nieuw en zwanger willen worden

Hoi meiden,

Ik hoor dat jullie zouden willen gaan werken met ovulatietesten. Kijk anders eens op sensitest.nl. Die dipsticks zijn niet duur en werken prima!   Maar je kan natuurlijk ook voor die midstream kiezen. Ook wordt het heel discreet in een envelop opgestuurd.

Groetjes Mariska

P.s. Zodra ik meer weet, wil ik ook wel op de NOD lijst

Zo, gisteren even niet gekeken en gelijk heel veel verhalen om te lezen. Leuk dat er meer meiden mee kletsen, gezellie!

@essel: leuk dat je de NOD lijst bij houdt, wij zijn idd bezig voor ons eerste kindje en we zitten in de tweede ronde.

@rozemarijke: wat vervelend om steeds maar negatieve testen te hebben, terwijl je al zo lang in onzekerheid zit. We denken aan je!

De meeste van ons zijn ook voor hun eerste kindje bezig volgens mij, das natuurlijk helemaal spannend. Je bent dan nog niets ervaringsdeskundige op het gebied van zwanger worden en zwanger zijn. Dus dan is dit de ideale manier om elkaar op de hoogte te houden en elkaar vragen te stellen. Zeker voor degene die al wel een eerste kindje hebben rondlopen op deze aardbol.

Allemaal heel veel succes vandaag, ik ga nu echt klussen (schuren en verven) op zolder. Dat moet namelijk ook nog gebeuren. Groetjes

Hey Meiden,

Pfffoe, wat een rare dag vandaag zeg. Ik heb de hele dag gewerkt, en alleen maar zeurende klanten gehad. Nu heb ik ook nog zelf last van de rode duivels, dus dat is lkkr dubbel op. FF balen dus. BLEGH....!!! En thuis is het ook niet al te gezellig, onze jongste hond (13 weken, echt n babytje dus) begint me ns lkkr hard te bijten, waaronder ook in mijn gezicht, dus dat was ook weer ff super fijn, uuu niet dussss...!!!

Nu moet mijn schatje ook nog een storing verhelpen, dus zit ik nu alleen op zaterdag avond met een hormonen kwestie, wat zou het fijn zijn  als we niet meer ongi werden en wel vruchtbaar zouden zijn. Wat hebben mannen toch een mazzel.... Echt kl..., sorry dames voor mijn taal gebruik , maar het moest er even uit... Toch wel fijn om even hier mijn hormonen te laten gieren. Hebben jullie daar ook zo'n last van????

Hoe is het met Rozemarijke?? AL rode duivels??? Wel echt balen dat je toch negatief test!! We duimen nog altijd voor je....

xx Esseltje

Hier nog helemaal niks... grrrrr. Maar goed, dan blijft de kans dat ik wel zwanger ben, :) Ik ga er wel steeds meer van uit, merk ik. Vooral omdat ik ook wel de klachten heb die erbij horen: veel plassen, ongi-pijn (al een week! Normaal heb ik dat een dag voordat ik ongesteld word en klaar), moe, gevoelige tepels, de hele mikmak....
Was van plan om tot vrijdag te wachten met testen, maar misschien toch morgen even doen, is weer 3 dagen geleden dan... Misschien is er nu wel iets te zien... (hoop-hoop).

Lukt het jullie een beetje om ook nog de normale dingen te doen? Mij namelijk niet :-( Kan nergens anders meer aan denken, lijkt het wel. Nouja, wel een lekker vol weekend, dus genoeg afleiding.

Oja, Essel, bijna vergeten, :-(
Sjonge, wat een rotdag! Lekker zo... Beetje wet-van-Murphy: een ongeluk komt nooit alleen...
Nu dus de hele ronde weer opnieuw door... Balen!

Enneh, met die ovulatietesten... Jullie weten dat je het ook kunt meten door te temperaturen? Moet je elke dag zodra je wakker wordt even tempen, eerste dag menstruatie tot aan eisprong heb je een iets lagere temperatuur dan na je eisprong. Je temperatuur stijgt zodra je eisprong geweest is, met 0.3 tot 0.5 graden. Omdat je nog wel kleine schommelingen hebt, kan het natuurlijk ietsje verschillen, maar als je het op een lijstje bijhoudt, zie je de verschillen wel.
Is alleen handig als je een regelmatige cyclus hebt, omdat je temperatuur stijgt zodra de eispong geweest is. Als je dan nog aan het klussen wilt, moet je er wel snel bij zijn, natuurlijk :)
Is een stuk goedkoper dan die testen, want die zijn pokkeduur!!!
OK, succes en fijne zaterdagavond!

Hierbij mijn banner, dus bijna aan klus, haha....

Idd, Rozemarijke, de wet!!! Maar je ziet hierboven ( hier krijg ik weer een lachje van mijn gezicht )

Leuk idee die banners maken...

Iedereen een fijne avond en weekend. En diegene die aan die klus kunnen of zijn, veel plezier

Hey...

Gezellig hier zeg!

Essel, kan het goed begrijpen hoor, dat je even je frustratie kwijt moet! en dat is juist
zo fijn hier! iedereen begrijpt je en niemand zegt dat je niet zo moet zeuren!
Merk aan mezelf dat ik heel veel stemmingswisselingen heb...snap niet dat mijn
vriendje zo geduldig met me is...hij kan het zo weer van zich afzetten, terwijl ik
lekker lang boos kan blijven! Soms moet het er gewoon echt even uit!

Rozemarijke...ik zou ook zo denken, zolang ik nog niet ongesteld ben, kan
het nog...hou wel in de gaten dat je lichaam je heel erg voor de gek kan
houden...echt niet om vervelend te doen, maar heb andere forums gelezen,
waarvan meiden er echt van overtuigd waren dat ze zwanger waren,
dezelfde dingen die jij noemt en nog veel meer...en die waren later zoooooo
teleurgesteld dat het niet zo was...Zou het vervelend vinden als met jou
hetzelfde gebeurd!
Maarrrrr.....als je morgen gaat testen, laat je ons dan even weten wat
eruit is gekomen???!!!!

En dan heb ik nog een vraagje!ik heb zo'n vruchtbaarheidskalender
uitgeprint, maar daar ben ik vanaf 13 maart een beetje vruchtbaar...
heeft het voor die tijd dan helemaal geen zin om te klussen????
(om zwanger te worden dan...)Weet iemand dit, of is dit een beetje
een domme vraag??

Ik ga zo lekker slapen, op naar de volgende dag!

Tot snel!

Liefs Joepie

Hallo

ook ik zal me even voorstellen.
Ik ben Marjolijn, 27 jaar jong, moeder van een zoon van 4 ( juni 2003 ), getrouwd, werkfulltime en mijn man part-time en is voor de restthuis voor onze zoon. daarbij hebben we een eigen bedrijfje ( www.gemv.nl ) in raamdesign en beletteringen.

Graag willen we er een tweede kindje bij. Hier was ik allang over uit mijn man moest er wat langer over doen. Dit weekend voor het eerst geklust in Euro Disney, hier waren we ook verloofd en het leek ons een leuk idee om hier weer te beginnen zeg maar....

Dit was ik even in vogelvlucht....vragen zijn welkom.

Groetjes
Marjolijn

Terug
Bovenaan