Nieuw groepje voor beginnende klussers?

2     okt Evelien                              26 jaar     1e ronde   1e kindje

4     okt Kim                                       29 jaar     2e ronde   1e kindje
7     okt Gerdien                           23 jaar        1 ronde        1e kindje
13 okt Marjolein                        25 jaar   1e ronde   1e kindje
13 okt Jen                                          24 jaar    3e   ronde      1e   kindje
13 okt Miriam                              23 jaar     1e ronde   1e kindje
15 okt Esk30                              30 jaar     2e ronde    1e kindje
16 okt Mamabeertje           27 jaar    3e ronde   1e kindje
21 okt dong123                         21 jaar 2e ronde 1e kindje
28 okt Belinda                             23 jaar   2e ronde 2e kindje
3 nov Miriam                                    23 jaar   2e ronde 1e kindje
4 Nov Dagmar                              33 jaar   3e ronde  1e kindje
6 nov dominique                       24jaar   1e ronde 2e kindje

hey allemaal,

ik kan me jammer genoeg ook nog niet bij het lijstje zetten , weet nog steeds niet wanneer ik ongi moet worden eerste keer 10 weken daarna 5 weken en nu alweer 6 weken en nog steeds niks....  snap er niks van. was daarvoor altijd regelmatig. dit is voor ons ook het 1e kindje dus weet ook totaal niet wat ik er van moet verwachten!heeft iemand ook dat het zo lang duurt? het valt me op dat we met veel "jonge" vrouwen zijn, terwijl iedereen tegen ons zegt"ach jullie hebben  nog tijd genoeg, jullie zijn nog jong"
nou suc6 iedereen met haar nod!

groetjes mascha

Hallo allemaal,

Ik ben in augustus gestopt met de pil, daarna werd ik gewoon na iets meer dan 3 weken ongesteld..... Waarschijnlijk is mijn nod zo rond de 12e, maar precies weet ik het niet. Ik geloof wel dat ik vorige week mijn ovulatie heb gevoeld, maar ook dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik vind het nog wat te vroeg voor ovulatietesten en temperaturen en dergelijke maar ben wel heel veel bezig (in mijn hoofd dan he) met "het zwanger worden".
Ben erg bang om onvruchtbaar te zijn, als je leest wat de symptomen zijn, die heb ik wel een paar.
Ik heb ook een weblog over zwanger worden: weblog

Iig allemaal veel succes,

Doremies

Hoi Doremies,

Misschien kan ik je een beetje blij maken. Ik zat je weblog te lezen en verbaasde me over wat je allemaal niet eet. Ik kan je verzekeren dat brie en geitenkaas van de cest du pain, of welke andere andere grote broodjes zaak dan ook zeker weten NIET RAUWMELKS is. Simpelweg omdat dat niet mag. Bijna geen enkele kaas is rauwmelks die je gewoon in de supermarkt kan krijgen. Het moet op de verpakking staan als het wel zo is.

Groetjes Jen

quote: siesa schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2007 17:36:28'));

Moet t even kwijt...de eerste duivels na de pil zijn er!!!
Voor het eerst (en laatst) dat ze welkom waren.
Nu voel ik eindelijk dat ik ook 'mee mag doen'. Alleen nog ontdekken hoe lang mijn cyclus dan wel niet zal zijn. Maar ja dit is alvast iets....

fijne middag allemaal!
Lucia

quote: knutseljuffie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 22:11:25'));

Hoi Doremies,

Misschien kan ik je een beetje blij maken. Ik zat je weblog te lezen en verbaasde me over wat je allemaal niet eet. Ik kan je verzekeren dat brie en geitenkaas van de cest du pain, of welke andere andere grote broodjes zaak dan ook zeker weten NIET RAUWMELKS is. Simpelweg omdat dat niet mag. Bijna geen enkele kaas is rauwmelks die je gewoon in de supermarkt kan krijgen. Het moet op de verpakking staan als het wel zo is.

Groetjes Jen

Ik kan het hier helemaal mee eens zijn. Als het rauwmelkse kaas is, dan moet het op de verpakking vermeld staan. Ik heb gewerkt voor de instantie die dit moet controleren (onder andere), dus kan bovenstaande volledig be-amen. Waar je wel op moet letten: als er "gethermiseerde" bij staat, dan is dit niet gepasteuriseerd en kan je het dus beschouwen als rauwmelks, hoewel dat niet helemaal juist is. Bottom line: bij gethermiseerd kan je het beter laten liggen... gepasteuriseerd is verhit en dus ok en veilig.

ESK, helemaal met je eens het wachten duurt zo onzettend lang.
En helaas nog geen kwaaltjes alleen pijn in me borsten maar dat had ik vorige maand ook. Dus of ik daar wat mee kan. Verder NIKS.

xxx
Marjolein

Dag dames,

Ook deze maand is het weer spannend. Ik hoop het zo, hoop dat mn lichaam me niet voor de gek houdt. Heb opgezwollen, zere borsten, ben ongelofelijk moe en helemaal geen trek in bepaalde dingen. WACHTEN is nog steeds niet leuk. Ik wens jullie ALLEMAAL HEEL VEEL SUCCES MET WACHTEN!!! Leintje, wanneer ga jij testen? we hebben dezelfde NOD. Hoe lang is jou cyclus?

Groetjes Jen

Ik vroeg me eigenlijk wat af. Vanaf wanneer zou je voor het eerst "zwangerschapskwaaltjes" kunnen voelen. Is dat pas na je NOD en test of is dat al vanaf de innesteling? Of verschilt dat per vrouw? Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Weet iemand dit?

Groetjes!

Terug
Bovenaan