nieuw en zwanger willen worden

Spring, wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte.

Hier nog geen RD..
Maarwel een beetje ongesteldheidskrampen en...

ik krijg een puist op mijn neus.

Ik heb nooit puistjes, alleen als ik ongesteld ben/word. Geen goed teken dus. Mijn borsten zijn wel gevoeliger, maar niet donker o.i.d.

Echt spannend Bolle, ik ga morgenvroeg gelijk kijken op het forum. Je laat het ons wel gelijk weten he!

Ik wil wachten tot dinsdag met testen. Maar ik denk heel erg dat ik ongesteld ga worden...

Slaap lekker allemaal straks, ondanks de spanning hoop ik dat jij ook lekker slaapt, bolle!

Dag dames,

kon het nie laten, hihi...

Spring, wat erg zeg, heel veel sterkte en ik hoop dat jullie veel steun
aan elkaar hebben!Misschien komt het inderdaad wel, omdat je vriend
al een kleine heeft...hij bedoelt het vast heel goed, om jou gerust te
stellen, maar toch, het blijft lastig, want wij zijn er alleen maar mee
bezig! Succes!

Bolleeeeeeeeeeee....oei!!!spannend zeg! hoop voor je dat het niet tegenvalt
en dat je zwanger bent! Je moet het echt zelf weten hoor, maar heb dat
ergens gelezen! dit las ik op deze site: www.babybrabbel.nl:

Veel testen kan je tegenwoordig de hele dag door doen, je hoeft niet meer perse ochtend urine te gebruiken. Wel heb je bij het gebruik van ochtend urine meer kans dat de test duidelijk postitief zal zijn, omdat ochtend urine meer geconcentreerd is en daarom meer hCG hormoon bevat.
Kan de test negatief zijn als je toch zwanger bent? Ja dat kan, als je bijvoorbeeld te vroeg gestest hebt, doordat je eisprong later in de cyclus is geweest dan jij dacht, waardoor jouw lichaam nog niet voldoende hCG hormoon heeft aangemaakt. Blijft je menstruatie uit, herhaal de test dan naar een paar dagen. Gebruik ochtendurine, deze bevat meer HCG hormoon. Waardoor de kans van slagen van de test groter is.

Dus het hoeft niet meer perse!!!Eerst geven ze aan van niet en het stukje daarna
zegt dat ochtendurine meer HCG-hormoon bevat!hhhmmm...
Maar goed, ik las dus al dat je het eigenlijk vanavond ook al wilde omdat je het
zo spannend vond, dus dan kun je denk ik beter kiezen voor morgenvroeg!
Ik ben vroeg wakker, dus hou me alsjeblieft op de hoogte!!!Vanaf 8.30 kijk
ik vast elk half uur! En dat kan tot 15.00 want dan komt mijn schoonfamilie
pas! Maak me niet TE nieuwsgierig, hihi...En natuurlijk ook als het negatief
is, klets het even lekker van je af, we slepen je er doorheen!Succes!

Nathalie, jij bent er ook lekker druk mee! Ik zei laatst ook al tegen m'n
vriendje dat iedereen om ons heen ineens vraagt of het voor ons niet
eens tijd wordt...die zwager van jou wil er dus ook een neefje (las ik
dat goed??)bij, hihi, grappig hoor!
Ik moet straks even weer terug kijken wanneer jij je NOD hebt, kan het
soms niet meer bijhouden!j We houden het spannend met z'n allen!

Meiden, ik ga slapen, heb het weer gehad voor vandaag!
Ik wens iedereen een fijne nachtrust en tot morgen!

Liefs Joepie

Hey Gerdien,

je was tegelijk met mij!
Ik hoop voor je dat je  rode duivels  weg blijven  , maar dan weet je wel dat je cyclus
regelmatig is en dat je preciest weet wanneer je moet klussen enz.

Hier heb je misschien niks aan, omdat je denkt, ja maar ik wil helemaal
niet ongesteld worden!!!Ik snap je helemaal...zou ik ook niet willen,
maar ik wilde er een beetje een positieve draai (voor zover dat mogelijk
is) aangeven!

Meid, slaap lekker en houd ons op de hoogte!

Liefs Joepie

Goedemorgen,

Ja, ik ben er weer vroeg bij!
Ik lag in bed te woelen en ik dacht: boeje, ik ga gewoon een test doen. Dat ene dagje maakt ook niet meer uit en vandaag zijn we allebei nog vrij.

Dus ikke net een test gedaan, want nog steeds niet ongesteld en natuurlijk: negatief.

Ik wist het ook wel, maar.. ik wou niet weer de hele dag in spanning zitten.

Inderdaad Joepie, ik heb nu zekerheid en ga gewoon wachten tot ik ongi wordt en dan volgende maand er weer tegenaan!

Spannend Bolle of de test bij jou wel werkt???
Ik blijf ook kijken hier vandaag hoor!

JOEHOE!!!!
Vanmorgen een test gedaan en 1 keer raden:

IK BEN ZWANGER!!!!!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven! Maar had natuurlijk wel al een vermoeden, door mijn gevoelige borsten en doordat ik bijna twee weken (vooral de dagen na eisprong en tot innesteling) buikpijn en rugpijn heb gehad!
Mijn mannetje dringt het nog niet helemaal door, die zit alleen maar: in 1 keer raak! Dan zijn we wel heel vruchtbaar! hihi...
Dus dat is ook goed nieuws voor de dames die nu ook in de eerste poging zitten! Het kan echt!

