nieuw en zwanger willen worden

Hoi hoi,

ja ook ik kijk graag en misschien wel te vaak naar baby spullen. Zou alles wel kunnen kopen. Maar weet je wat ik het ergste vind? Dat mijn moeder zo graag oma wil worden en ik haar niks kan/wil vertellen nog want wie weet lukt het helemaal niet.
Zij is de gene die in de winkel roept: KIJK NOU WAT SCHATTIG!!!!!!!
Ergens vind ik dat heel leuk maar omdat je er zelf zo naar smacht ook wel erg irrri

Nou ga lekker klussen met mijn mannetje.

doei!!!!!!!!!!!!

Hoi Meiden,

Ik zie dat er weer een paar starters zich bij ons gevoegd hebben, leuk dat jullie met ons meekletsen... Is zeker fijn om hier je ei kwijt te kunnen ( niet je goede ei natuurlijk die moet je goed bewaren voor die kleine zwemmertjes, hihi....)

Idd, gezien het bijna pasen is, moeten we onze mannetjes maar eens flink eieren laten eten, dan komt de paashaas wellicht op tijd.....

@ Poeh: He Poeh, die ovu testen kun je gewoon bij de drogist kopen, ze zijn niet goedkoop ong. 30 euro!! Je moet wel ongeveer weten wat je cyclus is anders wordt het moeilijk. Je moet beginnen met testen op de 10e na je eerste ongi dag dit moet je dan doen tot dat de test aangeeft dat je ovu op komst is en dat je het meest vruchtbaar bent. In zo'n test zitten 7 teststaafjes.   Je moet dus idd ongeveer je cyclus kennen, maar je kan het wel altijd proberen, er zit een gebruiksaanwijzing bij waarop ook een aanwijzing opstaat als je een onregelmatige cyclus hebt. Maar ik weet niet hoe dat dan te werk gaat, dus dit zou je evt. kunnen vragen bij de drogist of apotheek.

Lady's een nieuwe lijst:

NOD's:

Britt                                               ?? ronde 1e kindje                13-03-08
Antoinette                            ?? ronde 1e kindje                14-03-08
Mamaseptember       10e ronde 2e kindje             22-03-08
Kinderjuffie                       1e ronde 1e kindje??         28-03-08
Spring                                       4e ronde 1e kindje                 29-03-08
Joepie                                       1e ronde 1e kindje                  30-03-08
Mmmh                                       ?? ronde  1e kindje                31-03-08
Poeh                                           1e ronde 1e kindje                 01-04-08
Mamoetje                             2e ronde 1e kindje                 02-04-08
Esseltje                                     2e ronde 1e kindje                 02-04-08

DE WACHTBANK:

Rozemarijke          3e ronde 1e kindje            21-02-08   (meid we duimen voor je )

Lady's ik ga er een eindje aan breien voor vanavond, ik ga ns lekker met m'n mannetje een filmpje kijken en lekker genieten.

Veel succes en liefs Esseltje

@ Maureen, ik hoop voor je dat de duiveltjes weg blijven, we duimen...

xx Esseltje

Jaa...we duimen zeker...en ons niet te lang in spanning laten he?
Ben wel heel benieuwd hoe het over een half jaartje is hier...wie al goed
nieuws te vertellen heeft en wie nog steeds aan het proberen is...
We wachten af...leuk hoor Essel, dat je zo'n NOD-lijstje bij houdt...
anders moet je steeds terug lezen...zou je hier ook van die banners kunnen
plaatsen???Da's wel het proberen waard, ik ga me erin verdiepen...haha...
Mijn vriend en ik hebben vanavond een lijstje met namen gemaakt...
we zaten nog niet echt op één lijn! 't is vroeg, eerst maar eens zwanger
worden, ik weet het, maar fantaseren blijft leuk!

We horen het allemaal wel weer! Tot gauw!

Liefs Joepie

Hey...nou hier is ie dan...kan hem er wil in plakken, maar op andere forums kun je hem in je
profiel zetten en dan telt hij met je mee...ik denk dat je nu telkens een nieuwe moet plakken als
je dat wil...daar heb ik nie zo heel veel zin aan, maar zo nu en dan is dat wel leuk natuurlijk...
voor degene die het ook wel en hem nog niet kent...www.zwangerschapspagina.nl en dan
op de cyclusbanner!

Ik ga slapen, tot morgen!!!!

Liefs Joepie

@ juf groep 3.

Ik ben ook juf van groep 3

Dat wou ik alleen even zeggen!

Doei!!!

Hoi allemaal!!

Leuk zeg dat de groep steeds groter wordt, kunnen we lekker kletsen.
Ben gisteren met mijn vriend naar de stad geweest, en overal waar ik kijk zie ik babyspullen, zelfs in de schoenenwinkel van die hele kleine schoentjes, echt superleuk, net alsof ik nu veel meer babyspullen zie als eerst. Maar dat zal wel aan mijzelf liggen he .
@essel denk dat ik deze maand even afwacht wat mijn cyclus doet en dan as maand met ovulatietesten begin. Anders is t natuurlijk ook gewoon gokken wanneer ik het beste kan testen.
@rozemarijke, hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent. Ben benieuwd...

Groetjes poeh

Goedemorgen allemaal! Hij telt dus wel met je mee! Die banner dus...
hhhmmm...grappig, maar wel elke keer opnieuw plakken!
Je wordt echt zo vaak geconfronteerd met zwanger zijn/worden en babyspullen
enz...alles op tv gaat ineens over dit onderwerp en overal waar je komt
zie je zwangere vrouwen!
Heel frustrerend want....IK WIL OOK!!!!
Grapje hoor, zo erg is het nu ook weer niet...begin nog maar net, dus wacht
het rustig af!
Wij doen eerst ook nog niks met testen enz...we willen eerst kijken of
het gewoon lukt, zonder poespas...dat kan altijd later nog...maar kan me
voorstellen dat er mensen zijn die het wel doen hoor!
Ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat...(jullie zullen wel allemaal
druk zijn in bed ofnie!...ikke wel tenminste)

Tot gauw!

Dikke kus

Terug
Bovenaan