Nieuw spelletje

ey

zoals jullie weyten heb ik een west highland white terier (ceasar)
die is giftig jaloers, als ik met sem zit zit ze 1 cm van hem af.
als ik tegen sem praat gaat zij blaffen.
maar ik ook niet zo gek, voor dat sem er was was zij mij alles.
zie bijna alle buikfoto's.
hoop dat ze snel gewent is. de andere honden doet het niet zoveel, en de katten ook niet, en de duiven kippen geiten en konijnen moeten we het nog vertellen haha.

wel of niet de speen om te troosten

Ik heb helemaal geen zin!!!!
sfeer daalt ontzettend op het werk....

Heeft iemand al vakantieplannen???

Ik gebruik zeker een speen, al was het maar om ze even stil te houden totdat ze gevoed kan worden. En ze willen heel veel sabbelen. ?Ben er van nature op tegen.....

Heeft je al vakantie plannen?

Ik woon in Noorwegen en heb heeeeeeeeeeeerlijk 1 jaar lang zwangerschapsverlof. Geweldig !!!! Ik zou er niet aan moeten denken dat ik over enkele weken mijn kleine mannetje alweer dagenlang moeten missen.

Hoe pakt  papa zijn taken  op ???  

Heel goed!!
Hij helpt me waar nodig en past ook op als ik even weg wil..
Hij kan ook heerlijk tuttelen met haar!

Je babytje naar de kinderopvang.. zielig of leerzaam? hoe denk je daarover?

Het eerste half jaar vind ik het eigenlijk zielig...
Onze oudste ging met 10 weken, en wat vond ik dat moeilijk...
Het was ook een moeilijke slaper, en bij slaaptekort kon hij erg huilen.
Tja, en slapen gaat nou net effe minder op een KDV, waardoor we hem regelmatig met dikke ogen van de tranen opgehaald hebben.
Roef gaat nu als hij 16 weken is, tot die tijd past mijn moeder op hem.
Ik vind het nog erg vroeg, maar het kan niet anders. Maar wat dat betreft juig ik een verlof van een half jaar van harte toe!!!

Na de 6 maanden ongeveer vind ik het een geweldig leuke en leerzame plek voor kinderen. De ruring, het contact met andere kindjes, de regels, de activiteiten die ze doen, de oudste heeft het heel erg naar zijn zin, het is dus allemaal goed gekomen. Ook voor ouders is het een leuke plek, je leert er andere jonge ouders kennen en hebt dan zoveel raakvlakken.

Heb je wel eens een joint gerookt?

ja dat heb ik.

een van mijn 1e vriendjes nam me mee naar nog meer vrienden.
er kwam een joint de kring in, en ik begon aan dat ding te roken alsof het een sigaret was, ik zei ik voel nog steeds niets.
alsof ik een klap voor mijn hoofd kreeg kwam dat ding inneens aan, ik was duizelig in tegengestelde richting.

ik ging naar de badkamer om eens flink over tegeven, de volgende morgen werd ik in mijn eigen spuug wakker en het bad de wc en fontijn zaten onder, geweldige ervaring dus NOT!
nooooooooooooooooooit meer

je mag nu weer roken doe je dat bij de eerst volgende verleiding

Terug
Bovenaan