De test was van de Dirx II drogist, gewoon de huistest. Na drie minuten had ik een licht streepje in het zwangerschapsvakje en een minuut later werd ie iets donkerder!

Ik ben zo blij, maar het is ook nog echt niet helemaal te bevatten! Ik denk dat dat pas komt als je bij de verloskundige bent geweest! Ik hoop wel dat het goed blijft gaan, het zullen spannende weken worden! (oh ik moet gelijk aan mijn sollicitatie denken morgen, hihi)

Nou ik hoop echt voor jullie ook op positief resultaat de komende dagen/ weken! Uiteraard blijf ik hier kijken en posten, want jullie ken ik vanaf het begin!

Groetjes!!

Even uitgerkend wanneer we uitgerekend zijn!
Ik ben nu 4 weken zwanger en op 1 december uitgerekend!

(ik kan me herinneren dat iemand vroeg waar je dat kon berekenen, ik heb het op deze site gedaan: http://www.verloskundigenamsterdam.nl/datum.php, maar er zijn er veel meer. Gewoon even googelen en dan typen: uitgerkende datum+zwanger.

Oja Gerdien, onthoudt Geen bloed geeft moed! Dus dat de mijne nu al positief is, zegt over de jouwe helemaal niets! Mijn cyclus was echt exact 26 dagen en die van jou wisselt heb ik begrepen. Ik volg je op de voet en hoop voor jou net zo hard dat je zwanger bent! (en voor de andere meiden ook natuurlijk)

Fijne Pasen allemaal, ik zal een lekker paasei nemen! We gaan het trouwens voorlopig aan niemand vertellen, hopelijk kunnen we het geheim houden! Gistern zei iemand, omdat ik het zo koud had: moet je zwanger worden, dan krijg je het vanzelf bloedheet! Ze moest eens weten Heb overigens het idee dat zij ook zwanger is, door opmerkingen die ze steeds plaatst, zou wel leuk zijn als we samen lopen!

Hihi, kan wel uren blijven typen, maar ik wil vandaag ook nog naar buiten! Hier heeft het gesneeuwd. Helaas smelt het wel snel weg!

OOOOOHHHH GEFELICITEERD!!!!

Wat goed zeg! Echt super gaaf voor jullie! In 1 keer raak ook nog! Wat ging er door je heen toen je het zag?

Vind het echt super voor je! Je houdt ons op de hoogte he!

BOLLE, GEFELICITEERD!!!!!!!
Wat super!!!!dus echt in 1x raak, is het ego van je mannetje ook
vast wel gestreeld zijn!!!
Dus het kan toch, dat houdt moed...Hou ons op de hoogte en ik
hoop dat je het nog even geheim kunt houden!hihi!
Ik vroeg dat inderdaad hoe je dat uit kunt rekenen...ga het zo even
proberen, kijken ALS ik zwanger ben, wanneer ik uitgerekend ben!
Ik moet nog een paar dagen...6 om precies te zijn!
Wilde eerst 2 april pas testen, dus 3 dagen na m'n NOD, maar het
kan dus ook al eerder!Denk dat het dan ook 31 maart wordt, mocht
ik nog niet ongesteld zijn dan...maar ben zo bang dat ik dan negatief
ga testen en maar niet ongesteld wordt...dat lijkt me het ergste
scenario!
MAAR EERST GLITTERS VOOR BOLLE!

Gerdien, jammer meid, maar het zegt nog niks he???kijk maar
naar Rozemarijke...die had ook eerst een paar negatieve testen!
Zoals Bolle al zei, geen bloed geeft moed!!!
Nu ook niet weer te overmoedig raken, maar hou nog een beetje
hoop!

Ik ga nu lekker tweede paasdag vieren...net een beetje mot met
m'n vriendje...ik bracht hem heel lief een ontbijtje op bed, zegt ie
(natuurlijk voor de gein, maar het blijft een rotreactie ) had ik
niet van je verwacht, normaal ben je nooit zo lief!!!
Grapje........grapje.........MARLOES, het was maar een grapje!
Heb ik wat aan...Kan ik echt boos om worden...nu slijmt ie
constant om me heen om het goed te maken...blijf nog maar
even boos, hihi...dan is ie vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief
voor me vandaag...uitbuiten die hap...pfff...mannen...soms...

Ik ga de NOD-lijst maar even veranderen, hihi...snel he, maar
staat zo leuk!

Kinderjuffie                        1e ronde 1e kindje??                  28-03-08
Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                         31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                          02-04-08 (ik weet het niet meer)
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Melanie                                   3e ronde 1e kindje                           04-04-08
Marleen                                  2e ronde 1e kindje                             10-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08  
Dit begint toch wel spannend te worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mamaseptember       10e ronde 2e kindje                     22-03-08
Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje              uitgeteld op 1 december 2008

Nou, Bolle, hoe staat dat???Leuk he???
We laten je mooi staan daar en hopelijk komt Gerdien er gauw bij!

Nou meiden, ik stop ermee voor nu! Ik kom vast nog wel een paar keer terug
vandaag! Fijne tweede paasdag!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan