nieuw en zwanger willen worden

Een goede morgen allemaal!!!!

Jeeeeetje wat een hoop verhalen!! Bolle wat super gaaf! Gefeliciflapstaart!!!!!! Ik krijg helemaal de kriebels in me buik!!!
Vanacht was ik niet lekker k had het super koud maar was helemaal bezweet, me neus helemaal dicht d8 echt dat ik ziek werd! Kwam me poepie naar bed, t eerste wat tie vroeg: ben je al ongesteld? K vond dat zo schattig, want die van mij wil er ook weinig van weten, maar dit was voor mij toch wel het teken dat hij er mee bezig is! Ik was dus nog niet ongesteld! Maar ja werd net wakker met buikpijn en rugpijn, ook koppijn joh!!! Maar nog geen rode duiveltjes :s Ik ben alleen bang dat ze vandaag toch gaan komen vanwege de buikpijn. T was net ff weg maar komt nu weer terug (maar ja moet volgens mij ook plassen!) Maar dat wil ik ophouden tot mijn mannetje wakker is want hij wilde vandaag gaan testen, en na die ochtendurine verhalen..... julie snappen wat ik bedoel toch!

Ik hoop zo dat die buikpijn wat anders is! Aangezien ik me zowiezo al niet zo lekker voel!!

Nou dat was ff mijn up-date ik ga me ventje wakker maken en toch maar even naar de wc :s
vandaag gezellig bij me schoonouders eten dus hoop dat ik niet ongesteld wordt ben namelijk bang dat ik dan niet zo happy zal zijn vandaag!
Ik hou jullie op de hoogte!!!!

knuffels van mij!!!

Bolle HARTELIJK GEFELICITEERD!!!
Geweldig nieuws zeg dat t in 1 keer raak is. Dat geeft voor ons allemaal wel hoop dat t bij ons misschien ook in 1x lukt. Zal allemaal nog wel heel onwerkelijk zijn lijkt me, nou meid geniet er maar van.
Ikzelf denk de hele tijd dat ik Ongi wordt, heb de hele tijd krampen. Is toch wel een teleurstelling denk ik als je ongi word.
Gerdien, hoop dat t bij jou ook raak is. Gewoon over een paar dagen nog eens testen he.
Nou ga weer aan t werk, moet nog tot 17uur.

Groetjes poeh

Haddelie, haddeloo...

Er speelt veel nu zeg, op dit forumpje!

Miranda, wat ontzettend spannend, hoop heel erg voor je dat de test
positief is! Wil je ons a.u.b. niet te lang in spanning laten!!
Als de test negatief is, kan ik me voorstellen dat je erg teleurgesteld
zult zijn, maar klets het dan lekker van je af, wij zijn er voor je!

Esseltje, dat zou inderdaad wel leuk zijn he, zo samen met vrienden!
Ik heb nu niet echt vriendinnen die nog maar net zwanger zijn, dus
wij zijn zielig alleen mocht het raak zijn...hihi..maar het kan nog natuurlijk,
want misschien zijn er wel vriendinnen bij die ook nog maar een paar
weekjes ver zijn en die het dus nog even voor zich houden...we zijn
benieuwd!

Poeh, jij voelt dus ook van alles??grappig hoor, dat je lichaam zo
druk bezig is met iets...het kan dus ongesteldheid zijn, maar ook een
kindje in je lichaam...erg spannend...je zit niet zo lang na mij, dus we
kunnen mooi een beetje tegelijk op!

Ik ga ff vlees opmaken/snijden enz., want we gaan gourmetten
vanmiddag...moet zeggen dat ik door die krampen niet heel veel zin heb!
Hebben jullie dat ook, dat jullie voorzorgsmaatregelen nemen?
Ik durf namelijk na m'n ei geen filet american met te eten en ik vind
biefstuk half doorbakken heel erg lekker, maar twijfel ook of ik dat ga
doen vanmiddag...En donderdag ga ik uit met een vriendin, (nog
1x van het studentenleven in Enschede genieten, daar heb ik op kamers
gewoont en vrijdag ben ik vrij) maar ik durf ook niet te drinken...
heb antibiotica, hihi, leugentje om eigen bestwil!
Ben wel benieuwd hoe jullie daar mee omgaan!

Je zult me nog weer zien hier, want ben benieuwd hoe het er voor
staat met iedereen!

Succes!Ik voor jullie!

Knuffel Joepie

Heej Meiden!

