nieuw en zwanger willen worden

Hoihoi.

Ja, ik leef nog, en zo waar heb ik eventjes tijd om hier om het hoekje te kijken.
Wat een verhalen weer van jullie, leuk! Heb ook even op jullie hyves gespiekt, en… Gerdien…. ik ben jaloers op jou hoor!!!!!!!! Wat een prachtige bos haar….. !!
Ik heb zelf ook hyves, maar ben nog even aan het twijfelen of ik dat hier openbaar ga maken… ’t is dan ineens wel een beetje echt zeg maar… nu is het nog zo lekker anoniem.

Er komen spannende dagen aan voor iedereen, dus voor iedereen: heeeeeeel veel succes en ik duim voor jullie!!!

Gerdien, ik kan me jouw gevoel goed voorstellen en snap ook dat je er ruzie om hebt gekregen. Dat zou ons ook kunnen overkomen. Ik denk dat er een aantal mannen is die hélemaal met hun vrouw/vriendin meeleven en er alles over willen weten, terwijl er ook aan aantal mannen is (oa die van ons) die graag een kindje willen, maar dat hele proces dat er aan vooraf gaat niet echt “zien”.
Voor ons verandert er namelijk meteen al iets (stoppen met de pil, het ontpillen, de zenuwen voor je NOD, het gevoel alleen al dat er strakkies een kindje in je buik groeit!!!), en voor mannen verandert er nog weinig (misschien dat sommigen meer mogen klussen, hahahah).
En meestal maken mannen zich minder druk dan wij vrouwen, dus die hebben zoiets van: het komt allemaal vanzelf wel goed, terwijl wij denken van: nu ik klaar ben om zwanger te worden wil ik het ook NU meteen!!!! (of spreek ik nu voor mezelf, hahaha)
Goed dat jullie het uitgepraat hebben, en af en toe je hart luchten kan ook geen kwaad he!

Ik weet nu al niet meer waar al die andere berichtjes over gingen (ik heb iets over een ziek paard gelezen??? Aaah, ik hoop dat ie weer beter is) dus ik laat het hier maar even bij!

Groetjes, Mickje

Hoiii Mickje, ik was nog in de buurt, zat ff andere berichtjes te lezen toen ik zag dat je gereageerd had, dus dacht meteen maar ff terug reageren, hahha. Essel haar paard had last van haar gebit, die kies ie weggeslepen (groeit weer aan, apart hè) maar zover we begrepen hebben gaat het nu weer goed met haar en kan Esseltje vandaag weer rijden.

Ik denk dat het wel belangrijk is dat we blijven praten met onze mannetje. Af en toe heb ik zo iets van ik geef toch  signalen af, hhaha.  Vind praten niet altijd makkelijk namelijk.Denk idd dat het voor ons vrouwen anders is. En idd wat je zegt. Nu  we samen hebben  besloten voor een kindje te gaan wil je niet dat dat maandennnnn duurt, maar wel NU!  hahahaha. En dat wachten hè, de tijd lijkt veel langer te duren. Gelukkig gaan de dagen nu sneller. En moet zeggen dat ik nog niet echt bezig ben met mijn NOD, dit mede omdat het ook nog ffies duurt en ik soms de insteek heb van ohh het kan toch niet in 1x  lukken en dan weer dingen voel en denk oh zal er iets gebeuren, maar dat lees ik hier wel veel meer, hhaha.  

Het zijn  spannende dagen voor een aantal meiden  hier, we wachten met zijn allen vol spanning af. Zal wel  leuk zijn als weer iemand glitters kan krijgen!  

Ik ga ff lekker bakkie koffie drinken met mijn schoonmams! Doeiiiiii    

Heej Meiden,

Even een kort berichtje hier voor ik naar familie ga!
Ook bij mij nog geen RD. Maar ik hou een slag om de arm, want de dag is nog jong. En ook morgen zou natuurlijk nog kunnen! Morgenavond testen als ze wegblijven! Echt superspannend!
Mijn borsten zijn wel veel gevoeliger en ronder als normaal, daardoor heb ik best wel hoop, maar ik denk ook dat ik het niet echt kan geloven als het in 1 keer raak zou zijn!
Gerdien; spannend he vandaag! Ik ga nu ook ammaar naar de WC, hihi. Maar meestal voel ik het als het begint, dan voel ik een stroompje en ren ik naar de Wc en dan zijn de RD er. Hoop dus dat dat vandaag niet gebeurt en morgen ook niet!
Ik heb nog geen ruzie gehad met mijn mannetje, maar hij zei van de week wel: ik word er gek van, je hebt het er veel te veel over. Maar wat jullie tot nu toe gezegd hebben is gewoon wel waar. Mannen kunnen het in zo'n pril stadium niet bevatten en bij hun verandert er niets. Wij zijn superzenuwachtig, want het gebeurt wel allemaal in ons lichaam! Als hij zijn zaadjes geschoten heeft houd het op! Maar hij leeft gelukkig wel ook mee hoor. Ik had alleen gister gezegd dat ik de kans toch best groot schat dat het raak is, maar dat mag ik niet van hem zeggen, omdat ik dan veel te teleurgesteld ben als het niet zo is. Daar heeft hij wel weer gelijk in!
Nou Gerdien ik denk aan je! Zal vanavond weer even een berichtje achterlaten. Hopelijk blijven de RD weg! Als ze er morgenochtend nog niet zijn bij mij geef ik het wel een grote kans, omdat ik al 3 maanden achter elkaar op de 26ste dag (dus vandaag) van mijn cyclus ongi werd!

Meiden succes allemaal met klussen, je ei vinden en afwachten!

Goedenavond meiden!

pppfff, eerste paasdag weer overleefd...best gezellig hoor, maar de
hele dag dat gezit...hebben gelukkig nog een stuk met de honden
gewandeld, want je werd er een beetje gaar van!
Maar m'n moeder is een schat en had er weer superveel op uitgedaan,
kan geen pap meer zeggen...maar weer flink op dieet aankomende
week!

Gerdien, ik ken dat hoor...wel vervelend he, dat je vriendje dan niet
goed begrijpt wat jij doormaakt...voor ons is het inderdaad heel anders...
merk ook soms aan die van mij hoor, dat hij zoiets heeft van...zucht...
alweer!!??hopelijk ben je er weer goed uitgekomen???
Hoe is het met de rode duivels, nog steeds niet gezien???Geen bloed
geeft moed zeggen ze, maar het kan ook nog van je warrige lichaam
komen hoor, dat dat allemaal eerst weer op de rit moet! wil je zeker
niet ontmoedigen, maar wil een teleurstelling voorkomen mocht het
niet zo zijn!

Bolle, wat spannend ook voor jou! heb wel gehoord dat als je 's avonds
test er minder HCG (zo heet dat toch, dat zwangersschapshormoon) in
je urine kan zitten, omdat je dan veel drinkt en nog maar zo kort zwanger
bent! Rustig doen hoor, daarom, maar niet gelijk in de rats zitten als het
dan negatief is, want dan heb je 's ochtends nog een kansje...ze adviseren
het nl. met ochtendurine! Maar misschien weet je dat ook allemaal wel,
sorry dan, voor m'n gezeur, hihi! Wat leuk dat je banner aangeeft a home
test may work!!!

Nathalie, ik had dat ook met de zwangersschap, toen het dan eenmaal
ging gebeuren wilde ik het ook NU!!!Ik zei laatst al tegen m'n zus, als ik
me in de kop haal dat ik naar de kapper wil, dan moet het het liefst ook
dezelfde dag en dat is met dit net zo!!!ok, we gaan het doen, maar dan
wil ik NU zwanger zijn!Maar dat zit er helaas niet in! we wachten
maar weer af....zucht...

Mickje, da's ook nie eerlijk!jij weet stiekem wel hoe wij eruit zien en
wij weten niet hoe jij eruit ziet...snik...nee hoor meid, wat jij het liefste
wil, als je het zo prettig vindt, dan lekker zo houden!

Dames, ik heb lekker m'n pyjama aangetrokken, lelijke pantoffels aan
en een lekkere grote badjas, lenzen uit, bril op dus m'n vriendje is straks
niet te houden als hij me ziet!!Ik ga lekker onderuit op de bank en ik
spiek voordat ik ga slapen nog wel even!

Sleep well voor strakjes!

Liefs Joepie

ps, meiden, ook Miranda, want die is morgen aan de beurt, ik duim
voor jullie!

Hoiii, wij zitten met zijn allen op de bank uit te buiken. Had net mijn msn ff aangezet en ook erop gezet: eerste paasdag overleefd, dus moest wel lachen, hahah. Denk inmiddels wel een paar kilo zwaarder van al dat lekkers. Ik was vanmiddag ff uurtje gaan liggen, want had hoofdpijn en vannacht maar weinig slaap gehad. Uiteindelijk gewoon trainingsbroek aangetrokken, wel leuk hempje en nette blouse (voor aan tafel) dus ziet er apart uit hier. Dekentje erbij en tv kijken. En natuurlijk ff op het forum kijken, want tis maar spannend me die meiden hier. Kon het niet laten. Net kwam mijn zwagertjes ff cola aan mijn vriend geven, toen maar ff lappie wat dichter gedaan. Hij gaf met kerst al boek: ouderschap voor dummies met de boodschap erbij, ik wil graag een neefje, hahah. Vanmiddag op de wc dacht ik ineens, stel dat het raak is, dan groeit er een klein mensje in mijn buik en die is dus nu ook al bij het paasontbijt & diner aanwezig, hihih. Soms ff wegzwijmelen van stel dat. Maar dan weer met beide benen op de grond neee dat kan toch niet, hahah.  

Meiden ik ga jullie weer ff verlaten kom later nog wel ff spieken. Fijne avond!

Liefs Nathalie

Hallo lieve meiden,

Idd 1e paasdag weer overleefd ja
Kom net bij mijn tante vandaan die terminaal is, gaat er hard achteruit. Helaas...

Soms heb ik het gevoel ook dat mijn vriend me niet begrijpt misschien komt dat wel   omdat hij al een kleine heeft. Ik weet ook wel dat hij het goed bedoeld als hij voor de zoveelste keer tegen me zegt: schat wees er toch niet zo mee bezig het komt van zelf goed.

Krijg telefoon ga dus afsluiten ben bang dat het slecht nieuws is.

groetjes en tot snel

Wat naar Spring, fijn dat je er vandaag nog ff geweest bent.
Hoe oud is de kleine van je vriend? Maar bij osn groeit er dalijk wat en niet bij hun, dus voor de mannen voeld het denk ik ook heel anders allemaal. Sterkte!

Gr. Nathalie

Spring: jeetje, wat erg van je tante! Hoop dat je net ander nieuws had aan de telefoon dan waar je bang voor bent! In ieder geval sterkte ermee!

Joepie: je hebt me overgehaald het met ochtendurine te gaan testen. De RD zijn in ieder geval nog niets langs gekomen en ik ben zo nieuwsgierig. We waren bijna van plan vanavond de test te doen. Op mijn test staat namelijk niet dat je het beter met ochtendurine kan doen. Maar het is eigenlijk wel logisch. Nou dan wordt het morgenochtend testen ipv vanavond. Maar ik hoop dat ik dan vannacht kan slapen, hihi.. Was vannacht ook al aan het woelen! Bang dat de RD kwamen.
Mijn borsten zijn nog steeds super gevoelig! Ik zie ook nu heel goed blauwe aderen en rondom mijn tepels is het donkerder dan normaal. Ik heb gelezen dat dat door een zwangerschap kan komen, dus wie weet!

Gerdien, jij ook nog geen rode duivels? Laat het wel weten hoor! Ga je ook morgen testen? Of wil je langer wachten? Spannend he!!
En Miranda, jij ook veel sterkte en succes morgen!

Nou nog 1 nachtje moet wel lukken denk! Tot morgen allemaal!

Terug
Bovenaan