nieuw en zwanger willen worden

Hihi, heb het even uitgerekend, mocht ik dus zwanger zijn
en dan ben ik 7 december uitgeteld, de dag waarop ik jarig
ben!!!...hoe kun je het plannen he???Denken, we gaan
nu beginnen en dan ook nog precies, mocht je zwanger
zijn, op je verjaardag uitgeteld zijn...Moet je kunnen he?

Ach ja, eerst maar eens zwanger worden!

Doeidoei!

Liefs

Bolle & Man GEFELICITEERD!!!!!! Echt super in 1x raak! Wil ik ook, hahahh!
Heel veel glitertjes voor jullie!

Hopelijk volgd Gerdien snel, ons motto: geen bloed geeft moed!

Hahaha Joepie, en en en is je vriend al extra lief, wat kunnen het soms gemene krengen zijn hè.

Ik zit hier helemaal met een big smile jullie verhalen te lezen. Als ik van bolle haar buik & rugpijn lees en best wel gevoelige borsten denk ik, oh dan zal het bij mij wel niet raak zijn. Heb wel regelmatig wat last van mijn buik en met vlagen misselijk meer verder gaat het wel. Natuurlijk zegt het niet altijd iets, want sommige vernemen niks of zeer weinig en zijn toch zwanger. We wachten dus nog maar ff rustig af tot begin April.

Bolle nogmaals gefeliciteerd, geniet er lekker van. Het zal niet meevallen om het stil te houden, volgens mij stralen jullie alleen maar, hahah.

Liefs Nathalie

Als eerste even:

JIPPIEEEEEE   ******************   De tweede glitters.... HARTSTIKKE GEFELICITEERD Bolle en partner, met jullie zwangerschap... Echt helemaal toppie dat het in 1 KEER RAAK IS...!!!!  Ik wist het wel, en geloof mij, ik heb het gevoel dat er met nog meer glitters gestrooid gaat worden op ons topic.
Meid geniet er ontzettend van, en dat jullie een mooie zwangerschap mogen hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gerdien: hoe ist bij jou???? Kan zijn dat je het al verteld hebt, maar ik was zo enthousiast om Bolle te feliciteren dat ik dat eerst wilde doen... Maar ook voor jou, is de kans nog niet voorbij, GEEN BLOED GEEFT MOED!!!!!!!!!! Ik gun het je van harte.... het zou super zijn. Ik heb al van het begin het gevoel dat er meer meiden deze maand zullen aantellen.

Spring: voor jou en je familie; heel naar van je tante... jeetje echt niet leuk allemaal. Heel veel sterkte vanuit het limburgse land toegewenst.

@ Iedereen: meiden, gisteren lekker gegeten bij mijn schoonouders, samen met mijn ouders... was weer ns een dagje je maag volproppen... hihi....  na het eten nog wat spelletjes gedaan, en natuurlijk laat in bed en laat uit bed, vandaar ik nu pas reageer... dus ik ga nog eens ff om mijn gemakkie alles lezen, zodat ik helemaal weer up to date ben.... want jullie hebben weer ontzettend veel te typen gehad... whaaaa... hihi.

Bolle echt super!!!!!!!!!!

Liefs Esseltje

Goedemorgen,

was ik weer! Wil even kort reageren op Nathalies verhaal, want ik ken dat
gevoel wat je hebt...
Je hoort dan wat Bolle allemaal heeft gevoeld, rugpijn, buikpijn enz...en
dan ga je dat heel erg meten naar jezelf he?
Dit hoeft niet zo te zijn hoor, want het kan dus ook zijn dat je helemaal
niks voelt! Dus wel moed houden hoor, je ziet dus, het kan ook in 1x raak
zijn! (las toevallig op een ander forum dat je daar niet zo vanuit ging, hihi)

Ik voel ook de hele dag door wat, toch krampen en steekjes in m'n buik...
Ook was ik een paar dagen met vlagen misselijk, maar dat is nu weg...
Maar ik hou een hele grote slag om m'n arm, omdat ik niet durf te
hopen dat het raak zou kunnen zijn...dus we hebben niks anders te
doen dan afwachten...
M'n vriendje zei gister nog: Ik hoop zooooo dat je zwanger bent...aah
lief!

Ik ben nie meer boos hoor, hihi, kan dat nooit zo lang volhouden, dan
zingt hij weer één of ander vaag liefdesliedje met z'n eigen tekst voor
me en dan kan ik m'n lachen niet inhouden!

Essel, ik hoop dat je gelijk hebt en dat we allemaal snel zwanger mogen
zijn...m'n vriendje grapte al, ja en als jullie dan allemaal een kindje hebben,
dan spreken jullie ergens af en gaan jullie baby's kijken! hihi!
Kijk, met die mevrouwen kletste mama toen wij aan het klussen waren
om jou te krijgen!

Ik ga weer...even opruimen en een beetje poetsen, m'n schoonfamilie
komt vanmiddag hier en dan moet het lekker netjes zijn he!

Doei doei!

