nieuw en zwanger willen worden

Hoi Maureen,

ik hoop dat het snel raak is voor jullie en je lekker kan genieten,en natuurlijk mee kan kletsen over van alles en nog wat over zwanger worden en zijn.

liefs nice

haha...  ja het GOUDEN ei....! Ik hoop ook dat de paashaas meer heeft in te brengen dit jaar dan de ooievaar, hihi....!!!

Ik zal morgen de NOD aanpassen. En meid niet getreurd, nieuwe ronde nieuwe kansen toch!! Misschien kun je ovu testen halen, dan vind je mss je gouden ei! Ik probeer het deze maand ook voor het eerst uit. Niet geschoten is altijd mis...

Ik moet ook zeggen dat het wel erg toevallig is "dat" we allemaal rond dezelfde tijd de NOD hebben, dat wordt lekker stressen hier op ons forum eind van deze maand, hihihi....

Nou meid, klus ze...

xx

Hoi Meiden,

Erg leuk ja dat onze NOD dicht bij elkaar liggen, wordt nog erg spannend of t iemand lukt. Maar t is bijna pasen he, onze mannen maar veel eieren laten eten, misschien dat t helpt....
De testen die je wil gaan doen essel, hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk en waar kun je die kopen? En heeft t eigenlijk nut als je je preciese cyclus nog niet weet?

Groetjes poeh

hoi hoi,

Ja dat ken ik ja naar babyspullen kijken.
Ik moet vandaag ongi worden maar voel nog niks.
Ben wel beetje moe en sloom.
Ik hoop echt dat we heel snel zwanger zijn , want ik kan niet wachten tot er een kleintje is in mijn buik.
Heerlijk dan begint het genieten dubbel.
Maarr tot die tijd blijven we heerlijk klussen.
Mijn vriend is ook al helemaal in de stemming.

Nou ik wacht het vandaag maar weer af of de duivels komen.

Tot snel meiden.

Hallo,

Gezellige boel hier, ik wil me dan ook graag bij jullie aansluiten....
Ben 12 februari voor het laatst ongesteld geweest, en heb een cyclus van max.  30 dagen.
Op de site van predictor staat dat ik dan vanaf 13 maart een positieve thuistest kan doen, vind het zooo spannend.  
Ben net als velen  erg blij met een forum als dit, kan ik toch mijn verhaal kwijt.
Heb alleen een vriendin die ook zwanger is verteld dat we bezig zijn, luchtte ook wel een beetje op..
Nou allemaal veel succes en sterkte met wachten!

Groetjes,
Britt

Hallo,

Gezellige boel hier, ik wil me dan ook graag bij jullie aansluiten....
Ben 12 februari voor het laatst ongesteld geweest, en heb een cyclus van max.  30 dagen.
Op de site van predictor staat dat ik dan vanaf 13 maart een positieve thuistest kan doen, vind het zooo spannend.  
Voel ook van alles, pijnlijke borsten, krampjes in mijn buik, moe, loom in de benen af en toe misselijk,  maar misschien had ik dat anders ook wel en lette ik er dan niet zoveel op?
Ben net als velen  erg blij met een forum als dit, kan ik toch mijn verhaal kwijt.
Heb alleen een vriendin die ook zwanger is verteld dat we bezig zijn, luchtte ook wel een beetje op..
Nou allemaal veel succes en sterkte met wachten!

Groetjes,
Britt

Hoi allemaal.
Erg leuk om jullie verhalen te lezen. Veel mensen zijn ook net als ik net begonnen. Leuk. In mijn vriendenclub is er nog niemand begonnen (heb ik aan iedereen gevraagd). Ik moet maar het goede voorbeeld geven als ik zwanger ben. Vertellen doe ik het nog aan niemand, want als het te lang duurd gaan mensen zich ermee bemoeien.   Ik kan niet wachten op mijn NOD (14 maart), maar ik weet nog niet precies mijn cycluslengte.
Hopelijk raken we snel zwanger! Dat hoor ik graag! Ja veel eieren eten  met paasen
Veel plezier met klussen allemaal!
groetjes,
Antoinette

Hoi allemaal,

nou, dan doe ik ook mee, :) Heb me net aangemeld hier. Ik had 21-02 ongesteld moeten worden. Nog steeds niet ongesteld, terwijl de testen wel negatief zijn. Begin het helemaal zat te worden: of ongesteld, of positieve test, maar dit is niks...
't Is de 3e ronde trouwens voor ons eerste kindje, (alhoewel mijn man er al wel twee heeft die hier om het weekend zijn).

Over dat temperaturen, met je eisprong enzo:
vanaf de dag dat je ongesteld wordt, of soms een dag eerder, zakt je temperatuur, (die moet je opnemen zodra je wakker wordt, vaste tijd is het beste! Dus niet eerst uit bed stappen). Als je je eisprong krijgt, stijgt je temperatuur een paar tienden, dus dat is een goedkopere manier om je eisprong te bepalen dan van die ovulatietesten, (tenzij je temperatuur zo raar doet, dat er geen peil op te trekken valt). Daarbij is het overigens wel zo dat je lage temperatuur een klein beetje kan schommelen en je hoge temperatuur ook weer, maar als je het bijhoudt op een lijstje of zelfs in een diagrammetje, zie je het verschil wel.
Als je zwanger bent, blijft je temperatuur dus hoger, ben je niet zwanger, dan zakt je temperatuur weer vlak voordat je ongesteld wordt.

Ik loop nu dus al 4 weken met verhoogde temperatuur, hou vocht vast, heb lage rugpijn, moet veel plassen, maar dus negatieve testen. GRRR!

Terug
Bovenaan