Hoi allemaal,
nou, dan doe ik ook mee,

Heb me net aangemeld hier. Ik had 21-02 ongesteld moeten worden. Nog steeds niet ongesteld, terwijl de testen wel negatief zijn. Begin het helemaal zat te worden: of ongesteld, of positieve test, maar dit is niks...
't Is de 3e ronde trouwens voor ons eerste kindje, (alhoewel mijn man er al wel twee heeft die hier om het weekend zijn).
Over dat temperaturen, met je eisprong enzo:
vanaf de dag dat je ongesteld wordt, of soms een dag eerder, zakt je temperatuur, (die moet je opnemen zodra je wakker wordt, vaste tijd is het beste! Dus niet eerst uit bed stappen). Als je je eisprong krijgt, stijgt je temperatuur een paar tienden, dus dat is een goedkopere manier om je eisprong te bepalen dan van die ovulatietesten, (tenzij je temperatuur zo raar doet, dat er geen peil op te trekken valt). Daarbij is het overigens wel zo dat je lage temperatuur een klein beetje kan schommelen en je hoge temperatuur ook weer, maar als je het bijhoudt op een lijstje of zelfs in een diagrammetje, zie je het verschil wel.
Als je zwanger bent, blijft je temperatuur dus hoger, ben je niet zwanger, dan zakt je temperatuur weer vlak voordat je ongesteld wordt.
Ik loop nu dus al 4 weken met verhoogde temperatuur, hou vocht vast, heb lage rugpijn, moet veel plassen, maar dus negatieve testen. GRRR!