Liefs Joepie

Nou meiden,

Ik heb weer alles bijgelezen, en gelezen dat bijna iedereen een fijne 1e paasdag heeft gehad.
@ Gerdien: meid die ruzie die jij hebt gehad die heb ik zaterdag gehad...   PRECIES dezelfde ruzie... ik zei ook hetzelfde... HORMONEN!!! haha...  Ik dacht namelijk zelf dat ik zaterdag mijn ei gevonden had, terwijl de ovu test negatief, maar ik had heel slijmerig en draderig slijm, was net eiwit... vandaar.

Maar hier nog steeds geen ei, gevonden althans niet volgens de testen, ikzelf denk namelijk wel dat de eisprong heeft plaatsgevonden, maar we klussen gewoon netjes om de dag  door tot aan de NOD. We shall see.....

Wat gaan jullie vandaag doen. Naar de MEUBELBOULEVARD... hihi... !!! Mijn mannetje ligt nog heerlijk te ronken in bed... haha...
Wij gaan in de tuin werken, tenminste als het gaat, wat hier heeft het gesneeuwd vanacht en er liggen wel wat centimetertjes... dus eerst moet het een beetje gaan dooien..

Meisjes ik heb de lijst even verder aangepast, als ik iemand vergeten ben, graag zelf anders even toevoegen...
Ook heb ik de wachtbank aangepast, want we horen niks meer van deze dames, want ik erg jammer vind, want had graag nog wat van Britt en de andere vernomen. Dus mochten zij toch nog langskomen, en zij willen weer deelnemen aan onze NOD lijst, dan kan dat natuurlijk altijd.

Zo onze nieuwe lijst, en voor Gerdien is het erg spannend allemaal!!!! Vreselijk die onzekerheid... maar het kan nog altijd. En Spring, Joepie en Mickje kunnen bijna plaats gaan nemen op de gevreesde wachtbank. Jullie ook alvast veel succes....

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                            10-04-08

DE WACHTBANK:

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Gerdien23                              3e ronde 1e kindje                       23-03-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Goeiemorgen,

Wat een gezellige verhalen hier  allemaal,
Ik zit ook sinds kort hier op het forum, Wij zijn ook in maart begonnen
voor een eerste kindje..
Mijn NOD is als het goed is op 5 april, gisteren als het goed is mijn ei gehad dus
nu is het afwachten. Spannend spannend

Voor de zwangeren: Van harte Gefeliciteerd!!
En voor de rest: Veel succes..

Groetjes,
Nancy

PROFICIAT BOLLE!! (straks doe je je naam eer aan… met een mooi bol buikje, hihi)
Geweldig zeg, ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt! Leuk dat je zo nu en dan hier wat blijft posten, want we willen natuurlijk alles weten!!!
En succes met je mond dicht houden tegen je omgeving… lijkt me super moeilijk… haha, volgens mij zou je het wel van de daken af willen schreeuwen, of nie??

Gerdien, voor jou is het dus nog even spannend en afwachten of die rode duivels nu wel of niet doorzetten…. Ik hoop voor je van niet, maar zo wel; helaas, maar vol goede moed naar de volgende ronde!
Geldt trouwens voor iedereen!!!

Ik heb zelf ook heel erg het idee dat het bij mij niet raak is. Ik voelde me in het begin wel een beetje anders, maar nu helemaal niet meer. Je weet natuurlijk nooit, maar in mijn hoofd ben ik al bij de volgende ronde.
Het enige waar ik van baal is dat ik dus totaal niet weet hoe lang het duurt voordat ik ongesteld word… heb ik deze x ook een cyclus van 28 dagen … of minder… of langer…???

Spring, beetje late reactie, maar wat een vervelend nieuws voor jou! Veel sterkte!

Groetjes, Mickje
(hier is de sneeuw ook al bijna helemaal weg!)

@ Joepie: haha...  ja dat zou mooi zijn, ja... allemaal zwanger en na negen maanden een baby treffen... hihi.... lachu...

Mijn mannetje vond het ook tijd worden om papa te worden, omdat zijn beste vriend en mijn vriendin nu ook net ± 14 weken zwanger zijn... zou hij dit samen met hem kunnen delen... voor die mannen ook leuk... Want die vriend is ook ontzettend trots, je had ze samen moeten zien toen ze het ons vertelde... helemaal trots als een pauw, allebei.
Ik kreeg kippevel toen ik het hoorde, was zelfs een beetje geemotioneerd eronder van blijdschap... ik vond het ook super...!!! Zij weten niet dat wij ook bezig zijn, maar vrijdag wilde zijn beste vriend bij ons langskomen, en toen zei mijn vriend over een half uurtje ben ik klaar, waarop hij reageerde jaja.. je moet eerst klussen zeker!!!! Dus hebben zij het wel een beetje in de gaten volgens mij, maar goed, wij hebben niks gezegd dus ze weten het natuurlijk niet zeker....!!!

Nou ik ga er weer een eindje aan breien... en gun iedereen hier net zo'n mooie zwangerschapstest als BOLLE....

Liefs Esseltje

Terug
Bovenaan