liggen, maar 8.45 most ik er ook aan geloven, anders was ik niet op tijd voor het ontbijt.

Hallo Spring, wat naar dat je zoveel dingen moet meemaken in korte tijd. Gecondoleerd, en hoop dat de rust weer een beetje terug keert betreffende nare dingen. Het is natuurlijk zowiezo spannend allemaal, nog een paar daagjes tot je NOD.
Beterschap Esseltje, gaat ie vandaag een beetje beter met je? En en en en heeft de paashaas je eitje gebracht? Of heb je hem nog niet gevonden? Zoeken zoeken zoeken in alle hoeken! Hahah. Veel rij plezier op je paardje vandaag.
Fijne dag Joepie! Is het allemaal goed gekomen of heeft je vriend je betrapt, hahah? Tis niet dat ik positiekleding mooier vind, maar het viel me op dat er leuke shirtjes tussen zaten.
Hahah Gerdien, ach dat hoort er allemaal bij joh. Wij meiden kunnen af en toe onzekere mutsen zijn. En wij snappen niks van mannen en mannen niks van ons. Dat zal altijd wel zo blijven denk ik, hahah. Kunnen we nu de hormonen al de schuld geven? De laatste dagen niet geklust hier, en dan baal ik eigenlijk ook wel een beetje. Als het goed is is mijn ei al geweest, en is begin april mijn NOD, maar toch, hahah. Ach soms kunnen we er idd teveel mee bezig zijn en dat is ook niet goed. Gespannen lichaam doet ook niet veel goeds. Maar kan me voorstellen dat het zeker op de dag zelf heelll spannend is. We denken aan je en duimen voor je. En hopelijk over een paar dagen glitters voor jullie! Fijne dag bij familie!
Ik ga vanmiddag met mijn schoonmoeder naar de oma van mijn vriend. Die zie ik niet zo vaak en haar man heb ik nog nooit gezien. Mijn vriend gaat naar Zandvoort, daar is de baan vrij. Gaat hij misschien ook nog rijden ook. Gaat met een paar forum gasten. Hij rijd Alfa. Ik ga gewoon lekker genieten van de rust. En natuurlijk hier af en toe ff spieken hoe het met jullie is.
Fijne dag allemaal en tot later! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan