nieuw en zwanger willen worden

Hi allemaal!!

Net thuis van schoonouders. K ben nog niet ongesteld, ook heb ik niet meer echt ongesteldheids pijn (raar want normaal gesproken voel ik dat een dag van te voren wel aankomen) Maar ja ik wilde dus niet bij me schoonouders erachter komen of het mislukt was dus heb vanmiddag om een uurtje of 3 een test gedaan maar die was negatief! Ik heb echt een heel dubbel gevoel nu want ik ben eigelijk altijd heel regelmatig ongesteld. Ook heb ik nu afscheiding die heel erg op creme lijkt, t is heel glad en wit. Volgens mij heb ik dat ook nooit vlak voor me menstruatie :S
We hebben net afgesroken dat als ik morgen ochtend nog steeds niet ongesteld ben we gelijk een nieuwe test halen (k woon gelukkig boven een winkelcentum)  Dus dan proberen we het nog een keer maar dan met ochtend urine wie weet maakt het toch verschil!
Ik sta idd niet meer op de w8bank :(
Nou dames ik hou jullie op de hoogte hoef morgen pas om half 3 naar me werk!!!!

groetjes miranda

Goedenavond dames,

Miranda, heb je er even weer bijgezet hoor, jammer dat je negatief
getest hebt, maar het kan allemaal nog he! Handig dat je boven
een winkelcentrum woont, bij jou in de buurt dus geen gebrek aan
testen!Ik blijf duimen voor je en ik hoop dat de test nog anders
uit gaat wijzen!

Gerdien, jammer dat je ongesteld bent geworden, wat wordt je
nieuwe NOD, als je uitgaat van 28 dagen dan is het 20 april en
dan wordt het je 4e ronde...Ik zet het erbij, als het niet klopt moet
je me maar ff waarschuwen!
Wel lekker, 28 dagen, dan kun je alles precies bijhouden!

Mickje, jij hebt dat dus ook? Filet american at ik eerder altijd,
ook op brood enz, maar doe het nu ook niet meer...als ik straks
ongesteld ben geworden, begin ik er weer aan, maar vind het
nu nog te eng...je weet maar nooit! Ik ben ook geen drinker hoor,
ik rij normaal altijd, maar met haar drink ik altijd wel een
paar glaasjes, omdat ze dichtbij de stad woont, gaan we altijd
op de fiets...
Voel je al iets? Het wordt voor ons ook steeds spannender he?
Ik heb al wel een week steeds steken rechts onderin m'n buik...
zo zijn ze weg en zo zijn ze er weer...word er een beetje onzeker
van, want ik wil mezelf niet voor de gek houden...

Bolle, hoe was het bij je (schoon)ouders???weet het ff nie
meer???kon je je stralende gezicht nog een beetje in plooi
houden??Ben zo superblij voor je, met een vleugje gezonde
jaloezie...maar dat mag he!!
Ga je ons nu verlaten?nee toch???

Nancy, welkom, ik heb niet goed begrepen of je gezellig met
ons mee gaat kletsen...Als je even reageert, dan zet ik je
op de NOD-lijst...(of Essel, hihi)

Antoinet, ik heb m'n levenstijl niet drastisch veranderd, maar ik hou
er wel rekening mee...ik slik ook foliumzuur en nog ander supplementen,
omdat ik een dieet heb, i.v.m. m'n reuma (staat wel eerder hier ergens
vermeld) ook ik pas nu, dus na m'n ei, wel op met bepaalde
dingen eten enz...en fruit en groente eet ik sowieso wel goed, dus dat
hoefde ik niet echt te veranderen!
Maar met sporten en dan vooral wat jij doet, dat weet ik niet hoe
dat zit...of dat kan enz...misschien kun je dat op internet ergens
vinden!

Dames, ik ga ermee stoppen, de finale van america's next topmodel
is vanavond...hihi...daarna lekker naar bed!

Miranda, ik ben benieuwd!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                              04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                            10-04-08

DE WACHTBANK:

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Miranda                                2e  ronde 1e kindje 24-03-08                      

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Oeps, Gerdien, sorry...hier alsnog!

NOD lijstje:

Spring                                        4e ronde 1e kindje                         29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Mickje_m                                1e ronde 1e kindje                          30-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                            01-04-08
Mamoetje                             5e ronde 1e kindje                          02-04-08
Nathalie                                  1e ronde 1e kindje                            02-04-08
Antoinet100                        2e ronde 1e kindje                              04-04-08
Esseltje                                    2e ronde 1e kindje                             05-04-08
Maureen                                 2e ronde 1e kindje                            10-04-08
Gerdien                                    4e ronde 1e kindje                              20-04-08

DE WACHTBANK: Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!

Miranda                                2e  ronde 1e kindje 24-03-08                      

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje       uitgeteld op 1 december 2008

Dankjewel Joepie, dat klopt inderdaad.
Ik vind het ook spannend voor jullie of jullie ongesteld gaan worden!

Goedemorgen!

Fijn dat ie klopt Gerdien,

Het wordt voor ons nu inderdaad spannend ja, maar ik heb heel erg
het gevoel dat ik ongesteld ga worden...
In het begin dacht ik, het kan nog weleens raak zijn, maar sinds
gisteravond is dit eeneens weg...weet ook niet waarom, voel nog steeds
wel wat rommelen in m'n buik enz. Maar ik kijk er niet vanop
(zou wel teleurgesteld zijn natuurlijk) als ik vandaag of morgen al on-
gesteld word!

We zien wel en er is geen man over boord als ik wel ongesteld word,
want we beginnen nog maar net...

Miranda, laat je snel iets van je horen, want we zitten alweer in spanning!

Meiden, ik ga zo naar m'n werk, fijne dag allemaal en in de pauze van
de kids, stuur ik vast weer iets! (en lezen kan stiekem wel tussendoor)

Knuffel Joepie

Hoihoi!

Ik heb het gisteravond overleefd, maar ternauwernood! Ik kreeg 's middags al de hele tijd alcohol aangeboden! Ik heb allerlei smoesjes moeten verzinnen om het niet te nemen. Tijdens het eten begon mijn mannetje ook nog eens over foliumzuur!!! Ik wist niet waar ik het zoeken moest! Mijn schoonzusje begon gelijk: oh wat weet jij daarvan, blabla... Maar volgens mij hebben ze nog niks door. Misschien dat ze nu wel wat denken, maar ja ze moeten maar even wachten

Gerdien wat ontzettend jammer voor je! Ik had het zo voor je gehoopt. Nou volgende ronde meer succes!

Miranda laat ons niette lang in spanning hoor! Ik heb overigens die afscheiding nu ook licht, maar had het een week terug heel sterk en dat bleek een schimmelinfectie te zijn, die moet je laten behandelen. Krijg je drie eitjes die je moet inbrengen (en dat terwijl de pasen voorbij is). Maar dan moet je ook erge jeuk hebben, zolang je dat niet hebt is het geen schimmel!
Ik duim voor jullie, hopelijk heb je nu wel een positieve test! Ik lees het nog wel!

Verder kan ik me best voorstellen dat er meiden wat jaloerse gevoelens hebben! Ik voel me ook best wel schuldig tegenover sommige meiden die al veel langer bezig zijn. Maar ik kan het ook niet helpen. Had ook niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn. Als je leest dat de kans per maand maar 15% is en na drie maanden pas 30% zwanger is, zijn wij denk echt supervruchtbaar. Mijn mannetje is wel supergezond volgens mij. Hij rookt niet, drinkt niet, hij sport veel en eet heel gezond. Ik moet nu trouwens echt meer fruit gaan eten. Groenten lukt nog wel, maar fruit eet ik nauwelijks. Ben nu dus wel veel sapjes aan het drinken om het te compenseren!

Ik ga nu weg. Ik ga een boek over zwangerschap kopen, want daar weet ik nog niet veel van! Ben even gaan kijken op dit forum, maar zag nergens zo'n leuke groep als wij hier hebben! Dus blijf nog lekker hier rond hangen!

Tot later!

Goedemorgen!!!

Tja schimmelinfectie heb ik bijna elke maand na me menstruatie k ben er heel gevoellig voor :S Maar dat is het nu echt niet!
Vanacht werd ik wakker van een onwijse buikkramp en ik d8 echt als ik nu niet ongeseld ben weet ik het ook niet meer.... maar nee nog steeds niks. Ook vanochtend niks.... dus ik net naar de drogist en weer een test gedaan en weer een duidelijke negatief :(
Nu nadat me blaas leeg is voel ik weer wat ongie krampen dus ik denk dat ik er vandaag toch aan moet geloven helaas.
Maar idd wij zijn ook net pas bezig dus we proberen het gewoon weer opnieuw toch!
Nou dames ik ga gauw cookie uitlaten arme meid staat te piepen ik kom straks nog weer even langs!

xxxxxx

Dag dames,

nog even snel tijd om te typen, kids zijn naar de gym!
De school begint om 8.45, maar was om 9.10 pas op school!!!
Stond gewoon in de file in deventer!middenin de stad, heb er meer
dan een half uur ingestaan...pff...maar goed, scheelde wel, want
dit is een drukke groep en dus was ik even weer 25 minuten kwijt!
10 minuten later moesten ze naar de gym, dus m'n ochtend begint
rustig!

Miranda, wat vervelend dat je weer negatief hebt getest, dat lijkt me
zo onzeker he! Je kunt nu niks anders doen dan afwachten...maar dan
hoop ik dat je snel ongesteld wordt (als je negatief blijft testen) want
zo is ook niks denk ik! We denken aan je!

Bolle, ik bedoelde het niet verkeerd en je moet je echt niet schuldig
gaan voelen, want jij kunt er toch niks aan doen, hihi, dat jullie
zo vruchtbaar zijn! Kun je het nog wel geloven? Ik zou denk ik nog
een paar keer testen om te kijken of het wel echt waar is!hihi!
Ik ben daar ook zo slecht in he, krijg altijd een rooie kop ofzo als ze
er iets over zeggen! Kan me voorstellen dat jij dat dan helemaal
hebt! Ben superblij voor je!

Ik heb ontzettend veel last van krampen, dus denk dat ik ook gewoon
ongesteld ga worden...ook onderin m'n rug heb ik steken, maar dat wil
ook niks zeggen...Bolle, jij had dat ook toch? maar misschien heeft
dat bij mij wel met ongesteldheid te maken...ik reken maar nergens
op!!! Omdat ik m'n cyclus nog niet weet en misschien wel helemaal
niet regelmatig ongesteld ben, kan het zo wel vandaag of morgen komen!
We wachten af, heb een voorraadje bij me in ieder geval!

Weet iemand hier een site waar je goedkope testen kunt kopen?
Want als je aan het testen blijft kan het een duur grapje worden!

Ik ga weer aan de slag, tot snel!

Liefs Joepie

ps, Bolle, we hebben inderdaad een superforum!

Terug
Bovenaan