Ben ik weer eventjes! Vanmorgen lekker een eind gewandeld met mijn mannetje! Ik heb inderdaad veel lopen stralen volgens mij! Maar vanavond wordt het moeilijkst, want dan gaan we naar familie! Hopelijk hebben ze niets door! Hoop vooral dat ze niets gaan vragen, want dan word ik geheid rood!
Haha, ja Bolle, straks inderdaad echt!!
Mijn mannetje is erg blij, maar hij is ook bang da6t ik nu de hele dag over niets anders ga hebben, haha. Dus ik zal me proberen in te houden (moeilijk moeilijk) en me op het forum botvieren!
Hahah Essel, hoezo ik dacht het al? Ik hoop dat je gelijk hebt en er meer zullen volgen! Lijkt me zo leuk om met meiden van dit forum te kunnen kletsen over zwangerschapskwaaltjes! Maar ook jullie klusverhalen en zoek geraakte eieren lees ik nog graag hoor!
Miranda, ik zie dat je niet meer op het wachtbankje staat. Je bent er toch niet afgevallen? Ik had overigens gister ook de hele tijd dat ik ongesteld ging worden, door buikkrampjes etc, maar je ziet het; het zegt niets zolang er geen bloed is! Veel succes op de WC vandaag en hopen dat er geen bloed komt en bij Gerdien ook natuurlijk! Gewoon van de week weer testen! Ik hou jullie in de gaten,

Groetjes Bolle!

Jeetje, Bolle dat lijkt mij harfdstikke moeilijk om bij je familie niets te mogen zeggen.
Stom gedoe eigenlijk he, dat je het geheim moet houden.
Wel gek hoor, dan ben je eindelijk zwanger en natuurlijk hardstikke blij, maar verder niks. Niemand die het nog weet, je ziet het nog niet enzo. Lijkt mij best wel raar.

Ik heb net ook een lekker stuk gewandeld met de honden en mijn vriend. Natuurlijk kregen we weer een sneeuwbui over ons heen.
Vanavond gaan we onverwachts toch nog uit eten, lekker!

Joepie, ik heb dat ook met biefstuk en alcohol hoor. Als ik nu ongesteld was geworden, dan maakt het niets meer uit voor mij, maar ik ben het nog steeds niet. Ik zal vanavond wel aanbieden om te rijden (we gaan eten met mijn schoonouders), dan drink ik ook geen alcohol.

Ik had wel een negatieve test, maar nog steeds niet ongi en ontzettend zere borsten!!!

Laatst zat ik te denken dat ik hoop dat er ooit eens iets uitgevonden wordt, zodat je precies kan zien wat er nou in je lichaam gebeurd. Een soort thuis-echo apparaat ofzo.

Ik ga weer verder, spreek jullie later weer!

Hallo,

Ik ben ongesteld geworden.
Dus helaas... maarja wel weer duidelijkheid dus! Mooi 28 dagen deze keer.

Ik ga nu uit eten, doei!!!

Hey Gerdien, jammer maar volgende keer beter!! 't Is net wat je zegt; je hebt wel duidelijkheid! Komt vanzelf goed!

@ Joepie; ik  snap dat  het een beetje een lastige situatie is met dat eten en drinken. Nu drink ik sowieso haast nooit, dus daar staat niemand van te kijken als ik een wijntje afsla. En biefstuk eet ik ook zelden. Maar filet americain vind ik wel erg lekker... en wij eten dan ook graag zondag lekker een stokbroodje met f.a.
Maar dat sla ik nu voor alle zekerheid toch maar even over... je weet nooit he! nu is een collega van me moeder van een kerngezonde meid, en die had wel 2 of 3 zoiets gegeten (ook een keer carpaccio), want dat wist ze niet eens, zei ze..... Dus ja, het kan allemaal goed gaan, maar als het niet goed gaat... dat vergeef je jezelf natuurlijk niet zo gauw.
Dus ik sla het gewoon over. Mocht ik over een weekje (wordt steeds spannender voor ons... zullen wij Bolle achterna gaan??? IK HOOP HET!!! ) ongesteld worden, dan kan het weer even.
't Is het een of het ander, zullen we maar zeggen!

Fijne avond voor iedereen en misschien kom ik nog even langs!

Groetjes, Mickje

quote: essel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2008 11:42:24'));

Hoi hoi,
Leuk om jullie verhalen te lezen, ik ben niet zo vaak op het forum als jullie maar doe wel graag mee met de NOD als jullie dat goed vinden en laat af en toe wat van me horen.  
Toch spannend om te delen, voor mijn vrienden en fam houd ik mijn plannen nl nog geheim.  Zal nog wat over mij vertellen. Ik denk constant aan babys, zie zo veel zwangere mensen op straat. Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus er wordt veel geklust. Ik ben een duurloper maar durf niet meer lange afstanden te lopen, misschien beinvloed dat wel mijn mogelijke zwangerschap. Mijn man heeft vandaag wel de halve marathon gelopen, en ja ik deed dus dit jaar niet mee... Jammerdebammer....  Ook drink ik niet echt meer sinds we bezig zijn. Alleen tijdens de ongiperiode, dan wel. En ook nog gezond leven en foliumzuur slikken. Hoort er allemaal bij. Hebben jullie je levensstijjl erg veranderd?
Ik wou nog even bolle feliciteren.  Wat ontzettend goed nieuws, Nou ik hoop dat iedereen snel volgt en heb daar  eigenlijk ook wel vertrouwen in.

groetjes,
Antoinet

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                           04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                            10-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Terug
Bovenaan